Capacitățile sistemului CRM pentru închirieri zilnice
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal poate fi utilizat pentru înregistrarea chiriilor zilnice;
- istemul poate folosi diferite tipuri de garanții;
- RM vă permite să creați baze de date cu obiecte de închiriat;
- tunci când prestați servicii intermediare, puteți înregistra înregistrările acestora;
- RM vă ajută să interacționați ușor cu clienții;
- umele de închiriere sunt calculate automat pe baza listei de prețuri introduse anterior;
- ategoriile necesare din program pot fi evidențiate color;
- rogramul poate genera automat documentație pentru client;
- lienții cu probleme pot fi identificați în sistem;
- oftware-ul ajută la controlul datoriei;
- ansarea notificărilor automate va reduce sarcina în ceea ce privește funcțiile de control;
- nalytics va ajuta la determinarea celor mai populare proprietăți imobiliare;
- versiune de probă a programului este disponibilă pentru descărcare;
- oftware-ul poate fi ajustat pentru a se potrivi proceselor;
- n sistem de contabilitate universal are avantaje evidente pentru afacerea ta.
Închiriere zilnică CRM
Adesea, chiria ia formatul chiriei zilnice, care este deosebit de relevant în industria imobiliară. Pentru succesul afacerii tale, este recomandat sa folosesti un CRM pentru inchirieri zilnice, atunci poti controla cu usurinta acest proces si sa nu ratezi detalii importante.
Închirierea zilnică CRM a fost dezvoltată de USU, în această recenzie vă invităm să faceți cunoștință cu principalele caracteristici ale software-ului.
CRM pentru inchirieri zilnice
CRM pentru închirierea zilnică a USU ajută la gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții. Acest lucru este foarte important, de exemplu, pentru rezervări corecte, calcule și alte activități operaționale.
CRM pentru închirieri zilnice facilitează gestionarea procesului de rezervare. Pentru a face acest lucru, un obiect de închiriat este selectat în CRM, apoi este vizualizat calendarul de rezervare pentru acesta. În esență, aceste informații pot fi puse la dispoziția utilizatorului pentru toate obiectele.
Puteți urmări orele de rezervare actuale și viitoare în funcție de proprietate. Toate acestea sunt disponibile pe un singur ecran, puteți trece cu ușurință de la obiect la obiect, puteți ascunde datele inutile și puteți adăuga pe cele necesare.
Când sunt introduse noi acțiuni în spațiul de lucru, stările sunt actualizate automat. În USU, acest tip de informații pot fi evidențiate color.
O altă componentă importantă a proceselor este managementul clienților. Procesul implică lucrul cu o bază de date. În CRM de la USU, puteți stoca informații, le puteți modifica după cum este necesar (de exemplu, când un client își schimbă numărul de telefon) și puteți păstra un istoric complet al preferințelor de rezervare pentru proprietăți imobiliare.
Puteți configura CRM-ul pentru notificări automate, de exemplu în contextul confirmărilor de rezervare, check-in sau check-out viitoare sau oferte noi.
SRM pentru contabilizarea chiriilor zilnice
SRM pentru contabilitatea zilnică a chiriei ajută la menținerea înregistrărilor financiare. De exemplu, software-ul poate contabiliza și gestiona plățile și rambursările.
USU poate acționa ca un program de contabilitate, poate calcula automat costul comenzilor, poate emite plăți anticipate și plăți pentru servicii. Prin intermediul software-ului, puteți menține o casă de marcat, un cont curent și puteți pregăti automat documentația necesară. Software-ul poate genera diverse tipuri de rapoarte, de exemplu, cele legate de venituri sau cheltuieli, sau de întreținere a imobilelor.
SRM pentru contabilizarea chiriilor zilnice de la USU face posibilă gestionarea obiectelor. De exemplu, în program puteți păstra o evidență a tuturor obiectelor. Mai mult, puteți înregistra informații detaliate despre ele în carduri cu obiecte.
De asemenea, puteți urmări disponibilitatea proprietăților pentru închiriere pe oră. USU nu permite situații de rezervare dublă.
Fiecare proprietate pentru închiriere zilnică necesită întreținere: curățare, consumabile, reparații și așa mai departe. Toate acestea pot fi reflectate și în contabilitate și, în cele din urmă, pot calcula lichiditatea chiriilor zilnice.
Dacă proprietarul unei companii decide să aloce bani pentru marketing, atunci este important să urmăriți eficacitatea acesteia. Prin CRM de la USU poți gestiona acest proces. Programele de loialitate pot fi lansate și prin CRM.
Prin intermediul programului poți începe să trimiți mesaje și diverse tipuri de notificări. Acestea pot fi asociate cu mementouri despre plată, check-out, check-in și așa mai departe. Depinde de nevoile tale. Vă sugerăm să folosiți o varietate de instrumente în aceste scopuri.
Acum să ne uităm la analiza CRM. Managerul poate folosi rapoarte pentru a analiza activitățile. Raportul „bani” va arăta disponibilitatea fondurilor în conturi și în casa de marcat. Puteți genera rapoarte de reconciliere pentru clienți. Acestea vor arăta valoarea datoriei, perioadele, serviciile furnizate și așa mai departe. Pentru fiecare categorie de bunuri imobiliare, puteți vizualiza grafice de rambursare. Puteți chiar să determinați profitul primit pentru un obiect individual.
Analiza publicității va arăta unde consumatorii de servicii află cel mai des despre dvs. Rapoartele angajaților vă vor arăta cei mai buni performanți din echipa dvs. Toate rapoartele sunt generate pentru orice perioadă de timp. Puteți analiza orice zi, lună sau altă perioadă de raportare.
În această recenzie, am prezentat o mică parte din operațiunile deservite de sistem. Pentru o înțelegere mai detaliată, desigur, sunt necesare consultări mai detaliate. Trimiteți solicitarea dvs. chiar acum și vă vom contacta. Acest lucru se poate face prin intermediul site-ului web, telefonului sau messenger. USU – gestionați cu ușurință închirieri zilnice.
Video cu programul CRM pentru închiriere zilnică
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit programul CRM pentru închiriere zilnică
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
ЛAltă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.