Capacitățile sistemului CRM pentru închiriere
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal poate acționa ca un CRM pentru gestionarea proceselor de închiriere;
- oftware-ul poate fi folosit în contabilitate pentru orice tip de închiriere;
- uteți crea un card individual pentru fiecare unitate de închiriere;
- RM este foarte ușor de configurat pentru contabilitate în orice companie;
- oftware-ul vă permite să controlați procesul de rezervare;
- istemul ușurează gestionarea finanțelor, acest lucru îl puteți verifica singur;
- istemul vă permite să definiți un depozit sau o plată anticipată;
- oftware-ul ajută să lucreze eficient cu clienții toxici și să se gândească la formatul de lucru cu aceștia în avans, de exemplu, acest lucru poate viza rambursarea integrală a costurilor de închiriere în avans;
- reăm condiții pentru relații pe termen lung cu consumatorii de servicii, pentru aceasta puteți salva istoria cooperării;
- oftware-ul poate înregistra cheltuieli;
- u USU puteți primi dovezi documentare ale tuturor tranzacțiilor din program;
- istemul vă permite să gestionați eficient garanțiile, plata anticipată, numerarul și alte elemente financiare;
- rin intermediul software-ului puteți conecta un serviciu pentru a evalua calitatea serviciilor oferite;
- tunci când implicați parteneri în lucrări de închiriere sau închiriere, puteți înregistra procese în această direcție;
- SU este o oportunitate excelentă pentru managementul afacerilor de înaltă calitate.
CRM pentru inchiriere
Închirierea este un format destul de profitabil pentru activitatea antreprenorială: venituri stabile, investiții puține, puteți extinde constant lista de servicii și este ușor de gestionat procesele. Dar oricât de ușoară ar părea activitatea, pentru ca aceasta să înflorească, este necesar să ții evidențe: să înregistrezi venituri, să monitorizezi cheltuielile, apoi pe viitor poți planifica activități.
Un CRM de închiriere poate fi un instrument excelent pentru a vă gestiona activitățile. Compania USU vă invită să acordați atenție unei soluții software dezvoltate special pentru acest domeniu.
CRM pentru închirieri este un software simplu, dar foarte funcțional. Lista de funcții include cele de bază pentru procesele de procesare și altele auxiliare pentru analiză profundă.
Sistem CRM pentru contabilitatea chiriei
Sistemul CRM pentru contabilitatea chiriei de la USU iti ofera urmatoarele optiuni. Pentru început, să definim faptul că evidențele de închiriere pot fi păstrate în diferite categorii: mașini, unelte, îmbrăcăminte, echipamente și multe altele. Pe baza acestui lucru, se construiește lucrări suplimentare în software.
În program puteți urmări clar ocuparea unui anumit articol. Pentru a face acest lucru, dezvoltatorii au introdus capacitatea de a diferenția categoriile după culoare.
Pentru a selecta o anumită categorie din sistem, trebuie să utilizați căutarea. Acest lucru se poate face după nume, numărul articolului sau codul de bare. Uneori este suficient să introduceți primele caractere ale numelui.
Să presupunem că un potențial client sună la birou și trebuie să închirieze o mașină. Managerul va trebui doar să se uite la program și va stabili imediat disponibilitatea, orele libere și alte informații. Este foarte convenabil ca totul să fie într-un singur loc, anumite evenimente sunt evidențiate în culoare și puteți oferi un răspuns clientului aproape imediat.
Un sistem CRM pentru contabilitatea închirierii poate accelera semnificativ procesele și poate crește loialitatea clienților, deoarece aceștia nu vor trebui să aștepte mult timp pentru un răspuns.
Inchiriere SRM
Închirierea CRM se concentrează în primul rând pe interacțiunea cu clienții. Numele însuși vorbește despre asta. În închirierea CRM de la USU veți putea construi aceste relații cu clienții.
În sistem, puteți crea un card pentru fiecare client și puteți introduce date personale în acesta. La interacțiune, în unele cazuri se creează și se înregistrează un acord, în alte cazuri compania preia un depozit sau o plată în avans. Toate aceste nuanțe pot fi indicate și luate în considerare în viitor.
USU are funcții pentru lucrul cu debitori sau clienți nesiguri. Astfel de subiecte pot fi identificate în program cu un semn de exclamare. Acest lucru va proteja compania de relațiile neprofitabile. De fapt, în program puteți efectua și salva toate tranzacțiile legate de un anumit client.
Închiriere CRM
CRM de închiriere poate fi util pentru înregistrarea cheltuielilor companiei, de exemplu, poate fi necesar pentru a urmări costurile de întreținere a instalațiilor de închiriere. Să presupunem că închiriezi mașini, dar trebuie să le menții în mod constant prezentarea, să cheltuiești bani pe consumabile, curățătorie chimică, spălătorie auto și așa mai departe.
Contabilitatea întreținerii activelor vă va arăta costurile și vă va ajuta să înțelegeți dacă activitățile dvs. dau roade. Închirierea CRM este echipată cu diferite tipuri de rapoarte, acestea pot fi pe active, activități financiare și, de asemenea, rezumate.
De asemenea, datorită rapoartelor, puteți identifica cei mai de succes manageri și puteți determina contribuția individuală a fiecăruia la profitul companiei. Vă putem oferi opțiuni suplimentare. De exemplu, acestea pot fi legate de comunicații.
La cerere, puteți conecta integrarea cu PBX și mesagerie instant. Acest lucru vă va ajuta să obțineți beneficii suplimentare în activitățile dvs. De exemplu, puteți lansa un newsletter prin voce sau prin formatul de comunicare dorit. Pentru confortul clienților noștri, am introdus în program instrucțiuni interactive, acestea pot fi folosite direct în timpul procesului de lucru.
USU poate fi utilizat pe bază de cloud, printr-o rețea locală sau pe un computer separat, totul depinde de nevoile dvs. Vom fi bucuroși să oferim sfaturi mai detaliate într-o conversație personală. Sistemul de contabilitate universal este un program de închiriere de încredere la un preț accesibil.
Video cu software CRM pentru închiriere
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit software CRM pentru închiriere
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
ЛAltă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.