Capabilitățile unui sistem CRM pentru închiriere
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- CRM pentru contracte de închiriere de la USU poate fi folosit pentru a contabiliza orice tip de închiriere;
- uteți efectua contabilitatea pe oră, zi sau lună;
- În USU puteți păstra cu ușurință evidența bazei dvs. de clienți;
- uteți salva întregul istoric al cooperării în software;
- În software, puteți crea o întreagă bază de date de proprietăți închiriate;
- În cardul de proprietate puteți vedea toate caracteristicile proprietății închiriate;
- uteți menține contractele în sistem;
- oftware-ul este foarte ușor de utilizat, funcționează rapid și eficient;
- ând lucrați cu plăți, puteți face automat angajări pentru luna curentă;
- acă apar probleme cu plățile și este nevoie să percepe penalități, USU poate face acest lucru fără prea multe dificultăți;
- oftware-ul vă permite să lucrați cu o stație de casierie automată;
- În USU puteți lucra cu conturi personale și puteți utiliza un scanner de coduri de bare;
- entru fiecare participant, puteți genera un raport de reconciliere;
- rin intermediul sistemului, puteți genera diverse tipuri de rapoarte, puteți genera și tipări chitanțe în vrac;
- ompania noastra este pregatita sa va ofere multe alte oportunitati.
CRM de inchiriat
Chiria este una dintre principalele domenii din sectorul serviciilor. Pentru a gestiona corect acest tip de activitate, managerii moderni folosesc CRM pentru inchirieri. În această recenzie vă vom spune despre soluția software de la compania USU.
CRM pentru închirieri combină două componente principale: contabilitatea închirierii și interacțiunea de înaltă calitate cu clienții. CRM este o soluție software special dezvoltată. Obiectivele principale ale unei astfel de soluții sunt gestionarea eficientă a chiriilor imobiliare, optimizarea operațiunilor și menținerea unor relații strânse cu clienții. Utilizarea sistemului face procesele transparente și previzibile.
Sistem CRM pentru contabilitatea chiriei
Sistemul CRM pentru contabilitatea leasingului de la USU vă ajută să lucrați cu o mare varietate de tipuri de leasing. Selectăm funcționalitatea pentru afacerea dvs. în funcție de nevoile dvs. De exemplu, dacă aveți nevoie de contabilitate pentru închirieri imobiliare, atunci în program puteți crea baze de date pe obiecte, clienți, puteți păstra angajamente la timp, puteți genera facturi, documente și organiza mailing-uri.
Un sistem CRM pentru contabilitatea închirierii poate fi util și pentru închirieri, de exemplu: mașini, haine, unelte și multe altele. Nu există limite pentru noi, putem automatiza contabilitatea închirierii în orice direcție.
Inchiriere SRM
Închirierea CRM de la USU îndeplinește funcții importante pentru gestionarea contactelor și clienților. Sistemul poate menține baze de date atât ale chiriașilor, cât și ale proprietarilor. SRM va ajuta la salvarea tuturor informațiilor necesare privind istoricul interacțiunii cu clienții.
Dacă este necesar, CRM-ul de închiriere poate fi utilizat pentru segmentarea clienților și implementarea ulterioară a campaniilor de marketing folosind mailing-uri.
Închiriere CRM
Închirierea CRM vă ajută să gestionați cu ușurință bunurile imobiliare și obiectele de închiriat. În program, puteți crea carduri pentru fiecare obiect și puteți introduce caracteristicile acestora în ele, de exemplu: zonă, preț, locație geografică și alte caracteristici.
Programul în sine este foarte convenabil pentru a urmări starea unui obiect. De exemplu, uitându-se la registru, utilizatorul va înțelege dacă un obiect este liber sau nu, este în reparație și așa mai departe. În sistem, diferite stări pot fi evidențiate în culoare. Așadar, un angajat, dând sfaturi prin telefon, va putea naviga foarte rapid prin ocuparea obiectelor. Acest format poate fi aplicat tipurilor de plată orară, zilnică și lunară.
CRM de închiriere poate avea alte funcții. De exemplu, prin USU puteți automatiza procesul de rezervare și încheiere a contractelor, puteți gestiona eficient termenii de închiriere, puteți configura software pentru notificări automate prin serviciul dorit (SMS, messenger, mesaj vocal etc.).
Închirierea CRM este direct legată de managementul financiar. Aici avem: facturi, plăți, chitanțe. În CRM, puteți genera automat facturi și le puteți trimite. Puteți, de asemenea, să urmăriți plățile și să vă amintiți despre întârzierea plăților sau datorii. Automatizarea poate fi configurată pentru a furniza notificări automate.
Închirierea unui CRM ar trebui să aibă capacitatea de analiză bună, iar compania USU o oferă. De exemplu, prin program puteți analiza: venituri, costuri, ocuparea bunurilor imobiliare, cererea pentru un anumit tip de locuință. Analizele de marketing vor arăta ce tip de publicitate a fost cel mai eficient în atragerea clienților.
Software-ul vă permite să monitorizați indicatorii cheie de performanță. Dacă este necesar, puteți chiar lansa un serviciu de asistență pentru clienți prin USU. Acest tip de serviciu poate fi obtinut la cerere.
Acum vă vom spune despre capacitățile suplimentare ale USU. De exemplu, puteți lucra cu un raport rezumat, acesta va reflecta cele mai importante informații despre clienții dvs. Puteți genera un raport pentru un grup sau pentru toți clienții în general. În sistem puteți lucra cu un singur centru de plată, puteți lucra cu telefonie și import de date.
În program puteți lucra cu contabilitatea depozitului și puteți defini comenzile de lucru. Pentru cheltuieli, urmăriți în detaliu costurile materialelor pentru lucrările de reparații. De asemenea, puteți menține contabilitatea financiară managerială. În această recenzie am indicat doar câteva dintre posibilități, vă invităm să vizitați site-ul nostru oficial și să obțineți mai multe informații. Pentru a înțelege funcțiile și principiile de funcționare ale sistemului, vă sugerăm să descărcați o versiune de încercare gratuită.
Video cu programul CRM de închiriat
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit software CRM pentru închiriere
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.