Capabilitățile unui sistem CRM pentru închirierea de mașini
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal va ajuta la gestionarea proceselor de bază de închiriere;
- În SRM puteți ține evidența închirierii de: mașini, îmbrăcăminte, unelte etc.;
- rin intermediul software-ului puteți gestiona rapid procesele;
- eți putea procesa tranzacțiile corect și corect;
- rin software-ul SRM, puteți lua în considerare depozitele și plățile anticipate;
- u software-ul puteți ține toate cheltuielile sub control;
- rogramul ajută la menținerea bazelor de date;
- uteți înregistra servicii pe oră sau pe zi (pot fi furnizate și alte opțiuni);
- lgoritmii de acumulare vor funcționa automat;
- oate tranzacțiile pot fi susținute de documente;
- rogramul poate înregistra tipul de garanție și returnarea acesteia;
- În sistemul CRM, puteți marca rezervarea anumitor poziții;
- În software puteți urmări clar momentul și disponibilitatea articolului de închiriat la data dorită;
- uteți înregistra plăți anticipate și puteți urmări debitorii;
- nalizele implementate vor ajuta la îmbunătățirea operațiunilor.
CRM pentru inchirieri auto
CRM pentru închirierea de mașini – ce este și de ce poate deveni un instrument util pentru afacerea ta?
CRM pentru închiriere auto este o soluție software special dezvoltată pentru desfășurarea activităților clienților, cu adaptare pentru închirieri auto. Scopul implementării unei astfel de soluții este de a optimiza interacțiunile cu consumatorii de servicii, precum și de a îmbunătăți calitatea serviciilor și a companiei în ansamblu.
În acest articol vă vom vorbi despre un CRM modern pentru închiriere de mașini, dezvoltat de USU.
Program de închiriere de mașini
Programul de închiriere auto USU este modern și ușor de utilizat. Poate fi folosit atât pentru un punct de închiriere auto, cât și pentru o întreagă rețea. În acest caz, este posibil să combinați contabilitatea într-un singur întreg.
Să aruncăm o privire la fereastra principală a programului, a fost creat cât mai convenabil pentru munca operațională a utilizatorilor. În stânga puteți vedea o listă de obiecte de închiriat sau de închiriat. Acestea pot fi o varietate de obiecte imobiliare, echipamente, îmbrăcăminte și așa mai departe.
Pentru fiecare obiect de închiriat, puteți selecta o imagine, acest lucru vă va ajuta să navigați rapid în spațiul de lucru. Numele obiectului poate conține un cod de bare, acesta poate fi relevant dacă utilizați echipamente speciale în timpul procesului de închiriere.
Obiectele de închiriat din programul de închiriere auto pot fi împărțite în categorii, fiecărei categorii i se poate atribui propria culoare. De exemplu, puteți evidenția cu culoare diferite mărci de mașini. Puteți găsi un articol de închiriat pe diferite categorii: cod de bare, model, nume, disponibilitate și așa mai departe.
Închiriere auto CRM
În partea de sus a ferestrei, unde trec zilele, puteți vizualiza închirieri pentru orice dată pot fi afișate numai orele de lucru;
Să ne uităm la un exemplu de plasare a unei comenzi pentru o închiriere în CRM de închiriere auto de la USU. Să presupunem că trebuie să închiriați o mașină pentru o anumită perioadă de timp, pentru a face acest lucru trebuie să mergeți la calendar și să faceți clic pe data selectată, precum și pe oră, apoi se va deschide butonul de adăugare comandă, faceți clic pe butonul cu punctele de suspensie, selectați clientul din baza de date (dacă nu există, îl puteți adăuga imediat)
Clientul potrivit poate fi găsit rapid prin telefon sau cu primele litere ale numelui sau de familie. Când este adăugat un client, trebuie să îl selectați, restul datelor sunt completate automat. Rezervarea se poate face pentru o zi, cantitatea este una, poti specifica bani ca avans, totul se face rapid si simplu, poti plasa o comanda in timp ce clientul iti vorbeste la telefon.
Dacă sunt necesare alte servicii, acestea pot fi adăugate cu ușurință la comandă. Suma plătibilă și suma depozitului sunt calculate automat, ținând cont de lista de prețuri implementată. Principalele categorii de ordine sunt evidențiate color.
CRM pentru închirieri auto nu permite suprapuneri de închiriere. Acest lucru reduce tensiunea atunci când interacționați cu clienții.
Software de contabilitate pentru inchirieri auto
Dacă, împreună cu închirierea, sunteți angajat în vânzări, programul de contabilitate USU pentru închirieri auto vă va ajuta cu aceste operațiuni. Software-ul de contabilitate pentru închirieri auto poate fi configurat pentru a tipări automat chitanțele și alte documente.
Caracteristicile flexibile ale sistemului facilitează gestionarea operațiunilor. De exemplu, un client a sunat și a cerut să reprogrameze rezervarea pentru altă dată. Pentru a face acest lucru, trebuie să găsiți comanda dorită după numărul de telefon sau numele clientului. Apoi, utilizați mouse-ul pentru a muta comanda la timpul necesar, cu excepția cazului în care, desigur, nimeni nu a luat încă acest timp.
Puteți urmări toate comenzile prin intermediul sistemului. În program, circumstanțele necesare sunt evidențiate în culoare, de exemplu, o rezervare este evidențiată cu albastru, o comandă devine verde atunci când sunt emise mărfuri și așa mai departe. Dacă există probleme în timpul procesului de comandă, pot fi folosite culori mai luminoase.
SRM pentru inchirieri auto
Dacă mașina trebuia returnată, dar încă nu a fost returnată, cu siguranță acest lucru va arăta SRM-ul de închiriere auto. Puteți chiar să utilizați căutarea pentru a afișa numai comenzile cu probleme. Compania noastră poate oferi opțiuni de notificare prin SMS, de exemplu, pentru a vă aminti despre o retur.
Dacă este necesar, CRM-ul pentru închirierea mașinii poate efectua automat mementouri. Dacă există o datorie de închiriere sau clientul este problematic, atunci programul își poate identifica comenzile folosind un semn de exclamare. Acest lucru vă va ajuta să construiți interacțiuni corect și, de exemplu, să lucrați cu el numai la plata integrală. Puteți utiliza analize puternice pentru a determina profitabilitatea proceselor dvs.
Avem mult mai multe de oferit și puteți descărca o versiune de încercare gratuită. USU - gestionează-ți eficient închirierea mașinii.
Video cu programul CRM pentru închiriere de mașini
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit programul CRM pentru închirierea de mașini
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
ЛAltă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.