Capabilitățile unui sistem CRM pentru închirierea imobiliare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Compania USU a dezvoltat o soluție modernă de deservire a contabilității în domeniul închirierii imobiliare;
- În program puteți crea baze de date structurale, în ele puteți defini categorii de obiecte și principalele caracteristici ale acestora;
- istemul vă va ajuta să calculați automat prețul de închiriere pe baza caracteristicilor specificate;
- hitantele pot fi trimise în vrac;
- rin USU puteți organiza un newsletter prin e-mail;
- rogramul vă permite să mențineți baze de date ale clienților;
- istribuirea se poate face prin mesagerie instant;
- rogramul poate genera rapoarte de sinteză;
- rin intermediul software-ului puteți procesa tranzacții cu întârzierea plăților;
- istemul de memento va ajuta la notificarea automată a debitorilor;
- În software, puteți genera diverse tipuri de documentație: facturi, chitanțe etc.;
- istemul poate fi utilizat pentru a derula contracte;
- rin intermediul software-ului puteți controla procesul de ocupare a imobilelor;
- acă este necesar, puteți furniza un proces de înregistrare pentru rezervarea dvs.;
- ăsați o solicitare pentru o prezentare individuală complet gratuit.
CRM pentru inchiriere imobiliara
Procesul de închiriere necesită luare în considerare din partea locatorului. Mulți oameni subestimează contabilitatea și atunci ei înșiși nu înțeleg cum încep să sufere pierderi. Datorită contabilității atente, puteți ține sub control cheltuielile, puteți înregistra veniturile, puteți determina pasivele și puteți controla datoriile.
Contabilitatea face posibilă sortarea totul și aducerea transparenței operațiunilor. Un instrument modern pentru aceste scopuri este CRM pentru închirierea imobiliare. Programele pot fi foarte diferite, cu un set standard de funcționalități sau cu capacitatea de a selecta funcții.
Compania USU a dezvoltat un CRM pentru închirierea imobilelor cu diferite capacități. Totul depinde de amploarea activității, poți alege o soluție mai simplă sau mai complexă. Produsele noastre software sunt universale, pot fi ușor ajustate la specificul activității dumneavoastră.
CRM inchiriere imobiliara
Închiriere imobiliară CRM de la USU – să ne uităm la principalele caracteristici. În primul rând, atunci când lucrați în program, trebuie să completați cartea de referință. Acest lucru se aplică informațiilor despre clienți, bunuri imobiliare, articole de cheltuieli și altele.
In ceea ce priveste baza de date imobiliara, se poate observa ca aceasta poate fi creata automat prin importul de date din medii electronice. Dacă acest lucru nu este posibil, puteți introduce manual informațiile. Un card de client poate reflecta informații de bază: contacte, inițiale, preferințe. Foarte convenabil: pe măsură ce lucrezi, se creează un istoric al interacțiunilor. Puteți salva în software: apeluri, corespondență, oferte comerciale. Acest lucru vă permite să utilizați aceste informații la momentul potrivit, de exemplu, pentru marketing sau în timpul procesului de consultare, managerul va înțelege deja cu cine vorbește, ce preferințe are adversarul și va putea oferi informații foarte rapid.
Baza de date cu obiecte imobiliare poate fi întreținută prin CRM cât mai detaliat. Puteți crea propriul card pentru fiecare obiect. Puteți atașa informații despre obiect la acest card, de exemplu: fotografii sau documente legale.
Fiecare proprietate poate avea propriul istoric de închiriere. Rapoartele disponibile în USU pot arăta care imobil este deosebit de popular și care nu este deloc solicitat.
CRM de închiriere imobiliară poate fi utilizat pentru a menține angajamentele. Totul depinde de formatul practicat în afacerea ta: chirie la oră, zi, lună. Pe baza acesteia, vor fi generate datele. Calculele pot fi efectuate automat.
SRM pentru contabilitatea chiriei imobiliare
Un CRM pentru contabilitatea închirierii imobiliare poate chiar, cu setările corespunzătoare, să trimită o chitanță prin e-mail sau să facă acest lucru pentru toți clienții în vrac.
În procesul de activitate poate apărea inevitabil o situație de întârzieri. Pentru a preveni acest lucru, programul poate fi setat să ofere mementouri în această zonă. În plus, în software puteți calcula și valoarea penalităților pe baza cotelor dvs.
SRM pentru contabilizarea chiriilor imobiliare poate fi folosit în aproape orice țară dacă aveți sucursale, puteți ține evidența acestora, generând în același timp date generale pentru analiză.
Programul ajută la menținerea contactului cu adversarii și la crearea listelor de corespondență, ținând cont de standardele moderne. Atunci când este integrat cu telefonia, puteți efectua trimiteri automate prin voce și puteți identifica imediat adversarul atunci când sunați la birou. Această abordare crește loialitatea.
USU poate fi folosit pentru gestionarea finanțelor: controlul datoriei, obligațiilor față de alte persoane, menținerea unei case de marcat și a unui cont curent, depozitare, gestionarea salariilor și așa mai departe.
Oferim clienților noștri nu doar să țină evidențe, ci și să se scufunde în analiza profundă a proceselor pentru a înțelege dezvoltarea companiei, punctele forte și punctele slabe ale acesteia. Acesta este un mare ajutor pentru liderul modern.
Suntem gata să vă oferim mult mai multe, iar această recenzie acoperă doar marginea capacităților programului. Pentru a obține o înțelegere mai completă a modului în care funcționează software-ul, vă invităm să ne contactați sau să trimiteți o cerere prin intermediul site-ului web pentru o prezentare.
Vi se oferă posibilitatea de a descărca o versiune de încercare gratuită. USU - gestionează-ți corect proprietatea închiriată.
Video cu programul CRM pentru închiriere imobiliară
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software CRM pentru închirieri imobiliare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
ЛAltă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.