1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. CRM pentru afaceri de închiriere

Potrivit a 318 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

CRM pentru afaceri de închiriere

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capacitățile sistemului CRM pentru afaceri de închiriere

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
    Alegere convenabilă

    Alegere convenabilă
  • Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
    Echipament

    Echipament
  • Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
    Formulare

    Formulare
  • Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
    Planificare

    Planificare
  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
    Închiriere

    Închiriere
  • Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
    Vânzări

    Vânzări
  • Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
    Amortizare

    Amortizare
  • Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
    Gajuri

    Gajuri
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Быстрый старт

    Быстрый старт
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • CRM pentru afaceri de închiriere de la USU este capabil să deservească procesele de bază din domeniul închirierii și închirierii;
  • uteți gestiona orice afacere de închiriere prin intermediul sistemului;
  • ategoriile de închiriere pot fi foarte diferite de la închirierea de biciclete la închirierea de mașini;
  • iecărei categorii de închiriere din sistem i se atribuie un număr unic;
  • uteți căuta în baza de date după nume, după clienți și alte categorii;
  • ste foarte ușor să lucrezi cu comenzile din program;
  • uteți evidenția în culoare categorii speciale pentru o identificare rapidă;
  • rogramul ajută la controlul armurii și nu permite suprapuneri;
  • rogramul vă permite să înregistrați rapid clienții și să îi găsiți foarte repede;
  • uteți preda mărfurile la oră sau zilnic;
  • istemul vă permite să generați chitanțe automat;
  • În software puteți înregistra tipul de depozit și returnarea acestuia;
  • ste ușor să vă gestionați rezervarea în USU;
  • rin intermediul sistemului puteți urmări debitorii;
  • ici puteți găsi multe alte funcții foarte utile pentru afaceri.

CRM pentru afaceri de închiriere

Afacerea de închiriere este în continuă dezvoltare și are succes. Asta pentru că este mai ușor pentru oameni să închirieze ceva decât să-l cumpere, mai ales dacă produsul nu este atât de des necesar.

Proprietarii moderni folosesc CRM pentru afacerea lor de închiriere. Această platformă ajută la optimizarea interacțiunii cu baza de clienți, simplifică procesul de lucru cu comenzile, finanțele și gestionarea facilității.

Un CRM pentru afaceri de închiriere dezvoltat de USU vă poate fi de mare folos. În această recenzie vom vorbi despre principalele avantaje ale programului.

SRM pentru afaceri de închiriere

SRM pentru afaceri de închiriere de la USU vă automatizează în primul rând procesele. Acest lucru poate viza procesarea comenzilor, decontările plăților, facturarea, notificarea datelor de expirare a închirierii, prelungiri de contract și așa mai departe.

Este ușor să vă înregistrați în SRM fiecare obiect de închiriere sau închiriere poate fi introdus în detaliu în program. Pot fi incluse o varietate de funcții și chiar și o imagine atașată, totul depinde de preferințele dvs.

Puteți căuta în baza de date după nomenclatură, după nume și așa mai departe. De exemplu, puteți chiar să căutați date despre obiectele închiriate sau despre cele cu probleme (în cazurile în care există o întârziere la retur sau la plată).

SRM pentru afaceri de închiriere de la USU este conceput într-un mod foarte convenabil, utilizatorul are la îndemână toate funcțiile, poate vedea în fața lui toate datele necesare zile, termene, obiecte de închiriere etc.

Programul poate funcționa cu evidențierea informațiilor în culoare, de exemplu, articolele închiriate pot fi evidențiate în albastru, iar contravenții de închiriere pot fi evidențiați în roșu. În program puteți defini setările necesare după cum doriți

Acest lucru este foarte convenabil dacă serviciile sunt solicitate și nu există niciun sfârșit pentru cei interesați. Apoi, chiar în timpul apelului, angajatul responsabil poate vizualiza ziua și ora declarată și le poate plasa instantaneu în rezervare sau poate oferi alte opțiuni de închiriere.

Program de afaceri de închiriere

Programul de afaceri de închiriere USU arată date actuale, zone cu probleme și nu permite suprapuneri în programul de închiriere. Dacă vânzările sunt posibile, este ușor să lansați acest proces prin intermediul software-ului, iar principiile de funcționare sunt absolut aceleași.

Sistemul vă permite să implementați diferite tipuri de notificări prin mesagerie instant, mail, SMS, notificări vocale, puteți face setări automate pentru trimiterea acestora. De asemenea, puteți controla acțiunile utilizatorului în sistem pentru a elimina frauda în activități. De exemplu, puteți verifica cu ușurință dacă au existat modificări ale datelor sau orelor pentru a ascunde veniturile.

Software-ul pentru afaceri de închiriere vă va ajuta să analizați procesele. De exemplu, vei putea determina cele mai profitabile pozitii pentru afacerea ta, produse cu cerere mare, estimarea costurilor si fezabilitatea acestora. Managerul poate primi rapoarte profesionale de management.

Puteți analiza performanța companiei și puteți identifica punctele forte și punctele slabe. În raportul „bani”, puteți vizualiza rapoarte pentru orice perioadă de timp și soldurile de numerar curente și conturile bancare. Puteți urmări cheltuielile și veniturile pentru orice perioadă de raportare.

Pentru orice client, puteți tipări un raport de reconciliere sau puteți furniza clientului alte tipuri de documentație. Raportul final de închiriere sau închiriere va calcula sumele care vor fi câștigate. Acest lucru se poate face pentru fiecare proprietate închiriată.

Puteți lucra cu tabele, grafice, diagrame. Dacă compania este încă angajată în vânzări, atunci puteți primi aceeași analiză asupra vânzărilor. În raportul „rambursare” puteți verifica ce produse s-au plătit singure la box office și puteți verifica și profitul final.

Raportul clientului va arăta cine comandă cel mai mult. Puteți crea reduceri sau bonusuri pentru ei și puteți lansa un program de loialitate pentru ei prin intermediul software-ului. Analizele de marketing vor arăta unde clienții învață cel mai adesea despre compania dvs. Dacă se achiziționează un anumit tip de publicitate, eficiența acestuia poate fi determinată.

Rapoartele angajaților vă vor arăta cei mai buni angajați din rândurile dvs. Puteți genera rapoarte pentru orice perioadă de la o zi lucrătoare la un an. Această revizuire acoperă o minoritate din capacitățile programului. Mai multe informații pot fi găsite pe site-ul nostru. Clienții noștri pot fi companii din diferite țări. Vă garantăm o abordare individuală, prețuri loiale și succes de la implementare.

Aspectul programului

CRM pentru afaceri de închiriere

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită de software CRM pentru afaceri de închiriere

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Puncte de închiriere a bicicletelor

    Puncte de închiriere
    a bicicletelor
  • Puncte de închiriere a mașinilor

    Puncte de închiriere
    a mașinilor
  • Chirie rochii și haine

    Chirie rochii
    și haine
  • Puncte de închiriere

    Puncte de
    închiriere
  • Chirie și arendă de instrumente și inventar

    Chirie și arendă de
    instrumente și inventar
  • Arenda spațiilor comerciale și terenurilor

    Arenda spațiilor
    comerciale și terenurilor
  • Organizații de arendă a echipamentelor și instrumentelor pentru construcții

    Organizații de arendă
    a echipamentelor și
    instrumentelor pentru
    construcții
  • Magazine de închiriere a echipamentelor sportive

    МMagazine de închiriere
    a echipamentelor sportive
  • ЛAltă organizație

    ЛAltă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.