- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capacitățile sistemului CRM pentru gestionarea comenzilor
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Pentru a nu uita nimic, pentru fiecare client pot fi notate orice activități planificate sau executate
Lucrul cu clienții - Veți putea controla simplu orice comandă făcută
Comenzi - Veți putea urmări etapele executării și angajații implicați pentru fiecare comandă veți
Distribuirea - Veți obține posibilitatea de a duce evidența oricăror servicii
Toate serviciile - ВDvs. obțineți posibilitatea să vindeți orice produs. Programul poate funcționa cu orice număr de subdiviziuni și depozite. Toate filialele vor lucra într-un sistem uni prin internet
Orice produs - Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
Acte - Toți angajații vor fi sun controlul dvs.
Controlul angajaților - Programul nostru vă va minti despre toate activitățile importante
Memento - Veți putea vizualiza lista activităților pentru orice dată și pentru fiecare specialist
Planificare - Veți expedia atât SMS-uri în masă, cât și veți putea seta expedierea mesajelor personalizate către clienți
Trimitere de SMS-uri - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Sinteză despre angajați - Statistica comenzilor vă ajută să analizați ușor activitatea și prentabilitatea companiei
Statistica comenzilor - Toate interacțiunile cu caracter financiar, cu furnizorii dvs. de servicii vor fi sub control riguros
Furnizori de servicii - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea orarului colaboratorilor sau soldului mărfurilor din depozit – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Utilitarul este un instrument ideal pentru îmbunătățirea proceselor de lucru;
- onexiunea multicanal fără erori oferă o automatizare cuprinzătoare și spirit de echipă cu transferul de date de informații;
- plicația poate controla cu adevărat acțiunile zilnice ale angajaților;
- osibilitatea de a combina depozite, sucursale, puncte de vânzare cu amănuntul, coordonarea și gestionarea proceselor interne;
- iecare angajat va fi sub control analitic, cu iesirea indicatorilor efectivi de performanta si calculul salariilor;
- istemul folosește capabilități încorporate folosind echipamente integrate;
- e poate efectua inventarierea fara implicarea specialistilor, fara suspendarea automata a activitatilor de munca, efectuand o analiza cantitativa si calitativa a fiecarui articol de marfa;
- ormarea cererilor de la cumpărători se realizează rapid, folosind carduri electronice cu introducere automată a datelor;
- nformațiile sunt stocate în cloud, cu drepturi de acces limitate pentru utilizatori;
- plicația poate fi folosită în orice parte a lumii prin personalizarea barei de limbă;
- alculul este efectuat automat folosind un calculator încorporat cu algoritmi introduși;
- nteracțiunea cu băncile, terminalele de plată, transferurile de fonduri și utilizarea codurilor QR asigură plăți fără numerar;
- ontabilitatea se realizează prin integrare cu contabilitatea 1C;
- rimiterea mesajelor se efectuează către contacte selectate ale contrapărților sau în vrac, pentru a oferi suport informațional asupra ofertelor avantajoase;
- uportul de informații pentru utilizatori va fi combinat folosind un motor de căutare contextuală.
Gestionarea comenzilor
Gestionarea comenzilor poate fi mai eficientă și de calitate superioară cu un program specializat care asigură nu doar contabilitate, ci și analiză și control asupra stării de execuție. Programele specializate la momentul actual sunt capabile să îmbunătățească procesele de lucru ale oricărei organizații, introducând capacități avansate. Una dintre cele mai bune dezvoltări este „Sistemul de contabilitate universal”. Aplicația este multitasking și se adaptează la cerințele utilizatorului, ținând cont de o abordare individuală și de viteza de acțiune pentru îmbunătățirea calității afacerii. Pe lângă capabilitățile încorporate, software-ul este, de asemenea, capabil să se integreze cu dispozitive, aplicații și servicii. Astfel, pentru manager nu vor exista obiective de neatins, perfecționarea procesului de afaceri cu creșterea bazei de clienți, recunoaștere sau creștere a cifrei de afaceri. Software-ul are un preț atractiv, fără taxe lunare de abonament, cu posibilitatea de a selecta module și instrumente de o mare varietate de tipuri prezentate. În consultare cu specialiști, este posibil să dezvoltați un modul individual în funcție de cererea dumneavoastră.
Gestionarea comenzilor clienților
Comenzile clienților sunt gestionate electronic, fiind menținute jurnalele separate, care reflectă ora exactă, data solicitării, cererea, ținând cont de termenele limită, numele clientului, costul mărfurilor serviciilor, starea livrării etc. Solicitările de la contrapărți vor fi primite automat, fără pierderi de timp, fără întârzieri în finalizarea lucrărilor. Toate aplicațiile vor fi procesate într-o formă convenabilă, secvenţial, înregistrând procesele pas cu pas în baza de date, luând în considerare completările cu comentarii la finalizarea sarcinilor. Astfel, managerul și persoanele responsabile vor putea întotdeauna să analizeze stadiul îndeplinirii sarcinilor în conformitate cu standardele și termenele stabilite. Atunci când sunt identificate încălcări, erorile, neajunsurile, intempestivitatea etc. sunt excluse.
Software-ul este universal, potrivit pentru lucrul în orice parte a lumii, datorită varietății mari de limbi străine reprezentate, pe care utilizatorii le pot folosi pentru a interacționa cu contrapărți în limbi străine. De asemenea, pentru a oferi condiții de lucru confortabile, angajații pot alege în mod independent teme pentru screensaverele lor desktop, care sunt potrivite ca stil și design, pe care le vor schimba după dorință și necesitate. În aplicație, fiecare utilizator va fi înregistrat personal pentru munca zilnică ulterioară în contul personal. La autorizarea în sistem, se creează automat un cont care corespunde posturilor de muncă ale angajaților, înregistrând activitățile zilnice cu sarcinile implementate și nivelurile de acces la datele de informare.
Gestionarea comenzilor într-o organizație
Este mai ușor să gestionați comenzile într-o organizație prin înregistrarea tuturor comenzilor într-un jurnal digital. Se pot face solicitări către organizație pentru completarea inventarului, achiziționarea de echipamente, consumabile etc. Pentru a simplifica și menține calitatea înaltă a muncii, se asigură sincronizarea departamentelor, magazinelor, depozitelor, asigurând interconectarea tuturor participanților pentru transferul de date. Într-o organizație mare, este destul de dificil să se mențină controlul analitic asupra proceselor interne, având în vedere personalul mare. Pentru a îmbunătăți indicatorii de calitate, se propune afișarea granularității prin combinarea dispozitivelor și reflectarea stării acțiunilor utilizatorului pe ecranul computerului gazdă. Există și supraveghere video, care transmite materialul video stocat către computerul principal în timp real. Pentru a asigura finalizarea de înaltă calitate a lucrărilor la timp, este prevăzută generarea automată a programelor, conform cărora specialiștii vor desfășura activități de lucru, făcând comentarii pe măsură ce acestea progresează. În caz de nefuncționare, managerul va putea analiza informațiile în detaliu. O schemă transparentă de ținere a evidenței activităților de muncă permite decontările reciproce, plata plăților lunare pe baza indicatorilor de performanță reali, a volumului de muncă etc.
Managementul comenzilor in logistica
Gestionarea comenzilor în logistică prin intermediul aplicației va deveni mult mai convenabilă, văzând starea cererilor în curs de procesare, denumirile mărfurilor, generând automat documentația de însoțire cu calcularea sumei de plată pentru transportul în regiunile specificate. Software-ul vă permite să automatizați procesul de primire a cererilor, calculelor și gestionării documentelor. Când lucrează cu documentație și raportare, utilizatorilor li se vor oferi instrumentele necesare pentru introducerea și ieșirea rapidă a datelor. Având în vedere utilizarea managementului documentelor digitale, nu este nevoie să introduceți manual informațiile existente, importând materiale într-un formular convenabil pentru a completa rapid câmpurile necesare pentru înregistrare.
Lucrul cu aplicațiile va fi simplificat, prevăzând utilizarea hărților interactive care afișează locația obiectelor, precum și adresele pentru livrarea ulterioară a mărfurilor. În logistică, este necesar să se țină cont de mulți factori folosind diferite metode de transport al mărfurilor. De exemplu, atunci când se efectuează pe cale terestră, feroviară, aeriană sau maritimă, sunt prevăzute costuri diferite, care trebuie reflectate în borderouri, facturi și acte. Software-ul vă permite să automatizați procesul de calculare a tuturor tipurilor de servicii, prevede calcularea dimensiunilor, siguranța în depozitele de depozitare temporară etc. Atunci când se utilizează hărți la scară mare, este realist să se analizeze datele privind solicitările frecvente, cele mai populare tipuri de servicii și direcții în timpul transportului de mărfuri, mărind scara sau reducând denumirile nomenclaturii.
Gestionarea comenzilor și a aprovizionării
Comenzile și livrările sunt gestionate cu o calitate 100% înaltă, înregistrând toate datele în jurnale electronice. Atunci când lucrează cu software, utilizatorii nu trebuie să-și facă griji cu privire la generarea de documentație, care este mult mai voluminoasă în logistică. Atunci când se lucrează cu fluxul de documente, se are în vedere utilizarea șabloanelor digitale, care vor fi folosite de utilizatori pentru a crea și completa rapid mostre, transmise electronic sau imprimând pe hârtie, folosind diverse tipuri de imprimante. Întreaga bază de informații va fi salvată automat în cloud, în bloc.
În sistem, fluxurile de informații vor fi stocate în siguranță, ținând cont de delegarea capabilităților între utilizatori, stipulând această distincție pe poziție oficială și protejând împotriva scurgerii sau falsificării datelor. Utilizatorii vor putea găsi rapid informațiile de care au nevoie pentru a îndeplini sarcinile atribuite folosind un motor de căutare contextuală. Aplicația folosește diverse formate de document atunci când primește, creează sau trimite folosind conversia fișierelor. La efectuarea de noi cereri de aprovizionare se prevede utilizarea cardurilor electronice, cu atribuirea automata a unui numar si a unei date. Utilizatorii pot folosi introducerea manuală a datelor, dar adesea folosesc transferul automat, care economisește timp și asigură menținerea datelor de înaltă calitate. La livrarea prin curieri cu normă întreagă sau independenți, se așteaptă ca serviciile de livrare să afișeze locația reală, ținând cont de analiza îndeplinirii sarcinii, calculând valoarea salariilor sau a dobânzii acumulate conform contractului.
Gestionarea comenzilor la intreprindere
Software-ul face posibilă gestionarea eficientă a comenzilor într-o întreprindere. De asemenea, oferă control deplin asupra proceselor interne, cu capacitatea de a sincroniza toate departamentele pentru o monitorizare convenabilă a acțiunilor efective ale personalului și ale vizitatorilor. Aplicația prevede utilizarea urmăririi video, într-o formă convenabilă pentru gestionarea activităților intra-organizaționale, cu înregistrare și salvare video atunci când este transferată pe computerul principal. Software-ul își asumă capacitatea de a controla recepția și siguranța valorii materiale, controlând toate mișcările. Pentru o gestionare convenabilă a produselor, este planificată afișarea informațiilor într-o bază de date electronică, înregistrând locația de depozitare (celule, rafturi, paleți, rafturi) pentru a găsi rapid produsul necesar. Vor fi folosite și dispozitive de citire, care permit o contabilitate, control și analiză rapidă. Având în vedere aceste aspecte, cu inventarierea automatizată prin software atunci când este integrată cu diverse echipamente de citire, nu este necesară suspendarea activităților de lucru, monitorizarea tuturor sau selectate articole de mărfuri, înregistrarea stării reale și cantității în nomenclator.
Managementul comenzilor de lucru
Comenzile de lucru sunt gestionate automat, oferind utilizarea unei liste de prețuri, indicând cantitatea exactă și efectuând automat calcule. Ținând cont de formatul convenabil al aplicației, se așteaptă, de asemenea, utilizarea analizei statutului contrapărților, împărțind pe volumul tranzacțiilor, profitul generat, pentru a îmbunătăți relațiile, a oferi bonusuri și reduceri suplimentare la pozițiile oferite. Ținând cont de acest lucru, atunci când clienții ne contactează, utilitatea va afișa automat informații despre clienții obișnuiți, VIP sau cu probleme, recalculându-i, inclusiv bonusurile acumulate, reducerile sau markupurile. Atunci când se efectuează lucrări de către companie, este furnizată o analiză a calității implementării, comparând recenzii și evaluări de la consumatori. De asemenea, va fi luată în considerare o analiză a solicitărilor periodice, anulărilor și retururilor de bunuri, identificând articolele nelichide ale ofertelor. La analiza clienților cu probleme, în sistem va fi generat un jurnal separat pentru solicitările și solicitările ulterioare, se va percepe un avans. În acest fel, este posibil să se reducă eventualele riscuri în timpul anulărilor și retururilor.
Gestionarea comenzilor și procesarea comenzilor
Gestionarea comenzilor si procesarea comenzilor se face rapid si eficient, acceptate online si offline. Clienții pot contacta managerii pentru a oferi diverse servicii, pentru a cumpăra bunuri și pentru a completa aplicații. De asemenea, contrapartidele pot folosi formatul online, care presupune înregistrarea într-un cont personal pe diverse site-uri web, rețele sociale și MarketPlace. Astfel, cei care descarcă vor putea să selecteze în mod independent articolele necesare de bunuri și servicii în orice moment convenabil, să indice cantitatea exactă, să calculeze costul total, să se familiarizeze cu descrierea și caracteristicile generale și să completeze o cerere de ridicare sau livrare. Astfel, angajații organizației vor direcționa timpul de lucru și resursele către sarcini mai importante, în timp ce acceptă și procesează cererile cu promptitudine și monitorizează ulterior implementarea pas cu pas a tuturor proceselor până când acestea sunt transmise clientului. De asemenea, este posibilă monitorizarea pieței, identificând oferte similare de la concurenți, schimbând prețurile cu o abordare eficientă a fiecărui client. Traficul pe site, analiza celor mai comercializabile tipuri de servicii și produse vor fi furnizate sub formă de grafice analitice, diagrame și date tabulare.
Gestionarea comenzilor clienților se realizează în mod autonom, vizând analiza de control asupra proceselor pas cu pas de implementare a sarcinilor. În utilitate, pe lângă specialiștii companiei, aceștia vor putea vedea starea de recepție, execuție și livrare a coletelor, dar și cumpărătorii înșiși, folosindu-și conturile. De asemenea, va fi posibilă utilizarea unei versiuni mobile, cu mișcare liberă și comunicare regulată. La nivel local, toți utilizatorii înregistrați pot colabora și comunica prin trimiterea de date de informații. Informațiile despre stadiul finalizării lucrărilor vor fi afișate în software pentru a analiza în continuare datele privind calitatea și viteza de lucru a diferitelor departamente. Cu volume mari de cereri primite de la consumatori, se asigură utilizarea rațională a resurselor. De exemplu, la depunerea cererilor cu colete la punctele de livrare, este posibil să se evalueze rațional dimensiunile generale și capacitățile departamentelor și, dacă există o suprasaturare a coletelor, să le redirecționeze către alte puncte. In caz de intarziere la livrare se acorda compensatie. Toate calculele sunt efectuate automat.
Software de gestionare a comenzilor
Software-ul de gestionare a comenzilor garanteaza indeplinirea de inalta calitate a tuturor solicitarilor, in conformitate cu termenele si calitatea, fara pierderi de costuri. Pentru a primi cereri și a consilia consumatorii, este planificată utilizarea celor mai noi tehnologii, inclusiv telefonia PBX. Folosind comunicarea telefonică, este posibil să primiți apeluri de la contrapărți, să procesați informații în momentul unui apel de intrare și să afișați materiale complete pe monitorul dispozitivului pentru comparare ulterioară, analiza datelor faptice și pregătirea pentru negocieri. Atunci când răspund la un apel, specialiștii se vor putea adresa consumatorilor pe nume, ceea ce nu va lăsa pe nimeni indiferent și va spori loialitatea și încrederea. Pentru a îmbunătăți calitatea serviciului, conversația curentă va fi înregistrată. De asemenea, prevede utilizarea unui robot telefonic, pre-înregistrarea răspunsurilor la întrebările frecvente și furnizarea unui volum mare de solicitări primite, crescând baza de clienți. Pentru dezvoltarea și performanța de înaltă calitate a muncii tuturor departamentelor, cu identificarea celor mai buni angajați, se asigură o analiză a feedback-ului și evaluarea celor acceptați la finalizarea lucrărilor. Primirea de recenzii și evaluări este calculată atunci când trimiteți mesaje SMS către consumatori. În acest fel, este posibilă îmbunătățirea relației ținând cont de nevoile utilizatorilor.
Gestionarea comenzilor din depozit
Gestionarea comenzilor în depozit se realizează în câteva minute, prevăzând reflectarea informațiilor detaliate asupra tuturor solicitărilor, înregistrând datele în baza de date. Pentru a asigura o muncă de înaltă calitate în departamente și depozite, se asigură identificarea identității tuturor angajaților, folosind și brățări electronice, carduri, datare, indicând ora de intrare și ieșire. Sistemul poate analiza efectiv datele despre toate mișcările articolelor de inventar, generând automat documentația necesară. La transportul mărfurilor în afara depozitelor, este planificată crearea documentației de însoțire, afișând informații despre vehicule și curieri.
Sistemul are un potențial nelimitat, oferind lucrătorilor instrumentele necesare pentru a primi și procesa rapid cererile, a împacheta și a trimite aplicații către destinatari. Aplicația poate folosi dispozitive de citire care oferă o afișare rapidă a datelor despre starea sarcinii. La depunerea cererilor de ambalare a mărfurilor, sistemul va anula automat anumite articole, înregistrând numărul real de solduri. În acest caz, toate informațiile despre oferte vor fi afișate în nomenclator, cu articole și coduri de bare, denumiri, scop și descriere, data de fabricație și expirare, solduri și cost. Pentru a îmbunătăți lucrul cu produsele, se are în vedere utilizarea imaginilor care ajută la deosebirea acestora de poziții similare, direct de pe camera web. Mai mult, în cazul în care articolele lichide se epuizează, aplicația va genera automat o solicitare de completare a articolelor lipsă.
Sistem CRM pentru gestionarea comenzilor
Un sistem CRM universal pentru managementul comenzilor presupune capacitatea de a înregistra rapid date despre contrapartide, cu primirea și procesarea cererilor. Baza de date a contrapărților va afișa informații actualizate cu adrese, contacte, istoricul relațiilor (apeluri, întâlniri), decontări reciproce, recenzii, evaluări, disponibilitatea reducerilor și a punctelor bonus. Dacă aveți o bază de date CRM, puteți procesa rapid cererile selectând un anumit client în cardurile electronice și, ulterior, atașând scanări ale documentelor. De asemenea, este posibil să se analizeze cererile de la clienți prin sincronizarea mai multor cereri împreună. De asemenea, prevede trimiterea de mesaje SMS, Email, WhatsApp și Viber, oferind informații despre oferte profitabile. Programul este atât de universal și automatizat încât face posibilă simplificarea și facilitarea vieții de zi cu zi a lucrătorilor prin indicarea termenelor și sarcinilor exacte în planificatori și, ulterior, analizând raportul privind munca depusă fără a fi nevoie să pierdeți timpul de lucru.
Configurați gestionarea comenzilor
Puteți configura gestionarea comenzilor instalând software care, pe lângă funcționalitatea încorporată, este capabil să interacționeze cu diverse tipuri de servicii, sisteme și dispozitive. De asemenea, se ține cont de faptul că utilitatea poate implementa contabilitatea independent, cu un sistem integrat 1C. Astfel, nu este nevoie să efectuați operațiuni, calcule, generare și transfer de documente, facturi de două ori, trecând de la un sistem la altul aplicație. Este oferit un proces simplificat de acceptare a plăților, care, atunci când este integrat cu bănci, terminale de plată și citirea codurilor QR, oferă transferuri fără numerar ale oricărei monede pentru ofertele selectate în orice unitate monetară. În primul rând, pentru a putea analiza vizual capacitățile prezentate de dezvoltatori, puteți descărca o versiune de testare gratuită. Pentru interacțiune și consultare ulterioară cu specialiști, ar trebui să utilizați numerele de contact afișate pe site-ul oficial.
Software video pentru gestionarea comenzilor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de gestionare a comenzilor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Instituții publice,
de deservire a populației
Orice companie privată
Centru de deservire
Atelier
Companii de construcții
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



