- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru înregistrarea comenzilor în producție
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Pentru a nu uita nimic, pentru fiecare client pot fi notate orice activități planificate sau executate
Lucrul cu clienții - Veți putea controla simplu orice comandă făcută
Comenzi - Veți putea urmări etapele executării și angajații implicați pentru fiecare comandă veți
Distribuirea - Veți obține posibilitatea de a duce evidența oricăror servicii
Toate serviciile - ВDvs. obțineți posibilitatea să vindeți orice produs. Programul poate funcționa cu orice număr de subdiviziuni și depozite. Toate filialele vor lucra într-un sistem uni prin internet
Orice produs - Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
Acte - Toți angajații vor fi sun controlul dvs.
Controlul angajaților - Programul nostru vă va minti despre toate activitățile importante
Memento - Veți putea vizualiza lista activităților pentru orice dată și pentru fiecare specialist
Planificare - Veți expedia atât SMS-uri în masă, cât și veți putea seta expedierea mesajelor personalizate către clienți
Trimitere de SMS-uri - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Sinteză despre angajați - Statistica comenzilor vă ajută să analizați ușor activitatea și prentabilitatea companiei
Statistica comenzilor - Toate interacțiunile cu caracter financiar, cu furnizorii dvs. de servicii vor fi sub control riguros
Furnizori de servicii - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea orarului colaboratorilor sau soldului mărfurilor din depozit – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Utilitarul este capabil să interacționeze cu diverse dispozitive, sisteme, servicii, oferind o automatizare completă a proceselor de producție;
- rogramul presupune unirea tuturor diviziilor structurale, unirea dispozitivelor de lucru pentru lucru sincronizat si schimbul de mesaje informative;
- rogramul este ușor de navigat prin date, ținând cont de clasificarea și siguranța într-un singur câmp de informații;
- ste posibil să găsiți rapid informațiile necesare folosind un motor de căutare contextuală;
- nformațiile și documentele pot fi primite și create în orice format;
- tilitarul permite calcularea automată folosind o listă de prețuri și algoritmi de specificare;
- entru toți salariații se va efectua o analiză a activității de muncă, afișată în fișe de pontaj, pentru plățile ulterioare ale salariilor;
- plicația face posibilă analiza stării de disponibilitate a produselor, clasificându-l pe categorii, utilizând stocarea țintită sau dinamică cu reflectarea soldurilor printr-un inventar efectuat sistematic cu echipamente de înaltă tehnologie;
- entru toate denumirile de bunuri si servicii se vor consemna informatii in lista de preturi, reflectand numere de articol si coduri de bare, solduri dupa cantitate, locatie de depozitare si disponibilitate in magazine, depozite, cost, descriere si denumire cu imagine atasata;
- plicațiile sunt finalizate în câteva minute folosind carduri electronice cu completare automată conform mostrelor, indicând automat numerele și data și ora;
- lățile se efectuează într-o formă convenabilă ambelor părți, implicând integrarea cu sisteme bancare, terminale de plată, transferuri din conturi curente sau numerar printr-o casă sau curier;
- ivrarea se efectuează cu promptitudine, urmărind locația curierilor sau a vehiculelor la transportul mărfurilor, folosind hărți interactive;
- devenit și mai accesibil controlul evenimentelor interne prin sincronizarea tuturor instituțiilor, departamentelor, depozitelor și monitorizarea de la distanță a tuturor acțiunilor cu ajutorul camerelor de securitate;
- ctivitățile financiare ale companiei cu flux de documente se vor desfășura prin integrarea programului cu contabilitatea 1C;
- În aplicație, este posibil să se analizeze cererea consumatorilor pentru tipurile de servicii și bunuri furnizate.
Contabilitatea comenzilor de producție
Comenzile de producție sunt contabilizate în mod autonom, folosind metode moderne de management prin dezvoltări de înaltă calitate. Astăzi, nicio companie care se respectă nu se poate face fără programe specializate care protejează materialele informaționale, oferă automatizare, management și control cuprinzător și analiză a datelor. Prin urmare, cererea de pe piață a crescut, precum și varietatea ofertelor de la dezvoltatorii diferitelor companii. Pentru a selecta un program specializat care este potrivit în mod special pentru compania dvs., în conformitate cu strategiile de afaceri și funcționalitatea, trebuie mai întâi să analizați piața, să testați capacitățile atunci când instalați o versiune de testare și să citiți recenziile utilizatorilor.
Pentru a reduce consumul de timp și, de asemenea, pentru a achiziționa în curând software la prețuri accesibile și o politică de confidențialitate, precum și cu o funcționalitate largă, vă sfătuim să acordați atenție software-ului de la compania de dezvoltare „Universal Accounting System”. Software-ul are parametri de configurare flexibili, module și instrumente adaptabile individual, un panou personalizabil cu o gamă de limbi, teme de design, șabloane și instrumente. Unul dintre motivele importante pentru alegerea software-ului USU.kz este politica de prețuri care este acceptabilă pentru orice tip de afacere, chiar și cu un buget mic. De asemenea, pentru a economisi bani, nu există nicio taxă lunară pentru suportul de service. În prealabil, veți putea selecta instrumente modulare potrivite care se potrivesc afacerii dvs., dar dacă nu există unele potrivite conform solicitării dvs., puteți dezvolta articole noi în consultare cu specialiști. De asemenea, merită menționat faptul că atunci când achiziționați un utilitar licențiat, veți primi două ore de asistență tehnică ca bonus.
Comanda pentru automatizarea productiei
Vă puteți coordona comanda pentru automatizarea producției cu specialiști folosind numerele de contact indicate pe site. Automatizarea managementului modern al producției este o parte integrantă și o condiție prealabilă pentru funcționarea de înaltă calitate într-un mediu competitiv. Prin instalarea software-ului veți simplifica nu doar sistemul de management, control și contabilitate, analiză, rentabilizarea afacerii, dar veți asigura și competitivitate cu interes sporit pentru bunurile și serviciile furnizate, crescând și cifra de afaceri. Software-ul este accesibil utilizatorilor fără abilități speciale sau experiență în software, implementând cele mai complexe sarcini.
Configurarea software-ului este atât de ușoară și convenabilă încât fiecare angajat se poate înregistra și configura independent panoul de control. Utilizatorului i se oferă setări avansate cu o gamă de instrumente, șabloane care respectă reglementările organizației, design pentru aranjarea panoului de lucru cu un screensaver la alegere în orice moment, schimbându-se în funcție de starea de spirit și dorința utilizatorilor, selectarea limbilor cu interacțiunea ulterioară cu clienții și furnizorii străini. Datorită tehnologiilor universale și capabilităților moderne, este posibilă automatizarea proceselor zilnice. Astfel, comunicarea nu va fi complicată datorită posibilității conexiunii intra-canal și a schimbului de date de informații între angajați. În același timp, granițele sunt șterse, oferind tuturor unităților structurale o muncă unificată pentru a îmbunătăți performanța afacerii.
Automatizare integrată - comandă de producție
Automatizare cuprinzătoare - comenzile de producție sunt furnizate în sfera de activitate, ținând cont de dorințele individuale ale utilizatorilor. Automatizarea cuprinzătoare se referă la managementul automatizat al proceselor de afaceri cu introducerea de capabilități de ultimă oră, fără a fi nevoie de implicarea personalului în procesele zilnice, simplificând și îmbunătățind rezultatele. Cu un planificator de sarcini încorporat, multe lucrări pot fi efectuate automat, indicând data exactă și termenele limită de implementare, urmate de execuție și raportare asupra operațiunilor finalizate. Astfel, nu este nevoie totală de copii de rezervă, inventar, mesagerie etc. Software-ul va efectua automat aceste procese și multe altele.
Utilizatorii nu mai trebuie să piardă timp cu introducerea inutilă de date, dacă informațiile sunt introduse o singură dată, acestea vor fi salvate automat pentru utilizare ulterioară; În acest caz, nu trebuie să reintroduceți datele, este suficient să utilizați import-export de materiale. De asemenea, utilizatorilor li se vor prezenta șabloane pe baza cărora este posibilă generarea documentelor și rapoartelor necesare în formă electronică, care pot fi completate și cu ajutorul mostrelor, economisind timp și îmbunătățind indicatorii de calitate. Având în vedere siguranța datelor informaționale într-un singur spațiu de informare, cu backup automat, de asemenea, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la siguranță. Toate datele vor fi clasificate în funcție de anumiți parametri, cu afișare rapidă a informațiilor folosind un motor de căutare contextual.
Sistem de contabilitate a comenzilor de producție
Sistemul de contabilizare a comenzilor de producție îmbunătățește indicatorii de calitate prin procesarea fluxurilor mari de informații, cererile primite și stocarea înregistrărilor tuturor solicitărilor și apelurilor. În utilitate, este posibilă analiza efectivă a datelor privind cererile primite, consultările și cererile finalizate, menținând evidențe analitice cu o comparație a creșterilor sau scăderilor în formularele înregistrate. De asemenea, este imposibil să se realizeze rapoarte analitice generale pentru orice perioadă de timp, făcând comparații în venituri și cheltuieli, urmate de o evaluare rațională a situației și planificarea activităților viitoare ale companiei. Pentru analiza datelor informaționale, vor fi furnizate conducerii date exacte sub formă de grafice și grafice. În utilitate, managerul va fi capabil să supravegheze procesele organizaționale interne, să compare piața și să gestioneze activitățile financiare.
Pentru a controla procesele interne, managerii vin în ajutorul camerelor de supraveghere video care citesc informații în timp real, cu transmitere către computerul principal pentru redare ulterioară. De asemenea, pe computerul principal, la sincronizarea dispozitivelor de lucru, este posibilă oglindirea monitoarelor fiecărui angajat, văzând toate acțiunile în detaliu. Astfel, cu o schemă transparentă de management, control și contabilitate, nu există fapte de fraudă, furt financiar și de materiale sau timpi de nefuncționare. Pentru comoditate, se asigură planificarea activităților de lucru, generarea automată a programelor, în conformitate cu care angajații vor desfășura activități zilnice. Pe baza indicatorilor efectivi calculați, salariile lunare vor fi calculate pentru fiecare angajat, luând în considerare o plată fixă sau la bucată.
Software pentru gestionarea comenzilor in productie
Programul de gestionare a comenzilor în producție are în vedere un format automat pentru menținerea unui jurnal electronic, cu primirea cererilor și execuția etapă, afișând finalizarea finală a lucrărilor cu prestarea de servicii sau prestarea de bunuri. Software-ul vă permite să automatizați procesul de primire a cererilor, ținând cont de disponibilitatea cardurilor electronice, care vor fi generate automat indicând numărul și data, afișarea informațiilor în registru, selectarea contrapărților din baza de date CRM, servicii și bunuri din gama de produse, indicând adresa pe hărți interactive pentru transport etc. d. Aplicația multitasking este universală, are o varietate de module și instrumente, selectate pentru organizații din orice domeniu și poate fi, de asemenea, integrată cu portaluri, dispozitive și sisteme suplimentare.
Presupunând disponibilitatea cardurilor electronice, este posibilă simplificarea sistemului de primire a cererilor la contactarea specialiștilor și managerilor, precum și înregistrarea independentă pe diverse platforme și plasarea comenzilor. Astfel, la înregistrarea clienților pe diverse platforme, este posibilă simplificarea sarcinii specialiștilor, economisind timp, automatizând în același timp procesul de primire a comenzilor și execuția ulterioară. Contrapărțile vor putea monitoriza de la distanță starea acțiunilor și datele de finalizare a comenzilor în contul lor personal, analizând datele privind costul și alți parametri. De asemenea, contrapărțile pot interacționa cu specialiști folosind chat-uri și apeluri. Chiar și atunci când este integrat cu diverse servicii și magazine online, este posibilă îmbunătățirea strategiei de marketing și utilizarea rațională a resurselor financiare în timp ce se dezvoltă o bază de clienți. În același timp, este posibilă extinderea orizontului și interesului consumatorilor față de ofertele companiei prin intrarea pe piața globală.
Gestionarea comenzilor de producție
Gestionarea comenzilor de producție este însoțită de managementul documentelor. Software-ul, datorită digitalizării și îmbunătățirii proceselor de lucru, își asumă capacitatea de a genera automat fișierele necesare, suportând formatele Word, Excel cu o cantitate nelimitată de materiale stocate în cloud. În același timp, utilizatorii vor avea anumite drepturi de acces la materiale, garantând conservarea de înaltă calitate și confidențialitatea. Pentru a obține rapid datele necesare în conformitate cu drepturile oficiale de acces la informații, utilizatorii pot utiliza un motor de căutare contextuală. Procesele de producție, inclusiv controlul asupra stocurilor, controlul stocurilor și achizițiilor, identificarea pozițiilor lichide și nelichide.
Software-ul cu informațiile de mai sus vă permite să efectuați inventarierea, atât selectiv, cât și pentru toate articolele de mărfuri depozitate în depozite, în pavilioane comerciale, folosind echipamente de înaltă tehnologie cu care interacționează convenabil și eficient. De asemenea, asigură depozitarea de înaltă calitate, direcționată și dinamică a mărfurilor, clasificând articolele pe categorii, cu utilizarea rațională a spațiului de depozit. Astfel, lucrătorii vor putea naviga rapid către locația de depozitare a anumitor articole de mărfuri, sortare, reciclare, completare, procesare și transport, conform solicitărilor cu suport documentar. Toate categoriile de bunuri vor fi clasificate si indicate in nomenclator, cu servicii suplimentare prestate. Pentru fiecare articol de produs se va genera un card separat, cu indicarea articolului, codul de bare, denumirea si costul, data productiei, timpul de depozitare si calitatea, descrierea, cantitatea, atasarea imaginilor pentru vizualizarea obiectului. Astfel, prin identificarea articolelor de mărfuri lipsă, sistemul va genera automat o aplicație de achiziție a sortimentului lipsă, garantând activitate neîntreruptă.
Management personalizat al producției
Managementul personalizat al producției se realizează în mod autonom, oferind analiza cererii consumatorilor. Toate operațiunile de decontare, inclusiv cele de producție și cele financiare, sunt efectuate cu ajutorul unui calculator electronic, introducând un algoritm de acțiuni. La calcularea costului serviciilor sau bunurilor furnizate, algoritmii vor fi introduși în calculator folosind nomenclatură, indicând numărul exact de oferte selectate, reflectând suma totală, inclusiv modificările indicatorilor la utilizarea sistemului de fidelizare bonus, precum și markupurile. Potențialul software-ului este nelimitat, oferind, de asemenea, posibilitatea de interacțiune fără contact, procesare a aplicațiilor și plăți reciproce.
Decontările reciproce pot fi reproduse sub orice formă, implicând interacțiunea software-ului cu băncile, termene de plată, scanare QR. Astfel, este posibil să se accepte procesarea plăților în orice parte a lumii, crescând baza de clienți prin interacțiune fără contact și livrare în întreaga lume. Hărțile interactive vă permit să afișați adresele exacte atât ale punctelor de ridicare, cât și ale punctelor de livrare. Totodată, pe hărți la scară largă, este posibilă analizarea celei mai mari cereri ale consumatorilor pentru ofertele companiei, deschiderea de noi magazine, dezvoltarea de noi strategii de livrare etc. Programul este universal, automatizat și oferă control total asupra lucrătorilor chiar și în afara birourilor. În același timp, pe hărți la scară mare este posibilă urmărirea locației vehiculelor și a curierii, oferind și un link pentru urmărirea directă de către clienți.
Comenzile de producție sunt înregistrate într-o manieră de înaltă calitate, cu condiția să fie disponibile informații relevante despre contractori. În aplicație cu actualizarea periodică a informațiilor despre contrapărți, cu informații detaliate despre solicitările de analiză ulterioară, solicitările finalizate, plățile etc. Informațiile vor fi actualizate în mod regulat pentru a oferi utilizatorilor operațiuni de înaltă calitate. De asemenea, prin intermediul software-ului, este posibil să trimiteți scrisori prin scrisori vocale și text către operatorii de telefonie mobilă și e-mail pentru a oferi suport informațional. Astfel, contrapărțile vor supraveghea fluxul de știri, vor fi la curent cu promoțiile și reducerile la oferte. De asemenea, la furnizarea de produse utilizatorilor, reducerile sunt oferite folosind carduri bonus și acumulări de puncte. Pentru interacțiune este prevăzută și utilizarea comunicării telefonice, oferind consultarea necesară. Oferirea lucrătorilor cu economii de timp, în timp ce se pregătesc pentru conversațiile ulterioare cu consumatorii, asigură afișarea informațiilor complete pe ecranul desktopului în timpul unui apel primit. Astfel, angajatul se va putea pregăti și, atunci când va răspunde, să se adreseze cumpărătorului pe nume, oferind informațiile necesare despre comenzi, plăți, cereri gata făcute, completarea cererilor etc.
Stabiliți contabilitatea comenzilor în producție
Este destul de ușor să configurați contabilitatea comenzilor în producție, având în vedere posibilitățile nesfârșite ale aplicației, care sunt disponibile public nu doar în ceea ce privește prețul, ci și managementul. Software-ul contribuie nu numai la control, management, ci și la implementarea managementului contabil. Contabilitatea va deveni mult mai coerentă și finalizată rapid atunci când este integrată cu 1C. În același timp, nu prevede investirea unor resurse suplimentare, nu doar resurse financiare, ci și timp, lucrând în spațiul informațional cu un singur flux de date, fără a fi nevoie de repetarea sarcinilor. Managerul, la rândul său, va putea primi un raport analitic complet cu privire la datele privind activitățile financiare ale organizației pentru orice perioadă de raportare. Recepția și procesarea sistemului de plată se realizează, de asemenea, în mod autonom și implică sincronizarea băncilor, terminalelor, codurilor QR la procesarea și conversia fondurilor în diferite unități străine. Oferirea de sfaturi suplimentare de la specialiști prin interacțiunea cu numerele de telefon afișate pe site.
Programe video pentru comenzi contabile in productie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru comenzi contabile în producție
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Instituții publice,
de deservire a populației
Orice companie privată
Centru de deservire
Atelier
Companii de construcții
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



