- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru înregistrarea comenzilor din magazin
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Pentru a nu uita nimic, pentru fiecare client pot fi notate orice activități planificate sau executate
Lucrul cu clienții - Veți putea controla simplu orice comandă făcută
Comenzi - Veți putea urmări etapele executării și angajații implicați pentru fiecare comandă veți
Distribuirea - Veți obține posibilitatea de a duce evidența oricăror servicii
Toate serviciile - ВDvs. obțineți posibilitatea să vindeți orice produs. Programul poate funcționa cu orice număr de subdiviziuni și depozite. Toate filialele vor lucra într-un sistem uni prin internet
Orice produs - Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
Acte - Toți angajații vor fi sun controlul dvs.
Controlul angajaților - Programul nostru vă va minti despre toate activitățile importante
Memento - Veți putea vizualiza lista activităților pentru orice dată și pentru fiecare specialist
Planificare - Veți expedia atât SMS-uri în masă, cât și veți putea seta expedierea mesajelor personalizate către clienți
Trimitere de SMS-uri - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Sinteză despre angajați - Statistica comenzilor vă ajută să analizați ușor activitatea și prentabilitatea companiei
Statistica comenzilor - Toate interacțiunile cu caracter financiar, cu furnizorii dvs. de servicii vor fi sub control riguros
Furnizori de servicii - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea orarului colaboratorilor sau soldului mărfurilor din depozit – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul este multifuncțional și se adaptează oricărei activități și cerințe ale utilizatorului;
- În sistem, toți utilizatorii fără restricții se vor putea autentifica și efectua sarcini zilnice reflectate în jurnal, ținând cont de salarizare;
- plicația vă permite să căutați rapid informațiile necesare folosind motorul de căutare încorporat;
- ste posibilă introducerea datelor manual sau automat, folosind materiale existente stocate într-un singur spațiu de informare;
- oate informatiile, documentele, rapoartele, facturile, cererile vor fi clasificate tinand cont de atribuirea unui numar si a unei date;
- atele privind contrapartidele vor fi primite si stocate automat intr-o baza unica de informatii cu adaugari regulate, afisarea si analizarea materialelor privind cererile, solicitarile, cererile, decontari reciproce etc.;
- lățile se efectuează în numerar și fără numerar, înregistrând automat toate mișcările financiare, ținând cont de capacitatea utilității de a interacționa cu terminalele de plată, sistemele bancare și citirea QR;
- enerarea automată a documentelor, facturilor și actelor se realizează pe baza șabloanelor introduse;
- alculul se realizează folosind algoritmi introduși în calculator, folosind și nomenclatură, reduceri și puncte bonus;
- entru a satisface consumatorii, a crește loialitatea și cererea de servicii și bunuri, sunt oferite reduceri suplimentare și puncte bonus;
- entru a studia rapid formațiuni, articole, coduri de bare, implică utilizarea de echipamente de citire de înaltă tehnologie, efectuarea de inventariere, contabilitate și control;
- devenit și mai convenabil să controlezi procesele interne, fără a fi nevoie de prezență personală, folosind urmărirea video;
- ste posibil să se analizeze și să controleze starea disponibilității articolelor de inventar, asigurând continuu vânzări și crescând venituri stabile odată cu creșterea;
- În utilitate, toți lucrătorii pot interacționa atunci când fac schimb de date de informații;
- ntegrarea cu serviciile online, spațiile de vânzare cu amănuntul și platformele asigură vânzarea de bunuri și servicii în întreaga lume.
Contabilitatea comenzilor în magazin
Contabilitatea comenzilor din magazin se poate face rapid, usor, fara a pierde timp. Programele moderne automatizează cuprinzător procesele de lucru ale tuturor instituțiilor, organizând producția, pregătirea și livrarea coletelor, monitorizând în același timp articolele și soldurile, resursele financiare etc. În primul rând, trebuie să-ți analizezi propria afacere, piața corespunzătoare domeniului tău de activitate, apoi să contactezi dezvoltatorii companiei pentru următoarea consultare și instalare a utilitarului. Piața este plină de diverse oferte; rămâne la latitudinea dvs. să decideți ce dezvoltare să alegeți. Atrăgându-vă atenția asupra dezvoltării companiei „Sistemul de contabilitate universal”, merită remarcată politica de prețuri accesibile, taxa de abonament gratuită, funcționalitate largă potrivită pentru orice organizație, indiferent de domeniul de activitate, precum și volumul de personal. Aplicația este instalată și configurată de utilizatori chiar și cu cunoștințe de bază de management software. Programul este capabil să funcționeze în orice parte a lumii, folosind cu ușurință instrumente încorporate și prezența a 96 de limbi străine, utilizate pentru interacțiunea convenabilă cu contrapărțile în limbi străine. Prețul accesibil nu vă va afecta buzunarul, iar absența plăților lunare va reduce complet povara bugetului. Aplicația are opțiuni flexibile de configurare, un panou convenabil pentru personalizarea desktopului, alegerea temelor potrivite pentru aranjarea screensaver-ului.
Contabilitatea comenzilor magazinului online
Comenzile din magazinul online sunt contabilizate automat, automatizând complet procesele zilnice. Software-ul, pe lângă configurațiile avansate încorporate care contribuie la posibilitățile nelimitate de management al afacerii, oferă și interacțiunea cu diverse servicii și dispozitive de contorizare. Atunci când interacționați cu magazinele online și platformele de tranzacționare, informațiile despre produsele disponibile vor fi afișate într-o formă actualizată, ținând cont de date detaliate despre cantitate, cost, numere de articole și coduri de bare, date de expirare, evaluări, descrieri etc. Totodată, ținând cont de înregistrarea online a aplicațiilor, sistemul va recalcula automat soldurile de disponibilitate a produselor, eliminând apariția reflectării eronate a indicatorilor.
De asemenea, pentru comoditatea consumatorului, sunt furnizate informații pentru ridicarea automată, înregistrând adresele exacte ale punctelor de ridicare pe hărți interactive. De asemenea, pentru efectuarea livrărilor vor fi folosite hărțile geografice, indicând adresele exacte pentru curieri, cu traseele trasate și analiza timpului de-a lungul rutelor. Comoditatea magazinelor online este că nu este nevoie să închiriezi spații, vânzând bunuri direct din depozite. Toate cererile vor fi primite într-o formă actualizată, online și offline, înregistrând date cu generare automată de rapoarte, reflectând informații despre starea plăților. Cumpărătorul va putea, la discreția sa, să selecteze articolele potrivite, să se înregistreze în contul personal al magazinului online, spațiul de vânzare cu amănuntul, să finalizeze articolele selectate și să completeze cereri indicând adrese, numere de contact, costuri, indicând coduri promoționale sau reduceri , introducând puncte bonus pentru recalculare și plata ulterioară.
Contabilitatea comenzilor si vanzarilor
Contabilitatea comenzilor și vânzărilor este realizată de software într-o formă automată, oferind utilizarea jurnalelor electronice. Fiecare cerere va fi introdusă în sistem, reflectând un număr individual, data și ora, termenul limită, starea emisiunii (ridicare sau livrare), indicând modalitatea de plată (numerar la casă sau curier, prin transfer bancar). Pe lângă înregistrarea aplicației, aplicația va reflecta informații despre rezultatul final, cu recenzii, comentarii și evaluări. Astfel, managerul va putea analiza date privind calitatea serviciului, precum și sortimentul, articolele cu probleme etc. Pentru a primi feedback de la clienți, este planificată trimiterea unui mesaj SMS, în timpul căruia va fi primit un răspuns cu o evaluare, o recenzie, introdusă în baza de date pentru analiza finală.
Solicitările sunt procesate rapid și eficient folosind carduri electronice, folosind informații despre contrapărți din baza de date unificată a SRM, informații despre angajați din jurnalul general și denumiri de propuneri din nomenclator. Software-ul vă permite să analizați datele despre cele mai lichide poziții, completând cu promptitudine articolele lipsă în conformitate cu soldurile, sortimentul ilichide, distribuirea promoțiilor de vânzare și evitând înghețarea fondurilor. În aplicația pentru implementarea indicatorilor cantitativi și calitativi, inventarul este furnizat folosind echipamente de citire de înaltă tehnologie, care vor reflecta instantaneu informații detaliate despre fiecare articol din nomenclator. Cu inventarul automat, nu este nevoie să suspendați activitățile companiei, să pierdeți timp sau să implicați angajații, ceea ce poate afecta apariția erorilor. Folosit manual și automat pentru a introduce date pentru a finaliza rapid operațiunile atunci când lucrați cu fluxul de documente. La generarea documentelor și rapoartelor se vor folosi conturi, acte, șabloane, numerotate și stocate în registru.
Contabilitatea comenzilor de pe piata
Contabilitatea comenzilor de pe piețe se realizează în mod autonom, sincronizând datele articolului, citind automat dimensiunile, termenii și costurile. Interacțiunea cu piețele; aplicația va afișa informații actualizate despre toate categoriile de bunuri și servicii suplimentare furnizate. Sistemul va putea afișa informații pentru fiecare client, înregistrând date cu analize de puncte bonus și reduceri disponibile. La depunerea cererilor, sistemul va genera instantaneu informații generale care redirecționează solicitarea către un anumit departament pentru ambalare și expediere. În sistem, folosind o hartă interactivă, este posibilă monitorizarea transportului mărfurilor, trimițându-le la punctele de livrare sau la adresele specificate ale cumpărătorilor.
În sistem, calculele vor fi reproduse de un calculator electronic folosind algoritmi specificați. Atunci când interacționați cu platformele de tranzacționare, este necesar să se țină cont de sortarea coletelor, afișând numere și coduri de bare suplimentare. Pentru ușurință în operare, este prevăzută utilizarea dispozitivelor de citire și a scanerelor de coduri de bare. În aplicație, este posibil să monitorizați nu numai primirea solicitărilor, ci și execuția pas cu pas a sarcinilor, rezultatul final și introduceți comentarii. Informațiile vor fi introduse în jurnalul electronic și în tabele, cu posibilitatea de a evidenția celulele în culori diferite. Atât cererile, cât și retururile vor fi procesate automat, rapid, cu schimb sau rambursare. Toate informațiile vor fi înregistrate în aplicație, completând baza de date a contrapartidei cu scanări ale documentelor, calcule și alte informații.
Contabilitatea comenzilor de marfa
Contabilitatea comenzilor de produse se efectuează nu numai în magazinul online, MarketPlace, ci și atunci când se utilizează o aplicație mobilă. Aplicația mobilă este furnizată pentru munca specialiștilor companiei, precum și pentru antreprenorii care sunt înregistrați personal în software. Aplicația oferă, de asemenea, control asupra activității de lucru prin analiza datelor despre munca zilnică. Astfel, se vor tine evidenta activitatilor de munca pentru fiecare angajat, reflectand datele, facilitand calculele salariilor lunare. Astfel, fiecare specialist se va strădui pentru rezultate mai bune și finalizarea rapidă a sarcinilor atribuite. Programele de lucru vor fi, de asemenea, generate automat și furnizate în formă electronică pentru indicarea ulterioară a termenului limită și a calității finalizării.
Managerul va putea să studieze în detaliu informațiile pentru fiecare subordonat, să vadă starea muncii, să controleze procesele interne, să asigure sincronizarea dispozitivelor de lucru, precum și o supraveghere video constantă în timp real. Specialiștii pot interacționa între ei la nivel local, pot transfera fișiere, fără a fi nevoiți să piardă timpul așteptând și căutând informații pentru a procesa cererile și a consilia clienții. Contrapărțile pot interacționa, de asemenea, cu specialiști folosind comunicații telefonice și chat-uri. Toate informațiile primite, transmise, generate în sistem vor fi stocate automat în cloud, cu garanții de stocare de înaltă calitate, acces înșelător pentru terți. Drepturile de acces ale utilizatorului vor indica posibilitatea de a utiliza această sau acea informație. Folosind un motor de căutare electronic, puteți găsi rapid informațiile de care aveți nevoie, introducând în fereastra electronică un număr de telefon, date contrapartidei, informații despre aplicații etc.
Program de comandă de mărfuri
Programul pentru comandarea mărfurilor oferă o procesare rapidă, reflectând procesele pas cu pas. Software-ul, interacționând cu serviciile bancare, transferuri online, spini, coduri QR, asigură acceptarea și conversia fondurilor oricărei unități monetare, ștergerea promptă a datoriilor de la cumpărători. Sistemul ar trebui să analizeze toate solicitările primite de la clienți, identificându-le pe cele mai loiale, răsplătindu-le cu bonusuri și reduceri. Punctele bonus sunt o monedă fără numerar care poate fi folosită ca plată pentru achizițiile ulterioare. De asemenea, se pot analiza cele mai profitabile zone prin analiza cheltuielilor si veniturilor. Resursele financiare vor fi controlate de management în orice moment, cu capacitatea de a genera raportări analitice și integrare cu contabilitatea 1C. Atribuind anumite sarcini planificatorului, activează diverse procese, cu date detaliate de execuție. La depunerea mai multor cereri către o contraparte, acestea pot fi combinate într-o singură cerere de livrare și emitere. La emitere se vor determina datele personale ale cumparatorilor, precum si informatii cu cod sau informatii din baza de date.
Comandă software
Programul de plasare a comenzilor oferă un mod online convenabil, fără a fi nevoie de implicarea managerilor în această operațiune. Cumpărătorii pot selecta, aranja bunuri în mod independent, pot selecta servicii și pot plăti pentru cereri. În același timp, managerii și specialiștii în call center pot sfătui oricând clienții cu privire la probleme de actualitate folosind telefonia PBX. Pentru o optiune mai simplificata, fara a fi nevoie sa pierdeti timp, este posibila configurarea unui robot telefonic cu intrebari frecvente. Informațiile de contact vor fi citite, iar numărul de telefon al abonatului va fi afișat pe ecranul monitorului în timpul unui apel primit, cu informațiile curente afișate pe ecranul monitorului pentru a se pregăti pentru următoarea conversație și consultare privind cererile, decontările reciproce, retururile etc. . La înregistrare se va folosi un card electronic, afișând rapid informații despre clienți, termeni, plăți și articole selectate. Prin analiza cererii de bunuri lichide și nelichide, este posibilă extinderea sau reducerea gamei pentru a îmbunătăți calitatea afacerii.
Program pentru asamblarea comenzii
Programul de asamblare a comenzilor implică utilizarea echipamentelor de depozit de înaltă tehnologie, citirea rapidă a numerelor de produse și, de asemenea, introducerea de informații în baza de date. Sistemul poate reflecta informatii despre data asamblarii, transportului si livrarii produselor. Aplicația vă permite să înregistrați materiale pentru toate solicitările, reflectând datele într-un jurnal, reflectând locația în depozite de depozitare temporară sau la punctele de livrare, înregistrând celule, rafturi, rafturi etc. Specialiștii vor petrece mai puțin timp căutând și generând informații în rapoarte. Când articolele se epuizează sau au date de expirare limitate, sistemul va genera automat o cerere de reaprovizionare, returnare sau eliminare a produselor. Aplicația poate fi folosită pentru a despacheta colete, evaluând rațional capacitățile vehiculelor și creând programe pentru transportul mărfurilor. Dacă este necesar, este posibil să adăugați colete suplimentare la foile de parcurs și foile de parcurs deja create, urmărind ulterior transportul.
Software de urmărire a comenzilor
Software-ul de urmărire a comenzii vă permite să citiți numărul individual alocat fiecărui articol, reflectând locația curierului în vehicule pe hărțile geografice. Dacă transportul implică logistica mai multor articole în timpul mișcării, atunci numărul de urmărire rămâne neschimbat. Pentru ca clienții să urmărească în mod independent starea mișcării mărfurilor, acesta prevede trimiterea unui link de localizare geografică. Managerii pot monitoriza starea cererilor, văzând în sistem coletele primite și în curs de livrare. Aplicația vă permite să calculați costul total al transportului mărfurilor. Urmărirea mișcării mărfurilor se realizează în cadrul depozitelor și magazinelor, în anumite regiuni, din întreaga lume. Pentru zonele cele mai active, este posibilă reflectarea locației reale pe hărți electronice cu o analiză a activităților companiei, cu deschiderea ulterioară de noi puncte de vânzare cu amănuntul și puncte de livrare.
Gestionarea comenzilor online
Gestionarea comenzilor online se realizează automat, acceptând și procesând cererile clienților pe cale electronică. Sistemul va folosi jurnalele electronice, înregistrând toate solicitările ținând cont de suma totală a plății. La cerere, este posibil să găsiți informațiile necesare, adăugând comentarii. Un sistem de gestionare a biletelor ajută la simplificarea sarcinilor de rutină de procesare a datelor, îmbunătățind experiența clienților. Prin delegarea și automatizarea sarcinilor de rutină, specialiștii organizației se pot concentra pe sarcini și aspecte mai importante ale dezvoltării afacerii. În plus, cu ajutorul unui software specializat, este posibilă adaptarea vânzărilor omnicanal, care astăzi sunt un must-have pentru orice companie. Contrapartidele au nevoie de comoditate și transparență în interacțiunea în toate etapele achiziției, de la selecția produsului până la primire. Materialele privind cererile finalizate si decontari reciproce vor fi salvate in istoric, cu posibilitatea tiparirii ulterioare a chitantelor si rapoartelor. Pentru comoditate și analiza prezenței, identificarea persoanei se presupune utilizând dispozitive contabile speciale care înregistrează informații detaliate în jurnale electronice.
Program pentru comenzile magazinului online
Programul de comenzi magazin online asigură executarea rapidă, automată a lucrărilor în toate etapele de procesare și implementare a livrărilor. În aplicație, informațiile despre contrapărți vor fi înregistrate într-o bază de informații separată, actualizată în mod regulat cu detalii actuale, istoricul apelurilor, solicitărilor, consultărilor, solicitărilor problematice, acceptarea plății, prezența datoriilor, puncte bonus acumulate, suma reducerii etc. Pentru imbunatatirea relatiilor cu contrapartidele, se pot citi si informatii detaliate, clasificand contrapartidele pe categorii. Reducerile sunt oferite pentru îndeplinirea regulată, solvabilă și la timp a termenilor tranzacției. Tot în sistem, este posibilă analiza datelor de marketing, identificând cele mai convenabile și eficiente modalități de a dezvolta o afacere și de a crește gradul de conștientizare. Pentru a oferi contrapartidelor informatiile necesare, se preconizeaza si trimiterea de mesaje informative, atat scrisori vocale cat si text, cu fisiere atasate, imagini grafice si felicitari cu diverse sarbatori si zile de nastere.
Configurați contabilitatea comenzilor pentru magazin
Va deveni și mai ușor și mai convenabil să organizați contabilitatea comenzilor pentru magazin, afișând informații detaliate în formă electronică. Aplicația are capacitatea de a gestiona operațiunile, de a menține fluxul de documente, de a controla procesele de lucru, de a analiza datele privind lichiditatea produselor și serviciilor furnizate, de a identifica mai multe active, de a clasifica contrapărțile pe categorii, de a oferi reduceri și acumulare de puncte bonus, de a gestiona transportul mărfurilor. la livrare și multe altele. De asemenea, prevede posibilitatea efectuării contabilității într-o formă mai convenabilă cu monitorizarea constantă a activităților financiare, ținând cont de integrarea cu sistemul 1C. Totodată, conducerea va putea primi rapoartele analitice necesare în orice moment, pentru orice perioadă, comparând costurile și veniturile tuturor departamentelor. Inventarul se realizează și în format offline, folosind echipamente de înaltă tehnologie, monitorizarea disponibilității și a datelor de expirare. Puteți obține informații suplimentare despre capacitățile software-ului, precum și să testați singur utilitarul, urmând instrucțiunile pentru versiunea de testare. Versiunea de testare este gratuită, pentru familiarizarea și lucrul temporar în aplicație cu următoarea salvare a materialelor acumulate în programul licențiat. Veți putea contacta specialiștii companiei, care vor fi bucuroși să vă ajute nu numai cu sfaturi, ci și cu selecția instrumentelor potrivite pentru organizația dvs.
Programe video pentru înregistrarea comenzilor din magazin
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru comenzile magazinului de contabilitate
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Instituții publice,
de deservire a populației
Orice companie privată
Centru de deservire
Atelier
Companii de construcții
Altă
organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



