1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Comanda software de contabilitate

Potrivit a 308 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Comanda software de contabilitate

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capacitățile sistemului CRM pentru contabilitatea comenzilor

  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Pentru a nu uita nimic, pentru fiecare client pot fi notate orice activități planificate sau executate
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea controla simplu orice comandă făcută
    Comenzi

    Comenzi
  • Veți putea urmări etapele executării și angajații implicați pentru fiecare comandă veți
    Distribuirea

    Distribuirea
  • Veți obține posibilitatea de a duce evidența oricăror servicii
    Toate serviciile

    Toate serviciile
  • ВDvs. obțineți posibilitatea să vindeți orice produs. Programul poate funcționa cu orice număr de subdiviziuni și depozite. Toate filialele vor lucra într-un sistem uni prin internet
    Orice produs

    Orice produs
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Acte

    Acte
  • Toți angajații vor fi sun controlul dvs.
    Controlul angajaților

    Controlul angajaților
  • Programul nostru vă va minti despre toate activitățile importante
    Memento

    Memento
  • Veți putea vizualiza lista activităților pentru orice dată și pentru fiecare specialist
    Planificare

    Planificare
  • Veți expedia atât SMS-uri în masă, cât și veți putea seta expedierea mesajelor personalizate către clienți
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
    Sinteză despre angajați

    Sinteză despre angajați
  • Statistica comenzilor vă ajută să analizați ușor activitatea și prentabilitatea companiei
    Statistica comenzilor

    Statistica comenzilor
  • Toate interacțiunile cu caracter financiar, cu furnizorii dvs. de servicii vor fi sub control riguros
    Furnizori de servicii

    Furnizori de servicii
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea orarului colaboratorilor sau soldului mărfurilor din depozit – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Aplicația universală a fost dezvoltată de dezvoltatori pentru a optimiza resursele de muncă în scopul dezvoltării afacerilor și îmbunătățirii bunăstării financiare a companiei;
  • plicația afișează detalii cu formarea diferitelor jurnale și baze de date;
  • luxurile de informații despre contrapărți vor fi afișate în jurnal, cu detalii despre istoricul relațiilor, decontări reciproce, valoarea reducerilor și punctelor bonus, fotografii, documente scanate;
  • entru produse și servicii suplimentare vor fi afișate detalii în nomenclator, indicând numere și coduri de bare, solduri cantități, cost, denumire și descriere, evaluări și recenzii, termene de expirare etc.;
  • e baza feedback-ului primit și a feedback-ului privind calitatea serviciului personalului, este posibilă identificarea deficiențelor în funcționarea departamentelor;
  • rimiterea în vrac sau selectivă a mesajelor se efectuează prin telefon mobil sau e-mail pentru a transmite clienților informații despre oferte interesante, felicitându-i pentru evenimente, trimițând felicitări și amintindu-le despre programări, articole din coș etc.;
  • plicația vă permite să primiți apeluri primite de la clienți în timpul unei analize preliminare a relațiilor, a comenzilor finalizate și efective, a plăților, a preluarea apelurilor și a înregistrării convorbirilor telefonice;
  • entru a vă extinde orizonturile și a oferi oferte profitabile clienților din afara locației regionale selectate, este posibil să utilizați mijloace de comunicare în masă, MarketPlace, magazine pentru a vinde produse în întreaga lume;
  • ndicarea adreselor clienților și magazinelor pe hărțile geografice, oferă indicații și calculul duratei totale de timp petrecut;
  • istemul universal este prezentat într-o versiune de testare pentru cunoașterea preliminară a utilizatorilor cu capacități de dezvoltare;
  • plicația are capacitatea de a gestiona contabilitatea cu documentația de raportare corespunzătoare atunci când este integrată cu contabilitatea 1C;
  • ăutarea informațiilor stocate în stocarea în cloud este efectuată de utilizatori în funcție de nivelurile de acces și de utilizarea unui motor de căutare contextuală;
  • u este nevoie să introduceți informații de două ori, cu salvarea automată a datelor la introducerea inițială;
  • alculul se efectuează folosind un calculator încorporat atunci când se fac calcule secvențiale și se aplică nomenclatorul, reflectând numărul total de oferte folosind reduceri, coduri promoționale și puncte acumulate;
  • oftware-ul prevede utilizarea cardurilor bonus, certificatelor cadou, cu citirea și înregistrarea informațiilor în sistem;
  • anagerul va putea controla de la distanță procesele interne prin supraveghere video, care înregistrează efectiv video și îl transmite computerului principal;
  • În dezvoltare, avem în vedere contabilitatea cantitativă și calitativă a fiecărui articol de marfă, folosind dispozitive de înaltă tehnologie pentru a efectua inventarierea fără a opri activitățile punctelor de vânzare cu amănuntul și depozitelor.

Comanda software de contabilitate

Programul de contabilitate a comenzilor îmbunătățește activitățile de lucru prin creșterea bazei de clienți, sugerând posibilitatea dezvoltării afacerii cu creșterea vânzărilor. Solicitările pot fi efectuate în vrac sau în formă individuală, analizând specificul serviciilor și bunurilor furnizate, schimbând abordarea. Dacă compania este mică, iar numele bunurilor și serviciilor furnizate sunt, de asemenea, furnizate într-un volum mic consumatorilor, atunci puteți face acest lucru manual. Însă dacă doriți să vă extindeți afacerea, să creșteți volumele de vânzări, să mențineți indicatorii de calitate la o viteză mare de procesare a cererilor și de realizare a scopurilor și obiectivelor, se are în vedere utilizarea unor programe mai avansate care sunt implementate în prezent în organizațiile din diverse domenii de activitate. Datorită cererii crescute, a crescut numărul de dezvoltări, care diferă în funcție de caracteristici funcționale și interval de preț. Dezvoltarile specializate fac posibila optimizarea timpului de lucru, sugerand posibilitatea inregistrarii automate a cererilor primite, a miscarilor financiare si generarea de rapoarte cu documentatie. Sistemele electronice rezolvă multe probleme, inclusiv managementul documentelor, printr-o formă simplificată de creare și completare.

În acest caz, nu este nevoie să introduceți date din nou și din nou, mutând informațiile înregistrate inițial în orice fișier, acceptând diferite formate. De asemenea, evoluțiile vă permit să interacționați cu contrapărțile, acceptând și procesând rapid și eficient cererile, controlând volumul cererilor primite, cu planificarea rațională a activităților de lucru. Singura dificultate pe care o puteți întâmpina este selectarea directă a software-ului specializat. Pentru a selecta software-ul potrivit, ar trebui mai întâi să vă consultați cu specialiști, să citiți recenziile utilizatorilor, să monitorizați piața și să evaluați efectiv posibilitățile atunci când instalați o versiune demo. De regulă, versiunea demo este oferită utilizatorilor de către dezvoltatori complet gratuit. Dar există și dezvoltatori fără scrupule care oferă o versiune de testare ca utilitate licențiată, care ulterior implică pierderi considerabile de timp și resurse financiare, completând golurile și adăugând funcționalitate utilitarului etc. Desigur, este destul de dificil pentru utilizatorii fără experiență să ia decizia corectă și să aleagă rapid un program demn care să servească mult timp ca un asistent indispensabil, extrem de eficient în dezvoltarea afacerii.

Programe pentru primirea comenzilor

Programele de primire a comenzilor vă permit să acceptați și să procesați rapid cererile de la potențiali clienți, să monitorizați starea implementării cu o afișare pas cu pas a informațiilor detaliate, să controlați termenele limită și feedbackul ulterior asupra calității serviciului. Având în vedere concurența ridicată în toate domeniile de activitate, companiile ar trebui să mențină un anumit nivel, cu acțiune promptă. Dacă doriți să creșteți volumele vânzărilor de servicii și mărfuri, nu trebuie, în niciun caz, să reduceți indicatorii de calitate și să adoptați o abordare individuală a deservirii fiecărui client, ținând cont de o analiză a dorințelor. Pentru a vă asigura că munca dvs. zilnică a unui număr nelimitat de angajați este de înaltă calitate, rapidă, eficientă și reflectată productiv în activitățile afacerii, acordați atenție programului companiei „Sistemul de contabilitate universal”.

Software-ul, în raport cu evoluțiile de pe piață, are un design frumos al interfeței, capacitatea de a traduce în orice limbă folosind una din cele 96 de tipuri, personaliza panoul de control cu opțiuni flexibile de configurare, selectând teme pentru designul splash panoului de lucru ecran și, de asemenea, utilizați funcționalitatea la cererea dvs. individuală. Pe lângă politica sa de prețuri accesibile, aplicația nu are nicio taxă de abonament, ceea ce va avea un impact semnificativ asupra economiilor bugetare. In aplicatie, fiecare angajat, in functie de necesitatea inregistrarii, va fi autorizat in sistem cu crearea unui cont, care va fi folosit zilnic cu un login si parola pentru protejarea drepturilor confidentiale. Pe baza recenziilor și comentariilor, este posibil să se identifice cei mai buni angajați și specialiști necalificați, transformând dezavantajele activităților în avantaje. Pe lângă procesarea și emiterea coletelor, sunt asigurate vânzări, schimburi și retururi. Schimburile/returnările se efectuează rapid, pe baza rapoartelor, actelor și chitanțelor disponibile, afișând instantaneu comentarii despre retur sau schimb cu recalcularea sumei totale a profitului

Program PC pentru contabilitate comenzi

Programul PC pentru contabilitatea comenzilor prevede disponibilitatea telefoanelor mobile și a tabletelor. Este posibilă conectarea locală a dispozitivelor printr-o rețea internă sau Internet pentru o funcționare unificată cu alți participanți, garantând schimbul de mesaje de informații. În aplicație, ținând cont de înregistrarea și autentificarea zilnică ulterioară a utilizatorilor în sistem, se va păstra o evidență a activităților de lucru, pe baza căreia managerul va putea evalua rațional autoritatea muncii, nivelul de calificare etc.

De asemenea, pe baza indicatorilor efectivi, a rezultatelor numărului de ore lucrate și a volumului sarcinilor îndeplinite, sistemul va calcula automat suma totală a remunerației cu dobândă suplimentară în timpul vânzării produselor, minus o deducere pentru neîndeplinirea planului. și neajunsuri etc. Toate calculele vor fi efectuate automat de către aplicație, oferind raportări detaliate pentru manager. În cadrul activităților zilnice, asigurând siguranța datelor confidențiale, se are în vedere și diferențierea capacităților utilizatorului pe niveluri de acces în funcție de postul ocupat. Astfel, este posibilă clasificarea utilizatorilor în categorii în funcție de poziția lor de muncă nu doar pentru a furniza nivelul de utilizare a datelor informaționale, ci și la generarea graficelor. Jurnalele cu grafice vor fi furnizate utilizatorilor în formă electronică, cu modificări și adăugări sistematice, precum și notificări pop-up ale modificărilor.

Program pentru comenzi contabile si clienti

Programul de contabilizare a comenzilor si clientilor prevede disponibilitatea eficientei in operatiunile care se desfasoara, tinand cont de primirea cererilor in orice mod. Software-ul facilitează primirea de înaltă calitate a aplicațiilor de la clienți prin manageri, precum și cu autoautorizare pe portal, în versiunea mobilă a aplicației, servicii de comunicare în rețea cu înregistrare și selecție de nume, indicarea indicatorilor cantitativi și automată. înregistrare. Prin înregistrarea în contul personal, clienții vor putea indica adresa pentru livrarea ulterioară a cererilor sau punctelor de ridicare, efectuând plata contactless sau indicând plata la finalizare în numerar. Aplicația include hărți geografice de orice scară pentru a indica adrese exacte, construind rute pentru călătoriile ulterioare cu calculul costurilor de timp. La efectuarea livrărilor, hărțile la scară mare vor înregistra locația curierilor și vor afișa informații despre toate comenzile livrate și în așteptare. La finalizarea prestării serviciilor sau a vânzării produselor, clienților li se va trimite un mesaj SMS prin care le va cere să lase un rating și un comentariu, pe baza căruia este posibilă analiza ulterioară a performanței generale a lucrării. Pentru analiză, s-au folosit informații tabelare, grafice și diagrame, analizând vizual în mod legitim starea generală a lucrurilor.

Program pentru înregistrarea comenzilor

Programul de înregistrare a comenzilor oferă suport informațional real cu privire la momentul solicitărilor clienților, alocarea unui număr și detalierea tuturor denumirilor ofertelor selectate. Software-ul va afișa detaliile complete ținând cont de starea plăților și de termenele limită. Nici o singură aplicație nu se va pierde; aceasta va fi completată în timp util în ordinea priorităților, completând informațiile cu comentarii de la specialiști și cumpărători. Clienții pot face achiziții pe site, în magazinul online, în MarketPlace, afișând comanda completă în aplicația mobilă, dar și contactând managerii. La efectuarea cererilor se va deschide un nou card electronic cu atribuirea automata a unui numar si data, ora, indicand contrapartea din baza de date CRM, selectand articole din lista de preturi, indicand codul promotional, adresa, starea la ridicare. sau livrarea si metoda de plata. La contactarea consultanților, managerilor, administratorilor se va folosi telefonia PBX cu înregistrarea automată a conversațiilor. Având în vedere apelurile primite, specialistul trebuie să fie pregătit pentru conversații ulterioare, pentru a nu pierde timpul la afișarea informațiilor necesare, utilitarul va citi numărul de contact și va furniza automat informații complete pe monitorul computerului. Pentru a îmbunătăți, a procesa un flux mai mare de consumatori și a optimiza timpul de lucru al specialiștilor, se are în vedere și utilizarea unui robot telefonic cu notificări de date curente la întrebările frecvente.

Programe de preluare a comenzilor

Programele de acceptare a comenzilor fac posibilă simplificarea și îmbunătățirea muncii angajaților, permițând clienților să aleagă în mod independent serviciile și produsele, să previzualizeze ofertele companiei, să analizeze costul și să facă o achiziție ulterioară. Software-ul ajută la automatizarea metodelor de stabilire a costurilor utilizând o secvență încorporată pentru calcularea costurilor folosind lista de prețuri și reducerile oferite. În formularul online, cumpărătorii pot analiza ofertele companiei în orice moment, fără a fi nevoiți să plece de acasă, să selecteze produsele necesare și să accepte o cerere la un moment convenabil cu un sistem de plată convenabil. Software-ul va calcula automat venitul total în timpul cooperării cu un anumit cumpărător, în funcție de depășirea limitei, este posibil să se ofere privilegii și reduceri într-o sumă mai mare, indicând o poziție privilegiată. Astfel, va crește loialitatea, dorința consumatorilor de a face cumpărături mai des și pentru cea mai mare sumă din cec. În utilitate, este posibilă generarea unui număr nelimitat de liste de prețuri folosite generate pentru consumatori. Este oferită o clasificare a contrapărților, luând în considerare selecția celor VIP și a celor cu probleme. Pentru clienții cu probleme se va crea o bază de date separată, prin care se va putea identifica la aplicarea online și offline cu programare sau înregistrarea vânzărilor de mărfuri cu plată în avans.

Program pentru generarea comenzilor

Programul de generare a comenzilor vă permite să navigați rapid în nevoile contrapărților, identificând disponibilitatea sortimentului lichid, reaprovizionarea sistematică a stocurilor ținând cont de stoc. Formarea și procesarea comenzilor se realizează rapid, strict în termen, repartizate între punctele de ridicare, ținând cont de livrarea ulterioară. Este extrem de necesar să se cunoască disponibilitatea valorii de inventar, asigurând vânzări într-un volum mai mare. Pentru gestionarea corectă a produselor, este planificată utilizarea echipamentelor de înaltă tehnologie, citirea fiecărui articol și afișarea informațiilor în nomenclatură.

Potrivit indicatorilor analitici, sortimentul ilichide va fi vândut pentru a nu îngheța resursele financiare și a le pune în circulație. Prin indicatori analitici și statistici ai cererii consumatorilor pentru oferte, este posibilă extinderea sau reducerea gamei. Aplicația vă permite să creați grafice ținând cont de repartizarea responsabilităților de muncă, calculând salariile în funcție de salariu, dar și acumulând dobânzi în funcție de vânzările de produse. În acest caz, un angajat interesat de mai multe venituri se va strădui să interacționeze rapid, precis și eficient cu clienții. Pentru a menține indicatorii de calitate ai depozitării articolelor de inventar, precum și pentru a preveni furtul și deteriorarea, este planificată instalarea de camere de securitate, care ajută și la supravegherea de la distanță a activităților din interiorul tuturor punctelor de vânzare cu amănuntul, sucursalelor, birourilor etc.

Program de contabilitate pentru clienți și comenzi

Programul de contabilitate pentru clienți și comenzi asigură gestionarea documentelor necesară cu siguranță în spațiul cloud, fără a limita diversele formate, termene și volume. Opțiunea unui motor de căutare contextuală cu afișare rapidă a informațiilor necesare pentru interogarea introdusă într-o fereastră electronică va fi destul de convenabilă pentru utilizatori. De asemenea, utilizarea șabloanelor electronice ajută la generarea rapidă a documentelor, rapoartelor, actelor, facturilor, facturilor necesare, trimițându-le la tipărire sau salvând în formă electronică. La completare, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la intrarea de calitate și siguranța, presupunând importul și exportul de informații. La unirea tuturor departamentelor într-o singură rețea de informații, managerul va putea gestiona prin rapoarte analitice.

Astfel, analizați datele privind creșterea cumpărătorilor, comparând cererea consumatorilor pentru servicii și produse și analizați prețurile de pe piață. Rapoartele pot fi furnizate conducerii sub formă de date tabelare, diagrame și grafice. De asemenea, este posibil să controlezi activitățile financiare, văzând toate mișcările cu cheltuieli și venituri. Accesul la rapoartele financiare este oferit atunci când aplicația este integrată cu 1C Accounting. Este posibil să utilizați un sistem de plată contactless pentru a accepta orice monedă cu conversia fondurilor. Cu plățile fără contact, cumpărătorii vor putea plăti pentru produse prin transferul de fonduri din conturi bancare, prin terminale de plată și prin citirea codurilor QR. De asemenea, utilitarul poate folosi carduri bonus, certificate cadou, poate citi rapid codul QR și afișa materiale în software.

CRM pentru contabilitatea comenzilor

Un CRM multifuncțional pentru contabilitatea comenzilor permite specialiștilor să utilizeze informații de contact, istoricul relațiilor, achizițiile finalizate pe produs, evaluări etc. Baza de date universală poate fi utilizată cu informațiile existente, precum și citirea suplimentară a informațiilor din diverse servicii. Astfel, pentru a-și lărgi orizonturile și baza de clienți, specialiștii pot folosi informațiile de contact pentru a trimite mesaje cu scopul de a-i atrage și reține, oferind informații despre știri cu condiții favorabile, puncte bonus acumulate, stimulente suplimentare etc. Mesajele SMS sunt, de asemenea, folosite pentru a trimite de către cumpărător pentru a primi recenzii și comentarii, evaluări pentru calitatea serviciului. Datele personale sunt luate în considerare în baza de date CRM, permițându-vă să citiți identitatea clienților care intră și ies din magazine, la punctele de ridicare. Sistemul poate folosi, de asemenea, carduri electronice, brățări și coduri QR. Pentru a îmbunătăți activitatea de cumpărare, sunt oferite și analize de piață și publicitate pe site-uri și rețele sociale ale terților. Dacă aveți informațiile de contact ale sistemului, este posibil să citiți numerele de telefon pentru apelurile primite și să afișați informații complete pe ecranul de monitor al dispozitivului de lucru al specialistului pentru acordarea ulterioară a asistenței de consiliere clientului.

Cumpărați un program pentru contabilitatea comenzilor

Puteți achiziționa un program de contabilizare a comenzilor într-un format convenabil pentru dvs. și puteți primi ore bonus de asistență tehnică. Software-ul automatizat multitasking, pe langa potentialul nelimitat al posibilitatilor datorat configuratiilor incorporate, este capabil sa se integreze cu diverse dispozitive, retele sociale, servicii, aplicatii, imbunatatind afacerile intr-un ritm accelerat. În aplicație, puteți controla nu numai starea solicitărilor clienților, înregistrați informații despre tranzacții, controlați activitățile financiare, dar și monitorizați articolele de inventar, înregistrând informații în nomenclator, ținând cont de atribuirea unui cod de bare, cantitatea totală, costul, descriere și nume, evaluări, cu afișarea imaginilor atașate. Dacă doriți să fiți înaintea concurenței, nu ar trebui să amânați până mâine oportunitățile care vi se prezintă de a cumpăra software cu posibilități nelimitate. Grăbește-te să achiziționezi acum un asistent electronic indispensabil, implementându-l în activitățile tale zilnice pentru a dezvolta o afacere de succes. Vă mulțumim anticipat pentru interesul și încrederea acordată programului nostru. Așteptăm cu nerăbdare cererea dumneavoastră și sperăm pentru o cooperare productivă.

Aspectul programului

Comanda software de contabilitate

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați gratuit software-ul pentru contabilizarea comenzilor

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Orice companie privată

    Orice companie privată
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Atelier

    Atelier
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.