1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Sistem de contabilitate a comenzilor

Potrivit a 30 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Sistem de contabilitate a comenzilor

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capacitățile sistemului CRM pentru contabilitatea comenzilor

  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Pentru a nu uita nimic, pentru fiecare client pot fi notate orice activități planificate sau executate
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea controla simplu orice comandă făcută
    Comenzi

    Comenzi
  • Veți putea urmări etapele executării și angajații implicați pentru fiecare comandă veți
    Distribuirea

    Distribuirea
  • Veți obține posibilitatea de a duce evidența oricăror servicii
    Toate serviciile

    Toate serviciile
  • ВDvs. obțineți posibilitatea să vindeți orice produs. Programul poate funcționa cu orice număr de subdiviziuni și depozite. Toate filialele vor lucra într-un sistem uni prin internet
    Orice produs

    Orice produs
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Acte

    Acte
  • Toți angajații vor fi sun controlul dvs.
    Controlul angajaților

    Controlul angajaților
  • Programul nostru vă va minti despre toate activitățile importante
    Memento

    Memento
  • Veți putea vizualiza lista activităților pentru orice dată și pentru fiecare specialist
    Planificare

    Planificare
  • Veți expedia atât SMS-uri în masă, cât și veți putea seta expedierea mesajelor personalizate către clienți
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
    Sinteză despre angajați

    Sinteză despre angajați
  • Statistica comenzilor vă ajută să analizați ușor activitatea și prentabilitatea companiei
    Statistica comenzilor

    Statistica comenzilor
  • Toate interacțiunile cu caracter financiar, cu furnizorii dvs. de servicii vor fi sub control riguros
    Furnizori de servicii

    Furnizori de servicii
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea orarului colaboratorilor sau soldului mărfurilor din depozit – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul universal are o funcționalitate largă cu un potențial nelimitat;
  • În aplicație, toată lumea se va putea înregistra sub acreditări individuale, folosind un login și o parolă pentru autorizarea zilnică și îndeplinirea sarcinilor de care au nevoie;
  • oftware-ul contribuie la efectuarea de înaltă calitate a muncii prin monitorizarea și analizarea activităților fiecărui specialist, ținând evidența activităților de muncă reflectate în salariile acumulate;
  • ontrolul asupra proceselor de afaceri din fiecare departament se realizează folosind urmărirea video;
  • oți utilizatorii înregistrați pot face schimb de informații interacționând printr-o rețea locală sau pe Internet;
  • ucrul cu managementul documentelor digitale presupune utilizarea de șabloane electronice care vor fi completate automat pe baza mostrelor;
  • n motor de căutare electronic vă va scuti de pierderea inutilă de timp prin furnizarea rapidă a informațiilor conform interogării introduse;
  • olosind aplicația mobilă, puteți urmări știrile companiei, analiza oferte profitabile, completați cereri, efectuați decontări reciproce, monitorizați procesarea pas cu pas a cererilor și a lucrărilor finalizate, livrarea;
  • ivrarea se efectuează sub control constant folosind hărți interactive;
  • lata fără numerar se efectuează prin integrarea aplicației cu bănci, terminale de plată, citirea QR și transferul din conturile curente;
  • apacitatea de a analiza date privind cele mai lichide poziții, efectuarea inventarierii în orice moment fără întreruperea activităților de lucru, interacționând cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie;
  • ctivitățile de contabilitate se vor desfășura eficient, atunci când sunt integrate cu sistemul 1C, monitorizarea activităților financiare cu toate transferurile, documentarea automată a tuturor proceselor;
  • ersiunea de testare vă va ajuta să explorați capacitățile aplicației înainte de a cumpăra programul;
  • esaje trimise prin scrisori vocale și text cu fișiere atașate, imaginile grafice vor ajuta la creșterea fidelității prin furnizarea de informații despre oferte avantajoase, puncte acumulate, reduceri suplimentare extinse, starea livrării etc.;
  • rin sincronizarea tuturor sucursalelor, a devenit și mai accesibilă gestionarea eficientă a activităților de afaceri de la distanță;
  • n număr nelimitat de utilizatori pot efectua simultan diverse sarcini în aplicație, fără defecțiuni ale sistemului.

Sistem de contabilitate a comenzilor

Sistemul de contabilitate a comenzilor oferă un management cuprinzător, control asupra calității și vitezei de procesare a cererilor primite, până la rezultatul final. Folosind sisteme specializate, este destul de usor sa gestionezi o afacere, controland toate procesele cu analiza activitatilor financiare, contabilitate de depozit etc. Anterior, toate procesele erau efectuate manual, pe hârtie, dar trebuie să fiți de acord că această metodă este ineficientă, având în vedere procesarea constantă a unor volume mari de date informaționale cu necesitatea de a finaliza rapid sarcinile. De asemenea, nu uita de competiție, care crește în fiecare zi. În fiecare domeniu de activitate este necesar să se găsească abordarea potrivită a clienților, actualizarea sistematică a listei de prețuri pentru gama de servicii și bunuri oferite, identificarea celei mai mari cereri și compararea prețurilor.

Având în vedere cererea mare de programe automatizate specializate, este necesar să abordăm această problemă cu toată responsabilitatea și atenția. Fiți atenți atunci când alegeți un utilitar care va servi drept instrument eficient pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastră pentru o lungă perioadă de timp. De asemenea, nu uitați de dezvoltatorii fără scrupule care pot oferi aplicații cu capacități limitate ca programe cu licență cu drepturi depline. În primul rând, trebuie să analizați capacitățile unui anumit utilitar, să citiți recenzii, să comparați argumentele pro și contra, să vă analizați propria afacere pentru deficiențe într-o anumită zonă și apoi să contactați dezvoltatorii. Pentru a putea achiziționa rapid un asistent specializat la un preț accesibil, de înaltă calitate și potențial nelimitat, vă sugerăm să luați în considerare programul „Sistem Universal de Contabilitate”.

Sistemul de contabilitate al comenzilor si clientilor

Sistemul de contabilitate a comenzilor și clienților prevede acțiuni automate în toate procesele de afaceri, documentând și reflectând activitățile financiare în rapoarte statistice. Software-ul USU.kz este una dintre cele mai bune dezvoltări, oferind lucrări de înaltă calitate, o politică de prețuri accesibile cu un cost care nu afectează fondurile bugetare și o taxă de abonament, dată fiind absența acestuia. Software-ul are un potențial nelimitat datorită gamei sale largi de module și instrumente. De asemenea, aplicația nu are restricții privind interacțiunea cu sistemul de operare Windows, iOS, Android, care este configurat și utilizat convenabil de către fiecare utilizator, chiar și cu cunoștințe limitate de lucru cu software. Aplicația oferă posibilitatea de a lucra în orice parte a lumii, precum și interacțiunea cu contrapărți străine, oferind personalizarea panoului de limbi, selectând una sau mai multe limbi din 96 de titluri prezentate. Dezvoltatorii s-au ocupat, de asemenea, de condiții de lucru confortabile, oferind dreptul de a alege utilizarea design-urilor tematice și aranjând ecranul de splash panoul de lucru. Sistemul necesită înregistrarea fiecărui angajat, urmată de utilizarea unui cont pentru a vă conecta la aplicație, indicând un login și o parolă pentru activarea ulterioară și reflectarea activităților de muncă, oportunităților etc. Accesul la cont va fi protejat printr-un login și o parolă, fără a transfera drepturi către terți.

Program pentru crearea comenzilor

Programul de creare a comenzilor presupune utilizarea cardurilor electronice care sunt completate automat cu informațiile existente. Dar mai întâi lucrurile. Pentru început, merită subliniat că aplicația conține șabloane electronice care sunt completate în funcție de mostre pentru a economisi timp de lucru. Dacă informațiile au fost deja introduse o singură dată, acestea vor fi salvate automat în stocarea în cloud pentru a fi utilizate ulterioară de către specialiști pentru revizuire, întocmirea documentelor și rapoartelor, jurnalelor și tabelelor, graficelor etc.

Crearea de noi aplicatii se realizeaza prin deschiderea cardurilor electronice, cu afisare automata a numarului si datei, ulterior selectand denumirea serviciilor si bunurilor din lista de preturi, cu indicarea clientului din baza de date CRM, a angajatului responsabil din cadrul specialistului unificat. jurnal, precum și reproducerea calculului automat cu reflectarea sumei totale de plată. De asemenea, cererile vor avea in vedere informatiile corecte privind starea livrarii, adica livrarea catre client prin livrare sau ridicare de la punctele de ridicare. Produsele vândute pot fi prezentate fie gata făcute, fie realizate la comandă. Se așteaptă contabilitatea sistematică și inventarierea produselor. Inventarul se realizează în mod autonom, folosind echipamente de înaltă tehnologie pentru citirea codurilor de bare și reflectarea datelor în articole, afișarea informațiilor detaliate despre lichiditate, completarea stocurilor pentru vânzarea ulterioară în volume mai mari. In acest fel se poate asigura functionarea continua a companiei cu cifra de afaceri financiara continuata.

Comandă software

Software-ul de comandă optimizează resursele de lucru, oferind utilizatorilor informațiile necesare pentru a utiliza importul de informații, economisind timp și îmbunătățind indicatorii de calitate atunci când sunt completați corect. Astfel, nu este nevoie ca angajații organizației să piardă timpul când completează cererile și, de asemenea, să elimine complet influența factorului uman asupra rezultatului ulterioar al înregistrării. Software-ul vă permite să evaluați rațional volumul de muncă al specialiștilor, ușurându-i și oferind condiții confortabile la crearea programelor de lucru. Informațiile despre scopuri și obiective vor fi afișate în reviste electronice, oferind specialiștilor informații detaliate, iar atunci când se fac modificări, mesajele pop-up îi vor anunța despre acest lucru. Pentru a îmbunătăți funcționarea întregii afaceri, se mai propune combinarea computerelor, smartphone-urilor, tabletelor în (dispozitivele de lucru ale utilizatorului) pentru interacțiunea locală, pentru a putea transfera mesajele cu fișiere. Acceptă diverse formate de documente, acceptând, creând și procesând, importând în formatele necesare. Pe baza programelor de lucru existente, precum și a citirii datelor reale privind activitatea de muncă a fiecărui angajat, sistemul va reproduce automat calculele salariale, cu acumulare lunară.

Programe pentru calcularea comenzilor

Programele de calculare a comenzilor oferă o reflectare corectă a informațiilor privind volumul de muncă, precum și profiturile și cheltuielile companiei. În sistem, fiecare cerere va fi acceptată și înregistrată în sistem cu numere și date reflectate în jurnalele electronice. Managerul, precum și specialiștii responsabili, vor analiza datele privind primirea, procesarea și emiterea comenzilor către clienți în conformitate cu termenele stabilite. La finalizarea lucrărilor, aplicația va indica și informații detaliate despre parametrii de calitate, cu recenzii și evaluări de la clienți care primesc direct date din surse primare. Dacă este necesar să se furnizeze informații clienților despre starea și procesarea cererilor, este posibil să se utilizeze un motor de căutare contextual. Se ține cont și de faptul că fiecărui specialist i se asigură un anumit nivel de acces la informațiile stocate în cloud. În același timp, securitatea informațiilor confidențiale stocate este asigurată în totalitate. La efectuarea calculelor se va folosi un calculator încorporat, care va genera un algoritm de calcul folosind o listă de prețuri, indicând numărul de servicii și bunuri, efectuând automat calculul. Reducerile, recalcularea pentru articolele promoționale și acumulările de puncte bonus utilizate vor fi, de asemenea, luate în considerare. Calculele vor fi automatizate și reflectate în facturi, acte, nomenclatură și situații financiare.

Comanda serviciu de contabilitate

Serviciul de contabilitate a comenzilor vă permite să evaluați în mod rațional nivelul de calitate al serviciului clienți și volumul de muncă efectuat. Pentru îmbunătățirea serviciului, se preconizează furnizarea clienților condițiile necesare, servicii și bunuri de calitate. Pentru a primi feedback în vederea îmbunătățirii calității serviciului, se are în vedere și trimiterea de mesaje pentru a primi evaluări și recenzii, care în analiza ulterioară vor contribui la îmbunătățirea performanței organizației. Pentru creșterea recunoașterii, creșterea cifrei de afaceri în companie, creșterea cererii de servicii și produse, se are în vedere interacțiunea cu servicii suplimentare, magazine online, platforme virtuale de tranzacționare și mijloace de comunicare în masă. Astfel, nu este nevoie să cheltuiți fonduri suplimentare pentru publicitate, postând informațiile necesare pe platformele de informare și acceptând cereri de la consumatori potențiali, solvenți, din întreaga lume. Folosind o aplicație mobilă, care este pusă la dispoziție nu doar specialiștilor companiei, ci și clienților, este posibilă monitorizarea știrilor, ofertelor avantajoase, pozițiilor promoționale, reducerilor și punctelor bonus, cu posibilitatea de a selecta și depune cereri cu plata și livrarea ulterioară . Toate procesele pot fi efectuate de la distanță, economisind timpul tuturor.

Organizarea contabilitatii comenzilor

Organizarea contabilității comenzilor se va derula rapid, eficient, eficient, fără a fi nevoie de implicarea personalului suplimentar. Este posibil să vindeți produse de la distanță, fără a fi nevoie să închiriați spațiu comercial sau sucursale, vânzând bunuri direct din depozite. Cererile pot fi depuse online, cu procesare, asamblare, expediere si livrare rapida catre destinatar. Pentru a efectua livrarea, este planificată utilizarea hărților interactive cu diferite scări, care indică nu numai adresa exactă pentru expedierea ulterioară a coletelor, ci și pentru urmărirea de la distanță a locației curierilor și vehiculelor. Cumpărătorii pot monitoriza starea pachetelor urmărindu-le pe o hartă folosind link-uri de geodate. Sistemul va analiza automat disponibilitatea articolelor lichide de mărfuri și va trimite automat cereri de reaprovizionare. Chiar și pentru comoditatea managerului de afaceri, este asigurat controlul de la distanță asupra proceselor interne, combinând toate departamentele împreună pentru supravegherea video de la distanță prin camere de supraveghere, citirea și transmiterea înregistrărilor în timp real către computerul principal. De asemenea, se pot analiza date generale despre cel mai mare profit adus de sucursale la deschiderea de noi puncte sau inchiderea unei afaceri, tinand cont de optimizarea costurilor.

Organizarea contabilitatii costurilor pentru comenzi

Organizarea contabilității costurilor pentru comenzi prevede calcularea automată a sumei totale a profitului și a cheltuielilor înregistrate în situațiile financiare. Costurile pentru aplicații sunt propuse în funcție de volume, dimensiunile mărfurilor, complexitatea și distanța de livrare etc. La emiterea coletelor, este necesar să citiți codurile QR, să indicați numerele de cale, detaliile pașaportului etc. Software-ul vă permite să minimizați costurile cererilor și livrărilor utilizând depozitare de înaltă calitate și o contabilitate adecvată. În depozite, la punctele de livrare, fiecare cerere va fi înregistrată, mărfurile vor fi luate în considerare și reflectate în sistem cu o căutare rapidă a locației și un serviciu prompt pentru clienți. Pentru gestionarea, controlul și analiza corectă a prezenței la punctele de vânzare cu amănuntul, punctele de emisiune și sucursalele organizațiilor, este, de asemenea, asigurată identificarea persoanelor fizice și juridice care intră și ieșesc. La depunerea cererilor prin manageri și administratori, se presupune că veți folosi comunicarea telefonică, precum și că veți primi informații suplimentare prin robot telefonic. Telefonia PBX servește ca asistent ideal pentru specialiști prin citirea unui număr de telefon de contact și afișarea informațiilor pe un dispozitiv funcțional, înainte de a se pregăti pentru o conversație cu un cumpărător. În același timp, atunci când răspund la un apel, specialiștii se vor adresa clienților pe nume, ceea ce nu poate decât să-i lase indiferenți, sporind loialitatea. Datele vor fi înregistrate cu o înregistrare a conversației.

Sistem CRM pentru contabilitatea comenzilor

Un sistem CRM pentru ordinele contabile presupune un format convenabil pentru menținerea informațiilor detaliate pentru fiecare contraparte, introducerea și ajustarea sistematică a detaliilor, istoricul interacțiunii, decontările reciproce, recenzii, conectarea cardurilor de plată și reducere, puncte acumulate etc. Prezența detaliilor vă permite să completați rapid acte, facturi și facturi. Informațiile de contact asigură comunicarea cu trimiterea de mesaje de notificare despre știri, oferte avantajoase, reduceri și bonusuri. Sistemul de plată presupune reproducerea plăților în orice format. Într-o formă convenabilă de plată pentru cumpărător, oferind înregistrarea online și plasarea comenzilor prin transferuri de bani.

Astfel, la conectarea unui card de plată, transferurile din conturile curente sunt posibile atunci când aplicația interacționează cu termenii de plată și transferă plăți sau citește QR. Aplicația prevede acceptarea oricărei unități monetare, conversia rapidă și eficientă la cursul monedei naționale corespunzătoare băncii. Informațiile de management financiar vor fi înregistrate în situațiile financiare, oferind integrare cu sistemul 1C. Astfel, managementul va avea oricând acces la informații financiare, generând periodic raportări analitice. Graficele și diagramele vă vor ajuta să analizați capacitățile companiei cu date reale furnizate despre cheltuieli și venituri pentru orice perioadă de raportare. Dacă este necesar, este posibil să utilizați planificatorul de sarcini, introducând rapid informații despre obiective și sarcini cu termene exacte pentru finalizarea acestora. La finalizarea operațiunilor, sistemul va prezenta rapoarte cu privire la munca depusă.

Cumpărați un sistem de contabilitate a comenzilor

Cumpărarea unui sistem de contabilitate a comenzilor nu este dificilă. Dar vă sfătuim să testați mai întâi capacitățile cu ocazia unică de a instala o versiune de testare, care este prezentată complet gratuit, cu o afișare completă a capabilităților programului licențiat. Datorită perioadei temporare de funcționare a versiunii de testare, toate informațiile acumulate în timpul perioadei de testare vor fi salvate pentru utilizare ulterioară. De asemenea, tinem cont de faptul ca prin achizitionarea unui utilitar licentiat vei primi cadou doua ore de suport de specialitate. Puteți contacta consultanții în orice moment convenabil pentru dvs. formând numărul de telefon specificat pe site-ul oficial sau trimițând o solicitare prin e-mail. Sperăm pentru o cooperare productivă și așteptăm cu nerăbdare contactul dumneavoastră.

Aspectul programului

Sistem de contabilitate a comenzilor

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați gratuit sistemul de contabilitate a comenzilor

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Orice companie privată

    Orice companie privată
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Atelier

    Atelier
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.