Capabilitățile unui sistem CRM pentru managementul centrelor de servicii
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
Comenzi - Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
Foto de
pe cameră - Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
Completarea
formularelor - Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
Fișiere
atașate - În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
Vânzările produsului - Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Vânzări cub - Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
Statistica lucrărilor - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Calcularea salariului - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
Minimum - Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
Vânzări - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Folosind software-ul de la USU, puteți gestiona centrul de service;
- rogramul vă permite să mențineți procesele contabile;
- oftware-ul vă permite să lucrați profesional cu clienții;
- uteți oferi notificări atât pentru angajați, cât și pentru clienți;
- rogramul poate afișa date despre consumul de materiale și piese de schimb;
- acă există contracte, le puteți organiza contabilitatea și monitorizarea obligațiilor;
- istemul vă permite să calculați costurile de reparație;
- eți putea lucra cu diferite documente;
- xtensii suplimentare sunt disponibile la cerere;
- e exemplu, puteți lucra pe cloud;
- ezvoltam aplicatii pentru afaceri;
- În sistem puteți lucra cu orice număr de clienți și obiecte;
- rin funcțiile software, puteți distribui funcții și sarcini pentru specialiști;
- uteți descărca versiunea de încercare direct de pe site.
- SU – desfășurarea proceselor de afaceri conform standardelor moderne.
Managementul centrului de service
Gestionarea unui centru de service este un proces foarte important, succesul operațiunii depinde de profesionalismul acestuia. Când gestionați, este foarte important să vă gândiți la toate componentele proceselor de afaceri, să construiți conexiuni și să controlați interacțiunea acestora. În condițiile moderne, software-ul specializat este un instrument excelent pentru manageri. Vă sugerăm să utilizați USU. În această recenzie ne vom uita la câteva caracteristici și funcții.
Program de management al centrului de service
Programul de management al centrelor de service de la USU permite întreținerea profesională a bazelor de date cu clienți cu informații detaliate de contact și istoricul apelurilor. În software, puteți segmenta baza de date în funcție de diverse criterii, de exemplu: persoane permanente, juridice sau fizice etc. Datorită înregistrării detaliate a datelor în sistem, puteți urmări în continuare istoricul interacțiunilor cu clientul: apeluri, scrisori, solicitări, documente și așa mai departe. Acest lucru a făcut posibilă, de asemenea, oferirea unei abordări mai personalizate clienților obișnuiți.
Crm pentru managementul centrelor de service
Crm pentru managementul centrelor de service vă va permite să creați și să urmăriți cererile de reparații sau întreținere. Dacă proiectele sunt la scară largă, atunci este posibil să le detaliați pe etapele de service. De asemenea, puteți implementa lucrul cu stări pentru urmărire. În program, puteți planifica calendarul comenzilor, desemnați angajați responsabili și urmăriți rezultatele.
De exemplu, în software puteți crea programe cu detalii pe etape și termene, precum și persoanele implicate. Prin CRM, puteți atribui termene și sarcini, puteți monitoriza rezultatele intermediare și finale ale activităților. De asemenea, în CRM puteți urmări istoricul complet al cooperării cu fiecare client individual.
Programe de gestionare a centrelor de servicii
Programele de management al centrelor de servicii pot fi utilizate pentru a lucra cu costul procesului. De exemplu, în USU puteți calcula cât timp va fi cheltuit, câte consumabile și piese de schimb vor fi necesare, câți muncitori vor fi implicați, dacă este necesar să se atragă echipamente terțe și așa mai departe.
Veți putea să înregistrați cu precizie piesele și materialele necesare pentru reparații, să urmăriți etapele lucrării și să analizați datele despre activitatea centrului de service. În USU puteți genera rapoarte privind aplicațiile, veniturile și eficiența fiecărui angajat. De asemenea, după perioada, puteți analiza și face previziuni pentru viitor. Analytics vă va ajuta să vă îmbunătățiți activitățile și să identificați domeniile care mai necesită lucrări pentru a îmbunătăți calitatea.
Crm pentru centre de service
Crm pentru centrele de service de la USU vă va permite să monitorizați disponibilitatea pieselor de schimb și a componentelor. Programul vă permite să urmăriți materialele utilizate pentru o anumită comandă. Când stocurile din depozit sunt epuizate, puteți organiza notificări despre necesitatea reumplerii depozitului. Software-ul oferă, de asemenea, opțiuni pentru urmărirea volumului de muncă al angajaților. Veți putea să planificați programele de lucru pentru personal și să evaluați eficacitatea muncii lor, de exemplu, după termene limită (dacă au fost planificate), feedback-ul clienților.
Configurați managementul centrului de servicii
Programul vă permite să înregistrați plăți și să emiteți facturi pentru plată. Puteți lucra cu diverse tipuri de documente: contracte, facturi, documentație oficială și chiar șabloane personale. În USU, puteți implementa generarea automată a rapoartelor privind veniturile și cheltuielile, astfel încât să puteți determina cât de profitabilă este activitatea de afaceri pentru dvs.
De asemenea, prin intermediul sistemului puteți gestiona apelurile primite și ieșite, buletinele informative prin SMS și e-mail, puteți implementa lucrul cu notificări ale clienților despre starea comenzii lor. Dacă este necesar, puteți conecta integrarea cu mesagerie instant sau putem dezvolta un bot pentru dvs. USU te va ajuta sa organizezi rapid managementul centrului de service, vei avea totul sub control complet.
Pentru a obține mai multe informații, vă invităm să trimiteți o solicitare pentru o prezentare personală chiar acum. Vă invităm să descărcați o versiune de încercare gratuită și să vedeți recenzii și instrucțiuni. Vă putem răspunde la întrebări aproape instantaneu prin intermediul asistentului interactiv de pe site-ul nostru. USU – management profesional al proceselor de afaceri la un preț accesibil.
Programe video pentru gestionarea unui centru de servicii
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de management al centrului de servicii
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru de deservire
Atelier și atelier
de reparații
Atelier de reparații
Companii de comerț
și servicii
Reparații la domiciliu
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.