Capabilitățile unui sistem CRM pentru un centru de servicii
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
Comenzi - Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
Foto de
pe cameră - Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
Completarea
formularelor - Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
Fișiere
atașate - În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
Vânzările produsului - Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Vânzări cub - Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
Statistica lucrărilor - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Calcularea salariului - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
Minimum - Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
Vânzări - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU vă va permite să desfășurați o muncă eficientă privind gestionarea serviciilor;
- istemul este conceput pentru a gestiona aplicațiile;
- omenzile din sistem pot fi distribuite după statut;
- oftware-ul vă permite să atribuiți persoane responsabile pentru executarea comenzilor;
- eți putea ține evidența tuturor tranzacțiilor de venituri și cheltuieli;
- rin intermediul sistemului puteți coordona munca meșterilor;
- a cerere oferim caracteristici suplimentare;
- latforma are extensii pentru integrari;
- uteți utiliza scalarea pentru a gestiona ramurile;
- istemul vă permite să efectuați plăți pentru serviciile furnizate;
- oftware-ul poate fi folosit pentru a genera documente;
- istemul oferă capabilități de menținere a notificărilor;
- oftware-ul poate fi configurat pentru contabilitatea depozitului;
- ontabilitatea se poate face chiar si de la distanta;
- SU – capabilități extinse pentru activități contabile.
Programul centrului de service
Software-ul centrului de service poate optimiza procesele de contabilitate ale atelierului. Compania USU a dezvoltat un sistem care vă va permite să țineți sub control procesele companiei, să țineți evidența veniturilor și cheltuielilor, să organizați munca meșterilor și să gestionați comenzile. Software-ul poate automatiza și simplifica toate etapele de lucru cu clienții, echipamentele și procesele interne. În această recenzie, dorim să vă prezentăm funcționalitatea USU.
Programul centrului de service oferă funcții pentru repararea sau întreținerea mașinilor și echipamentelor. Comanda creată în sistem poate fi însoțită din momentul în care este plasată și până la finalizarea ei. Puteți aplica stări pentru procesarea acestuia și puteți salva întregul istoric pe etape de activitate. Prin intermediul sistemului, veți putea aloca un maistru responsabil și veți putea monitoriza stările de execuție.
Programul centrului de servicii vă va ajuta să vă mențineți baza de clienți: informații de contact, istoric de apeluri, preferințe și așa mai departe. Dacă este necesar, puteți implementa mementouri despre întreținerea programată sau puteți configura condiții personale pentru clienți legate de reduceri, bonusuri și alte elemente de loialitate.
Program pentru centrele de service
Programul pentru centrele de servicii va oferi posibilitatea de a se înregistra și de a contabiliza dispozitivele primite. Veți putea reflecta în sistem: marca, modelul, numărul de serie, starea și alte caracteristici puteți atașa chiar și o fotografie sau un videoclip cu echipamentul primit;
Sistemul vă permite să păstrați evidența stocurilor și să urmăriți componentele și piesele de schimb. Platforma va afișa toate tranzacțiile din perioadele trecute, veți putea controla soldurile. Sistemul, atunci când este integrat cu echipamente, asigură un proces de inventariere operațional.
Programe pentru centrul de service
Programele pentru centrul de servicii ar trebui să ofere oportunități de lucru cu documente. Nu există probleme cu acest lucru în USU, puteți lucra cu facturi, chitanțe, contracte, cecuri și așa mai departe.
În sistem, puteți păstra înregistrări ale plăților pentru plăți în numerar și fără numerar și puteți conecta integrarea cu sistemele de plată. Prin intermediul software-ului puteți întreține casa de marcat și genera rapoarte.
Programe pentru centrele de service
Programele pentru centrele de service vă vor permite să urmăriți piesele de schimb și consumabilele. Software-ul asigură lucrul cu depozitul. Operațiunile vor fi precise și transparente, controlul echilibrului poate fi efectuat în orice moment. Puteți implementa notificări de diferite tipuri: epuizarea stocurilor, se apropie termenele limită de livrare a echipamentelor și așa mai departe. Puteți oferi lucru cu notificări interne și pentru clienți.
Descărcați programul pentru centrul de servicii
În software-ul de la USU puteți crea programe pentru munca maiștrilor. Puteți monitoriza periodic volumul de muncă al angajaților. Ele pot fi programate pentru a trimite mementouri despre termenele limită pentru comenzi. Sistemul poate genera rapoarte privind serviciile și bunurile vândute, comenzi, rezultate financiare și alte componente ale activității.
Pentru a funcționa fără probleme, puteți analiza periodic volumul de muncă al angajaților și calendarul comenzilor prin intermediul sistemului. Statisticile privind frecvența defecțiunilor și serviciile solicitate vor arăta pe ce ar trebui să vă concentrați cel mai mult atunci când furnizați servicii. Puteți descărca programul pentru centrul de servicii într-o versiune de probă de pe site-ul nostru.
Cumpărați un program pentru centrul de service
Posibilitatea de a depune aplicații printr-o aplicație mobilă poate fi disponibilă pentru instituția dvs. dacă comandați dezvoltarea aplicației de la noi. De asemenea, puteți oferi clienților buletine informative și notificări prin SMS, e-mail și mesagerie instant.
Când lucrați cu obligații de garanție în USU, puteți asigura înregistrarea și controlul acestora. Dacă este necesar, tarifele și serviciile individuale pot fi configurate pentru clienți speciali. De asemenea, pentru feedback, puteți lansa un serviciu pentru a evalua serviciul și calitatea muncii efectuate.
Vă oferim să cumpărați programul pentru centrul de service la un preț accesibil. Într-o prezentare personală vom vorbi în detaliu despre marile avantaje și capabilități ale software-ului. Pentru cercetare independentă, puteți urmări recenzia video disponibilă și instrucțiunile interactive. De regulă, utilizatorii pot stăpâni foarte rapid principiile software-ului. Un sistem de contabilitate universal va asigura un management profesionist.
Programe video pentru centrul de service
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru centrul de service
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru de deservire
Atelier și atelier
de reparații
Atelier de reparații
Companii de comerț
și servicii
Reparații la domiciliu
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.