1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Programul centrului de service

Potrivit a 308 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Programul centrului de service

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru un centru de servicii

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
    Comenzi

    Comenzi
  • Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
    Foto de pe cameră

    Foto de
    pe cameră
  • Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
    Fișiere atașate

    Fișiere
    atașate
  • În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
    Vânzările produsului

    Vânzările produsului
  • Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
    Vânzări cub

    Vânzări cub
  • Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
    Statistica lucrărilor

    Statistica lucrărilor
  • Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
    Calcularea salariului

    Calcularea salariului
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
    Vânzări

    Vânzări
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul de la USU vă va permite să desfășurați o muncă eficientă privind gestionarea serviciilor;
  • istemul este conceput pentru a gestiona aplicațiile;
  • omenzile din sistem pot fi distribuite după statut;
  • oftware-ul vă permite să atribuiți persoane responsabile pentru executarea comenzilor;
  • eți putea ține evidența tuturor tranzacțiilor de venituri și cheltuieli;
  • rin intermediul sistemului puteți coordona munca meșterilor;
  • a cerere oferim caracteristici suplimentare;
  • latforma are extensii pentru integrari;
  • uteți utiliza scalarea pentru a gestiona ramurile;
  • istemul vă permite să efectuați plăți pentru serviciile furnizate;
  • oftware-ul poate fi folosit pentru a genera documente;
  • istemul oferă capabilități de menținere a notificărilor;
  • oftware-ul poate fi configurat pentru contabilitatea depozitului;
  • ontabilitatea se poate face chiar si de la distanta;
  • SU – capabilități extinse pentru activități contabile.

Programul centrului de service

Software-ul centrului de service poate optimiza procesele de contabilitate ale atelierului. Compania USU a dezvoltat un sistem care vă va permite să țineți sub control procesele companiei, să țineți evidența veniturilor și cheltuielilor, să organizați munca meșterilor și să gestionați comenzile. Software-ul poate automatiza și simplifica toate etapele de lucru cu clienții, echipamentele și procesele interne. În această recenzie, dorim să vă prezentăm funcționalitatea USU.

Programul centrului de service oferă funcții pentru repararea sau întreținerea mașinilor și echipamentelor. Comanda creată în sistem poate fi însoțită din momentul în care este plasată și până la finalizarea ei. Puteți aplica stări pentru procesarea acestuia și puteți salva întregul istoric pe etape de activitate. Prin intermediul sistemului, veți putea aloca un maistru responsabil și veți putea monitoriza stările de execuție.

Programul centrului de servicii vă va ajuta să vă mențineți baza de clienți: informații de contact, istoric de apeluri, preferințe și așa mai departe. Dacă este necesar, puteți implementa mementouri despre întreținerea programată sau puteți configura condiții personale pentru clienți legate de reduceri, bonusuri și alte elemente de loialitate.

Program pentru centrele de service

Programul pentru centrele de servicii va oferi posibilitatea de a se înregistra și de a contabiliza dispozitivele primite. Veți putea reflecta în sistem: marca, modelul, numărul de serie, starea și alte caracteristici puteți atașa chiar și o fotografie sau un videoclip cu echipamentul primit;

Sistemul vă permite să păstrați evidența stocurilor și să urmăriți componentele și piesele de schimb. Platforma va afișa toate tranzacțiile din perioadele trecute, veți putea controla soldurile. Sistemul, atunci când este integrat cu echipamente, asigură un proces de inventariere operațional.

Programe pentru centrul de service

Programele pentru centrul de servicii ar trebui să ofere oportunități de lucru cu documente. Nu există probleme cu acest lucru în USU, puteți lucra cu facturi, chitanțe, contracte, cecuri și așa mai departe.

În sistem, puteți păstra înregistrări ale plăților pentru plăți în numerar și fără numerar și puteți conecta integrarea cu sistemele de plată. Prin intermediul software-ului puteți întreține casa de marcat și genera rapoarte.

Programe pentru centrele de service

Programele pentru centrele de service vă vor permite să urmăriți piesele de schimb și consumabilele. Software-ul asigură lucrul cu depozitul. Operațiunile vor fi precise și transparente, controlul echilibrului poate fi efectuat în orice moment. Puteți implementa notificări de diferite tipuri: epuizarea stocurilor, se apropie termenele limită de livrare a echipamentelor și așa mai departe. Puteți oferi lucru cu notificări interne și pentru clienți.

Descărcați programul pentru centrul de servicii

În software-ul de la USU puteți crea programe pentru munca maiștrilor. Puteți monitoriza periodic volumul de muncă al angajaților. Ele pot fi programate pentru a trimite mementouri despre termenele limită pentru comenzi. Sistemul poate genera rapoarte privind serviciile și bunurile vândute, comenzi, rezultate financiare și alte componente ale activității.

Pentru a funcționa fără probleme, puteți analiza periodic volumul de muncă al angajaților și calendarul comenzilor prin intermediul sistemului. Statisticile privind frecvența defecțiunilor și serviciile solicitate vor arăta pe ce ar trebui să vă concentrați cel mai mult atunci când furnizați servicii. Puteți descărca programul pentru centrul de servicii într-o versiune de probă de pe site-ul nostru.

Cumpărați un program pentru centrul de service

Posibilitatea de a depune aplicații printr-o aplicație mobilă poate fi disponibilă pentru instituția dvs. dacă comandați dezvoltarea aplicației de la noi. De asemenea, puteți oferi clienților buletine informative și notificări prin SMS, e-mail și mesagerie instant.

Când lucrați cu obligații de garanție în USU, puteți asigura înregistrarea și controlul acestora. Dacă este necesar, tarifele și serviciile individuale pot fi configurate pentru clienți speciali. De asemenea, pentru feedback, puteți lansa un serviciu pentru a evalua serviciul și calitatea muncii efectuate.

Vă oferim să cumpărați programul pentru centrul de service la un preț accesibil. Într-o prezentare personală vom vorbi în detaliu despre marile avantaje și capabilități ale software-ului. Pentru cercetare independentă, puteți urmări recenzia video disponibilă și instrucțiunile interactive. De regulă, utilizatorii pot stăpâni foarte rapid principiile software-ului. Un sistem de contabilitate universal va asigura un management profesionist.

Aspectul programului

Programul centrului de service

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru centrul de service

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Atelier și atelier de reparații

    Atelier și atelier
    de reparații
  • Atelier de reparații

    Atelier de reparații
  • Companii de comerț și servicii

    Companii de comerț
    și servicii
  • Reparații la domiciliu

    Reparații la domiciliu
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.