1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program de contabilitate reparatii echipamente

Potrivit a 253 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program de contabilitate reparatii echipamente

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilizarea reparațiilor echipamentelor

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
    Comenzi

    Comenzi
  • Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
    Foto de pe cameră

    Foto de
    pe cameră
  • Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
    Fișiere atașate

    Fișiere
    atașate
  • În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
    Vânzările produsului

    Vânzările produsului
  • Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
    Vânzări cub

    Vânzări cub
  • Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
    Statistica lucrărilor

    Statistica lucrărilor
  • Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
    Calcularea salariului

    Calcularea salariului
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
    Vânzări

    Vânzări
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • USU va oferi cele mai moderne funcții pentru gestionarea serviciului echipamentelor;
  • eți putea reflecta datele în reviste electronice moderne;
  • numite operațiuni pot fi automatizate;
  • oftware-ul poate înregistra date despre consumabile și piese de schimb;
  • rin intermediul sistemului se pot monitoriza perioadele de garantie;
  • istemul poate asigura distribuția aplicațiilor între master;
  • oftware-ul poate fi folosit pentru a gestiona pe deplin afacerile unui atelier de reparații;
  • rogramul vă permite să procesați plățile primite de la clienți;
  • istemul este programat pentru notificări;
  • acă este necesar, puteți utiliza sistemul pentru a vă scala activitățile;
  • În program, participanții pot avea propriile lor roluri;
  • ezvoltam aplicatii personalizate;
  • apacitățile CRM vă vor ajuta să lucrați eficient cu clienții;
  • istemul poate fi configurat la discreția dumneavoastră;
  • SU – capabilități moderne de automatizare la prețuri optime.

Jurnal de reparații echipamente

Jurnalul de reparații a echipamentelor este un document care reflectă datele privind lucrările de întreținere și reparații ale echipamentelor primite de la client. Jurnalul organizează informațiile, facilitând urmărirea anumitor indicatori. Scopurile menținerii unui astfel de jurnal sunt următoarele: înregistrarea reparațiilor și întreținerii efectuate, monitorizarea stării, planificarea lucrărilor, înregistrarea indicatorilor financiari.

Jurnal electronic pentru reparatii aparatura de inregistrare

În condițiile moderne, un astfel de jurnal este menținut în format electronic. Un jurnal electronic pentru reparațiile echipamentelor de înregistrare este convenabil, deoarece face mult mai ușor să lucrezi cu informații, să le procesezi și să nu aloci mult timp cu ea. Menținerea unor astfel de jurnale este disponibilă prin intermediul unui software special. Vă sugerăm să utilizați USU.

În program puteți înregistra clienți și echipamente acceptate pentru service. În USU, puteți crea carduri de clienți cu informații de contact și alte caracteristici de interacțiune, de fapt, cazul poate reflecta întreaga istorie a cooperării. Dacă sunt așteptate perioade lungi de cooperare, de exemplu, a fost încheiat un acord de service, atunci într-un caz separat vă puteți înregistra în detaliu: echipamentul acceptat (model, număr de serie, caracteristici, perioadă de service etc.), puteți, de asemenea, atașați o fotografie și acord la cazul general. În acest fel sistemul va forma un istoric pentru fiecare obiect.

Program de contabilitate reparatii echipamente

Un program pentru repararea echipamentelor de înregistrare va ajuta la gestionarea aplicațiilor: înregistrarea și procesarea promptă pot fi efectuate. Veți avea ocazia să atașați fotografii și descrieri ale defecțiunilor, veți putea distribui sarcini și solicitări între specialiști și implementați lucrul cu stări. De asemenea, prin intermediul software-ului, atunci când este integrat cu serviciile de comunicare, puteți organiza notificări automate către clienți despre starea unei aplicații, a unui program de fidelizare sau pur și simplu trimiteți un newsletter.

Program pentru reparatii aparatura de inregistrare

Software-ul de contabilitate al reparațiilor de echipamente de la USU vă poate oferi capabilitățile de a planifica și controla lucrările de reparații. Veți putea desemna angajați să lucreze la reparații și să creați programe de lucru direct în sistem. Sistemul poate oferi, de asemenea, monitorizarea termenelor limită de service și notificări despre apropierea termenelor limită pentru livrarea unui obiect.

Crm pentru reparatii aparate de inregistrare

Crm pentru contabilizarea reparațiilor echipamentelor de la USU va oferi oportunități de gestionare a stocurilor și a pieselor de schimb. Aceasta include o înregistrare amănunțită a încasărilor și cheltuielilor, mișcărilor și anulărilor. Puteți avea întotdeauna informații actualizate despre disponibilitatea stocului. Poate exista chiar și integrare cu furnizorii pentru comenzile de piese. Veți putea urmări consumul de materiale și veți putea anula automat materialul pentru tipurile standard de lucru.

Programul de contabilitate reparatii echipamente de la USU te va ajuta cu finantele tale. Programul poate reflecta toate încasările financiare. Vei putea genera facturi, certificate de lucrare finalizata, contracte, si asa mai departe, toata documentatia necesara. Veți putea înregistra plățile, plățile anticipate, avansurile, datorii și așa mai departe. Software-ul poate fi folosit pentru a menține situațiile financiare.

Descărcați programul de contabilitate pentru repararea echipamentelor

În USU, puteți lucra cu rapoarte care ajută la evaluarea activităților. De exemplu, pot fi analizate următoarele: timpul petrecut pe servicii, numărul de aplicații, rezultatele financiare, cele mai populare servicii și așa mai departe. Prin intermediul sistemului, puteți stabili comunicații cu clienții, de exemplu, se pot stabili integrări cu SMS, e-mail și mesageri pentru notificări. Puteți salva istoricul corespondenței și apelurilor în sistem. Prin intermediul software-ului, puteți lansa un serviciu pentru recenziile clienților. Puteți descărca programul de contabilitate pentru repararea echipamentelor într-o versiune de probă chiar acum.

Cumpărați un program pentru reparațiile echipamentelor de înregistrare

În USU, puteți defini niveluri de acces pentru angajați și puteți adapta sistemul la nevoile specifice ale afacerii dumneavoastră. Puteți cumpăra un program pentru reparațiile echipamentelor de înregistrare de la compania USU pentru a face acest lucru, trebuie să contactați mai întâi și să discutați despre funcțiile de care aveți nevoie pentru activitățile dvs. USU – ne vom personaliza sistemul pentru a se potrivi afacerii dumneavoastră.

Aspectul programului

Program de contabilitate reparatii echipamente

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a unui program pentru repararea echipamentelor de înregistrare

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Atelier și atelier de reparații

    Atelier și atelier
    de reparații
  • Atelier de reparații

    Atelier de reparații
  • Companii de comerț și servicii

    Companii de comerț
    și servicii
  • Reparații la domiciliu

    Reparații la domiciliu
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.