Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilizarea reparațiilor echipamentelor
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
Comenzi - Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
Foto de
pe cameră - Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
Completarea
formularelor - Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
Fișiere
atașate - În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
Vânzările produsului - Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Vânzări cub - Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
Statistica lucrărilor - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Calcularea salariului - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
Minimum - Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
Vânzări - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- USU va oferi cele mai moderne funcții pentru gestionarea serviciului echipamentelor;
- eți putea reflecta datele în reviste electronice moderne;
- numite operațiuni pot fi automatizate;
- oftware-ul poate înregistra date despre consumabile și piese de schimb;
- rin intermediul sistemului se pot monitoriza perioadele de garantie;
- istemul poate asigura distribuția aplicațiilor între master;
- oftware-ul poate fi folosit pentru a gestiona pe deplin afacerile unui atelier de reparații;
- rogramul vă permite să procesați plățile primite de la clienți;
- istemul este programat pentru notificări;
- acă este necesar, puteți utiliza sistemul pentru a vă scala activitățile;
- În program, participanții pot avea propriile lor roluri;
- ezvoltam aplicatii personalizate;
- apacitățile CRM vă vor ajuta să lucrați eficient cu clienții;
- istemul poate fi configurat la discreția dumneavoastră;
- SU – capabilități moderne de automatizare la prețuri optime.
Jurnal de reparații echipamente
Jurnalul de reparații a echipamentelor este un document care reflectă datele privind lucrările de întreținere și reparații ale echipamentelor primite de la client. Jurnalul organizează informațiile, facilitând urmărirea anumitor indicatori. Scopurile menținerii unui astfel de jurnal sunt următoarele: înregistrarea reparațiilor și întreținerii efectuate, monitorizarea stării, planificarea lucrărilor, înregistrarea indicatorilor financiari.
Jurnal electronic pentru reparatii aparatura de inregistrare
În condițiile moderne, un astfel de jurnal este menținut în format electronic. Un jurnal electronic pentru reparațiile echipamentelor de înregistrare este convenabil, deoarece face mult mai ușor să lucrezi cu informații, să le procesezi și să nu aloci mult timp cu ea. Menținerea unor astfel de jurnale este disponibilă prin intermediul unui software special. Vă sugerăm să utilizați USU.
În program puteți înregistra clienți și echipamente acceptate pentru service. În USU, puteți crea carduri de clienți cu informații de contact și alte caracteristici de interacțiune, de fapt, cazul poate reflecta întreaga istorie a cooperării. Dacă sunt așteptate perioade lungi de cooperare, de exemplu, a fost încheiat un acord de service, atunci într-un caz separat vă puteți înregistra în detaliu: echipamentul acceptat (model, număr de serie, caracteristici, perioadă de service etc.), puteți, de asemenea, atașați o fotografie și acord la cazul general. În acest fel sistemul va forma un istoric pentru fiecare obiect.
Program de contabilitate reparatii echipamente
Un program pentru repararea echipamentelor de înregistrare va ajuta la gestionarea aplicațiilor: înregistrarea și procesarea promptă pot fi efectuate. Veți avea ocazia să atașați fotografii și descrieri ale defecțiunilor, veți putea distribui sarcini și solicitări între specialiști și implementați lucrul cu stări. De asemenea, prin intermediul software-ului, atunci când este integrat cu serviciile de comunicare, puteți organiza notificări automate către clienți despre starea unei aplicații, a unui program de fidelizare sau pur și simplu trimiteți un newsletter.
Program pentru reparatii aparatura de inregistrare
Software-ul de contabilitate al reparațiilor de echipamente de la USU vă poate oferi capabilitățile de a planifica și controla lucrările de reparații. Veți putea desemna angajați să lucreze la reparații și să creați programe de lucru direct în sistem. Sistemul poate oferi, de asemenea, monitorizarea termenelor limită de service și notificări despre apropierea termenelor limită pentru livrarea unui obiect.
Crm pentru reparatii aparate de inregistrare
Crm pentru contabilizarea reparațiilor echipamentelor de la USU va oferi oportunități de gestionare a stocurilor și a pieselor de schimb. Aceasta include o înregistrare amănunțită a încasărilor și cheltuielilor, mișcărilor și anulărilor. Puteți avea întotdeauna informații actualizate despre disponibilitatea stocului. Poate exista chiar și integrare cu furnizorii pentru comenzile de piese. Veți putea urmări consumul de materiale și veți putea anula automat materialul pentru tipurile standard de lucru.
Programul de contabilitate reparatii echipamente de la USU te va ajuta cu finantele tale. Programul poate reflecta toate încasările financiare. Vei putea genera facturi, certificate de lucrare finalizata, contracte, si asa mai departe, toata documentatia necesara. Veți putea înregistra plățile, plățile anticipate, avansurile, datorii și așa mai departe. Software-ul poate fi folosit pentru a menține situațiile financiare.
Descărcați programul de contabilitate pentru repararea echipamentelor
În USU, puteți lucra cu rapoarte care ajută la evaluarea activităților. De exemplu, pot fi analizate următoarele: timpul petrecut pe servicii, numărul de aplicații, rezultatele financiare, cele mai populare servicii și așa mai departe. Prin intermediul sistemului, puteți stabili comunicații cu clienții, de exemplu, se pot stabili integrări cu SMS, e-mail și mesageri pentru notificări. Puteți salva istoricul corespondenței și apelurilor în sistem. Prin intermediul software-ului, puteți lansa un serviciu pentru recenziile clienților. Puteți descărca programul de contabilitate pentru repararea echipamentelor într-o versiune de probă chiar acum.
Cumpărați un program pentru reparațiile echipamentelor de înregistrare
În USU, puteți defini niveluri de acces pentru angajați și puteți adapta sistemul la nevoile specifice ale afacerii dumneavoastră. Puteți cumpăra un program pentru reparațiile echipamentelor de înregistrare de la compania USU pentru a face acest lucru, trebuie să contactați mai întâi și să discutați despre funcțiile de care aveți nevoie pentru activitățile dvs. USU – ne vom personaliza sistemul pentru a se potrivi afacerii dumneavoastră.
Programe video pentru reparații echipamente de înregistrare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru repararea echipamentelor de înregistrare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru de deservire
Atelier și atelier
de reparații
Atelier de reparații
Companii de comerț
și servicii
Reparații la domiciliu
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.