Capabilitățile unui sistem CRM pentru înregistrarea cererilor de reparații
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
Comenzi - Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
Foto de
pe cameră - Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
Completarea
formularelor - Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
Fișiere
atașate - În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
Vânzările produsului - Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Vânzări cub - Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
Statistica lucrărilor - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Calcularea salariului - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
Minimum - Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
Vânzări - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal poate îndeplini funcțiile unui program pentru sectorul serviciilor;
- istemul permite gestionarea eficientă a cererilor de reparații;
- În software, fiecare aplicație poate fi împărțită în etape de execuție;
- rin intermediul software-ului, puteți distribui comenzi între angajați;
- istemul vă permite să efectuați înregistrarea financiară a tranzacțiilor;
- rin intermediul sistemului se poate organiza munca depozitului;
- rogramul calculează cu ușurință costul fiecărei reparații;
- oftware-ul poate fi configurat pentru integrare cu echipamente, alte sisteme și servicii;
- rin intermediul software-ului este ușor de organizat suportul informațional pentru clienți;
- istemul vă permite să lucrați cu diverse tipuri de documente, de exemplu: contracte, acte, memorii;
- ând piesele de schimb sunt epuizate, puteți configura notificarea automată sau trimiterea necesității de a reaproviziona stocurile;
- În program, puteți defini roluri pentru utilizatori;
- uteți defini setările personale în software;
- latforma poate fi bazată pe cloud;
- u USU vă puteți gestiona cu ușurință centrul de servicii.
Program pentru înregistrarea cererilor de reparații
Programul pentru înregistrarea cererilor de reparații este un instrument modern pentru gestionarea comodă a unui centru de service. O astfel de platformă poate oferi oportunități nu numai pentru gestionarea aplicațiilor prin intermediul programului, ci puteți monitoriza progresul muncii și analiza performanța și satisfacția clienților. Vă invităm să luați în considerare posibilitatea de a lucra cu software-ul USU.
Contabilizarea cererilor de reparatii utilaje
În USU, puteți urmări cu ușurință cererile de reparații ale echipamentelor. În primul rând, puteți înregistra comenzi în sistem. Acest lucru se poate face rapid și ușor în două moduri: manual sau automat. Atunci când este integrat cu un serviciu online, puteți asigura acceptarea automată a comenzilor.
Sistemul vă permite să împărțiți aplicațiile în categorii. De exemplu, după tipul de echipament, natura defecțiunii, gradul de urgență. În sistem, un proces poate fi împărțit în etape de execuție: nou, în curs, finalizat, anulat și așa mai departe. De asemenea, puteți atribui un interpret unui cazac. Din nou, acest lucru se poate face automat sau manual.
Programul centrului de service
Programul Service Center de la USU vă va permite să lucrați cu baze de date pentru diverse categorii: echipamente, angajați, clienți, piese de schimb și consumabile etc. USU poate stoca informații în orice volum.
Când deserviți o anumită comandă în sistem, puteți vedea istoricul complet al service-ului pentru un anumit dispozitiv - acest lucru este foarte convenabil, deoarece dacă clientul revine, aceste informații pot fi utile și pot reduce mult timp.
Crm pentru inregistrarea cererilor de reparatii
Crm pentru înregistrarea cererilor de reparații ajută la lucrul cu baza de clienți. Într-un card separat pentru client, puteți indica toate informațiile necesare: detalii de contact și numele companiei, persoane de contact, adresă, numere de telefon, e-mail și multe altele. După furnizarea serviciilor în sistem, puteți salva informațiile în istoric. Toate comenzile, reparațiile și comentariile despre client pot fi reflectate aici.
USU oferă confort pentru meșteri, de exemplu: accesul la aplicații poate fi oferit instantaneu, acest lucru se aplică și istoricului reparațiilor și datelor clienților. În sistem, puteți atașa la cazul general al aplicației: fotografii cu defecțiuni și confirmarea clientului.
Programe pentru sectorul serviciilor
Programele USU pentru industria de servicii vă oferă puterea de a planifica și controla. De exemplu, programul planificat poate afișa programul meșterilor și reparațiile planificate.
În USU, puteți configura mementouri pentru a vă anunța automat despre termenele limită importante: reparații în garanție, întreținere periodică și așa mai departe. În sistem, dacă este necesar, procesul de reparare poate fi împărțit în liste de sarcini pentru fiecare etapă de reparație. Sistemul poate fi configurat pentru a controla perioadele de garanție. În software, puteți păstra evidențe de inventar ale consumabilelor și puteți urmări utilizarea pieselor de schimb pe baza cererilor și a cazurilor de garanție.
Sistem CRM pentru inregistrarea cererilor de reparatii echipamente
Un sistem CRM pentru înregistrarea cererilor de reparații de echipamente vă va oferi opțiuni convenabile, de exemplu, legate de automatizare. În USU puteți lucra cu șabloane de documente: generați certificate de acceptare, rapoarte și alte documente.
Prin intermediul software-ului, puteți organiza lucrul cu notificări pentru clienți: stări aplicații, mailing-uri, aplicarea de bonusuri sau reduceri. Dacă este necesar, pot fi furnizate integrări cu alte programe, dar dacă utilizați USU cât mai mult posibil, atunci este posibil ca astfel de integrări să nu fie necesare.
Rapoartele disponibile vă vor ajuta să înțelegeți cât de eficient funcționează afacerea dvs. De exemplu, vă puteți ocupa de statistici privind solicitările, termenele de livrare, tipurile de defecte și cele mai populare servicii. De asemenea, pe baza analizelor, puteți verifica eficiența angajaților. Și, desigur, veți avea acces la analize financiare privind costul lucrărilor și pieselor de schimb.
Compania noastră este pregătită să vă ofere alte oportunități. De exemplu, vă pot fi disponibile oportunități de a lucra în cloud, de a dezvolta o aplicație, de a scala contabilitatea la sucursale și așa mai departe. Pentru a obține mai multe informații, vă invităm la o prezentare individuală. Trimiteți cererea pentru aceasta chiar acum. Sistem de contabilitate universal - automatizează-ți afacerea în cel mai simplu mod.
Program video pentru înregistrarea cererilor de reparații
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru înregistrarea cererilor de reparații
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru de deservire
Atelier și atelier
de reparații
Atelier de reparații
Companii de comerț
și servicii
Reparații la domiciliu
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.