Posibilitati ale unui sistem CRM pentru contabilitate de studio
- Veți obține o bază de date unică cu clienții, care va include toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți putea oșor controla toate comenzile, etapa lor de executare, efectuarea plăților și alte aspecte importante
Comenzi - Sistemul va asigura controlul utilizării, disponibilității și consumului de țesături, accesorii și alte materiale
Materiale - Veți putea seta calculele pentru toate produsele finite, iar programul va exclude automat materialele necesare pentru creare și va estima timpul necesar lucrului
Calcule - Veți putea lua în calcul costul de producție al fiecărui produs lansat
Costul de producție - În program veți putea ușor distribui și controla resursele produse
Resurse - Veți putea efectua planificarea producției în funcție de croială, cusutură, broderie, data livării comenzii și data probelor
Planificare - Programul poate funcționa cu orice număr de departamente și depozite. Lucrul filialelor se desfășoară prin internet
Depozite și magazine - Formularul de recepționare a comenzii, contractul și alte diverse documente pot fi făcute de program în mod automatizat
Formulare - Interfața simplă va facilita efectuarea simplă a oricărui tip de vânzare
Vânzare - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru sporirea productivității organizației de cusut
Echipament - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Salariul - Prin utilizarea programului nostru toate departamentele vor interacționa și funcționa ca un mecanism de succes unic
Legătura dintre
departamente - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul vă va aminti la momentul potrivit despre epuizarea unui stoc și necesitatea achiziționării de noi produse
Minimum - Pentru o perioadă dereferință veți putea forma cu ușurință lista materialelor necesare în baza comenzilor
Eliberează - Meșterii și colaboratorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: lucrărilor executate, vânzărilor și productivității
Analiza colaboratorilor - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare venit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Rating clienți - Pentru director este prevăzut un întreg complex de rapoarte de management, care vor permite analiza activității organizației din diverse puncte de vedere
Rapoarte pentru director - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un utilitar informatic automatizat oferă o abordare integrată a rezolvării problemelor de orice nivel de complexitate, potrivită pentru organizațiile din orice industrie;
- plicația vă permite să găsiți rapid informațiile necesare folosind un motor de căutare electronic, petrecând câteva minute;
- oate informațiile vor fi stocate într-o stocare centralizată în timpul clasificării, sugerând suportul diferitelor formate de fișiere și fără restricții în ceea ce privește timpul și volumul;
- oftware-ul este capabil să interacționeze cu echipamente de înaltă tehnologie pentru analiza rapidă a valorilor de inventar, afișând informații în nomenclator;
- enerarea documentației și raportării se bazează pe management digital folosind șabloane care pot fi completate rapid folosind mostre, minimizând cheltuiala de timp;
- tilizatorii vor putea transfera date de informații printr-o rețea locală, ținând cont de integrarea tuturor departamentelor cu dispozitive de lucru;
- onitorizați activitățile de lucru de la distanță în cadrul fiecărui departament, posibil cu utilizarea camerelor de securitate instalate;
- ste posibilă unirea tuturor studiourilor și atelierelor pentru un management convenabil și eficient al afacerii de la distanță;
- anagerul va fi capabil să evalueze rațional activitățile subordonaților, pe baza datelor efective furnizate de sistem, și să plătească salariile pe baza unor indicatori generali calculați;
- doptarea rațională a deciziilor în cunoștință de cauză privind activitățile ulterioare de producție de îmbrăcăminte se va realiza cu furnizarea documentației de raportare în situații statice și analitice;
- nformațiile despre activitățile financiare ale afacerii vor fi afișate în contabilitate la integrarea software-ului cu contabilitatea 1C;
- istemul oferă analize de date privind cele mai populare articole de îmbrăcăminte, producând articole noi în timp util pentru operațiuni continue și venituri sporite;
- lasarea comenzilor pentru produse finite sau croitorie individuală se realizează în sistem prin deschiderea formularului electronic. Odată cu introducerea ulterioară a datelor privind clienții selectați dintr-o singură bază de date CRM, cu indicarea condițiilor, costul serviciilor, tipul de plată, atașarea cardurilor de reducere sau de plată, reduceri etc.;
- istemul de plată prevede posibilitatea plăților fără numerar prin interacțiunea cu sistemele bancare, susținând orice monedă mondială cu conversia fondurilor;
- plicația poate analiza și compara efectiv informații despre puterea de cumpărare, identificând clienții obișnuiți și răsplătindu-i cu bonusuri acumulate și reduceri;
- istemul universal are un design frumos de interfață cu opțiuni de configurare flexibile.
Contabilitate pentru studio
Contabilitatea unui atelier este necesară pentru controlul muncii, calcularea tuturor acțiunilor legate de menținerea comenzilor și disponibilitatea materialelor necesare producției de cusut. Ce este o afacere fără contabilitate? Pe lângă analiză, fiecare organizație necesită și controlul și managementul proceselor organizaționale interne, ținând cont de problemele neprevăzute care pot complica dezvoltarea ulterioară a afacerii dumneavoastră. Pentru a preveni dificultățile și pentru a optimiza utilizarea resurselor companiei, aveți nevoie de un program specializat care să vă ajute să configurați producția de cusut. În aceste scopuri, este planificată introducerea unui program specializat, care este conceput să contabilizeze clienții, să plaseze comenzi, să controleze și să analizeze disponibilitatea și achiziționarea de materiale.
Folosind software-ul, puteți automatiza studioul cu stabilirea contabilității de depozit, creșterea productivității și gestionarea comenzilor companiei, economisind în același timp timp la prelucrarea datelor. Funcționalitatea modernă asigură lucrul de pe orice dispozitiv de lucru, care la rândul său nu implică a fi legat de un loc de muncă, lucrând atât la birou, cât și de acasă. Pentru a achiziționa un program de administrare a unui atelier, veți avea nevoie de timp, efort și răbdare, având în vedere gama largă de oferte de pe piață care variază ca funcționalitate și cost. Pentru a vă ajuta să găsiți un program automatizat, vă recomandăm să vă îndreptați atenția către programul automatizat „Sistem de contabilitate universală”. Software-ul sa dovedit pozitiv, oferind utilizatorilor posibilitatea de a lucra în orice parte a lumii, având posibilități nelimitate. De asemenea, veți fi mulțumiți de prețul rezonabil al utilității, care nu vă va bate buzunarul, având în vedere absența unei taxe lunare de abonament.
Cum să păstrezi înregistrările într-un studio
Specialiștii companiei vă vor ajuta cu modul de păstrare a înregistrărilor în studioul dumneavoastră pentru prima dată, ei vă vor ajuta și în alegerea modelelor și instrumentelor care sunt potrivite pentru organizația dumneavoastră, ținând cont de domeniul dumneavoastră de activitate; Folosind software-ul, vei putea analiza și controla comenzi, produse finite, îmbrăcăminte de lucru, materiale, livrare, depozitare etc. Principiile de funcționare se vor potrivi cerințelor dumneavoastră. Puteți păstra evidența atelierului, atât pentru croitorie individuală, cât și pentru croitorie în masă. Pentru început, merită să ne amintim necesitatea de a configura aplicația pe dispozitivele de lucru cu înregistrare. La înregistrarea în sistem se va crea un cont care este utilizat doar de un utilizator pentru a asigura confidențialitatea datelor. Programul nu are restricții cu privire la numărul de utilizatori care efectuează activități de lucru unice. Dimpotrivă, pentru a asigura munca în echipă, se are în vedere unirea tuturor dispozitivelor de lucru prin intermediul unei rețele locale pentru schimbul de mesaje de informații între angajați.
Astfel, este posibilă optimizarea timpului de lucru și îmbunătățirea performanței calitative a studioului. Atunci când gestionează mai multe studiouri, managerul nu trebuie să achiziționeze programe suplimentare, de fapt să efectueze management și control, analize într-un singur sistem, sincronizând toate departamentele. Programul facilitează înregistrarea comenzilor clienților, salvând date sau imprimând documentele, rapoartele, facturile și cecurile necesare. Tot în aplicație, managerul va putea analiza datele privind comenzile, distribuirea sarcinilor între departamente, monitorizarea timpului și a calității muncii. Pentru implementarea de înaltă calitate a sarcinilor atribuite, munca atelierului, se are în vedere gestionarea activităților de muncă ale angajaților, monitorizarea proceselor de muncă cu reflectarea informațiilor în rapoarte și cu calculul salariilor. Salariile se bazează pe un salariu fix sau pe bucată pe baza orelor lucrate și a dobânzii acumulate la comenzile finalizate. Astfel, este posibilă îmbunătățirea indicatorilor de calitate ai producției de îmbrăcăminte.
Studio contabilitate
Contabilitatea studioului va deveni un proces simplificat, înregistrarea comenzilor cu menținerea unei baze de date separate. Nicio comandă nu va fi pierdută, lucrarea va fi finalizată la timp și este posibil să folosiți mementouri în aplicație. De exemplu, datele despre comenzile importante vor fi introduse în programatorul de sarcini. Programul oferă, de asemenea, mementouri utilizatorilor despre sarcinile importante prin mesaje pop-up de pe ecranul monitorului. Printre altele, este, de asemenea, posibilă evidențierea anumitor celule după client, comandă sau material în culori strălucitoare. De exemplu, atunci când evidențiază un anumit client, alți angajați vor vedea informații despre apel și datorie. Prin evidențierea materialelor pentru producția de mașini în culori vii, angajații vor fi informați despre cantitățile și sortimentul lipsă.
Prin intermediul software-ului, toate comenzile vor fi finalizate la timp, înregistrându-se fiecare după număr, dată, client, cost, manager și starea de execuție. Software-ul asigură menținerea unei baze de date unificate a contrapărților, cu introducerea informațiilor personale de contact, toate comenzile, plățile, disponibilitatea unui card de reducere și de plată. La plasarea comenzilor de la clienți obișnuiți, nu este nevoie să pierdeți timp introducând date este suficient să deschideți clientul dorit în baza de date CRM cu o alegere din lista de prețuri a materialelor pentru croiala ulterioară; Datele despre noii clienți vor fi introduse rapid, oferind completarea promptă a formularelor electronice prin importul de date din diverse surse. Suma de plată se face automat folosind un calculator electronic. Astfel, este posibil să grăbiți cu adevărat procesul de înregistrare, înregistrare și acceptare a plăților.
Contabilitate in studio
Contabilitatea în studio se realizează automat, ca și alte procese de lucru. Aplicația prevede monitorizarea siguranței materialelor, cu numele tuturor țesăturilor, accesoriilor, consumabilelor pentru produsele de cusut. Pentru realizarea inventarierii se vor folosi dispozitive de înaltă tehnologie care citesc rapid codurile produselor și reflectă informațiile din sistem. Astfel, nu este nevoie să suspendați activitatea studioului. De asemenea, software-ul vă permite să emiteți rapid facturi, acte, cecuri și rapoarte. Crearea documentației și raportărilor, a conturilor și a actelor se realizează pe baza șabloanelor electronice disponibile. Când susțineți lucrul cu diferite modele de imprimantă, este posibil să imprimați rapid facturile și cecurile. Atunci când aplicația interacționează cu sistemele bancare, oferă și posibilitatea de a accepta plăți în numerar și fără numerar. Plățile fără numerar se pot face din conturi curente folosind carduri de plată, coduri QR, susținând acceptarea oricărei monede mondiale cu conversia fondurilor, la cursul Național. borcan. De asemenea, prevede calcularea costului produselor de cusut, ținând cont de reducerea oferită clienților obișnuiți. Toate plățile vor fi reflectate în contabilitate, cu capacitatea de a analiza creșterea sau scăderea productivității muncii într-o anumită perioadă de timp. Datele analitice vor fi furnizate în rapoarte sub formă de grafice și diagrame.
Contabilitatea în studio este efectuată automat, la fel ca inventarul, analiza și controlul. În aplicație, contabilitatea se realizează atunci când aplicația este integrată cu contabilitatea 1C. Cu aceste oportunități, managerul va controla oricând activitățile financiare. Pe lângă menținerea evidențelor contabile și de depozit, software-ul oferă și posibilitatea extinderii bazei de clienți prin furnizarea de servicii clienților din afara unei anumite regiuni, acceptând comenzi de la distanță, inclusiv livrare. Interacțiunea aplicației cu rețelele sociale lărgește orizonturile și crește gradul de conștientizare a mărcii. De asemenea, este posibil să se analizeze eficiența publicității prin studio, calculând rentabilitatea investiției. De asemenea, este planificată realizarea distribuției în masă a mesajelor SMS, WhatsApp, E-mail pentru a oferi informații la zi cu privire la ofertele, promoțiile și reducerile studioului. Automatizarea controlului de gestiune în studio este implementată folosind programul automat „Sistem de contabilitate universal”. Vă puteți familiariza rapid cu capacitățile utilitarului printr-o recenzie video prezentată pe site-ul nostru oficial, unde există și module și instrumente pentru selecția preliminară, recenzii ale clienților și contacte ale consultanților. Prin achiziționarea unei versiuni licențiate, primiți cadou două ore de asistență tehnică de la specialiști.
Video cu programul pentru atelier
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Versiunea extinsă cu planificarea producției
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de contabilitate pentru studio
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Atelier
Companie de producere
Companie de comerț
Brodare la calculator
Coaserea draperiilor
Coaserea huselor
Coaserea uniformelor
Repararea articolelor
de îmbrăcăminte
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.