1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Automatizare studio

Potrivit a 287 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Automatizare studio

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea studiourilor

  • Veți obține o bază de date unică cu clienții, care va include toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Veți putea oșor controla toate comenzile, etapa lor de executare, efectuarea plăților și alte aspecte importante
    Comenzi

    Comenzi
  • Sistemul va asigura controlul utilizării, disponibilității și consumului de țesături, accesorii și alte materiale
    Materiale

    Materiale
  • Veți putea seta calculele pentru toate produsele finite, iar programul va exclude automat materialele necesare pentru creare și va estima timpul necesar lucrului
    Calcule

    Calcule
  • Veți putea lua în calcul costul de producție al fiecărui produs lansat
    Costul de producție

    Costul de producție
  • În program veți putea ușor distribui și controla resursele produse
    Resurse

    Resurse
  • Veți putea efectua planificarea producției în funcție de croială, cusutură, broderie, data livării comenzii și data probelor
    Planificare

    Planificare
  • Programul poate funcționa cu orice număr de departamente și depozite. Lucrul filialelor se desfășoară prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Formularul de recepționare a comenzii, contractul și alte diverse documente pot fi făcute de program în mod automatizat
    Formulare

    Formulare
  • Interfața simplă va facilita efectuarea simplă a oricărui tip de vânzare
    Vânzare

    Vânzare
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru sporirea productivității organizației de cusut
    Echipament

    Echipament
  • Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
    Salariul

    Salariul
  • Prin utilizarea programului nostru toate departamentele vor interacționa și funcționa ca un mecanism de succes unic
    Legătura dintre departamente

    Legătura dintre
    departamente
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul vă va aminti la momentul potrivit despre epuizarea unui stoc și necesitatea achiziționării de noi produse
    Minimum

    Minimum
  • Pentru o perioadă dereferință veți putea forma cu ușurință lista materialelor necesare în baza comenzilor
    Eliberează

    Eliberează
  • Meșterii și colaboratorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: lucrărilor executate, vânzărilor și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare venit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Pentru director este prevăzut un întreg complex de rapoarte de management, care vor permite analiza activității organizației din diverse puncte de vedere
    Rapoarte pentru director

    Rapoarte pentru director
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul automatizat oferă capacitatea de a îmbunătăți fluxurile de lucru pentru a optimiza resursele de lucru;
  • În sistem, fiecare utilizator va fi înregistrat individual, folosind drepturi de acces pentru a obține informațiile stocate în stocarea cloud;
  • nformațiile despre clienți vor fi introduse și actualizate periodic într-o bază de date unică CRM, ținând cont de informațiile curente de contact, istoricul solicitărilor, comenzilor, decontărilor reciproce, recenziilor;
  • istemul vă permite să plasați comenzi pentru produse finite sau croitorie online și offline, pe site vă puteți familiariza cu ofertele atelierului, precalculând costul cu plăți prompte;
  • tunci când aplicația interacționează cu sistemele bancare, este prevăzută o formă de plată contactless, în orice unitate monetară cu conversia fondurilor;
  • plicația oferă posibilitatea de a menține înregistrări contabile atunci când programul interacționează cu contabilitatea 1C fără a fi nevoie de calcule repetate și de introducere a informațiilor, menținând fluxul documentelor;
  • devenit mai convenabil să controlezi procesele de lucru de la distanță, folosind instalarea urmăririi video în fiecare departament;
  • rogramul oferă posibilitatea de a gestiona un număr nelimitat de studiouri;
  • În aplicație, se poate analiza activitățile de muncă ale fiecărui angajat al studioului, afișând în jurnalul de contabilitate numărul de ore lucrate și implementarea planului, calculând salariile;
  • plicația prevede implementarea contabilității depozitului folosind echipamente de înaltă tehnologie, care ajută la citirea codurilor de bare ale mărfurilor și afișarea datelor în baza de date;
  • tilizatorii vor putea găsi informațiile necesare stocate în stocarea în cloud folosind un motor de căutare contextuală
  • onexiunea multicanal este asigurata prin actiuni de echipa, cu schimb de date intre utilizatori printr-o retea locala;
  • ngajații vor putea vedea stadiul solicitărilor de la clienți, analizând datele privind timpii de procesare, ținând cont de producție și livrare;
  • istemul multifuncțional este dotat cu funcționalități moderne care ajută la rezolvarea rapidă a sarcinilor atribuite, ținând cont de consilierea clienților în timpul apelurilor primite, efectuarea de livrări atunci când adresele exacte sunt reflectate pe hărți la scară largă și reproducerea plăților fără numerar;
  • istemul oferă capacitatea de a analiza datele privind pozițiile lichide, producând produse noi în timp util pentru a crește vânzările.

Automatizare studio

Automatizarea studioului presupune management competent și control asupra proceselor de primire a comenzilor, service clienți, contabilitate și contabilitate depozit, management document etc. Este destul de dificil să faci față manual sarcinilor atribuite pe cont propriu, având în vedere concurența dinamică, precum și nevoia de eficiență în îndeplinirea sarcinilor, creșterea debitului și creșterea profiturilor. Soluțiile tehnologice moderne vin să ajute în îndeplinirea sarcinilor de zi cu zi, care efectuează automat munca și afectează calitatea și viteza proceselor. Un sistem de automatizare de studio poate, în combinație cu echipamente de înaltă tehnologie și aplicații suplimentare, să îmbunătățească procesele de lucru. De exemplu, software-ul „Universal Accounting System” oferă funcționalitate nelimitată cu parametrii de configurare individuali pentru fiecare utilizator și selecție de module și instrumente pentru domeniul de activitate al companiei. Programul are un panou de control destul de simplu și convenabil, cu un meniu frumos și design desktop.

În sistem, fiecare angajat va putea să configureze independent parametrii de configurare, ținând cont de flexibilitatea acestora, să selecteze limbi potrivite din 96 de titluri prezentate, să folosească designul temei pentru screensaver-ul desktop și să folosească, de asemenea, șabloane pentru lucrul cu documentația. Software-ul prevede necesitatea înregistrării personale de către fiecare angajat al studioului pentru înregistrarea ulterioară a orelor de lucru și analiza calității muncii prestate. Fiecare angajat, după ce s-a înregistrat, va folosi contul zilnic, indicând login-ul și parola la intrare. Sistemul asigură disponibilitatea conexiunii multicanal a tuturor dispozitivelor de lucru, astfel încât utilizatorii să poată schimba materiale printr-o rețea locală, economisind în același timp timp de lucru.

Sistemul prevede, de asemenea, controlul și contabilizarea activităților de lucru, analizând viteza și calitatea operațiunilor efectuate în comparație cu programele de lucru care sunt generate electronic. Toate informațiile despre studio vor fi stocate într-un depozit centralizat, ținând cont de suportul diferitelor formate de fișiere, fără a limita volumul și intervalul de timp, păstrând materialele în forma lor originală. Accesul la datele de informare este asigurat de toți utilizatorii în funcție de poziția lor oficială. Delegarea capabilităților utilizatorului asigură confidențialitatea datelor. Sistemul asigură eficiența generării documentației și raportării, folosind șabloane digitale cu completarea câmpurilor obligatorii pentru înregistrare, prin import și export de date.

Managementul studioului

Studioul este gestionat automat în program, reflectând toți indicatorii de funcționare din baza de date. Managementul uneia sau mai multor garsoniere se realizează într-un singur sistem, luând în considerare o analiză comparativă a veniturilor pentru o anumită perioadă de timp. Managerul poate monitoriza activitățile subordonaților din fiecare studio folosind supraveghere video de la distanță, citind în prezent informațiile prin materiale video transmise către computerul principal pentru siguranța ulterioară. De asemenea, datele analitice și statistice vor ajuta managementul să aplice informații pentru adoptarea rațională a sarcinilor planificate ulterioare. De asemenea, prin intermediul sistemului, este posibilă gestionarea eficientă a mișcărilor de marketing, identificând cele mai optime și eficiente modalități de a atrage clienți. Pentru fiecare perioadă de timp, este posibil să se analizeze creșterea clienților sau plecarea acestora prin analiza datelor privind comenzile și vânzările de produse finite.

În program, toate informațiile despre produsele de cusut vor fi afișate într-un jurnal separat, cu coduri atribuite, cost, disponibilitate, descrieri etc. În plus, programul pentru managementul atelierului oferă funcția de tehnolog, calculând automat timpul de producție al produselor, cantitatea necesară de țesături și accesorii și calculând costul final al produselor finite. Prin intermediul programului este posibilă automatizarea procesului de calcul, pe baza algoritmilor introduși în calculatorul electronic, reproducând operațiile de calcul. În același timp, clienții se pot înregistra independent pe site și se pot familiariza cu ofertele, selectează articole potrivite din produse gata făcute sau selectează modele după propriul design. Astfel, clienții pot decide, optimizând în același timp timpul de lucru al angajaților studioului. Este posibil să folosiți hărți geografice pentru a indica adrese în timpul livrării ulterioare a comenzilor. Programul vă permite să controlați toate etapele producției și comenzii.

Control studio

Controlul studioului se realizează automat, folosind monitorizarea video a proceselor în timp real. De asemenea, în timpul muncii angajaților, la monitorizarea studioului, a devenit posibilă primirea de evaluări ale clienților pentru nivelul de serviciu, calitatea produselor fabricate, analizând erorile în timp util și îmbunătățind performanța. Aplicația are capacitatea de a trimite mesaje pentru a oferi clienților informații despre reduceri la produsele finite, disponibilitatea comenzilor și livrarea, necesitatea efectuării plății etc. Cumpărătorii pot efectua plăți prin transferuri de bani contra facturilor emise, în numerar și fără numerar.

Informațiile despre clienți vor fi afișate separat în baza de date de clienți, completate în mod regulat cu informații despre starea comenzilor, solicitărilor, recenziilor, evaluărilor și decontărilor reciproce. Software-ul este, de asemenea, capabil să interacționeze cu documente, aplicații, echipamente de înaltă tehnologie pentru a efectua citirea codurilor de bare în timpul vânzărilor și inventarului și să utilizeze funcționalități de ultimă oră pentru a optimiza fluxurile de lucru. În sistem, nu este nevoie să pierdeți timp cu operațiuni repetate atunci când introduceți date și faceți calcule. Pentru a evalua singur dezvoltarea, fără a cheltui mult timp și fără a investi bani, ar trebui să accesați site-ul web și să descărcați versiunea demo, care este gratuită. Dacă aveți întrebări suplimentare, ar trebui să solicitați sfatul specialiștilor; informațiile de contact sunt disponibile pe site. Există, de asemenea, recenzii ale clienților pe care le puteți citi pentru a lua decizii informate.

Aspectul programului

Automatizare studio

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea studiourilor

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Atelier

    Atelier
  • Companie de producere

    Companie de producere
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • Brodare la calculator

    Brodare la calculator
  • Coaserea draperiilor

    Coaserea draperiilor
  • Coaserea huselor

    Coaserea huselor
  • Coaserea uniformelor

    Coaserea uniformelor
  • Repararea articolelor de îmbrăcăminte

    Repararea articolelor
    de îmbrăcăminte
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.