- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru producția de îmbrăcăminte
- Veți obține o bază de date unică cu clienții, care va include toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți putea oșor controla toate comenzile, etapa lor de executare, efectuarea plăților și alte aspecte importante
Comenzi - Sistemul va asigura controlul utilizării, disponibilității și consumului de țesături, accesorii și alte materiale
Materiale - Veți putea seta calculele pentru toate produsele finite, iar programul va exclude automat materialele necesare pentru creare și va estima timpul necesar lucrului
Calcule - Veți putea lua în calcul costul de producție al fiecărui produs lansat
Costul de producție - În program veți putea ușor distribui și controla resursele produse
Resurse - Veți putea efectua planificarea producției în funcție de croială, cusutură, broderie, data livării comenzii și data probelor
Planificare - Programul poate funcționa cu orice număr de departamente și depozite. Lucrul filialelor se desfășoară prin internet
Depozite și magazine - Formularul de recepționare a comenzii, contractul și alte diverse documente pot fi făcute de program în mod automatizat
Formulare - Interfața simplă va facilita efectuarea simplă a oricărui tip de vânzare
Vânzare - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru sporirea productivității organizației de cusut
Echipament - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Salariul - Prin utilizarea programului nostru toate departamentele vor interacționa și funcționa ca un mecanism de succes unic
Legătura dintre
departamente - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul vă va aminti la momentul potrivit despre epuizarea unui stoc și necesitatea achiziționării de noi produse
Minimum - Pentru o perioadă dereferință veți putea forma cu ușurință lista materialelor necesare în baza comenzilor
Eliberează - Meșterii și colaboratorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: lucrărilor executate, vânzărilor și productivității
Analiza colaboratorilor - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare venit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Rating clienți - Pentru director este prevăzut un întreg complex de rapoarte de management, care vor permite analiza activității organizației din diverse puncte de vedere
Rapoarte pentru director - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul universal are posibilități nelimitate de atingere a obiectivelor oricărui tip de afacere, selectând individual instrumente pentru tipul de activitate;
- plicația oferă o oportunitate unică de conectare multicanal a diferitelor dispozitive de lucru, ținând cont de munca în echipă prin intermediul unei rețele interne pentru schimbul de informații;
- oate informațiile vor fi stocate într-o singură stocare în cloud, ținând cont de ieșirea rapidă de către utilizatori pe baza unui nivel de acces delegat, bazat pe activitatea de lucru folosind un motor de căutare electronic;
- istemul unificat prevede gestionarea unui număr nelimitat de departamente de producție de cusut;
- istemul are capacitatea de a efectua calcule automate la introducerea algoritmilor într-un calculator electronic;
- anagerul va putea controla activitățile de lucru de la distanță folosind supraveghere video;
- apacitatea de a genera și completa documentație și raportare în formă digitală în prezența șabloanelor completate conform mostrelor, folosind importul de materiale din orice suport;
- istemul presupune ținerea evidenței timpului lucrat, îmbunătățirea calității acțiunilor cu creșterea comenzilor finalizate și a producției de produse;
- plicația oferă disponibilitatea conectării echipamentelor de înaltă tehnologie pentru a efectua inventarierea și a citi codurile de produs la vânzare;
- istemul utilizează analiza datelor privind creșterea volumului comenzilor și vânzărilor de articole de îmbrăcăminte cu investiții în publicitate atunci când calculează numărul de creștere a clienților;
- tilitarul vă permite să analizați cele mai lichide articole de produse, pornind producția, preplanificând timpul de producție și disponibilitatea necesară a materialelor;
- rogramul prevede sincronizarea cu organizațiile bancare care asigură acceptarea plăților fără numerar, suportând diverse denumiri de unități monetare;
- istribuirea automată a mesajelor informative este furnizată pentru a oferi informații potențialilor clienți despre produse noi, reduceri, disponibilitatea comenzilor și livrarea;
- rogramul oferă posibilitatea de a utiliza funcționalități de ultimă oră pentru a oferi clienților informații în timp ce optimizează timpul de lucru;
- umpărătorii pot selecta în mod independent numele produselor, pot selecta schițe pentru a-și coase propriile modele, pot plasa o comandă, ținând cont de livrare și efectuând plăți în numerar și fără numerar;
- plicația vă permite să analizați indicatorii privind comenzile și vânzările de produse finite, comparând datele cu perioada anterioară în rapoarte.
CRM pentru producția de îmbrăcăminte
Un sistem CRM automatizat pentru producția de îmbrăcăminte oferă o automatizare completă cu introducerea fluxului de documente și stocarea datelor de informații într-un depozit centralizat. Astăzi, programul îndeplinește funcțiile de management, control, contabilitate și analiză, furnizând cu precizie informații conducerii pentru planul de acțiune ulterior bine planificat pentru funcționarea cu succes a organizației. Programele diferă în module și compoziție, în preț și calitatea proceselor zilnice. Dacă doriți să achiziționați un sistem CRM pentru producția de îmbrăcăminte, software-ul „Universal Accounting System” este ideal. Software-ul are opțiuni de configurare flexibile, module și instrumente potrivite pentru orice domeniu de activitate cu alegere individuală, format de lucru multi-utilizator și potențial nelimitat care contribuie la dezvoltarea rapidă a afacerii. Fiecare angajat al producției de cusut poate înțelege cu ușurință aplicația, chiar și fără experiență în software.
Înregistrarea individuală a fiecărui angajat este necesară pentru crearea ulterioară a unui cont care este utilizat zilnic pentru îndeplinirea sarcinilor atribuite, păstrând în același timp datele de informare. Delegarea drepturilor de utilizare se bazează pe protejarea materialelor confidențiale împotriva scurgerilor, oferind angajaților informații corecte care se încadrează în sfera atribuțiilor lor oficiale. Informațiile vor fi stocate într-un singur depozit cu rezultate prompte folosind un motor de căutare electronic. Generarea documentației și raportărilor, facturilor și actelor se realizează rapid și eficient, folosind șabloane digitale cu completare prin import de materiale. Sistemul asigură lucrul cu diferite tipuri de fișiere, transformându-le rapid în formatele necesare. În program, toți utilizatorii vor lucra simultan cu o singură conectare și mesaje în timpul transferului de materiale prin rețeaua internă. Managerul își va putea monitoriza subordonații de la distanță, analizând nu doar timpul lucrat, ci și implementarea planului (serviciu clienți, plasarea comenzilor, producția de produse etc.).
Sistem CRM pentru producția de îmbrăcăminte
Sistemul CRM pentru producția de îmbrăcăminte de la compania „Sistemul Universal de Contabilitate” asigură multifuncționalitate, unind toate depozitele, studiourile, departamentele pentru lucrul în echipă și automatizări complexe. Un sistem CRM automatizat pentru producția de îmbrăcăminte poate fi utilizat pentru a menține evidența contabilă și de depozit, afișând indicatori calculati privind disponibilitatea materialelor și a resurselor financiare. Programul prevede contabilitate cu integrare cu contabilitatea 1C, efectuarea de calcule cu un calculator electronic și acceptarea plăților în format numerar și non-numerar. De asemenea, prevede menținerea evidențelor zilnice cu analiza comenzilor procesate pentru croitorie sau produse finite. Managerul va avea acces la rapoartele financiare în orice moment, cu indicatori analitici și statici afișați în grafice și diagrame.
De asemenea, oferă posibilitatea de a controla disponibilitatea țesăturilor, accesoriilor și produselor finite, afișând informații în nomenclatură ținând cont de un inventar efectuat sistematic într-un mod automat, folosind echipamente de înaltă tehnologie. Se are în vedere înregistrarea activității de muncă a salariaților, analizând și indicatorii calitativi ai muncii acestora. Sistemul oferă posibilitatea de a afișa informații pentru fiecare client, cu informații de contact, istoric de cereri și comenzi, livrare și plăți. Hărțile geografice pot fi folosite pentru livrare, precum și pentru afișarea informațiilor despre locația studiourilor, magazinelor și atelierelor pe o hartă și pe un site web. Oferind capacitatea de integrare cu site-ul web și rețelele sociale, granițele vor fi extinse, crescând baza de clienți prin creșterea angajamentului și a cunoștinței mărcii. Pentru a analiza în mod independent dezvoltarea, trebuie să mergeți mai întâi pe site-ul oficial USU.kz, să vă familiarizați cu recenzii, module și instrumente, să le selectați în mod individual pentru organizația dvs., să contactați specialiștii pentru sfaturi și să descărcați o versiune de testare gratuită.
Video cu programul pentru atelier
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Versiunea extinsă cu planificarea producției
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită CRM pentru producția de îmbrăcăminte
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Atelier
Companie de producere
Companie de comerț
Brodare la calculator
Coaserea draperiilor
Coaserea huselor
Coaserea uniformelor
Repararea articolelor
de îmbrăcăminte
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



