- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Posibilitățile unui sistem CRM pentru un atelier
- Veți obține o bază de date unică cu clienții, care va include toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți putea oșor controla toate comenzile, etapa lor de executare, efectuarea plăților și alte aspecte importante
Comenzi - Sistemul va asigura controlul utilizării, disponibilității și consumului de țesături, accesorii și alte materiale
Materiale - Veți putea seta calculele pentru toate produsele finite, iar programul va exclude automat materialele necesare pentru creare și va estima timpul necesar lucrului
Calcule - Veți putea lua în calcul costul de producție al fiecărui produs lansat
Costul de producție - În program veți putea ușor distribui și controla resursele produse
Resurse - Veți putea efectua planificarea producției în funcție de croială, cusutură, broderie, data livării comenzii și data probelor
Planificare - Programul poate funcționa cu orice număr de departamente și depozite. Lucrul filialelor se desfășoară prin internet
Depozite și magazine - Formularul de recepționare a comenzii, contractul și alte diverse documente pot fi făcute de program în mod automatizat
Formulare - Interfața simplă va facilita efectuarea simplă a oricărui tip de vânzare
Vânzare - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru sporirea productivității organizației de cusut
Echipament - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Salariul - Prin utilizarea programului nostru toate departamentele vor interacționa și funcționa ca un mecanism de succes unic
Legătura dintre
departamente - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul vă va aminti la momentul potrivit despre epuizarea unui stoc și necesitatea achiziționării de noi produse
Minimum - Pentru o perioadă dereferință veți putea forma cu ușurință lista materialelor necesare în baza comenzilor
Eliberează - Meșterii și colaboratorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: lucrărilor executate, vânzărilor și productivității
Analiza colaboratorilor - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare venit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Rating clienți - Pentru director este prevăzut un întreg complex de rapoarte de management, care vor permite analiza activității organizației din diverse puncte de vedere
Rapoarte pentru director - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul specializat este configurat într-un format personal de către fiecare utilizator, după instalare și înregistrare pentru a obține un cont pentru autentificarea și utilizarea ulterioară a funcționalității;
- plicația oferă posibilitatea de a oferi utilizatorilor funcționalitatea necesară pentru a putea interacționa cu alte sisteme, un site web, dispozitive de contorizare etc.;
- oate materialele informative vor fi salvate în stocare în cloud, ținând cont de clasificarea informațiilor pentru ultima furnizare către utilizatori după nivel de acces;
- ste posibil să găsiți rapid informațiile necesare folosind motorul de căutare contextual încorporat;
- ste posibil să se calculeze rapid costul serviciilor pentru produsele finite, croitorie, livrare, ținând cont de discountul oferit clienților obișnuiți, folosind un calculator cu algoritmi specificați;
- oate informațiile despre clienți vor fi înregistrate într-o singură bază de informații, ținând cont de adăugarea materialelor în mod regulat, luând în considerare cererile și comenzile constante, reflectând informațiile de contact și decontările reciproce, starea produselor finite achiziționate sau comandate individual;
- istemul de plată oferă posibilitatea de a accepta plata în orice unitate monetară, ținând cont de conversia și acceptarea în formă numerar și non-numerar;
- ngajații tuturor departamentelor vor putea interacționa la nivel local, ținând cont de sincronizarea tuturor departamentelor pentru lucrul convenabil și transferul de date de informații;
- eglementarea activităților de muncă cu identificarea celor mai lichide poziții ale produselor pentru gât se realizează pe baza unei analize a vânzărilor pentru o anumită perioadă de timp;
- ontabilitatea se realizează de către aplicație în sincronizare cu contabilitatea 1C, punând la dispoziție managerului producție de cusut informațiile necesare cu date statistice și analitice;
- entru o contabilitate de înaltă calitate a producției de col uterin, este destul de convenabil și eficient să utilizați echipamente suplimentare care vă permit să analizați și să calculați valoarea stocului atunci când aplicația interacționează cu echipamentul de depozit;
- otorul de căutare contextuală permite utilizatorilor să primească rapid informațiile necesare în contextul responsabilităților lor profesionale în câteva minute;
- ormarea diferitelor documente se realizează în sistem în formă digitală, ținând cont de utilizarea ulterioară a diferitelor formate, atribuirea de numere și date, apoi introducerea lor în registru;
- entru comoditatea producției de cusut, se asigură întreținerea imaginilor grafice;
- rogramul este capabil să interacționeze cu un site web special utilizat pentru a atrage și păstra clienții plătitori, făcând posibilă nu numai familiarizarea cu ofertele, ci și plasarea comenzilor pentru produse.
CRM pentru studio
Un sistem CRM multifuncțional pentru un atelier vă permite să automatizați procesele de afaceri cu stabilirea contabilității de depozit. Un program CRM unic și automatizat în studio este necesar pentru gestionarea proceselor interne, monitorizarea activităților de lucru, ținând cont de înregistrarea materialelor și accesoriilor, comenzilor, depozitării, plăților și contabilității. Un program automat pentru management digital în studioul „Universal Accounting System” vă va ajuta să faceți față acestei sarcini. Software-ul are un design frumos de interfață, funcționalitate largă cu posibilități nelimitate, disponibilitatea muncii în echipă pentru un număr nelimitat de angajați, sincronizând toate departamentele studioului într-o singură rețea. Software-ul este prezentat la un preț accesibil, fără taxă lunară de abonament, ceea ce economisește semnificativ fondurile bugetare și diferă de evoluții similare. Programul este multitasking, asigură finalizarea rapidă a sarcinilor atribuite, afișând în sistem termenele limită pentru finalizarea acestora.
Evidențele clienților și furnizorilor vor fi păstrate în baza de date CRM, ținând cont de afișarea informațiilor de contact, comenzi, decontări reciproce, recenzii etc. De asemenea, este posibil să atașați fotografii pentru identificarea contrapărților la vizitarea studioului, înregistrând ora de intrare și ieșire în sucursale. Folosind formularul de contact, este posibilă trimiterea de notificări vocale sau text către clienți prin intermediul operatorilor de telefonie mobilă sau prin e-mail, informându-i despre oferte și promoții profitabile, disponibilitatea produsului, necesitatea reproducerii unei plăți, trimiterea de poze de salut sau de facturi în formă electronică. Plățile pot fi efectuate în formă diferită de numerar folosind transferuri de fonduri în orice valută străină cu conversie la cursul din ziua tranzacției. De asemenea, prevede primirea de recenzii și evaluări de la clienți cu privire la calitatea serviciilor și a producției produselor studioului prin trimiterea de SMS-uri pentru a primi feedback. Pe baza feedback-ului și a evaluărilor primite, este posibilă identificarea incompetenței angajaților sau o abordare incorectă și îmbunătățirea indicatorilor de calitate.
Sistem CRM pentru studio
Un sistem CRM universal pentru un atelier ajută la evitarea multor neînțelegeri asociate cu comanda incorectă și finalizarea prematură a lucrărilor, economisind în același timp bani și timp. Cu un sistem CRM de studio, puteți crește gradul de conștientizare și crește vânzările prin vizualizarea interacțiunii aplicației cu rețelele sociale. Clienților li se va oferi posibilitatea de a vizita independent site-ul sau pagina de pe rețelele sociale pentru a se familiariza cu munca specialiștilor studioului, calculând prețul în funcție de lista de prețuri în funcție de preferințele lor de cusut pentru anumite produse și plasând comenzi online. Aplicația oferă posibilitatea instalării și utilizării nu numai cu contrapărți, plasarea comenzilor, dar și menținerea evidențelor contabile și de depozit. Software-ul este automat și foarte eficient, multitasking, integrându-se cu o varietate de dispozitive și aplicații de măsurare.
De exemplu, aplicația este capabilă să interacționeze cu contabilitatea 1C pentru a efectua contabilitate și echipamente de depozit pentru a efectua un inventar al articolelor de inventar. Este oferită și posibilitatea supravegherii video de la distanță, analizând în timp real datele despre acțiunile din interiorul studioului. De asemenea, este posibil să se analizeze starea comenzilor în timpul procesului de implementare. Toate etapele vor fi afișate în aplicație, ținând cont de termenele limită și de calitate. Costul va fi calculat pe baza prețurilor indicate în lista de prețuri, urmând să se acorde și o reducere pentru clienții obișnuiți. La generarea documentației și raportării în sistemul contabil se vor folosi șabloane electronice, care se completează atât manual, cât și automat transferând materiale de pe orice suport. Toate informatiile vor fi stocate intr-un singur spatiu informativ, integral si cu acces de catre toti utilizatorii in functie de situatia lor de lucru. Pentru a afla mai multe despre capabilitățile software-ului, descărcați versiunea de test complet gratuit, trebuie să urmați linkurile de mai jos către site, unde există și recenzii ale clienților și o scurtă recenzie video. În plus, puteți adresa întrebări specialiștilor companiei sunând la numărul de contact sau trimițând o solicitare prin e-mail și veți fi contactat în cel mai scurt timp posibil.
Video cu programul pentru atelier
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Versiunea extinsă cu planificarea producției
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită CRM pentru studio
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Atelier
Companie de producere
Companie de comerț
Brodare la calculator
Coaserea draperiilor
Coaserea huselor
Coaserea uniformelor
Repararea articolelor
de îmbrăcăminte
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



