Posibilitățile unui sistem CRM pentru un atelier
- Veți obține o bază de date unică cu clienții, care va include toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți putea oșor controla toate comenzile, etapa lor de executare, efectuarea plăților și alte aspecte importante
Comenzi - Sistemul va asigura controlul utilizării, disponibilității și consumului de țesături, accesorii și alte materiale
Materiale - Veți putea seta calculele pentru toate produsele finite, iar programul va exclude automat materialele necesare pentru creare și va estima timpul necesar lucrului
Calcule - Veți putea lua în calcul costul de producție al fiecărui produs lansat
Costul de producție - În program veți putea ușor distribui și controla resursele produse
Resurse - Veți putea efectua planificarea producției în funcție de croială, cusutură, broderie, data livării comenzii și data probelor
Planificare - Programul poate funcționa cu orice număr de departamente și depozite. Lucrul filialelor se desfășoară prin internet
Depozite și magazine - Formularul de recepționare a comenzii, contractul și alte diverse documente pot fi făcute de program în mod automatizat
Formulare - Interfața simplă va facilita efectuarea simplă a oricărui tip de vânzare
Vânzare - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru sporirea productivității organizației de cusut
Echipament - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Salariul - Prin utilizarea programului nostru toate departamentele vor interacționa și funcționa ca un mecanism de succes unic
Legătura dintre
departamente - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul vă va aminti la momentul potrivit despre epuizarea unui stoc și necesitatea achiziționării de noi produse
Minimum - Pentru o perioadă dereferință veți putea forma cu ușurință lista materialelor necesare în baza comenzilor
Eliberează - Meșterii și colaboratorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: lucrărilor executate, vânzărilor și productivității
Analiza colaboratorilor - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare venit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
Rating clienți - Pentru director este prevăzut un întreg complex de rapoarte de management, care vor permite analiza activității organizației din diverse puncte de vedere
Rapoarte pentru director - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem informatic universal vă permite să combinați toate departamentele împreună, gestionând, monitorizând și analizând cererea și activitățile financiare ale afacerii de îmbrăcăminte;
- plicația oferă posibilitatea de autentificare personală pentru fiecare angajat înregistrat și de utilizare a contului pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu;
- a nivel local, toți angajații vor putea transfera informații pentru a finaliza rapid anumite sarcini;
- apacitățile utilizatorului sunt delimitate în funcție de statutul de angajare al fiecărui angajat al studioului, asigurând protecția materialelor confidențiale împotriva scurgerilor;
- plicația prevede utilizarea de soluții funcționale moderne pentru a automatiza funcționarea producției de mașini, optimizând resursele afacerii în ansamblu;
- istemul are capacitatea de a analiza activitățile de muncă, oferind posibilitatea de a calcula automat salariile din indicatorii efectivi ai timpului lor lucrat, calitatea sarcinilor îndeplinite, rezultate în conformitate cu planul;
- devenit mai accesibil controlul tuturor departamentelor folosind camere de securitate, transmiterea materialelor video în timp real către computerul principal pentru analiză și stocare ulterioară;
- e preconizează crearea și completarea unei baze de date CRM pentru toți clienții studioului, pentru interacțiunea ulterioară la trimiterea mesajelor vocale și text, sesizarea despre disponibilitatea comenzilor, livrarea, necesitatea reproducerii plății etc.;
- istemul oferă posibilitatea de a efectua automat tranzacții de decontare;
- u ajutorul unei utilitati universale, este posibila atragerea si retinerea clientilor cu loialitate sporita atunci cand se acorda reduceri si alte privilegii;
- econtările reciproce sunt posibile, atât în numerar, cât și sub formă non-cash, implicând interacțiunea cu sistemele bancare;
- odul multivaluta asigura acceptarea si conversia fondurilor la cursul bancar national;
- ontabilitatea va deveni mai ușoară și mai eficientă atunci când va fi integrată cu sistemul 1C, oferind managementului posibilitatea de a avea în permanență informațiile necesare despre activitățile financiare ale afacerii;
- ste posibil să se obțină date detaliate în rapoarte statistice sau analitice privind indicatorii generali ai cererii și vânzărilor de produse de confecții finite;
- ormarea formatelor electronice de materiale se realizează folosind șabloane încorporate completate în funcție de mostre;
- istemul informatic vă permite să salvați cantități nelimitate de date într-o stocare centralizată.
Program de studio
Programul pentru studioul „Sistem de contabilitate universal” se distinge prin versatilitatea și accesibilitatea în ceea ce privește prețul și calitatea. Programul joacă astăzi un rol cheie în dezvoltarea afacerii, indiferent de domeniul de activitate al organizației, este nevoie de un asistent electronic pentru menținerea documentelor contabile digitale, control și analiză și management de la distanță. Aplicația vă permite să optimizați utilizarea timpului de lucru, oferind introducerea unică a datelor, efectuarea operațiunilor de decontare și a înregistrărilor, simplificând sistemul de editare și ieșire. Software-ul asigură conexiunea multicanal a tuturor utilizatorilor simultan, ținând cont de utilizarea conturilor personale. Aplicația prevede diferențierea responsabilităților postului în funcție de nivelul de acces la informațiile informaționale, asigurând o confidențialitate deplină. Cu un format de lucru cu mai mulți utilizatori, utilizatorii vor putea transfera informații printr-o rețea locală, optimizând și consumul timpului de lucru. Toate informațiile primite sau generate în sistem vor fi salvate automat în stocarea informațiilor integral, în formatele Word și Excel acceptate, neschimbate pentru o perioadă lungă de timp. Utilizatorii vor putea obține informațiile necesare pe măsură ce lucrează introducând o interogare în fereastra motorului de căutare electronic.
Când toate dispozitivele de lucru sunt sincronizate cu computerul principal, managerul studioului va putea supraveghea procesele de lucru, oferind instrucțiuni suplimentare. La monitorizarea și analizarea proceselor de lucru, este planificată să se țină evidența timpului lucrat și a volumului sarcinilor planificate îndeplinite de fiecare angajat. Salariul lunar estimat se bazează pe indicatori generali. Într-un singur sistem, puteți gestiona un număr nelimitat de ateliere, reflectând toate comenzile, nivelul și calitatea, viteza de procesare a cererilor și serviciul clienți, calculând veniturile și cheltuielile. Managerul poate furniza rapoarte analitice și statistice pentru deciziile ulterioare de succes și planificarea activităților organizației.
Programul din studio poate fi folosit ca asistent automat pentru menținerea evidențelor contabile și de depozit, plasarea comenzilor și decontările reciproce. Software-ul care se potrivește bugetului și costului oricărei organizații nu include și nicio taxă lunară de abonament. Fiecare dispozitiv care funcționează necesită achiziționarea unei versiuni suplimentare cu licență. Când lucrează, utilizatorii pot folosi computere desktop, smartphone-uri, tablete, înregistrarea individuală în sistem și utilizarea conturilor. Pe lângă angajații atelierului, clienții pot folosi programul accesând site-ul și înregistrându-se în contul personal, selectând în mod independent produsele finite potrivite sau plasând o comandă pentru croitorie, alegerea materialelor și accesoriilor, calculând costul, timpul de producție și efectuând plăți .
Program de contabilitate pentru studio
Programul de contabilitate pentru studio oferă posibilitatea de a menține înregistrări de inventar ale tuturor materialelor, accesoriilor și produselor finite. Informațiile despre materiale se vor consemna în nomenclator, afișând indicatori cantitativi și calitativi cu denumire și descriere, cod și număr articol, cost. De asemenea, este posibil să atașați o imagine pentru a distinge vizual un nume de altul. Sistemul prevede disponibilitatea evidențierii articolelor de produs în anumite culori pentru un răspuns rapid și anularea sau completarea stocurilor pentru producția planificată de produse de cusut. Aplicația oferă posibilitatea de a efectua operațiuni de decontare folosind algoritmi introduși într-un calculator electronic. Informațiile calculate vor fi afișate automat în facturi, cecuri, acte și alte documente de raportare. Generarea documentației și raportărilor, facturilor, actelor, se bazează pe disponibilitatea șabloanelor digitale, care sunt completate atât manual, cât și automat, mutând date din diverse surse. Toate formatele de fișiere sunt acceptate.
De asemenea, informațiile despre activitățile financiare vor fi afișate în contabilitate la integrarea aplicației cu contabilitatea 1C. Astfel, șeful rețelei de ateliere va putea oricând să analizeze de la distanță datele privind cifra de afaceri financiară a companiei. În aplicație, puteți vedea de fapt toate comenzile, emiterea și livrarea produselor către clienți. Toate etapele, de la plasarea unei comenzi, productie, plata, livrare vor fi afisate in sistem, tinand cont de timpul de productie. Comenzile pot fi plasate nu numai prin intermediul angajaților atelierului, ci și online, optimizând timpul de lucru al lucrătorilor. Atunci când programul de contabilitate studio interacționează cu sistemul bancar, este posibilă efectuarea plății contactless prin transferul de fonduri din conturi curente și coduri QR în orice unitate monetară cu conversie. Aplicația prevede, de asemenea, identificarea clienților obișnuiți, calcularea profitului generat pentru o anumită perioadă de timp, oferind individual reduceri într-o anumită sumă clienților obișnuiți pentru fidelizarea acestora. Sistemul va face calcule ținând cont de reducerile oferite, reflectând cu acuratețe datele din baza de date.
Cumpărați un program pentru studio
Cumpărarea de software pentru un atelier a devenit și mai ușoară și mai accesibilă. Este posibil să cumpărați un program pentru un atelier cu o analiză preliminară a funcționalității și selecția componentelor modulare și instrumentale atunci când vizitați site-ul oficial. Versiunea de testare este oferită gratuit, asigurând păstrarea datelor informaționale pentru lucrările ulterioare în programul licențiat. Site-ul conține recenzii ale clienților, pe care le puteți citi și ele, precum și informații de contact pentru consultanții specialiști care vă vor ajuta să instalați și să configurați aplicația și să selectați un format de modul personal. De asemenea, este posibil să alegeți designul temelor pentru screensaver-ul desktop, limbi pentru configurarea aplicației și lucrul cu contractori străini în orice parte a lumii. Programul prevede, de asemenea, posibilitatea de a menține o bază de date unificată a contrapărților, completată de informații regulate despre istoricul comenzilor, decontărilor reciproce, recenzii, reduceri etc. Controlul manual este înlocuit de contabilitatea automatizată, optimizând timpul de lucru al utilizatorilor. Pentru comoditate și pentru a asigura o muncă de înaltă calitate, excluzând erorile și acțiunile ilegale din partea angajaților sau clienților studioului, este planificată instalarea de camere video pentru monitorizarea de la distanță a acțiunilor în interiorul fiecărui departament.
Video cu programul pentru atelier
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Versiunea extinsă cu planificarea producției
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru studio
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Atelier
Companie de producere
Companie de comerț
Brodare la calculator
Coaserea draperiilor
Coaserea huselor
Coaserea uniformelor
Repararea articolelor
de îmbrăcăminte
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.