Posibilitățile unui sistem CRM simplu pentru menținerea evidenței clienților
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
Memento - Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
Planificare - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
Analiza muncii - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Aplicația automată are un format convenabil pentru efectuarea rapidă și eficientă a diferitelor tipuri de sarcini, afectând eficient activitățile organizațiilor din diverse domenii de activitate;
- n număr nelimitat de utilizatori se pot autentifica la utilitate folosind conturile furnizate în timpul înregistrării inițiale din motive de securitate și confidențialitate a datelor;
- aza de informații conține volume nelimitate de materiale care sunt furnizate tuturor utilizatorilor în anumite niveluri de acces;
- nformațiile instantanee sunt afișate folosind un motor de căutare contextuală atunci când introduceți o solicitare într-o fereastră electronică prin numărul de telefon, inițialele clientului sau codul produsului;
- ontabilitatea activității de muncă afectează disciplina, coerența și eficiența, prevăzând citirea și calculul salariilor;
- oate tranzacțiile financiare se vor desfășura într-un singur sistem, cu calculul așteptat folosind un calculator electronic, acceptând decontări reciproce în formă de numerar și non-numerar, prevăzând interacțiunea software-ului cu bănci, aplicații mobile, terminale etc.;
- esignul screensaverului panoului de lucru poate fi utilizat dintr-o mare varietate de sortimente prezentate sau într-un format individual creat de utilizator;
- aza de date a contrapărților va conține informații complete ale tuturor contrapărților, inclusiv contacte și adrese de e-mail, informații despre cereri și relații, comenzi și înregistrări, decontări reciproce, atașare scanări ale rapoartelor și facturilor;
- În aplicație, puteți utiliza carduri electronice, chei, brățări, citind rapid datele vizitatorilor și înregistrând informații într-un jurnal electronic;
- amerele de instalare din toate departamentele vor ajuta la citirea materialelor reale și la înregistrarea acestora pentru conservare în scopuri de siguranță și pentru a efectua lucrările în mod eficient, inclusiv serviciul post-vânzare și siguranța mărfurilor;
- rimiterea mesajelor de notificare durează un minim de timp atunci când se realizează automat, folosind baza de date CRM cu contacte, furnizarea de informații consumatorilor despre noutățile companiei, oferte și reduceri avantajoase, puncte acordate în timpul achizițiilor etc.;
- ispozitivele de citire vor ajuta la implementarea inventarului, reflectând rapid indicatorii efectivi ai inventarului în nomenclator, completând cu informații despre coduri, denumire, descriere, cost, poze, timpi de producție și depozitare;
- tilitatea multifuncțională asigură contabilitatea într-un sistem informațional unificat, simplificând sarcina specialiștilor, fără a efectua acțiuni suplimentare care să afecteze productiv cifra de afaceri și prestigiul afacerii;
- atele companiei vor fi afișate în grafice electronice, tabele, jurnale și diagrame;
- entru comoditate, unificarea tuturor ramurilor poate fi folosită pentru un management de afaceri de succes, rapid și eficient.
Contabilitate simplă a clienților
Contabilitatea simplă a clienților trebuie efectuată în conformitate cu anumite cerințe, îmbunătățind performanța calității oricărei organizații. Contabilitatea și analiza clienților sunt necesare pentru toate companiile, chiar și pentru cele cu cifră de afaceri redusă. Aplicația vă permite nu numai să gestionați cererea și vânzările consumatorilor, ci și să efectuați depozit și contabilitate, analize și multe altele. Sistemele moderne sunt echipate cu capabilități de ultimă oră, înlocuind nu numai zeci de specialiști, ci și aplicații. Evoluțiile moderne ajută la gestionarea relațiilor cu consumatorii, la controlul tuturor etapelor de vânzări, la coordonarea angajaților și la analizarea cifrei de afaceri generale cu soldurile stocurilor. Cu ajutorul celor mai noi tehnologii, există o oportunitate unică de a stabili rapid și eficient munca în toate domeniile de afaceri, ducând-o în același timp la un nou nivel, ținând cont de extinderea dincolo de teritoriile unui stat. Găsirea de software util din întreaga gamă este o sarcină dificilă care necesită timp și grijă, analizând toate nuanțele care pot afecta pozitiv sau negativ activitatea organizației. Aplicațiile variază în funcție de capabilități, care sunt selectate într-o formă personală. Monitorizarea pieței este necesară pentru a selecta un program.
Program simplu de contabilitate a clienților
Un program simplu de contabilitate a clienților facilitează întreținerea de înaltă calitate a bazei de clienți prin analiza cererilor și achizițiilor, lucrând cu un scaner la generarea și tipărirea documentației și raportării și, de asemenea, planifică canalul de vânzări. Una dintre cele mai bune dezvoltări de pe piață, „Sistemul de contabilitate universal”, are o interfață plăcută, multitasking, cu un arsenal larg de capabilități, având în același timp un preț destul de accesibil și o taxă de abonament gratuită care este plăcută pentru inimă și portofel. Utilitatea este achiziționată rapid și ușor, chiar și începătorii nu vor avea dificultăți, stabilind rapid parametrii de configurare flexibili. Aplicația are funcționalități avansate cu o selecție de module și instrumente. La instalarea aplicației, managerul va avea posibilități nelimitate, conectându-se sub rolul de „Principal”. Participanții rămași vor folosi conturile personale furnizate pentru utilizare zilnică la înregistrarea în sistem. Fiecare angajat va fi supus unei monitorizări constante a activităților de muncă, care, atunci când sunt analizate și rezumate, se vor reflecta în salarii. De asemenea, vor fi generate automat grafice, citind operațiunile efectuate, înregistrând progresul și reflectând nivelul de calificare.
Contabilitatea interna a clientilor
Înregistrările interne ale clienților sunt de obicei păstrate în cărți speciale, foi de calcul și sisteme CRM. Atunci când utilizați sisteme CRM, este posibil să lucrați cu volume nelimitate de date informaționale, salvându-le într-o formă ordonată pentru o lungă perioadă de timp, structurând și personalizând reflectarea în interfață. Interfața aplicației este colorată, multifuncțională, fiecare utilizator va putea să aleagă teme după bunul său plac, ținând cont de designul variat. Aplicațiile pentru îmbunătățirea fluxurilor de lucru atunci când interacționați cu clienții prevăd configurarea unei bare de limbă. Un sistem ordonat de cereri, consultări, tranzacții și alte operațiuni cu titluri de valoare va fi creat automat într-un sistem informațional unificat. Lucrul cu fluxul de documente este simplificat prin furnizarea de șabloane. Generarea documentației se realizează automat, optimizând pierderea de timp și apariția intrărilor eronate. Când lucrați cu raportare, este planificat să se atribuie fiecăruia un număr și o dată, reflectând informațiile din registru pentru acces rapid la informații. Accesul la datele de informare va fi delegat, cu protecție ținând cont de confidențialitate.
Contabilitatea clienților - software simplu
Contabilitatea clientului - software-ul simplu are un pachet standard de capabilități, dar cu un asistent USU automat, vi se va oferi un potențial nelimitat. Utilitarul poate funcționa pe orice sistem de operare Windows, iOS, Android, folosit pe orice dispozitiv de lucru. Software-ul poate lucra cu diverse servicii, platforme, rețele sociale, piețe, magazine online, pentru a oferi informații despre servicii și produse, cheltuind un minim de timp și buget pe publicitate. Contractorii se vor familiariza în mod independent cu ofertele, văzând reclame și, de asemenea, vor plasa comenzi pentru achiziționarea de servicii și bunuri. Aplicația va reproduce automat analizele de afaceri pentru a evalua modul în care publicitatea influențează în mod eficient dezvoltarea viitorului. Datele pentru utilizatori vor fi generate și furnizate într-un format convenabil de citire folosind tabele, diagrame și grafice. Conectarea aplicațiilor în formă online primite prin diverse servicii se realizează prin sistemul CRM. Datele informaționale sunt furnizate utilizatorilor în modul de ieșire automată, atunci când introduc o interogare, reflectată în fereastra electronică a motorului de căutare contextuală. Delegarea capacităților pe nivel de post este prevăzută pentru toți angajații înregistrați.
Contabilitatea zilnica a numarului de clienti
Contabilitatea zilnică a numărului de clienți cu control și management analitic vă va ajuta afacerea să se dezvolte mai rapid și cu mai mult succes. Munca efectuată în fiecare zi va fi înregistrată în raportare, comparând rațional indicatorii pentru diferite perioade de timp. Este posibilă utilizarea unei baze de date existente cu informații despre clienți sau, folosind funcția „Grabber”, pentru a citi contactele potențialelor contrapărți pentru o nouă bază de date CRM. Programul formatează în mod convenabil diferite fișiere, acceptând formatele Word și Excel. O singură bază de date CRM va înregistra informații complete pentru fiecare contraparte, cu adăugări regulate de contacte, istoricul relațiilor și solicitările de consultări, înregistrări și comenzi de mărfuri, decontări reciproce și așa mai departe.
Toată documentația va fi atașată ca materiale scanate, cu vizualizare și tipărire convenabilă, transmisie prin rețea sau prin poștă. O conexiune multicanal este asigurată pentru toți angajații care interacționează într-un format convenabil prin intermediul rețelei interne pentru a transmite informații în mesaje. Astfel, procesul de căutare și furnizare a informațiilor de la specialiști este simplificat. Managerul va putea analiza și supraveghea de la distanță procesele de lucru, reflectând indicatorii efectivi ai acțiunilor pe ecranul principal al computerului, precum și cu urmărirea video în timp real. În fiecare locație vor fi instalate camere pentru a citi informații generale despre activitățile lucrătorilor și vizitatorilor, identificând cu promptitudine încălcările în timpul întreținerii sau depozitării articolelor de inventar. Pentru toate departamentele, raportarea analitică va fi generată deodată, permițând compararea veniturilor și creșterea interesului consumatorilor pentru servicii și produse.
Contabilitatea potentialilor clienti
Contabilitatea potentialilor clienti se realizeaza prin clasificarea fiecaruia intr-o baza de date separata CRM. Prin clasificarea contrapărților în categorii, este posibil să se simplifice lucrările ulterioare la deservirea și furnizarea de mesaje de știri de notificare. De exemplu, clasificarea se face după vârstă, sex, regiune și zone de rezidență, solvabilitate, preferințe etc. Mesajele de informații vor fi trimise atât selectiv, cât și în masă, folosind numerele de telefon de contact și adresele de e-mail existente. Este planificat să ajungă la majoritatea publicului din întreaga lume folosind telefonie PBX, robote telefonice, interacțiune cu rețelele sociale, magazine online și site-uri web. Atunci când lucrează cu comunicații telefonice, în momentul primirii unui apel, specialiștii se vor putea pregăti rapid pentru conversația viitoare când informațiile sunt afișate pe ecranul monitorului dispozitivului de lucru, răspunzând și apelând pe nume, economisind timp. La deschiderea accesului personal, managerii vor putea analiza datele clienților, compara comenzile și anulările, retururile. Pentru contrapartidele cu probleme va fi generat un jurnal separat, care va fi folosit în mod regulat pentru a citi datele despre comenzi și vânzări, retururi, programare cu specialiștii în plată anticipată. La vizitarea magazinelor sau a sucursalelor, este posibil să citiți și parametrii externi ai vizitatorilor, înregistrând ora și data în baza de date, sau chiar limitarea completă a accesului pentru a evita tot felul de necazuri.
Contabilitatea clienților întreprinderii
Contabilitatea clienților companiei se realizează cu analiza pâlniei de vânzări. Aplicația prevede rezervarea rapidă a programărilor, ținând cont de disponibilitatea programelor electronice, cu o căutare și selecție rapidă a vizitatorilor din baza de date CRM, specialiști dintr-o revistă separată, servicii din lista de prețuri, calculând automat costul plății. Toate calculele se fac folosind un calculator, folosind lista de prețuri și reducerile disponibile pentru clienții obișnuiți. Aplicația va înregistra informații detaliate despre toate calculele, reflectând reduceri pentru o anumită categorie de consumatori, comparând veniturile și cheltuielile totale ale companiei. Aplicația multifuncțională este echipată cu multe caracteristici suplimentare care facilitează gestionarea precisă a inventarului, folosind dispozitive de înaltă tehnologie pentru a citi codurile și a reflecta indicatorii actuali ai datelor cantitative. Toate datele despre bunuri vor fi reflectate în lista de prețuri, inclusiv numele, descrierea, codul, costul, data producției, termenul de valabilitate, restricții și precauții, imagini pentru a ajuta la vânzări etc.
Contabilitatea electronica a clientilor
Contabilitatea electronică a clienților permite nu numai stabilirea de relații, ci și simplificarea proceselor de afaceri în general. Aplicația oferă contabilitate, care este asigurată la integrarea utilitarului cu sistemul 1C, efectuarea de calcule unice, introducerea datelor, generarea de documente și rapoarte, emiterea de facturi, calcule etc. Datorită unicității și automatizării sale, este furnizat un format convenabil pentru efectuarea unui sistem de plată fără contact, interacționând cu terminalele postului de plată, băncile, serviciile mobile, citirea codurilor QR. Pentru transferurile fără numerar, pot fi utilizate diferite valute cu conversie la cursul din momentul tranzacției. O afacere simplă și convenabilă poate fi încheiată într-un singur sistem informatic, pe care îl puteți testa chiar acum, vizitând site-ul nostru oficial și descarcând versiunea demo. Versiunea demo este complet gratuită, dar asta nu este tot. Pe site puteți citi recenzii de la utilizatori mulțumiți, puteți urmări o recenzie video și puteți selecta module și instrumente într-o formă preliminară. Două ore de asistență tehnică bonus sunt oferite la achiziționarea unui program licențiat. În plus, vă puteți consulta cu specialiștii noștri, care sunt gata să vă ajute în diferite probleme în orice moment.
Video cu un program simplu de contabilitate client
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit un program simplu de contabilitate a clienților
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Organizații de comerț
Companii de producere
Companii de oficii
Instituții publice,
de deservire a populației
Companii de construcții
Centru de deservire
Instituții medicale
Atelier
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.