1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program de fidelizare a clienților

Potrivit a 195 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program de fidelizare a clienților

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capacitățile sistemului CRM pentru crearea unui program de fidelizare a clienților

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
    Memento

    Memento
  • Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
    Planificare

    Planificare
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
    Analiza muncii

    Analiza muncii
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul universal este dotat cu soluții funcționale moderne care ajută la dezvoltarea rapidă și eficientă a afacerilor în orice domeniu de activitate;
  • u conexiunea simultană multicanal a tuturor lucrătorilor din sistem, nu există eșecuri sau încetiniri, primirea și procesarea unei cantități nelimitate de date de informații cu salvare automată în spațiul cloud;
  • iecărui utilizator i se atribuie anumite responsabilități de serviciu, nivel de responsabilități și capacitatea de a utiliza materiale confidențiale;
  • nformațiile sunt afișate folosind un motor de căutare contextual prin introducerea unei interogări într-o fereastră electronică;
  • plicația facilitează clasificarea tuturor contrapărților, menținând o bază de date CRM separată, completând informațiile existente cu date suplimentare din serviciile terților, ținând cont de dorințele și privilegiile fiecăreia, reflectând contacte și adrese pentru livrare, comenzi și programări, reciproce. așezări etc.;
  • plicația prevede realizarea unui inventar al produselor selectate sau a tuturor produselor folosind echipamente de înaltă tehnologie, reflectând indicatorii efectivi ai cantității de solduri din gama de produse;
  • nteracțiunea cu serviciile, site-ul, magazinele online, piețele, rețelele sociale, vă permite să dezvoltați o afacere cu creșterea interesului potențialilor clienți din afara unei anumite regiuni, să vindeți produse de la distanță prin plasarea comenzilor online;
  • onsultarea clienților se realizează prin configurarea unui robot telefonic, precum și prin utilizarea funcției de telefonie PBX;
  • ontrolul proceselor interne, analiza citirii cifrei de afaceri a filialelor, magazinelor, se realizeaza la instalarea camerelor CCTV in timp real, transmiterea si inregistrarea materialelor;
  • n sistem convenabil pentru efectuarea decontărilor reciproce fără contact atunci când utilitatea interacționează cu bănci, terminale de plată, aplicații mobile, transferuri QR în orice unitate monetară cu conversia fondurilor în monedă națională la cursul de schimb;
  • anagerul va fi capabil să ia o decizie rațională cu privire la activitățile ulterioare ale managementului afacerii cu generarea și primirea sistematică de rapoarte financiare și analitice;
  • ste posibilă combinarea tuturor ramurilor, reglementând fiecare dintre ele și analizând activitatea de ansamblu cu calculul veniturilor și cheltuielilor;
  • oate aplicațiile vor fi înregistrate detaliat într-un jurnal electronic, executate în ordinea priorităților și analizate în funcție de rapiditatea și calitatea execuției;
  • a înregistrarea vizitatorilor, administratorii sau managerii pot face rapid înregistrări, la fel ca și clienții înșiși, folosind înregistrarea pe site, într-o aplicație mobilă sau pe rețelele de socializare, folosind jurnalele electronice cu ferestre gratuite, selectând serviciile necesare, specialiștii, calculând totalul suma de plată ținând cont de reduceri sau promoții;
  • educerile pentru clienții obișnuiți sunt oferite într-o anumită sumă, cu posibilitatea de a crea liste de prețuri separate pentru clienții privilegiați, calculând automat cu ajutorul unui calculator electronic.

Program de fidelizare a clienților

Programul de fidelizare a clienților prevede furnizarea celui mai înalt nivel de servicii, ținând cont de dorințele individuale ale fiecăruia pentru o interacțiune competentă pe termen lung. O aplicație modernă ajută nu doar la creșterea loialității, ci și la extinderea afacerilor prin atragerea de clienți noi, potențial solvabili, prin analiza pieței, identificarea celor mai populare tipuri de servicii și bunuri, cu furnizare la un preț atractiv. Un singur program poate combina nu numai capacitățile de bază sub formă de contabilitate și management, ci și completate cu control și utilizarea soluțiilor moderne de marketing care îmbunătățesc activitățile de afaceri. Desigur, piața prezintă dezvoltări de diferite niveluri de funcționalitate, chiar și diferite în gama de prețuri, dar după monitorizare, puteți alege un utilitar care merită să vă satisfacă toate dorințele. Software-ul „Universal Accounting System” este una dintre cele mai bune dezvoltări, ținând cont de capabilitățile largi ale funcționalității prezentate cu o varietate de module și instrumente, care satisface și dorințele antreprenorilor la un preț atractiv, fără a afecta cheltuielile financiare mari.

Software-ul este universal, de înaltă tehnologie și asigură munca nu numai a utilizatorilor avansați, ci și a începătorilor, care pot stăpâni cu ușurință principiile de lucru în sistem cu configurarea rapidă a parametrilor de configurare. Pentru utilizatori, sistemul oferă o mare varietate nu numai de module și instrumente, șabloane pentru lucrul cu fluxul de documente, ci și design-uri tematice pentru personalizarea panoului de lucru, limbi pentru interacțiunea ulterioară cu contrapărțile străine. Când instalează versiunea cu licență pe fiecare dispozitiv de lucru, utilizatorii se vor conecta printr-o comandă rapidă de pe desktop. Autentificarea se realizează dintr-un cont personal, care este creat la înregistrarea unui angajat, introducerea informațiilor individuale cu activitatea de muncă și controlul și contabilitatea ulterioară. Aplicația oferă o conexiune multicanal a tuturor angajaților unităților structurale, oferind spiritului de echipă schimbul interactiv de mesaje de informații. Astfel, nu este nevoie să pierdeți timpul căutând informațiile necesare, ceea ce încetinește serviciul către potențiali clienți, reduce volumele de vânzări și, ca urmare, afectează profitabilitatea companiei.

Cum se creează un program de fidelizare a clienților

Cum se creează un program de fidelizare a clienților? Software-ul vă permite să reglementați procesele de lucru atunci când furnizați servicii și vindeți bunuri. Pentru a asigura o competitivitate sustenabilă, precum și pentru a crește loialitatea contrapărților, se propune utilizarea unor strategii moderne de marketing, evidențiind clienții privilegiați cu puncte bonus și reduceri suplimentare pentru achizițiile obișnuite. De asemenea, se vor acorda bonusuri și reduceri la promovarea ofertelor companiei prin gură în gură, i.e. Prin distribuirea de sfaturi și recenzii, clienții vor primi puncte suplimentare, care se vor acumula și vor fi utilizate în plățile ulterioare pentru comenzi.

Aplicația va înregistra informații detaliate despre serviciile furnizate, produsele vândute, contactând constant contrapărțile, calculând profitul total generat pentru orice perioadă de timp pentru citirea ulterioară și acordarea de privilegii suplimentare. Astfel, cumpărătorii vor avea tendința de a face achiziții mai des și pentru sume mai mari. Software-ul este furnizat nu numai pentru munca angajaților organizației, ci și pentru contractanții care se pot înregistra în mod independent cu introducerea de informații personale, care vor fi ulterior utilizate la plasarea comenzilor, livrarea, comunicarea etc. Prin utilizarea serviciilor de la terți, contrapărțile vor putea nu numai să interacționeze cu angajații (consultanți, manageri, administratori), ci și să urmărească știri, aplicații promoționale profitabile, reduceri și multe altele. Dezvoltarea perfectă oferă multe oportunități care pot fi folosite în orice domeniu de activitate, automatizarea proceselor zilnice cu automatizarea resurselor de lucru.

Programe de fidelizare pentru clienții obișnuiți

Programele de fidelitate pentru clienții obișnuiți oferă oportunități unice folosind certificate cadou și carduri de reducere. În sistem, este posibil să se utilizeze diverse echipamente care ajută la citirea rapidă a codurilor certificatelor și a mărfurilor, introducerea promptă a informațiilor în sistem și efectuarea tranzacțiilor de decontare. Software-ul de înaltă tehnologie contribuie la managementul afacerii de înaltă calitate, prevăzând integrarea tuturor sucursalelor, depozitelor, magazinelor împreună, cu formarea de rapoarte analitice unificate privind munca depusă de personal, profituri și pierderi. Pe baza indicatorilor analitici și statistici ai documentației de raportare, managerul va putea lua decizii în cunoștință de cauză, raționale pentru reglementarea ulterioară și managementul afacerii. În aplicație, toți angajații vor putea interacționa la nivel local, permițând autentificarea și efectuarea simultană a diverselor sarcini, transmiterea de mesaje cu date de informații prin rețeaua internă, pentru a asigura un serviciu prompt către contrapărți și pentru a îmbunătăți indicatorii de calitate.

Când un angajat se conectează în sistem, vor fi înregistrate acțiunile reale efectuate zilnic. De exemplu, pe baza citirii indicatorilor generali ai muncii prestate, a cantității de timp lucrat în conformitate cu programele generate, angajații vor primi salarii. De asemenea, prevede împărțirea nu numai a responsabilităților postului, ci și a nivelului de autoritate, în special atunci când se utilizează materiale confidențiale. Astfel, la ieșirea informațiilor, sistemul va raporta nivelul de acces al utilizatorului, asigurând conservarea de înaltă calitate a materialelor. Stocarea în cloud are o memorie operațională mare care stochează volume nelimitate de materiale care vor fi stocate în mod fiabil neschimbate pentru o perioadă lungă de timp. Datele de informații într-un volum nelimitat, precum și în formatele Word și Excel acceptate, vor fi stocate în siguranță în spațiu obișnuit. În același timp, este de remarcat posibilitatea unică de a elimina necesitatea introducerii constante a informațiilor existente, completând în același timp documentația, tabelele, jurnalele și graficele în mod autonom prin importul și exportul de informații. În același timp, angajații nu vor fi împovărați cu nevoia de a îndeplini sarcini de rutină cu operațiuni repetate.

Care este programul de loialitate pentru clienții b2b?

Care program de fidelizare pentru clienții b2b presupune citirea informațiilor de contact din serviciile terțe, completând baza de date existentă. Software-ul presupune posibilitatea de a oferi privilegii suplimentare clienților și vizitatorilor obișnuiți, oferind posibilitatea unor calcule prompte folosind un calculator electronic cu algoritmi de acțiune introduși. Astfel, folosind lista de prețuri pentru servicii și mărfuri, sistemul va înregistra cantitatea totală a comenzii, cu recalculare automată în funcție de mărimea reducerii și a sumei finale de plată. Software-ul automat, universal și multifuncțional presupune prezența unor posibilități nelimitate și poate interacționa, de asemenea, cu servicii suplimentare și echipamente de înaltă tehnologie. Totodată, a devenit disponibilă și plata contactless, transferând fonduri în formă non-cash prin transferuri din conturi curente, plătind prin QR, prin bănci, terminale de plată. La efectuarea plăților online, este posibil să se accepte orice monedă mondială, cu conversia fondurilor în moneda națională la cursul bancar. Astfel, clienții nici nu au nevoie să plece de acasă, plasând comenzi online.

Pentru a selecta servicii și bunuri adecvate, este, de asemenea, posibil să utilizați o aplicație mobilă, un site web, un magazin online, o piață și rețele sociale. Aplicația conține hărți la scară mare care pot fi configurate pentru livrarea comenzilor către clienți, indicând adrese exacte cu calculul rutelor și durata acestei operațiuni. Se presupune că este posibil să se înregistreze toate comenzile prin menținerea unui jurnal separat cu informații generale, numere de comandă, suma totală, suprafețe, munca reglementată a curierilor cu normă întreagă și independenți, evidențiind numerele de comenzi livrate și cele aflate în standby. De asemenea, prevede înregistrarea rapidă a vizitatorilor pentru serviciile selectate, folosind jurnalele electronice cu o reflectare rapidă a datei și orei înregistrărilor, cu indicarea serviciilor selectate, specialiști, cu un calcul preliminar al sumei totale de plată. Informațiile despre produsele sau serviciile furnizate se vor consemna în lista de prețuri, cu informații generale despre disponibilitate, cantitate totală, denumire și descriere, coduri de bare, cost, atașând imagini pentru a familiariza cu adevărat consumatorul cu parametrii externi, completând informațiile cu data de date de fabricație și expirare. În cazul în care anumite articole de produs sunt epuizate, clientul poate rezerva acest articol cu primirea notificării și înregistrarea ulterioară.

Cum să dezvolți un program de fidelizare a clienților

Cum să dezvolți un program de fidelizare a clienților? Un program automatizat vă permite să vă asigurați loialitatea analizând calitatea serviciului, primind feedback din înregistrarea conversațiilor și desfășurând chat-uri. Aplicația vă permite să îmbunătățiți munca managerilor, curierii, administratorilor și a altor personal care interacționează cu clienții, analizând activitățile zilnice și primind feedback cu evaluări privind calitatea serviciului. Una dintre opțiunile de analiză este trimiterea notificărilor prin SMS cu evaluări de primire pentru serviciile furnizate și produsele vândute. În timpul convorbirilor se va face o înregistrare, urmată de o analiză a nivelului de calificare a specialiștilor, identificarea dezavantajelor etc. Aplicația prevede utilizarea comunicațiilor telefonice și a unui robot telefonic pentru a oferi contrapărților informații actualizate cu privire la problemele apărute, economisind în același timp timpul de lucru al specialiștilor. La primirea apelurilor de la abonați, sistemul va calcula informațiile de contact după numere de telefon, afișând ulterior informații detaliate despre abonat pe ecranul monitorului dispozitivului de lucru, răspunzând la un apel primit, într-o conversație pregătită, adresându-se după nume, ceea ce crește și consumul loialitate, creând o percepție pozitivă. Reducerile folosite vă permit să desemnați condiții speciale pentru clienții privilegiați, acordând atenție valorii acestora pentru companie.

Reducerile pot fi combinate cu oferte promoționale pentru clienții obișnuiți, care din nou nu vor lăsa pe nimeni indiferent. De asemenea, pentru a îmbunătăți calitatea muncii tuturor departamentelor, este planificată instalarea de supraveghere video pentru monitorizarea ulterioară a acțiunilor în timp real, de la distanță. În plus, oferă utilizarea unor opțiuni de ultimă generație, cum ar fi ID. Când contrapărțile intră în sucursale, magazine, sistemul va determina și identifica persoana, urmată de o analiză a prezenței. În plus, pe baza indicatorilor analitici ai cifrei de afaceri, este posibil să se determine cele mai lichide puncte comparându-le cu cheltuielile și veniturile. Când creați capacități suplimentare, îmbunătățiți activitățile operaționale ale afacerii. De exemplu, atunci când interacționați cu echipamente adiționale de înaltă tehnologie, este posibilă îmbunătățirea contabilității stocurilor prin completarea promptă a stocurilor sau eliminarea articolelor nelichide. Toate informatiile despre produse vor fi consemnate in lista de preturi, cu un inventar realizat automat folosind echipamente de depozit. Totodată, nu este nevoie să aloci timp pregătirii prealabile, repartizării resurselor și responsabilităților între angajați, fără a fi necesară implicarea personalului, aproape în totalitate, excluzând influența factorului uman.

Software-ul va monitoriza soldul real al stocurilor, eliminând timpul de nefuncționare cu posibila achiziție automată a produselor lichide lipsă. Nu mai este nevoie să vă băgați mințile despre cum să dezvoltați un program de fidelizare a clienților. Dezvoltatorii companiei USU s-au gândit la toate și au făcut-o pentru tine, prezentându-ți atenției o dezvoltare unică care poate fi folosită în orice moment, în orice parte a lumii, oferind acces la un număr nelimitat de utilizatori care desfășoară simultan lucrări. proceselor, fără a încetini sau a frâna software-ul. Software-ul automatizat ajută nu numai să rețină clienții obișnuiți, ci și să-i atragă pe alții noi, interacționând cu servicii terțe pentru a plasa publicitate cu riscuri minime și resurse financiare investite. În același timp, software-ul vă permite să calculați rațional suma totală a veniturilor, costul produselor și serviciilor furnizate, cu acumularea de dobânzi suplimentare, oferind reduceri și bonusuri pentru clienți. Având în vedere întreaga gamă de funcționalități, este de evidențiată și contabilitatea, care, atunci când este integrată cu sistemul 1C, este simplificată, fără a fi nevoie ca specialiștii să treacă de la sistem la sistem, să reefecteze operațiunile finalizate etc. Rapoartele financiare și analitice vor fi întotdeauna disponibile conducerii. Configurațiile aplicațiilor sunt variate.

CRM pentru a crește loialitatea clienților

Un utilitar CRM universal pentru creșterea loialității clienților implică menținerea unei baze de date separate cu introducerea informațiilor existente, precum și informații completate în mod regulat, inclusiv citirea informațiilor de contact de la servicii terțe pentru a extinde baza de date. Baza unificată de informații CRM va conține informații cu contacte, datele de naștere ale clienților, informații despre comenzi și interacțiuni, decontări reciproce, evenimente planificate (programari, livrări etc.), oferind scanări de documente, fotografii. La utilizarea informațiilor de contact, informațiile vor fi trimise contrapărților prin SMS, WhatsApp, Viber, mesaje e-mail, cu felicitări, notificări, memento-uri etc. În aplicație, puteți configura execuția automată a diferitelor sarcini folosind planificatorul, specificând data și ora, operațiunea.

Pe măsură ce finalizați anumite sarcini, aplicația va prezenta un raport despre munca depusă. Aplicația vă permite să calculați profitul total generat, puritatea cererilor și comenzilor, programărilor și să clasificați clienții în categorii VIP sau cu probleme. În consecință, sunt oferite privilegii suplimentare pentru clienții VIP, iar pentru cei problematici, evidențele vor fi păstrate și comenzile vor fi plasate cu plată în avans. Aplicațiile automate sunt o soluție convenabilă pentru efectuarea celor mai complexe sarcini, cu care te poți familiariza în cazul tău, testând versiunea demo, descarcând în mod gratuit. Aplicația este potrivită pentru orice nivel de utilizator, număr de muncitori, îmbunătățind zilnic activitățile companiei, cu dezvoltare și extindere la nivel regional.

Aspectul programului

Program de fidelizare a clienților

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați gratuit software-ul CRM pentru a crește loialitatea clienților

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Organizații de comerț

    Organizații de comerț
  • Companii de producere

    Companii de producere
  • Companii de oficii

    Companii de oficii
  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Instituții medicale

    Instituții medicale
  • Atelier

    Atelier
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.