1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Software de contabilitate client

Potrivit a 139 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Software de contabilitate client

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capacitățile sistemului CRM pentru contabilitatea clienților

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
    Memento

    Memento
  • Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
    Planificare

    Planificare
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
    Analiza muncii

    Analiza muncii
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Dezvoltarea universală are o gamă largă de funcționalități, fiecare utilizator va putea selecta parametrii corespunzători la cererea sa, efectuând productiv operațiunile de zi cu zi;
  • plicația are un mod multi-utilizator cu acces la sistem pentru un număr nelimitat de utilizatori care efectuează simultan diverse operațiuni de control, analiză, introducere și ieșire de informații, creare de rapoarte, grafice și alte lucruri;
  • rogramul unic are parametrii de configurare flexibili care pot fi ajustați individual;
  • istemul de căutare funcționează instantaneu, ținând cont de capacitățile delegate ale utilizatorilor atunci când afișează informații dintr-un singur cloud;
  • nteracțiunea dintre utilizatori printr-o rețea locală pentru a transmite mesaje de informații;
  • upravegherea de la distanță a activităților din toate departamentele a devenit și mai accesibilă cu camere video instalate care înregistrează și transferă automat materiale pe computerul principal pentru stocare;
  • aloarea de inventar se va reflecta în nomenclator, furnizând solduri efective, coduri, denumire și descriere, perioade de producție și depozitare, precauții și utilizare, cost etc.;
  • nventarul va fi efectuat eficient și rapid în orice moment atunci când interacționați cu echipamente de înaltă tehnologie;
  • atele despre contrapărți vor fi stocate într-o bază de date CRM comună cu adăugiri în timpul lucrului obișnuit și citirea informațiilor de la serviciile terților, reflectând contacte, interacțiuni și decontări reciproce, comenzi, refuzuri și numiri;
  • econtările reciproce se pot face sub orice formă, acceptând rapid și transformând fonduri în valută, reflectând informațiile din situațiile financiare;
  • enerarea documentelor și rapoartelor se realizează în mod autonom, folosind o versiune simplificată de utilizare a șabloanelor cu completare conform eșantionului;
  • ntegrarea cu servicii, un magazin online, rețele sociale și o aplicație mobilă vă permite să reflectați ofertele reale către potențialii cumpărători, care pot selecta în mod independent articolele de bunuri și servicii dorite, pot efectua înregistrarea, plata și livrarea;
  • rmărirea stării livrării atunci când lucrați cu hărți la scară mare, indicând adrese și construind rute cu un consum minim de resurse;
  • ontabilitatea va fi exactă și automatizată, oferind managerului rapoarte detaliate despre activitățile organizației;
  • erviciul de informații și știri oferă consultanță clienților atunci când trimit mesaje SMS, e-mail, WhatsApp, Viber, precum și configurarea unui robot telefonic și comunicare telefonică cu citirea contactelor pentru un apel primit.

Software de contabilitate client

Programul de contabilitate client influențează productiv dezvoltarea generală a afacerii, oferind posibilitatea de a reflecta toate operațiunile finalizate și planificate, automatizarea sarcinilor de calcul, sumelor de plată și acumularea de puncte bonus, planificarea activităților cu strategii de marketing aplicate. Astăzi, software-ul ajută la automatizarea proceselor de lucru, economisind timp, bani, înlocuind zeci de specialiști calificați, asigurând performanță de înaltă calitate a tuturor lucrărilor, detaliind indicatorii în rapoarte. Având în vedere cererea mare de asistenți electronici, piața este diversă, cu diverse aplicații care sunt adaptate individual domeniului de activitate a companiei, capacitățile utilizatorului, ținând cont de varietatea de module și instrumente, precum și de politica de prețuri.

Software-ul face posibilă simplificarea proceselor zilnice de lucru ale managementului și personalului, în timp ce face față competitivității. Având în vedere funcționalitatea bogată, politica de prețuri prietenoasă cu bugetul, precum și absența taxelor lunare de abonament, merită să acordați atenție dezvoltării companiei „Sistemul de contabilitate universal”. Software-ul are un panou de control multifuncțional cu parametri de configurare personalizabili individual, teme selective pentru screensaver-ul panoului de lucru, limbi pentru interacțiunea cu contractorii, șabloane pentru executarea rapidă a fluxurilor de lucru cu gestionarea documentelor etc. De asemenea, structura software oferă o muncă coordonată a tuturor diviziilor structurale, potrivită pentru capabilitățile utilizatorului de diferite niveluri, chiar și pentru începători.

Crearea unui program de contabilitate client

Crearea unui program de contabilitate client este avută în vedere la contactarea dezvoltatorilor companiei USU. La crearea software-ului, dezvoltatorii au ținut cont de toate dorințele utilizatorilor, care permit folosirea utilitarului în întreaga lume, personalizându-l pentru implementarea diverselor procese de afaceri în orice organizație, indiferent de domeniul de activitate. Dacă este necesar, există o lipsă a modulelor adecvate, de comun acord cu specialiștii, se va putea crea în formă personală la cererea individuală. Software-ul universal creează pentru fiecare utilizator o atmosferă plăcută pentru munca zilnică, unind toate unitățile structurale pentru un control de management de înaltă calitate de către conducere de la distanță. Acceptați să gestionați o singură rețea mult mai convenabil decât să primiți rezumate ale rapoartelor analitice pentru fiecare departament sau companie separat.

Aplicația oferă posibilitatea analizei comparative, compararea veniturilor și cheltuielilor pentru orice perioadă de timp, identificarea unei creșteri sau scăderi a bazei de clienți, luând în considerare motivele plecării etc. Aplicația este multifuncțională, multi-utilizator, garantează o conectare unică de la o comandă rapidă de pe desktop, folosind diverse tipuri de dispozitive de lucru, care includ computere desktop, telefoane, tablete, laptop-uri. Fiecare dispozitiv de lucru va fi înregistrat, precum și lucrătorii, pentru a primi ulterior drepturi de acces pentru a se conecta la sistem. Înregistrarea utilizatorilor este rapidă, creând conturi individuale pe care angajații le vor folosi zilnic pentru management, control, analiză și multe altele. De asemenea, este de așteptat să seteze o parolă de securitate pentru cont, asigurând siguranța confidențială a informațiilor utilizatorului. De asemenea, dezvăluirea datelor cu caracter personal este strict interzisă, ținând cont de restricționarea accesului pentru terți, excluzând apariția diferitelor neajunsuri, falsificare și scurgere de date.

Programul de contabilitate a datelor clienților

Programul de contabilitate a datelor clienților vă permite să răspundeți prompt la deficiențele asociate cu factorul uman în timpul serviciului, calculelor, gestionării documentelor, compararea disponibilității stocurilor și alte lucruri. Software-ul vă permite să gestionați cuprinzător procesele de lucru prin analiza activităților personalului. De regulă, baza de clienți crește datorită atragerii consumatorilor cu servicii de înaltă calitate și vânzări de produse de top, o abordare loială și individuală. Pentru ca serviciul să fie furnizat la nivelul corespunzător, este necesar să se analizeze periodic munca personalului, managerilor și consultanților.

Pentru a finaliza aceste sarcini, este de așteptat să primim feedback de la recenziile și evaluările consumatorilor, care, pe baza propriei experiențe, ne permite să identificăm deficiențele cu posibilitatea de a le converti în avantaje. Aplicația vă permite, de asemenea, să construiți programe de lucru, analizând activitățile fiecărui subordonat pe baza indicatorilor efectivi ai acțiunilor efectuate, numărul de ore lucrate, nivelul de calificare, înregistrarea datelor în foile de pontaj. Pe baza indicatorilor generali calculați ai activităților efective pentru fiecare angajat, se va efectua o analiză a activității de muncă cu salarizare. În același timp, este posibilă nu numai creșterea disciplinei, ci și reglementarea relației dintre conducere și subordonați, prevenind apariția unor probleme controversate. Pentru confortul șefului unei organizații care gestionează o întreagă rețea de spații de vânzare cu amănuntul, sucursale, depozite, se propune utilizarea sincronizării tuturor dispozitivelor de lucru pentru a afișa materialele într-un singur computer, împărțind panoul de lucru al fiecărui specialist, văzând un separat fereastra electronică de pe ecranul monitorului.

Program pentru clienții contabili ai unui salon de înfrumusețare

Programul pentru clienții contabili ai unui salon de înfrumusețare oferă posibilitatea de a se înregistra rapid, de a modifica transferul de înregistrări, de a crea programe pentru master și, de asemenea, de a calcula automat suma veniturilor și a salariului. De regulă, meșterii lucrează procentual, prin urmare venitul total lunar depinde de numărul de clienți deserviți. În fiecare salon de înfrumusețare este necesar să se monitorizeze curățenia, serviciul oferit și nivelul de calificare al specialiștilor, pentru a crește interesul consumatorilor și a vizitelor repetate. Pentru ca evidențele să fie completate în timp util, mărind baza de clienți, se are în vedere utilizarea orarelor electronice, consemnarea modurilor de lucru adiacente ale meșterilor, reflectând liste de prețuri individuale care reflectă serviciile prestate și posibilele reduceri.

Înregistrarea va fi efectuată de administratorul salonului de înfrumusețare, selectând antreprenori dintr-o singură listă de contacte în baza de date CRM, dacă este cazul, introducând noi informații despre clienți, selectând serviciul solicitat, specialiști, indicând ora și data în grafice. . De asemenea, oferă posibilitatea de a schimba înregistrările, transferându-le rapid fără pierderi suplimentare de timp. Pentru comoditate, se presupune, de asemenea, că anumite tabele, celule și ferestre vor fi evidențiate în culori diferite. Informațiile maiștrilor vor fi furnizate în formă electronică, precum și modificările, care vor anunța specialistul prin mesaje pop-up, pentru utilizarea rațională a timpului de lucru. Aplicația prevede clasificarea contrapărților pe categorii, în funcție de stadiul cererilor, de valoarea profitului generat, de anularea intrărilor sau a comenzilor. În cazul în care un vizitator al unui salon de înfrumusețare anulează în mod repetat o programare pentru serviciile selectate, sistemul înregistrează automat informațiile și le salvează într-un jurnal separat, astfel încât la apelurile ulterioare să fie percepută un avans pentru a preveni incidentele repetate cu anulări. , precum și timpul de nefuncționare al tehnicienilor. Prin clasificarea contrapartidelor, cumparatorilor VIP li se vor oferi privilegii suplimentare.

Program de contabilitate client manichiura

Programul de contabilitate a clientului de manichiură vă permite să salvați portofoliul de stilisti de unghii, să țineți evidența, să efectuați calcule, să oferiți reduceri și bonusuri și să efectuați contabilitate și contabilitate de depozit. Pentru munca de calitate in orice organizatie este necesar un control constant pentru a asigura disciplina. Pentru ca lucrarea să se desfășoare eficient, fără timpi de nefuncționare, nu este nevoie ca conducerea să fie personal în fiecare salon în aceste scopuri, se monitorizează instalarea camerelor CCTV, în prezent înregistrându-se materialele și stocându-le în cloud; Studiul eficient al materialelor video vă permite să identificați deficiențe din partea maeștrilor, precum și a vizitatorilor saloanelor, reglementând anumite probleme.

Aplicația presupune posibilitatea repartizării raționale a timpului de lucru pentru a efectua anumite tipuri de servicii, inclusiv calificarea stilistilor NAIL pentru manichiură și pedichiură, precum și alte servicii suplimentare. În aplicație, costul serviciilor oferite cu reduceri oferite suplimentar, punctele bonus sunt calculate automat folosind calculatorul încorporat. Prețul de listă va fi folosit pentru calcule, inclusiv procentul de reducere pentru anumiți clienți. Punctele bonus vor fi calculate din suma totală de plată creditată pe cardul de bonus al contrapartidei. Acest tip de stimulent, un bonus acumulat, este o soluție de marketing ideală pentru atragerea de noi și păstrarea clienților vechi, dezvoltarea unei afaceri folosind carduri de reducere. În plus, este posibil să utilizați certificate cadou și să folosiți depozite cu fonduri anulate pe baza finalizării lucrărilor.

Program de contabilitate client service auto

Programul de contabilitate a clienților service auto se realizează rapid și eficient, reflectând datele în baza de date a clienților cu introducerea informațiilor despre vehicule. Toate informațiile pentru fiecare vehicul, inclusiv numărul plăcuței de înmatriculare, dimensiunea motorului, kilometrajul, disponibilitatea caroseriei și a lucrărilor de funcționare, înlocuirea componentelor, consumabilele (uleiuri, filtre, plăcuțe, bujii) și alte lucruri vor fi reflectate și completate în mod regulat de către specialiști manual sau automat. Pe baza informațiilor disponibile, angajații service-ului auto vor putea diagnostica rapid mașina și vor face completări în timpul inspecției și reparațiilor ulterioare. Sistemul va reflecta informații cu privire la taxele pentru lucrări la caroserie și șasiu, acceptând plăți în numerar și fără numerar.

Pe lângă furnizarea de servicii de reparații, centrul de service auto poate vinde și bunuri pentru vehicul. Sistemul va înregistra toate informațiile despre consumabile și componentele auto, cu coduri de bare, cost, cantitate, disponibilitate sau livrare la comandă, descriere, data producției etc. De asemenea, este atașată o imagine pentru evaluarea vizuală a parametrilor externi ai produsului. În fiecare companie, dacă există valoare de inventar, este necesară inventarierea în timp util, care, la instalarea software-ului, va fi efectuată rapid, eficient și automat, folosind interacțiunea cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie. În același timp, analiza cantitativă și calitativă va fi la nivelul corespunzător, monitorizându-se nu numai disponibilitatea produselor, ci și depozitarea acestora. Este destul de ușor să găsiți informațiile necesare despre starea disponibilității și locația de depozitare a mărfurilor, afișând informații detaliate în sistem pentru meșteri.

Program de contabilitate pentru clienții clubului

Programul de înregistrare a clienților clubului oferă informațiile necesare, inclusiv citirea parametrilor generali, precum și utilizarea cardurilor și brățărilor electronice, a cheilor de intrare. Software-ul este echipat cu funcții de ultimă oră care vă permit să automatizați procesul de înregistrare pentru participanți și vizitatorii clubului. Pentru a înregistra data și ora vizitei cluburilor, parametrii externi sunt citiți folosind un identificator personal. În același timp, nu este nevoie ca administratorul să piardă timp introducând date în abonamentele pe hârtie, înregistrând data și ora, totul se face automat. Atunci când vizitatorii clubului le sunt furnizate dulapuri, cheile electronice vor fi, de asemenea, furnizate în conformitate cu sistemul lor de plată.

Toate informațiile despre abonații achiziționați vor fi înregistrate într-un jurnal separat, monitorizând starea claselor utilizate și rămase, reamintind vizitatorilor în prealabil necesitatea achiziționării următorului abonament. Astfel, sistemul poate analiza cele mai populare tipuri de servicii, tipuri de certificate, oferind privilegii suplimentare pentru utilizatorii obișnuiți. Este posibil să utilizați o aplicație mobilă pentru calcularea și indicarea comodă a înregistrărilor de clasă, stabilirea plăților pentru abonamente, schimbarea direcțiilor și selectarea formatorilor. Tot în aplicația mobilă, precum și pe site, rețelele sociale, este posibil să urmăriți știrile, să puneți întrebări în chat-uri și să interacționați cu alți abonați. Pentru a intra în aplicație, trebuie să vă înregistrați în contul personal, înregistrându-vă datele personale.

Programul de contabilitate a clienților clubului de fitness

Programul de contabilitate a clienților clubului de fitness oferă reglementarea proceselor de lucru, planificarea orelor de grup și individuale. Folosind software, este posibilă combinarea inteligentă a înregistrărilor, distribuind rațional camerele gratuite. Vizitatorii clubului de fitness pot cere sfaturi de la manageri și antrenori folosind mesajele sau apelurile trimise. Pentru a primi apeluri, este posibil să utilizați telefonia PBX, precum și un robot telefonic, oferind rapid sfaturi cu privire la problemele care apar. Dacă este necesar, membrii clubului pot selecta în mod independent programul cursurilor clubului de fitness pe site, pe rețelele sociale, în aplicația mobilă, trimițând o aplicație cu o reflectare fixă a datelor în sistem. De regulă, prima lecție de probă este oferită gratuit pentru a familiariza vizitatorii cu serviciile centrului, iar la vizitele ulterioare, înregistrarea informațiilor și realizarea înregistrărilor pe bază de plată. Suportul electronic universal prevede acceptarea platilor in numerar si fara numerar, prin casa de marcat, departamentul de contabilitate, precum si la transferul de fonduri prin servicii bancare, terminale online, QR.

Programe pentru clienți și servicii de contabilitate

Programele de contabilitate pentru clienți și servicii oferă nu numai ținerea evidenței și consultanță, ci oferă și analize, comparând vânzarea mărfurilor cu venitul total. Aplicația oferă posibilitatea de a interacționa cu sistemul 1C, îmbunătățind acțiunile departamentului de contabilitate, lucrând rapid și eficient cu fluxul de documente. La emiterea de abonamente, înregistrarea datelor, generarea de rapoarte și documente, facturi, acte și alte materiale, se presupune că se vor folosi șabloane electronice. În același timp, angajații nu trebuie să introducă manual înregistrarea datelor, simplificând și activând resursele de lucru. Pentru a oferi în mod convenabil informații suplimentare despre locația adreselor cluburilor, centrelor și filialelor, sunt utilizate hărți la scară mare. De asemenea, hărțile la scară mare sunt folosite pentru a înregistra locația serviciului de livrare a comenzilor. Sistemul de informații oferă stocare de înaltă calitate a unor volume nelimitate de materiale care vor fi disponibile utilizatorilor cu condițiile pentru delimitarea capacităților utilizatorului pe nivel. Astfel, pentru a prelua rapid informațiile necesare dintr-un sistem informațional unificat, puteți utiliza un motor de căutare contextuală.

Descărcați programul de contabilitate a clienților

Descărcarea programului de contabilitate a clienților este destul de simplă și nu necesită mult timp pentru instalare sau configurare. În primul rând, înainte de a cumpăra o versiune licențiată a programului, ar trebui să vă consultați cu experți, să citiți recenziile utilizatorilor, să vă familiarizați cu compoziția modulară și instrumentală și să descărcați versiunea de test gratuit. Software-ul bogat în funcții va aduce o contribuție neprețuită la dezvoltarea afacerii, ținând cont de cele mai noi tehnologii care oferă o garanție de succes. Suntem bucuroși să oferim informații suplimentare cu privire la orice întrebări, numerele de telefon și e-mailurile sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru a avea încredere în viitorul productiv de mâine, cumpărați software astăzi.

Aspectul programului

Software de contabilitate client

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați gratuit software-ul de contabilitate a clienților

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Organizații de comerț

    Organizații de comerț
  • Companii de producere

    Companii de producere
  • Companii de oficii

    Companii de oficii
  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Instituții medicale

    Instituții medicale
  • Atelier

    Atelier
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.