1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program de servicii pentru clienți

Potrivit a 246 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program de servicii pentru clienți

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capacitățile sistemului CRM pentru lucrul cu clienții

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
    Memento

    Memento
  • Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
    Planificare

    Planificare
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
    Analiza muncii

    Analiza muncii
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Programul automatizat este prezentat la un preț favorabil, fără taxă de abonament, cu multe bonusuri la achiziționarea unei versiuni licențiate, care includ suport tehnic de două ore;
  • plicația oferă posibilitatea conexiunii multicanal a tuturor angajaților din diferite departamente, uniți într-o singură rețea pentru un management de management de înaltă calitate și eficient;
  • ormatul multicanal garantează munca de înaltă calitate pentru toți angajații care interacționează prin intermediul rețelei interne pentru a transmite mesaje cu informațiile necesare;
  • repturile de acces pentru fiecare angajat vor fi stabilite in functie de pozitia acestuia;
  • ste posibil să se controleze activitățile în interiorul sucursalelor, depozitelor, la casele de marcat și în departamentele de contabilitate folosind urmărirea video, citirea și stocarea materialelor în timp real;
  • tilizatorii vor putea automatiza procesul de gestionare a documentelor cu crearea automată a fișierelor necesare și completarea conform mostrelor;
  • oordonarea activităților de muncă pentru angajații cu normă întreagă și independenți se realizează ținând cont de crearea automată a programelor și evidența ulterioară a salariilor, pe baza indicatorilor efectivi ai sarcinilor finalizate, livrărilor și timpului lucrat;
  • singură bază de date CRM va fi menținută pentru toate contrapărțile cu înregistrarea numelor, numerelor de contact și adreselor de e-mail, carduri de bonus și plată, certificate, reduceri, plăți și datorii, scanări propuse de rapoarte și fotografii;
  • tilizarea fotografiilor contrapărților stocate în baza de date permite identificarea automată a persoanelor fizice, dacă este necesar, limitând accesul vizitatorilor problematici;
  • alculul sumei totale a plăților se realizează folosind lista de prețuri, algoritmi specificați cu calculul reducerilor pentru clienții noi și obișnuiți;
  • entru efectuarea plății contactless, se propune utilizarea cardurilor de plată și depozitelor legate, citirea codurilor QR, transferul de fonduri din conturile curente, prin terminale poștale și servicii bancare;
  • tilitarul garantează capacitatea de automatizare a tuturor proceselor de afaceri, inclusiv a contabilității, care vor fi efectuate atunci când sunt integrate cu sistemul 1C, oferind posibilitatea de a accesa toate tranzacțiile financiare în orice moment cu generarea de rapoarte analitice;
  • atele informative sunt furnizate utilizatorilor folosind interogări introduse în fereastra motorului de căutare context;
  • a identificarea lichidității produselor și serviciilor furnizate, este posibilă creșterea volumelor de vânzări prin completarea articolelor de mărfuri lipsă, ținând cont de controlul datelor de expirare;
  • nformațiile privind valoarea de inventar vor fi înregistrate în nomenclator, reflectând date privind data fabricației și termenul de valabilitate, cu denumire și descriere, caracteristici generale, cost, măsuri de depozitare și o imagine;
  • fectuarea de sarcini diverse atunci când este integrat cu echipamente automate și de înaltă tehnologie de depozitare și casă de marcat, servicii terțe, rețele sociale etc.

Program de servicii pentru clienți

Programul de servicii pentru clienți are un impact productiv asupra activităților companiei prin furnizarea de vânzări de servicii și bunuri. Până în prezent, au fost dezvoltate programe pentru optimizarea resurselor de muncă, ajutând nu doar managementul, ci și toți membrii companiei să interacționeze în scopul unui viitor productiv unic, gestionând și monitorizând procesele de lucru cu contabilitate și flux de documente. Aplicația, de regulă, este selectată individual de fiecare utilizator, ținând cont de gama largă de oferte de pe piață. În prealabil, pentru a analiza piața și a selecta o aplicație care merită, ținând cont de funcționalitatea ei largă și de posibilitățile nelimitate, merită să aloci mult timp și efort. Însă munca este răsplătită prin managementul ulterioar de succes al afacerii, cu o creștere a capitalului.

Deci, atunci când alegeți software-ul, în primul rând, ar trebui să vă amintiți despre propria afacere, nuanțele și lacunele din munca care trebuie completate. De asemenea, merită să comparați fondurile bugetare. Mulți antreprenori presupun în mod eronat că software-ul cu funcționalitate avansată ar trebui să fie scump, dar nu este deloc așa. Vă atragem atenția asupra software-ului companiei „Universal Accounting System”. Aplicația este dovada că cu funcționalitate extinsă, politica de prețuri poate fi accesibilă, fără taxă de abonament, ceea ce reduce și cheltuirea fondurilor bugetare. Utilitatea este potrivită pentru gestionarea tuturor domeniilor de activitate ale afacerii. De asemenea, nu există restricții în sistemul de operare, adaptându-se convenabil la Windows, iOS și Android.

Care este numele programului de servicii pentru clienți?

Cum se numește programul de lucru cu clienții atunci când se ține cont de automatizarea acțiunilor și optimizarea resurselor de muncă? Un program perfect și universal este cheia succesului, dezvoltarea rapidă a unei afaceri în direcția corectă, creșterea veniturilor și minimizarea costurilor. Aplicația este automată, multifuncțională și este destinată utilizării simultane de către un număr nelimitat de utilizatori care pot folosi computere, smartphone-uri, tablete și laptopuri în activitățile lor zilnice. Astfel, este posibilă asigurarea mobilității utilizatorilor, mișcându-se liber prin departamente, depozite și birouri din afara.

Conexiunea multicanal a tuturor angajaților prevede înregistrarea fiecărui dispozitiv de lucru, precum și a unui angajat, introducerea informațiilor personale la instalarea utilitarului și crearea unui cont pentru fiecare. Conturile vor fi protejate printr-un login și o parolă pentru a asigura siguranța materialelor confidențiale. Oferirea drepturilor de acces terților este strict limitată, eliminând diferite tipuri de erori și scurgeri de date. Conexiunea multicanal asigură munca convenabilă pentru toți utilizatorii, fără timpi de nefuncționare sau așteptări, facilitând interacțiunea prin intermediul rețelei interne de către toți angajații pentru a transmite mesaje informative. Această opțiune este destul de convenabilă și eficientă, dacă trebuie să serviți rapid clientul, să furnizați informații sau să analizați indicatorii. Este de așteptat ca capacitățile utilizatorilor să fie împărțite în niveluri de drepturi, în funcție de statutul lor de angajare, managerul va avea posibilități nelimitate de control, gestiune, contabilitate și acces la informații;

Care este numele programului client cu care să lucreze utilizatorul?

Care este numele programului client pentru utilizator? Dezvoltarea automată oferă o abordare integrată pentru a îmbunătăți procesele de lucru și pentru a oferi un format convenabil pentru interacțiunea cu clienții. Folosind software-ul, este posibilă îmbunătățirea indicatorilor de calitate ai interacțiunii cu consumatorii prin analiza datelor privind toate solicitările, întâlnirile și apelurile, serviciile și bunurile achiziționate, cu plata la timp, comparând recenzii și evaluări. În aplicație, toate acțiunile vor fi înregistrate și afișate în jurnalele electronice. Programele de lucru vor fi, de asemenea, generate automat, oferind utilizatorilor informații actualizate pe baza modificărilor. Mesajele către angajații organizației vor fi furnizate prin mesaje pop-up pe ecranul monitorului.

Informațiile privind antreprenorii, angajații organizației, serviciile și bunurile, evidențele contabile și de depozit vor fi stocate într-un spațiu obișnuit, fără a limita volumele și termenele de depozitare. Utilizatorii utilitarului vor putea folosi informațiile necesare printr-un motor de căutare electronic, introducând numere de telefon, carduri, numele contrapartidei, numele produsului sau serviciului în fereastra electronică iar datele vor fi furnizate automat în întregime . De asemenea, aplicația nu necesită introducerea manuală a informațiilor; Când lucrați cu fluxul de documente, se presupune că se utilizează formatele Word și Excel, transformându-le rapid în fișierele necesare. În plus, se propune utilizarea unui planificator de sarcini, care va afișa informații actualizate despre operațiunile necesare, ținând cont de data și ora. Aceste activități vor fi efectuate automat de către utilitate în timp util, cu rapoarte asupra lucrărilor efectuate.

CRM pentru lucrul cu clienții

Utilitarul CRM multitasking pentru lucrul cu clienții ajută la îmbunătățirea relațiilor, păstrarea informațiilor documentate. O singură bază de date CRM va înregistra informațiile curente despre contrapărți, inclusiv numerele de telefon de contact și adresele de e-mail, starea decontărilor și datoriilor reciproce, reduceri atașate și carduri de plată. În plus, se vor înregistra mărimea reducerii, informații despre apeluri și consultări, întâlniri, rezervări de bunuri și programări, recenzii și evaluări, atașând și scanări ale documentației și fotografiilor. Fotografiile vor fi folosite pentru a înregistra starea vizitelor la sucursale și magazine, identificând individul printr-o funcție încorporată. Pentru confortul interacțiunii cu contrapărțile, este posibil să trimiteți mesaje în masă sau în formă dezactivată folosind SMS-uri, WhatsApp, e-mail și scrisori Viber. În același timp, este posibilă furnizarea de informații suplimentare, știri, informații despre aplicații profitabile (promoții și reduceri), memento-uri despre mărfurile care așteaptă în coș, plata la timp, puncte bonus, livrare etc.

Pentru comoditate și implementare a vânzării de produse în volume mari, este planificată utilizarea hărților la scară largă la livrarea comenzilor. Astfel, este posibil să reflectați pe hărți la scară largă locații regionale, puncte cu adrese exacte ale punctelor de livrare, chiar și locația exactă a curierilor. Informațiile despre starea și ora livrării vor fi furnizate și contrapărților sub forma unui link, văzând în mod independent geopoziția persoanei de livrare. Aplicația vă permite să gestionați și să coordonați activitățile de lucru nu numai ale angajaților cu normă întreagă, ci și ale liber profesioniștilor (șoferi, curieri). Astfel, atunci când se ia în considerare activitatea de muncă, sarcinile îndeplinite și livrările, se asigură calcularea automată a sumei plăților salariale. A devenit și mai accesibil controlul proceselor interne în toate departamentele instituțiilor, în depozite, cu ajutorul urmăririi video de la distanță, citirii și înregistrării materialelor video cu vizionare ulterioară de salvare și analiză. În acest caz, este posibilă excluderea faptelor de diverse încălcări, furtul de inventar, deteriorarea, scurgerea de informații sau falsificarea datelor.

Sistem CRM pentru lucrul cu clienții

Un sistem CRM automat pentru lucrul cu clienții presupune posibilitatea de a oferi asistență consultativă pentru a crește interesul, loialitatea și atingerea la nivel internațional. Dezvoltarea automatizată prevede posibilitatea utilizării comunicațiilor telefonice pentru a oferi contrapărților informații rapid și eficient, prin citirea instantanee a numărului de telefon de contact și afișarea informațiilor detaliate pe ecranul monitorului specialiștilor. Specialistul va vedea informații despre contraparte, răspunzând la apel și furnizând informațiile necesare atunci când este contactat pe nume. De asemenea, pentru a oferi informații despre întrebările frecvente, se presupune că va fi folosit un robot telefonic.

Pentru extinderea bazei de clienți, precum și intrarea pe piața internațională, se presupune că va fi posibilă interacțiunea cu rețelele de socializare, magazinele online, piețele, furnizând zilnic în fluxul de știri informații actualizate cu privire la ofertele profitabile. și promoții, produse și servicii noi, deschiderea de filiale și locațiile acestora. Cumpărătorii se pot înregistra independent pentru conturi, plasând comenzi în diverse volume, previzualizează ofertele din lista de prețuri prezentată, calculează suma totală de plată, aplică o reducere sau un cod promoțional. Pentru a efectua automat tranzacțiile de decontare, se propune utilizarea unui calculator încorporat, care va conține mai întâi un algoritm de acțiuni ținând cont de costul bunurilor și serviciilor, precum și de reducerile reale oferite pentru o anumită categorie de consumatori. În aplicație, este posibilă clasificarea contrapărților pe categorii (VIP sau problematice), la momentul solicitării și achiziționării de servicii și bunuri, asigurând o reducere a costului sau solicitând o plată în avans.

Programe CRM pentru lucrul cu clienții

Programele CRM pentru lucrul cu clienții asigură un interes sporit pentru serviciile oferite și bunurile vândute, lucrând la o relație de încredere. Cu ajutorul software-ului, este posibil să reduceți volumul de muncă al lucrătorilor, optimizând și costurile atunci când faceți programări sau anulați comenzi. Sistemul va înregistra automat informații despre consumatorii cu probleme care anulează adesea programările pentru servicii cu specialiști și, de asemenea, refuză să cumpere bunurile comandate sau fac frecvent retururi. Când contrapărțile cu probleme vă contactează, sistemul va afișa automat informații despre acceptarea plății anticipate pentru a evita anulările repetate. Software-ul poate fi folosit de specialiști din diverse domenii de activitate, oferind evidența conform programelor. Totodată, administratorii și managerii pot face programări ale clienților pentru serviciile selectate, cu anumiți specialiști, folosind diagrame cu ferestre gratuite, precum și selectând rapid o contraparte din baza de date CRM. În acest caz, este posibil fie să transferați intrări, fie să le anulați complet. Când lucrați cu grafice și tabele, este posibil să evidențiați celulele și zonele necesare în culori diferite pentru o muncă convenabilă și distincție. De regulă, pentru a îmbunătăți calitatea muncii și a elimina timpul de nefuncționare, mesajele ar trebui să fie trimise cu o zi înainte de operațiunile programate, confirmând numirea.

Contabilitate pentru munca cu clientii

Contabilitatea lucrului cu clienții va fi documentată, permițând specialiștilor să analizeze indicatorii generali și managementului pentru a înțelege deciziile raționale pentru afaceri ulterioare. Software-ul presupune analiza datelor privind cele mai lichide servicii și bunuri, extinderea sau reducerea gamei. Un raport lunar sau trimestrial va fi furnizat managerului pentru a analiza activitățile organizației în ansamblu, gestionând de unul singur un număr nelimitat de sucursale, puncte de vânzare cu amănuntul, depozite etc. Pentru calitatea activitatilor de munca, precum si imbunatatirea relatiilor cu contractorii, este asigurata o analiza a intretinerii serviciului. Calitatea serviciului va fi determinată prin feedback-ul și evaluările primite de la clienți la finalizarea vânzărilor, livrării și furnizării serviciilor.

Evaluările și recenziile vor ajuta la clarificarea și determinarea nivelului de calitate a activităților și a calificărilor specialiștilor. Utilitarul multitasking este echipat cu o funcționalitate largă și este, de asemenea, capabil să interacționeze cu dispozitive suplimentare de măsurare. De exemplu, atunci când utilizați un scaner de coduri de bare sau un terminal de colectare a datelor, este posibil să efectuați rapid un inventar al tuturor articolelor de produs, precum și selectiv. Toate informațiile despre articolele de inventar vor fi afișate în nomenclator, inclusiv indicatorii generali de cantitate, cu descriere și denumire, date de producție și expirare, cost și TVA, precum și o imagine. Pe lângă contabilitatea cantitativă, software-ul va monitoriza datele de expirare, observând temperatura și condițiile de lumină. Când datele de expirare sunt corespunzătoare, utilitatea va anunța angajatul responsabil prin transmiterea de rapoarte, dacă este cazul, reumplerea produselor lichide în cantitățile corespunzătoare, asigurând continuitatea vânzărilor.

Contabilitatea sarcinilor clientului

Contabilitatea sarcinilor clientului va fi, de asemenea, înregistrată în aplicație. Software-ul va analiza datele în funcție de nevoile clienților, oferind mementouri în timp util despre oferte excelente și comenzi în coșul de cumpărături. Pentru comoditatea contrapărților, oferim posibilitatea de a furniza informațiile necesare și posibilitatea de a plasa în mod independent comenzi pentru livrare în aplicația mobilă. Astfel, nu este nevoie să pierdeți timpul pe drum, la orice oră din zi sau din noapte, selectând articolele necesare cu o analiză preliminară atât a parametrilor externi cât și interni, comparând prețurile. Clienții pot efectua plăți fără numerar pentru comenzi folosind un link de card de plată, precum și citirea codurilor QR, transferul de fonduri din conturi curente și depozite, folosind sisteme bancare sau terminale de plată. Chitantele de plată, de regulă, sunt salvate automat, cu posibilitatea de imprimare ulterioară. Pentru vânzările offline, casieria va tipări automat chitanțele după finalizarea acceptării plăților, folosind interacțiunea programului cu diferite modele de imprimantă. De asemenea, utilizatorii pot automatiza procesul de generare a documentelor și rapoartelor, actelor, facturilor și extraselor, folosind șabloane completate conform mostrelor. Toate lucrările efectuate în aplicație vizează rezultate cu optimizarea resurselor de lucru.

Programe de interacțiune cu clienții

Programele de implicare a clienților vor ajuta la îmbunătățirea relațiilor, la extinderea bazei de clienți și la extinderea pe piața globală prin livrarea în întreaga lume. Aplicația are o oportunitate unică de a analiza piața, comparând prețurile pentru un anumit articol de bunuri sau servicii furnizate. Prin intermediul programului, vă veți putea asigura că afacerea dvs. este competitivă prin construirea unei strategii de afaceri. În același timp, este posibil să folosiți metode moderne de marketing, cheltuind nu numai mai puțin timp, ci și mai puțini bani. Aplicația oferă, de asemenea, capacitatea de a optimiza resursele atunci când țin evidența contabilă și se integrează cu sistemul 1C. Costurile și gestionarea documentelor vor fi automatizate. Pentru a testa întreaga gamă de capabilități încorporate, fără a cheltui un ban în perioada de testare, vă sugerăm să instalați o versiune demo, care este un afișaj complet al programului licențiat. Când achiziționați versiunea aeropurtată, primiți multe bonusuri, dintre care unul este suport tehnic de două ore și consultanță de specialitate. În prealabil, puteți viziona o scurtă prezentare video a capabilităților utilitarului, care sunt disponibile pe site-ul oficial, care prezintă, de asemenea, recenzii de la utilizatori mulțumiți din întreaga lume și, de asemenea, selectați în avans compoziția modulară și instrumentală necesară.

Aspectul programului

Program de servicii pentru clienți

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați gratuit software pentru serviciul clienți

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Organizații de comerț

    Organizații de comerț
  • Companii de producere

    Companii de producere
  • Companii de oficii

    Companii de oficii
  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Instituții medicale

    Instituții medicale
  • Atelier

    Atelier
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.