Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin de bijuterii
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin USU, puteți gestiona eficient un magazin pentru vânzarea de bijuterii;
- uteți crea categorii de produse în program;
- SU poate fi integrat cu un scanner de coduri de bare;
- istemul ajută la gestionarea relațiilor cu clienții;
- rin intermediul software-ului puteți gestiona cu ușurință operațiunile din depozit;
- SU este ușor de integrat cu echipamentele de comunicații;
- istemul vă permite să gestionați orice număr de puncte de vânzare cu amănuntul;
- rin intermediul software-ului puteți coordona munca angajaților;
- rogramul vă permite să urmăriți veniturile și cheltuielile;
- eți putea determina profitabilitatea proceselor dvs. de afaceri;
- uteți defini orice număr de conturi în sistem;
- istemul poate fi personalizat;
- MS ajută la monitorizarea indicatorilor cheie de performanță;
- oftware-ul poate fi conectat la lucru bazat pe cloud;
- tilizați programul USU pentru a vă gestiona eficient comerțul.
Automatizare magazin de bijuterii
Automatizarea unui magazin de bijuterii este o cerință modernă de afaceri. Datorită automatizării, procesele decurg conform standardelor moderne și sunt semnificativ mai ușoare pentru angajați.
Automatizarea unui magazin de bijuterii necesită o soluție software modernă. Vă sugerăm să utilizați Sistemul Universal de Contabilitate. Datorită programului, puteți păstra înregistrările într-o manieră ordonată și puteți îmbunătăți procesele.
Program pentru un magazin de bijuterii
Software-ul pentru un magazin de bijuterii de la USU vă permite să vă gestionați eficient gama de produse și depozitul. Sistemul creează condiții pentru o contabilitate de înaltă calitate a sortimentului comercial.
De exemplu, într-un program pentru un magazin de bijuterii, puteți crea cu ușurință o bază de date de produse. Pentru fiecare dintre ele este creată un card separat, cu o descriere detaliată. Cardurile pot fi editate, dacă este necesar, completate cu fotografii sau videoclipuri.
La introducerea elementelor în sistem, se creează propria înregistrare automată, iar programul atribuie numere unice.
Management magazin de bijuterii
Administrarea unui magazin de bijuterii presupune procesul de depozitare. De îndată ce mărfurile sunt înregistrate, acestea încep să aparțină depozitului unui anumit magazin.
Pentru a gestiona un magazin de bijuterii din USU, puteți folosi operațiunile de depozit. Puteți genera situații materiale și puteți controla soldurile produselor. Puteți vizualiza atât tranzacțiile de ieșire, cât și cele de intrare.
Activitățile de inventariere sau de control al stocurilor se pot desfășura foarte rapid, mai ales dacă în contabilitate se utilizează echipamente adecvate.
Contabilitate pentru un magazin de bijuterii
Contabilitatea unui magazin de bijuterii afectează direct clienții. Are de-a face cu vânzările. Dacă managementul este axat pe interacțiunea personalizată și pe termen lung cu clienții, atunci programul poate crea carduri de clienți și poate stoca în ele nu numai datele personale ale consumatorului, ci și istoricul achizițiilor, retururilor și altor procese.
Atunci când mențin evidențe personalizate, devine posibilă implementarea unor programe de loialitate pentru a păstra clienții vechi și pentru a atrage noi clienți.
Contabilitatea unui magazin de bijuterii din USU va reflecta tranzacțiile pentru vânzarea produselor și încasarea veniturilor. Aceasta înseamnă că vor fi implicate: casa de marcat și contul curent. Pentru ușurința calculelor și actualizarea rapidă a datelor despre tranzacții, puteți utiliza integrarea cu echipamente de casă de marcat sau sisteme de plată.
Contabilitate bijuterii
Contabilitatea bijuteriilor implică și furnizorii. În USU, puteți efectua procese contabile pe baza acestora, de exemplu: crearea și înregistrarea contractelor, controlul plăților și așa mai departe.
Echipamentul poate fi folosit pentru înregistrarea bijuteriilor. Vă putem oferi integrarea cu echipamentele de depozit, de exemplu, un scanner de coduri de bare. Puteți folosi coduri imprimate pe produse sau le puteți citi de pe o coală de hârtie.
Poti cauta dupa categorie in program foarte rapid: poti face acest lucru dupa nume, cod sau cod de bare. Programul se adaptează la confortul dumneavoastră.
Contabilitate într-un magazin de bijuterii
Contabilitatea într-un magazin de bijuterii poate avea loc nu numai în formatul unui punct de vânzare fizic. Dacă o companie are o prezență online, atunci toate tranzacțiile legate de vânzări pot fi reflectate în sistemul de management.
Pentru a vă înregistra într-un magazin de bijuterii online, trebuie să conectați integrarea cu site-ul web. În acest caz, veți obține funcții suplimentare, de exemplu: lucrul cu stările aplicațiilor, urmărirea preferințelor clienților și multe altele.
Dacă livrarea este disponibilă, o puteți urmări și planifica cele mai profitabile opțiuni de livrare. Atunci când este integrat cu hărți, puteți urmări concentrarea clienților într-o anumită zonă, mișcarea unui curier, amploarea distribuției afacerilor în regiune și așa mai departe.
CRM pentru un magazin de bijuterii
CRM pentru un magazin de bijuterii de la USU ajută la controlul tuturor operațiunilor de venituri și cheltuieli ale unui punct de vânzare cu amănuntul. De asemenea, puteți monitoriza activitatea agenților de vânzări efectuând un audit intern al operațiunilor și evaluând contribuțiile profesionale la cauza comună.
CRM pentru un magazin de bijuterii vă va ajuta să vă analizați activitățile. De exemplu, puteți analiza: vânzări, cheltuieli, factori sezonieri și multe altele. Am oferit clienților noștri capabilități de analiză profundă. Acest lucru vă va ajuta să vă îmbunătățiți și mai mult afacerea.
Vom fi bucuroși să vă oferim oportunități suplimentare pentru managementul calității proceselor. Pentru o prezentare mai detaliată, vă rugăm să trimiteți o cerere. USU – oportunități moderne de afaceri.
Programe video pentru un magazin de bijuterii
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software pentru un magazin de bijuterii
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.