Capabilitățile unui sistem CRM pentru analiza comerțului
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul USU a fost creat pentru managementul comerțului cu drepturi depline;
- rin intermediul sistemului, puteți automatiza zone înguste;
- nalytics va ajuta la identificarea punctelor forte și slabe ale proceselor;
- SU poate fi folosit pentru a gestiona sucursale;
- eți putea efectua analize detaliate pentru un magazin individual și pentru întreprindere în ansamblu;
- rin intermediul software-ului, puteți efectua analize pe baza caracteristicilor geografice;
- ând faceți vânzări, puteți utiliza un scanner de coduri de bare;
- rin USU puteți menține o contabilitate ușoară și eficientă;
- oftware-ul vă permite să segmentați după client;
- istemul poate fi configurat cu diferite tipuri de analize în funcție de nevoile dumneavoastră;
- xistă diferite tipuri de rapoarte disponibile în program;
- fectele vizuale vă ajută să înțelegeți rapid imaginea completă a procesului;
- rogramul poate fi integrat cu echipamente;
- uteți conecta suplimentar opțiuni personalizate;
- apacitățile moderne ale Sistemului de contabilitate universal vă sunt deja disponibile într-o versiune de probă.
Program de analiză a comerțului
Astăzi, tranzacțiile de tranzacționare sunt procesate prin automatizare. Programele pot fi utilizate pentru procese individuale sau complet pentru a gestiona activități. Soluțiile software profesionale sunt utilizate pentru contabilitate, întreținere, control și analiză a proceselor.
Software-ul de analiză a comerțului este implementat pentru a îmbunătăți eficiența și rezultatele operațiunilor de tranzacționare. În acest articol dorim să vă spunem despre programul de analiză a tranzacționării de la compania USU.
Sistemul poate îmbunătăți semnificativ eficiența activităților dumneavoastră. Compania noastra ofera un numar mare de instrumente de analiza a pietei, a muncii managerilor, a profiturilor, a costurilor si a altor componente ale activitatii. Utilizarea platformei vă va permite să luați decizii informate de management.
CRM pentru analiza comertului
CRM pentru analiza comerțului de la USU poate fi utilizat pentru analize în diverse domenii. Să aruncăm o privire mai atentă la câteva dintre posibilități.
De exemplu, CRM poate folosi analiza asortimentului pentru a analiza comerțul. În USU, puteți împărți mărfurile în categorii, le puteți împărți în funcție de importanță, volum și alte categorii.
Categoriile pot diferi, de exemplu: cu venituri mari, medii și mici. USU vă va ajuta să determinați cele mai profitabile poziții pentru afacerea dvs.
De asemenea, prin USU, puteți determina sezonalitatea și ciclicitatea vânzărilor. Acestea sunt informații foarte importante și vor ajuta la determinarea nivelurilor de inventar pentru sezonul următor. Programul acumulează informații și le poate analiza ulterior.
Sistem de analiză a comerțului CRM
Un sistem de analiză a comerțului CRM poate fi utilizat pentru prognoză. Utilizarea datelor de vânzări anterioare poate oferi o bază pentru estimarea vânzărilor viitoare.
Un sistem de analiză a comerțului CRM poate fi utilizat pentru a determina nivelurile optime de stoc pentru a minimiza costurile de stocare și pentru a evita epuizarea stocurilor. Rata de rotație a stocurilor și optimizarea acesteia vă ajută să evitați cheltuirea banilor pentru depozitarea mărfurilor. Identificarea mărfurilor cu mișcare lentă vă permite, de asemenea, să construiți strategii de lucru cu astfel de bunuri.
În USU puteți obține analize nu numai sub formă de date tabulare, dar puteți lucra și cu grafice, diagrame și efecte vizuale.
SRM pentru analiza comertului intr-un magazin
În USU, puteți analiza vânzările pentru diferite categorii de produse. Pot fi identificați lideri și decalaji din fiecare categorie.
Sistemul este configurat pentru a analiza clienții. Segmentele de clienți vă vor afișa clienții obișnuiți, VIP-urile, cei problematici și așa mai departe. Segmentarea clienților este utilă pentru marketingul direcționat.
De asemenea, puteți determina comportamentul cumpărătorilor, frecvența achizițiilor și factura medie a acestora. În USU, puteți genera rapoarte săptămânale, lunare și trimestriale privind vânzările, inventarul și profitabilitatea. Puteți specifica orice perioadă în rapoarte. Automatizarea raportării va crește eficiența luării deciziilor.
SRM pentru analiza comerțului într-un magazin de la USU va ajuta la efectuarea analizei geografice. Aceasta este disponibilă atunci când configurați integrarea cu hărți. În acest fel, puteți determina vânzările pe regiune și pe piețele locale. Optimizarea distribuției de mărfuri și clienți în zonele geografice și lucrul cu livrare este, de asemenea, disponibilă.
Un SRM pentru analiza comerțului într-un magazin va afișa statistici complete pentru un magazin individual: profit, costuri, salarizare, lucru cu furnizorii, analiza sortimentului și așa mai departe.
Folosind analiza geografică, puteți determina distribuția punctelor de vânzare cu amănuntul într-un anumit oraș sau chiar țară. Dacă aveți filiale în alte țări, puteți efectua o analiză similară la o asemenea scară.
Deci, puteți determina dacă trebuie să deschideți un magazin într-un anumit oraș. Sau poate punctul de vânzare cu amănuntul nu a generat venituri de mult timp și este timpul să îl închideți?
În această recenzie, ne-am uitat la capacitățile de analiză, puteți obține funcționalități pentru control, analiză profundă, prognoză și multe alte funcții. USU poate fi integrat cu alte platforme, servicii de comunicații și echipamente. Functionalitatea poate fi extinsa in functie de dorintele dumneavoastra.
Suntem bucuroși să vă oferim informații suplimentare pe această temă. Vă invităm să trimiteți o cerere de prezentare. Sistem de contabilitate universal - efectuează analize conform standardelor moderne.
Programe video pentru analiza tranzacționării
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de analiză a tranzacțiilor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.