Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin online
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU este ușor de utilizat pentru gestionarea unui magazin online;
- În program puteți crea o structură pe produse și categorii;
- iecare card de magazin va reflecta în detaliu informații despre articolul produs;
- ardurile de produse de la USU pot fi ușor integrate în piață;
- istemul ajută la gestionarea eficientă a gamei de produse;
- oftware-ul este configurat pentru a controla soldurile produselor;
- istemul poate fi configurat pentru a vă anunța când a fost atins minimul de produs;
- istemul poate salva istoricul de lucru cu fiecare client;
- rogramul vă va arăta diverse rapoarte analitice;
- eți putea identifica punctele forte și punctele slabe ale magazinului dvs. online;
- pțional, puteți conecta integrarea cu echipamente;
- rogramul vă permite să păstrați evidența completă a activităților companiei;
- istemul poate fi utilizat în diferite limbi;
- ici puteți găsi și alte oportunități;
- robă gratuită disponibilă.
Program pentru un magazin online
Un program pentru un magazin online poate fi o soluție relevantă pentru un magazin nou și pentru unul existent, în cazul în care proprietarul decide să treacă la o soluție mai progresivă.
Software-ul pentru magazinul online poate fi găsit la USU. Vă putem oferi un management complet al procesului. Dacă lucrați cu piețe și trebuie să țineți cont de operațiunile interne, atunci cu ajutorul USU puteți face acest lucru fără prea multe dificultăți. Să aruncăm o privire mai atentă la funcțiile programului USU.
Programe pentru un magazin online
Programele pentru un magazin online trebuie să aibă capacitatea de a lucra cu produse. Compania USU înțelege acest lucru și oferă o gamă largă de instrumente diferite pentru lucrul cu articolele de inventar.
Programul magazin online USU poate fi folosit pentru a crea baze de date pentru diverse categorii de produse. În sistem, puteți crea carduri pentru mărfuri cu descrieri detaliate și fotografii. Când lucrați cu piețe, puteți exporta cu ușurință aceste informații.
Contabilitatea comenzilor magazinului online
Contabilitatea comenzilor magazinului online este un alt domeniu strategic de activitate. Aplicațiile din magazinul online ar trebui procesate automat. Când sunt integrate cu site-ul, toate operațiunile vor fi actualizate automat și vor fi reflectate în sistem. Acest lucru este valabil și pentru lucrul cu piețele.
Pentru a contabiliza un magazin online, puteți lucra cu diferite stări, le puteți evidenția în culoare și puteți urmări execuția lor.
Program magazin online
Un program de magazin online ar trebui să reflecte informații despre clienți. Acest lucru este necesar pentru a menține o istorie de cooperare.
Când lucrați cu clienții, puteți crea carduri de înregistrare în software și, ulterior, puteți stoca istoricul cumpărăturilor, retururilor și a altor caracteristici ale activității. Această abordare ajută în viitor la implementarea listelor de corespondență, la crearea de oferte comerciale personale, la configurarea reclamelor și așa mai departe.
Programul magazinului online USU este ușor de configurat pentru orice proces de contabilitate.
Software pentru magazin online
Software-ul pentru un magazin online trebuie să reflecte în mod necesar informații despre soldurile depozitului. Dacă datele comenzii nu sunt în concordanță cu datele din depozit, pot apărea situații de vânzare neplăcute: a fost plasată o comandă, dar produsul nu este în stoc; se emite returul, dar de fapt nu se reflecta in depozit, si asa mai departe. Astfel de situații sunt dăunătoare afacerilor.
Software-ul pentru un magazin online de la USU va fi un instrument de încredere pentru o contabilitate de înaltă calitate.
Programe de contabilitate pentru magazine online
Programele de contabilitate pentru un magazin online trebuie să țină cont de livrare. Programul de contabilitate pentru un magazin online de la USU ajută la lucrul eficient cu livrarea. Acesta poate fi luat în considerare în software și stările pot fi urmărite. Atunci când este integrat cu hărți, puteți chiar să monitorizați mișcarea curierului folosind harta, să-i coordonați activitățile și, dacă este necesar, să calculați cele mai profitabile rute de livrare.
Software de contabilitate magazin online
Software-ul de contabilitate al magazinului online de la USU are capabilități de analiză. Acest lucru este extrem de important pentru un magazin online. De exemplu, puteți identifica produsele cele mai vândute, identificați pozițiile nelichide, identificați cei mai profitabili clienți și estimați costurile de funcționare a unui magazin.
Analiza poate fi efectuată pe o bază geografică: distribuția clienților, locația lor geografică, necesitatea unui punct de livrare și așa mai departe.
Pot fi furnizate analize mai profunde în contextul lucrului cu venituri, cheltuieli, angajați, furnizori și așa mai departe. Vă putem oferi multe instrumente pentru analize moderne. Informațiile pot fi prezentate sub formă de tabele, grafice, diagrame sau imagini.
Puteți vedea clar ce vă așteaptă în recenzia video accesibilă despre contabilitatea comercială de pe site-ul nostru. De asemenea, aveți acces la: opinii ale experților, recenzii și multe altele.
Un software de contabilitate pentru un magazin online poate fi comandat cu ușurință de la compania noastră. Puteți trimite o solicitare în orice mod convenabil.
Lucrul în sistem nu este deloc dificil: o interfață intuitivă, capacitatea de a lucra în diferite moduri. Puteți conecta orice număr de utilizatori pentru a lucra, cu drepturi de acces limitate. Vă invităm să primiți o prezentare gratuită despre capabilitățile software-ului. Un sistem de contabilitate universal va face munca companiei dumneavoastră ușoară și modernă.
Programe video pentru un magazin online
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru magazinul online
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.