Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea unui magazin online
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin USU poți automatiza un magazin online;
- uteți crea diferite tipuri de baze de date în sistem;
- ntroducerea diferitelor categorii de produse va facilita foarte mult căutarea acestora în baza de date;
- În program puteți aborda în detaliu completarea cardurilor;
- rice produs din sistem poate fi completat cu o ilustrație sub formă de fotografie;
- ardurile pot fi exportate cu ușurință pe piețe;
- MS ajută la gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții;
- rin intermediul softului se pot lansa campanii de marketing pentru un magazin online;
- e asemenea, puteți evalua programele de loialitate implementate;
- uteți automatiza un punct de vânzare de la distanță;
- uteți comanda funcții suplimentare de la noi;
- rogramul poate fi conectat la cloud;
- nstrucțiunile interactive implementate vor facilita procesul de implementare și instruire a utilizatorilor;
- etarile software pot fi determinate in functie de necesitate;
- SU – automatizarea unui magazin online și nu numai, cu înaltă calitate și la timp.
Cum să automatizezi un magazin online?
Cum să automatizezi un magazin online? Această întrebare apare chiar în prima etapă a dezvoltării unui plan de afaceri. Răspunsul este simplu: trebuie doar să alegeți software-ul.
În condiții moderne, acest lucru este foarte simplu, deoarece există o mulțime de programe și sunt oferite o varietate de posibilități. Cum să automatizezi un magazin online? Este important ca programul să combină capabilități moderne de gestionare a unui magazin online și, în același timp, să fie accesibil. Vă invităm să luați în considerare cooperarea cu compania USU.
Automatizarea magazinului online
Automatizarea unui magazin online folosind un program de la USU va fi nedureroasă și într-un timp scurt. Puteți începe să utilizați automatizarea pentru o afacere existentă sau chiar de la începutul afacerii dvs.
Atunci când automatizați un magazin online în formatul actual, importul de date din mediile electronice vă va ajuta să începeți rapid să lucrați. Programul USU este simplu și are proprietăți de adaptare ridicate, instrucțiunile implementate vă permit să lucrați rapid și corect în sistem.
Pentru un magazin online, domeniul prioritar de activitate este gestionarea stocurilor. Este foarte important să le oferi clienților tăi bunurile necesare. În USU puteți gestiona gama de produse. Contabilitatea de depozit profesională prin UMS va ajuta la monitorizarea relevanței gamei de produse și a soldurilor sale reale.
Tranzacțiile într-un magazin online sunt create și procesate instantaneu, acest lucru este imposibil de realizat manual. Cu UCS Automation, veți putea primi date actualizate despre mișcările de mărfuri și finanțe în timp real.
USU are funcții convenabile pentru completarea automată a depozitului cu mărfuri. Puteți configura sistemul să trimită automat o cerere către furnizor pentru reaprovizionarea depozitului. Mai mult, puteți programa software-ul pentru a determina minimul de produs.
Procesul de inventar este, de asemenea, important cu USU va merge mult mai rapid și cu o calitate mai bună. Software-ul poate analiza datele de vânzări și tendințele pentru a prezice nevoile viitoare de produse. În acest fel, puteți afla: sezonalitatea în comerț, determinarea factorilor geografici etc.
Automatizarea magazinelor online
Automatizarea magazinelor online este direct legată de aplicații și de procesarea acestora. USU va ajuta la procesarea cererilor din momentul înregistrării până când clientul primește comanda. Dacă multe depozite sunt conectate la operațiune, software-ul va selecta cea mai bună opțiune pentru anulare.
Prin USU puteți lucra cu livrarea: aranjați-o și monitorizați-o. De exemplu, prin integrarea cu hărți, puteți chiar să urmăriți mișcarea curierului pe hartă și să construiți cele mai profitabile rute pentru livrare.
Un CMS poate acționa ca un CRM pentru gestionarea relațiilor cu clienții. Baza de date poate stoca informații despre istoria completă a cooperării și pe viitor va fi utilă pentru implementarea programelor de fidelizare. Programul va ajuta, de asemenea, să segmenteze clienții, ceea ce va ajuta în continuare la construirea corectă a strategiilor de marketing.
Automatizarea magazinelor online pentru USU este foarte ușoară, o puteți face chiar și de la distanță. Trebuie doar să depuneți o cerere și procesul începe. Vă contactăm, stabilim principalele direcții de automatizare și implementăm proiectul.
Automatizarea umplerii magazinului online
Automatizarea umplerii unui magazin online este un proces important. Atunci când automatizați completarea unui magazin online, este foarte important să acordați atenție completării cardurilor de produse. Cererea pentru acesta depinde de cât de corect este prezentat produsul.
Platforma vă permite să evitați lucrul dublu în contextul conținutului. Programul creează carduri pentru produse, apoi sunt completate cât mai detaliat, puteți atașa o fotografie a produsului. Dacă este necesar, aceste informații pot fi pur și simplu exportate într-un magazin online sau pe piață. Evitând astfel munca dublă.
Suportul informațional este important pentru clienți, de preferință non-stop, acest lucru poate fi realizat prin implementarea unui chatbot pentru consultații. Compania noastră dezvoltă astfel de soluții software personalizate.
La introducerea programelor de loialitate, se poate folosi corespondența. Este foarte ușor să-l lansați prin USU și nu vor exista probleme legate de spam. Vă invităm să luați în considerare opțiunile de e-mail, puteți afla mai multe despre acest lucru într-o recenzie video specială pe site-ul nostru.
USU este folosit și pentru managementul financiar. Programul poate gestiona cu ușurință fluxurile de date privind plăți, returnări, datorii de la clienți, decontări cu furnizorii și așa mai departe.
În esență, USU poate funcționa ca un program de contabilitate. Este perfect pentru menținerea contabilității interne (în cazul lucrului cu piețele cu ajutorul UCS-ului, vă puteți controla complet tranzacționarea online);
Programe video pentru automatizarea unui magazin online
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea unui magazin online
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.