1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Magazin software de contabilitate

Potrivit a 153 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Magazin software de contabilitate

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitatea magazinului

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul este o soluție gata făcută pentru automatizarea unui tip de afaceri de tranzacționare;
  • oftware-ul vă permite să păstrați evidența vânzărilor, servind clienții rapid, îmbunătățind calitatea, într-o interfață confortabilă cu o gamă de teme desktop;
  • rogramul oferă o muncă de înaltă calitate cu clienții, afișând și informații despre contacte și detalii, istoricul comenzilor și solicitărilor, decontărilor reciproce, stabilirea de reduceri cumulate personale cu acumularea de bonusuri;
  • ontabilitatea depozitului se realizează automat în program, adăugând, importând și editând cu ușurință mărfuri, cu mișcare, ștergere și postare;
  • nventarierea se realizează în program în interacțiune cu echipamentele din depozit, economisind timp și forță de muncă fizică, eliminând erorile și falsificarea datelor;
  • oftware-ul facilitează implementarea automată a tranzacțiilor de decontare cu ajutorul unui calculator electronic, introducând cantitatea de bunuri și servicii rezumată cu datele din lista de prețuri;
  • ctualizarea automată a datelor informaționale cu stocare nelimitată într-o stocare centralizată;
  • rogramul vă permite să vizualizați rapoarte cu venituri, profit, număr de vânzări și factura medie, analizând indicatorii generali de creștere și pierdere de clienți, venitul total al organizației;
  • enerarea comenzilor, documentelor și rapoartelor de intrare și de ieșire se realizează automat dacă sunt disponibile șabloane electronice;
  • onfigurarea panoului de control și a limbilor se realizează cu o opțiune personală pentru fiecare utilizator care utilizează contul pentru a se conecta și a efectua sarcini zilnice;
  • rogramul oferă posibilitatea de a rula un magazin online, de a accepta comenzi, plăți, de a monitoriza starea de asamblare și de expediere a mărfurilor la livrarea către clienți;
  • rogramul prevede posibilitatea combinării tuturor punctelor de vânzare cu amănuntul cu spațiile de depozitare pentru management unificat;
  • rogramul multifuncțional prevede posibilitatea de interacțiune între toți angajații diviziilor structurale pentru a face schimb de date de informații printr-o rețea locală;
  • otorul de căutare electronic facilitează furnizarea rapidă de informații către utilizatori, ținând cont de drepturile de utilizator ale fiecăruia;
  • rogramul oferă capacitatea de a ține evidența activităților de muncă ale angajaților organizației, cu calcularea indicatorilor efectivi ai timpului lucrat și a planului finalizat.

Magazin software de contabilitate

Programul de contabilitate magazin ajută la eliminarea problemelor asociate cu lipsa de timp, cunoștințe insuficiente privind contabilitatea corectă și managementul proceselor intra-organizaționale. Cu volume mici, este posibil să faci față cu propriile mâini, înregistrând datele pe hârtie, dar odată cu dezvoltarea și amploarea impresionantă a afacerii, antreprenorii pot întâmpina probleme serioase care afectează ulterior componenta financiară. Pentru a nu vă asuma riscuri, trebuie să aveți răbdare și să cumpărați software pentru automatizarea completă a proceselor zilnice. Unul dintre cele mai bune programe de pe piață este „Sistemul de contabilitate universal”. Nu este nevoie să cheltuiți mulți bani, având în vedere costul destul de accesibil și nu este nevoie de plăți lunare. Programul prezintă modulele și instrumentele necesare, selectate pentru fiecare organizație într-un format personal. Este de remarcat faptul că software-ul nu limitează capacitățile și numărul de utilizatori, combinând toate diviziunile structurale într-un singur sistem pentru implementarea convenabilă a activităților de lucru. Astfel, nu este nevoie să petreceți mult timp căutând și transmiteți date de informații folosind rețeaua internă.

Program de contabilitate pentru un magazin

Programul de contabilitate pentru un magazin oferă posibilitatea de a combina toate punctele de vânzare cu amănuntul și depozitele pentru un management convenabil și eficient. Software-ul permite fiecărui utilizator, chiar și fără abilități speciale, să stăpânească principiile managementului chiar în prima zi, instalându-se și înregistrându-se în sistem pentru a primi un cont nou creat, care este utilizat zilnic în timpul lucrului. Printr-un cont este posibilă analizarea activităților de lucru ale utilizatorilor, acordând drepturi de acces la datele informaționale în funcție de delimitarea acestora. Delegarea capabilităților utilizatorului se bazează pe activități de lucru fără a interfera cu informații inutile și elimină scurgerea materialelor. Pentru toate operațiunile, informațiile vor fi înregistrate în sistem, excluzând falsificarea datelor cu ajustări, ștergerea datelor etc. Înregistrarea automată a activităților de muncă vă permite să afișați corect timpul efectiv lucrat al angajaților, evaluând serviciul clienți, orele suplimentare sau pauzele frecvente, afectând salariile. Folosind software, este posibil să disciplinați angajații, ceea ce este, de asemenea, o sarcină importantă.

Program de contabilitate magazin

Programul de contabilitate al magazinului va identifica cu promptitudine mărfurile cu mișcare lentă care zăbovesc în mod inutil în depozite, înghețând astfel fondurile investite. Analiza cererii consumatorilor vă permite să formulați în mod competent o gamă de produse, adăugând sau reducând pozițiile produselor. Software-ul elimină lipsa de timp pentru ajustări de preț, ținând cont de modificările prețului de achiziție în timpul revânzării. La achiziționarea de mărfuri în valută, este posibil să se analizeze modificările prețului de cumpărare ținând cont de modificările cursurilor de schimb. De asemenea, este posibil să se analizeze aplicațiile de pe piață prin compararea prețurilor. Toate datele despre mărfuri vor fi înregistrate în nomenclator, cu coduri și articole, cantități totale în magazine și depozite, prețuri, termene de valabilitate, locație de depozitare și imagine. Imaginile pot fi obținute din orice mediu de informare (reviste), precum și prin citirea imaginilor de pe o cameră web. Datele de expirare ale produselor sunt controlate automat de software, informând utilizatorii în timp util pentru a lua o decizie rapidă. Programul poate funcționa corect pentru o perioadă nelimitată de timp, ceea ce nu se poate spune despre angajații care, din cauza factorilor umani, pot face diverse erori.

Contabilitatea magazinului

Contabilitatea unui magazin este extrem de importantă, afișând informații despre cantitatea și datele de expirare ale produselor. Cu o abordare competentă și un management și o contabilitate proastă a calității, deseori apar greșeli, iar surplusurile sau lipsurile de bunuri sunt relevate în timpul inventarierii. Software-ul oferă capacitatea de a efectua inventarierea, contabilitatea cantitativă și calitativă într-un mod automat, integrându-se cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie. Astfel, este posibilă automatizarea procesului de cumpărare a rămas fără bunuri, identificarea articolelor nelichide și aranjarea diferitelor promoții și reduceri la aceste articole pentru a vinde rapid și a obține profit. In cazul in care nu este posibil ca proprietarul prizei sa fie prezent la locul de munca, este asigurata posibilitatea controlului de la distanta prin supraveghere video. Datele analitice și statistice vor fi prezentate managerului în timp util, stabilindu-le în planificatorul de sarcini. Este posibil să utilizați analize convenabile și actualizate asupra vânzărilor de produse, calculând suma totală la casele de marcat din magazin și pe conturi.

Contabilitate computerizată pentru un magazin

Contabilitatea computerizată pentru un magazin contribuie la munca eficientă a angajaților, cu mobilitate sporită, prevăzând crearea unei mișcări transparente a mărfurilor de la un depozit la altul sau către magazine. Programul oferă posibilitatea de a genera rapid documente și rapoarte utilizând tehnologii informatice moderne cu șabloane electronice disponibile. La completarea materialelor cu date, este posibil să importați informații din diferite fișiere, care acceptă formatele Word și Excel. Nu este nevoie să introduceți manual informații în aplicație pentru numele produselor primite, sistemul va face acest lucru automat prin scanarea codurilor de bare pentru această sau acea informație. Folosind echipamentele de depozit și de marcat, este posibilă îmbunătățirea contabilității și vânzării mărfurilor prin automatizarea proceselor de lucru. La returnarea mărfurilor, specialiștii vor introduce prompt informații despre articolele cu probleme, recalculând veniturile în cheltuieli. Calculul printr-un program de calculator este efectuat automat, folosind un calculator electronic.

Contabilitate in magazin

Contabilitatea într-un magazin ar trebui să fie efectuată cu control deplin nu numai asupra activităților de muncă, a legalității acțiunilor angajaților, ci și a prezenței clienților. Software-ul este echipat cu funcționalitate de ultimă generație care permite identificarea clienților prin introducerea de informații în sistem. Programul prevede menținerea unei baze de date separate pentru clienți și furnizori, introducerea și ajustarea informațiilor de contact, istoricul cumpărăturilor și vânzărilor, decontărilor reciproce etc. Pentru a crește loialitatea clienților, este planificată utilizarea metodelor moderne de marketing, oferind un sistem de bonusuri de reduceri. Astfel, în baza de date a clienților vor fi înregistrate și informații despre cardurile de bonus și reduceri, mărimea reducerii și suma totală a veniturilor aduse în magazin. Este posibil să se creeze liste de prețuri separate pentru clienții obișnuiți, oferind privilegii suplimentare.

Program pentru desfășurarea comerțului într-un magazin

Programul de desfășurare a comerțului într-un magazin nu prevede pierderi financiare suplimentare pentru achiziționarea altor sisteme, având funcționalitate nelimitată. Software-ul, interacționând cu contabilitatea 1C, vă permite să efectuați contabilitate financiară, să creați și să transmiteți documentația de raportare în timp util. Planificarea achizitiilor se realizeaza conform graficelor, analizand soldul marfurilor din depozite. În acest fel, este posibil să se elimine timpul de nefuncționare prin evaluarea cererii clienților. Interacțiunea cu sistemul bancar vă permite să efectuați decontări reciproce cu clienții și furnizorii într-o formă fără numerar, suportând diverse valute. În fiecare zi este posibil să vedeți starea vânzărilor, controlul soldurilor și fondurilor în fiecare casă de marcat și în conturile unei organizații comerciale.

Programul de contabilitate magazin vă permite să automatizați procesul de atragere și păstrare a clienților, aranjarea promoțiilor și reducerilor în timp util. Programul vă permite să trimiteți mesaje de informații clienților prin numerele de contact selectate sau baza de date în ansamblu. Prin mesaje SMS, este posibil nu numai să oferiți informații despre calculele bonusului, produse noi, livrare, dar și să primiți feedback cu o evaluare a serviciului. Asistența de înaltă calitate a serviciilor pentru clienți este sarcina principală a oricărei companii din domeniul serviciilor și comerțului. Prin analiza datelor din sistem, este posibilă îmbunătățirea performanței calității personalului. Software-ul vă permite să optimizați timpul de lucru al angajaților, oferind posibilitatea de a utiliza zilnic un motor de căutare electronic, prin introducerea unei interogări pe categorie de produs, cod sau articol, denumire etc. Software-ul este responsabil pentru lucrul eficient cu bunurile, controlul și ambalarea și imprimarea etichetelor de preț. Imprimantele termice sunt folosite pentru a imprima etichete de preț și etichete. Software-ul asigură generarea automată a documentelor de plată fără a fi nevoie de anularea manuală a produselor.

Contabilitate magazin - program

Contabilitatea magazinului - programul vă permite să urmăriți întregul ciclu atunci când lucrați cu comenzi, de la momentul plasării și generării comenzilor până la expedierea către cumpărător. Lucrul cu hărțile geografice vă ajută să construiți rute, să monitorizați starea de livrare a comenzilor și să analizați termenele limită. Software-ul are ca scop automatizarea completă a controlului și managementului afacerii. Este oferită posibilitatea de tranzacționare online, acceptând comenzile în formă electronică automat. Astfel, este posibilă reducerea pierderilor temporare și accelerarea vânzării mărfurilor, dezvoltând eficient afacerile în întreaga lume. De asemenea, în sistemul de pe hărți geografice este posibil să se constate o creștere sau scădere a cererii consumatorilor într-o anumită regiune, cu posibilitatea deschiderii de noi puncte de vânzare cu amănuntul în funcție de cerere. De asemenea, software-ul este capabil să interacționeze nu numai cu magazinele online, ci și cu piețele. Sincronizarea datelor elimină furnizarea incorectă de informații către clienți.

Programe de contabilitate pentru magazine

Programele de contabilitate în magazin contribuie la munca de înaltă calitate, fără a fi necesară suspendarea vânzărilor în timpul unui audit. Detașarea, vânzarea, deplasarea și anularea mărfurilor se vor efectua automat. Software-ul vă permite să gestionați decontările reciproce și să afișați informații despre debitori în sistem. În caz de întârziere a plății, informațiile despre clienții cu probleme vor fi înregistrate în baza de date pentru lucrările ulterioare cu plata în avans 100%. Managementul financiar este fundamental pentru conducerea unei afaceri, oferind managementului posibilitatea de a avea acces la informații în orice moment. Când lucrați în program, este posibil să utilizați diverse dispozitive de lucru. Funcționarea simultană a mai multor dispozitive de lucru elimină erorile și timpul de nefuncționare, oferind posibilitatea de a schimba mesaje de informații prin rețeaua internă. Prin instalarea software-ului, este asigurată automatizarea completă a locului de muncă.

Magazin - contabilitate

Contabilitatea magazinului folosind un program de contabilitate a mărfurilor vă permite să automatizați funcțiile cheie de cumpărare, vânzare și returnare a produselor. Software-ul vă permite să configurați un sistem de reduceri cu puncte cumulate. Prin instrucțiuni clare, convenabile și vizuale de revizuire video, puteți stăpâni cu ușurință principiile controlului. Profitați de instalarea de probă gratuită pentru a evalua calitatea funcționalității dezvoltării. Achiziționând software-ul într-o versiune licențiată, primiți două ore de asistență tehnică de la specialiști. Dacă aveți întrebări, lăsați o solicitare și specialiștii noștri în comunicare vă vor contacta pentru a le răspunde și pentru a vă ajuta cu instalarea software-ului, selectarea modulelor și instrumentelor.

Aspectul programului

Magazin software de contabilitate

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a software-ului pentru contabilitatea magazinului

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.