Posibilitățile unui program de casă de marcat pentru computer
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul are o interfață colorată și convenabilă, accesibilă publicului, cu setări de configurare individuale pentru utilizatori;
- onectarea la program se realizează de pe orice dispozitiv de lucru, cu înregistrarea și utilizarea unui cont la conectare și la efectuarea sarcinilor de lucru;
- rogramele de lucru vor fi generate automat, cu analiza timpului si a calitatii executiei, identificandu-se cei mai buni angajati pentru perioadele de raportare;
- rogramul vă permite să înregistrați munca angajaților, cu plata salariilor pe baza indicatorilor efectivi calculați, timpul lucrat și volumele vânzărilor;
- perațiile de calcul sunt efectuate automat de către sistem, folosind algoritmi introduși zilnic într-un calculator electronic;
- ăutarea informațiilor este efectuată de un motor de căutare contextuală cu o interogare introdusă într-o fereastră electronică, optimizând timpul de lucru;
- ontrolul dublu în interiorul magazinelor și depozitelor se realizează cu ajutorul camerelor de securitate instalate și care transmit automat imagini video;
- nformațiile vor fi stocate în volum nelimitat, în forma sa originală într-o stocare centralizată în cloud,
- n număr nelimitat de utilizatori pot participa simultan la program și pot face schimb de mesaje de informații printr-o rețea locală sau de internet;
- osibilitatea de a trimite automat mesaje în program în formă masivă sau selectivă către numerele de telefon mobil ale clienților sau pe e-mail pentru asistență informativă;
- enținerea unei baze de date unice pentru toți clienții și furnizorii cu informații de contact, starea vânzărilor, plăți, carduri de bonus și plată, recenzii și evaluări;
- oftware-ul realizează inventarierea utilizând echipamente de înaltă tehnologie, citind rapid codurile produselor și reflectând informațiile în sistem, fără a întrerupe munca;
- ucrul cu fluxul de documente presupune suportarea diverselor formate și șabloane pentru generare, cu completarea automată a datelor la mutarea din diverse surse;
- entinerea nomenclatorului pentru toate categoriile cu denumire, descriere, cantitate de solduri, cost, cerere, termene de valabilitate (la bunuri perisabile) etc.;
- lasificarea mărfurilor vă permite să vedeți poziții lichide și nelichide, articole de sfârșit, evidențierea acestora în diferite culori și completarea stocurilor în timp util pentru buna funcționare a afacerii de tranzacționare.
Program de casa de marcat pentru calculator
Programul de casa de marcat pentru calculator are o interfata simpla, un catalog de produse gata facut, cu informatii suplimentare pentru vanzarea rapida a bunurilor si serviciilor. Astăzi programele pot fi folosite pe computere și smartphone-uri, realizând sarcinile atribuite rapid și eficient. Software-ul este selectat și personalizat individual pentru companie, ținând cont de domeniul de activitate. Software-ul trebuie să aibă funcționalitatea necesară și să fie adecvat din toate punctele de vedere, inclusiv din punct de vedere al costurilor. Dintre evoluțiile prezentate, la monitorizarea pieței, merită evidențiat unul dintre cele mai bune programe „Sistem de contabilitate universal”. Software-ul este echipat cu o compoziție modulară și instrumentală extinsă potrivită pentru orice domeniu de activitate. În ceea ce privește politica de prețuri, este de remarcat disponibilitatea pentru fiecare organizație, chiar și cu un buget mic. De asemenea, nu există nicio plată suplimentară pentru o taxă lunară de abonament, care, la rândul său, economisește și mai mult bugetul companiei. Informațiile despre cheltuieli și venituri vor fi afișate în sistem, cu gestionarea documentelor
Sisteme de case de marcat computerizate
Sistemele de case de marcat computerizate vă permit să automatizați procesele de lucru cu cheltuieli minime de timp, efort și bani. Software-ul de casă de marcat vă permite să gestionați simultan un număr nelimitat de puncte de vânzare cu amănuntul, gestionând finanțele și inventarul. La înregistrarea, primirea, mutarea mărfurilor între depozite, puncte de vânzare cu amănuntul, toate procesele vor fi efectuate conform unei scheme transparente. Informațiile vor fi înregistrate în sistem în documentația de raportare. Astfel, nu există furt de bunuri și falsificarea datelor. Software-ul este conceput pentru a automatiza complet procesele de lucru, analizând activitățile angajaților, luând în considerare calculul veniturilor și cheltuielilor, generând documente, cecuri și facturi, efectuând evidențe contabile și de depozit. Cu o abordare integrată și interacțiunea programului cu echipamente de înaltă tehnologie de depozitare și casă de marcat, munca va deveni și mai convenabilă și mai eficientă. Managerul va putea analiza datele de vânzări de la distanță, având drepturi nelimitate, ceea ce nu se poate spune despre capacitățile angajaților Drepturile bazate pe activitatea de muncă vor fi limitate în accesul la informații confidențiale. Utilizatorii pot accesa sistemul de pe orice computer și telefon mobil, efectuând cu ușurință sarcinile de lucru. Prin delimitarea capacităților utilizatorilor, informațiile nu vor interfera cu specialiștii, iar accesul terților cu scurgeri de informații va fi, de asemenea, exclus.
Sistem computer de casa de marcat
Sistemul de casa de marcat computerizat prevede începerea lucrului prin achiziționarea unei versiuni licențiate pentru fiecare dispozitiv de lucru. În plus, este furnizată înregistrarea inițială a utilizatorilor, reflectând datele personale, puterile și drepturile. În program, munca va deveni mai eficientă cu o conexiune multicanal a tuturor dispozitivelor de lucru, cu transferul de informații prin mesaje. Este posibilă combinarea tuturor diviziilor structurale pentru control unificat, simplificare și contabilitate. Pe baza unei analize a activităților de muncă ale personalului, este posibilă ținerea evidenței orelor de lucru, motivând personalul să lucreze activ, cu încurajare și acumularea de bonusuri la salariu. De asemenea, este posibil, prin analiza muncii angajaților, să se identifice cei mai buni pentru o anumită perioadă, totodată stimulând și disciplinant. Toate procesele efectuate de utilizatori se vor desfășura într-un cont personal, cu autentificare și parolă de securitate. Configurarea unui cont este efectuată de toată lumea într-o formă personală, folosind parametrii de configurare flexibili, limbi în 96 de titluri, module și instrumente, teme pentru screensaver-ul desktop. Astfel, munca va fi confortabilă. Configurarea unui panou lingvistic vă permite să interacționați competent și fără neînțelegeri cu clienții și furnizorii străini, având un impact productiv asupra afacerii în ansamblu.
Descărcați casa de marcat pe computer
Descărcarea casei de marcat pe un computer cu o conexiune rapidă este disponibilă la achiziționarea software-ului „Universal Accounting System”. Software-ul asigură stocarea informațiilor în stocarea în cloud într-un volum nelimitat. Astfel, este posibilă automatizarea procesului de vânzare a mărfurilor, cu orice metodă de plată, precum și cu generarea și tipărirea bonurilor. Software-ul automatizat implică utilizarea unui motor de căutare contextual pentru a afișa rapid informații pe baza unei cereri introduse într-o fereastră electronică. Merită să ne amintim de delegarea drepturilor de utilizator atunci când furnizați date de informații. Motorul de căutare contextuală economisește timp utilizatorilor prin efectuarea rapidă de vânzări, contabilitate și servicii pentru clienți. Interacțiunea cu echipamentele de marcat vă permite să citiți rapid codul produsului și să îl reflectați în sistem la vânzare. Fiecare produs va avea atasata o eticheta cu nume, descriere si cod de bare daca nu este atasat un autocolant, este posibil sa se foloseasca o fisa separata care indica codurile scurte; Prin îndreptarea dispozitivului de scanare, informațiile vor fi afișate automat pe monitor.
Program de casa de marcat pe computer
Programul de casă de marcat de pe computer vă ajută să câștigați mai mult prin dezvoltarea și gestionarea unei afaceri cu funcționalități suplimentare. Programul de casă de marcat îi ajută pe casierii să vândă bunuri oferind sfaturi pentru a crește suma cecului, oferind bunuri și servicii suplimentare. Software-ul vă permite să utilizați oportunitățile moderne de marketing pentru a atrage și păstra clienți solvenți. Astfel, prin analiza condițiilor pieței și a volumelor de vânzări, este posibilă aranjarea sistematică a reducerilor și promoțiilor pentru a determina poziția mărfurilor cu cea mai mică cerere. Aplicația facilitează identificarea bunurilor populare și nelichide, ceea ce vă permite să eliminați timpul de nefuncționare și înghețarea fondurilor din cauza articolelor învechite și a datelor de expirare expirate. În program puteți vedea de fapt starea tuturor produselor, clasificându-le pe categorii. Prin clasificarea produselor pe categorii, cerere și disponibilitate, este ușor să găsiți și să oferiți informații clienților. De asemenea, este posibil să subdivizați și să evidențiați pozițiile produselor în diferite culori pentru a identifica imediat articolele rezervate, care se încheie. Pentru diferențierea prin parametri externi, este posibil să folosiți imagini ale produselor care pot fi folosite din reviste sau de pe o cameră web.
Program de casa de marcat pentru PC
Programul de casă de marcat pentru PC vă permite să automatizați procesul de calcul și introducere a informațiilor. Programul de comerț și casa de marcat vă permite să efectuați rapid contabilitatea cantitativă și calitativă a mărfurilor. La primirea, anularea, inventarierea și mutarea mărfurilor, se vor folosi un scaner de coduri de bare și un terminal de colectare a datelor. Pe lângă cantitatea de mărfuri, programul vă permite să asigurați un control de înaltă calitate al depozitării mărfurilor și menținerea datelor de expirare dacă data de expirare este potrivită, sistemul va afișa informații cu o notificare trimisă specialiștilor pentru a rezolva acest lucru; emisiune. Pe baza analizei și evaluării calității stocurilor stocate, este posibilă reproducerea achiziției de articole lipsă, ținând cont de lichiditatea acestora. Pentru a atrage cumpărători și a vinde articole cu vânzare lentă, se plănuiește furnizarea de bunuri la un preț redus. De asemenea, este posibil să utilizați sistemul de fidelizare bonus. Cumpărătorii vor putea folosi punctele bonus acumulate la achizițiile ulterioare, crescând automat chitanța cu o sumă mai mare.
Program de casa de marcat
Programul de casă de marcat este accesibil fiecărui utilizator, chiar și cu puțină experiență în software. Software-ul vă permite să mențineți un inventar al tuturor articolelor cu nume, descriere, cantitate totală, evaluare a cererii și cost. Atunci când este integrat cu site-uri web și piețe, este posibil să descărcați un catalog cu toate produsele și prețurile curente. Cererile și comenzile vor fi procesate automat. Este posibil să controlați starea comenzilor și a livrării în toate etapele, de la asamblare și înregistrare până la rezultatul final al predării mărfurilor către clienți și primirea unei evaluări. Evaluările clienților sunt extrem de importante pentru analiza serviciului clienți. Prin trimiterea de mesaje către numerele de telefon mobil ale clienților, este posibil să primiți evaluări și feedback cu privire la calitatea produselor și a serviciilor. Toate procesele vor fi înregistrate în sistem, cu excepția accesului de către terți, efectuarea de ajustări fără știrea managementului, retragerea și transferul de informații etc.
Programe de casa de marcat
Programele de casa de marcat fac fata cel mai bine sarcinilor atribuite, automatizeaza procesele si optimizeaza consumul de resurse. Programul este capabil să interacționeze cu o imprimantă pentru a imprima chitanțe și facturi, etichete, suportând plata diferitelor modele. Forțarea documentelor, rapoartelor și facturilor se efectuează atât manual pe hârtie, cât și electronic, folosind șabloane încorporate care sunt, de asemenea, completate automat. Completarea se face automat, mutând datele din sursele disponibile. Când lucrați cu documente și rapoarte, pot fi utilizate diferite formate de fișiere. Când lucrați cu fluxul de documente, sunt furnizate salvarea automată, numerotarea și datarea. Căutarea materialelor necesare este simplificată folosind un motor de căutare contextuală prin introducerea unei cereri într-o fereastră electronică. Calculele pentru cel mai bun rezultat și economisirea timpului vor fi efectuate cu ajutorul unui calculator electronic, indicând cantitatea de produs selectată reflectată în nomenclatură. Aplicația are capacitatea de a urmări cifra de afaceri zilnică a magazinelor, reflectând fondurile în fiecare casă de marcat și în cont, efectuând plăți fără numerar.
Software pentru casa de marcat
Software-ul de casă de marcat vă permite să îmbunătățiți lucrul cu clienții și furnizorii prin menținerea unei baze de date unice a contrapărților. Contactele și detaliile, solicitările și consultațiile, cardurile de bonus și de plată, plățile și comenzile vor fi înregistrate în baza de date CRM. Informatiile de contact folosite vor fi folosite la trimiterea de mesaje, notificarea despre produse noi, promotii, bonusuri, starea livrarii etc. În program, informațiile despre toate comenzile și vânzările vor fi înregistrate pentru analiză. Astfel, atunci când se analizează veniturile permanente ale clienților, este posibil să se acorde o reducere suplimentară cu formarea unei liste de prețuri separate. Pentru cumpărătorii cu probleme, livrarea și vânzarea mărfurilor se asigură la primire, cu plata 100%. Plățile pot fi efectuate în numerar și fără numerar, susținând lucrul cu sistemele bancare, acceptând fonduri în orice monedă mondială, cu conversie promptă. Informațiile despre toate resursele financiare vor fi reflectate în program cu furnizarea de rapoarte analitice și statistice. Este posibil să comparați volumele de vânzări, să monitorizați piața și să analizați prețurile.
Programul de casă de marcat vă permite să vindeți rapid bunuri și servicii, reflectând informații cu suport documentar. Contabilitatea va fi realizată prin integrare cu contabilitatea 1C. În program, în procesul de înregistrare a orelor de lucru, este posibilă analizarea datelor privind performanța academică, făcând calcule salariale pe baza indicatorilor efectivi calculați. Crearea programelor de lucru va fi un proces automat, cu monitorizare de la distanță a implementării. Monitorizarea de la distanță a activităților de lucru se realizează prin integrarea dispozitivelor de lucru cu computerul principal, reflectând timpul efectiv de lucru și volumul sarcinilor finalizate, informațiile transmise etc. Controlul în interior se realizează cu ajutorul camerelor de securitate, iar în prezent transmit materiale pentru analiză și depozitare. Astfel, nu există nicio posibilitate de scurgere de date, furt de articole de inventar sau apariția unor situații controversate din cauza serviciului prost pentru clienți.
Programul de case de marcat promovează dezvoltarea afacerii cu o extindere a bazei de clienți datorită eficienței citirii informațiilor la cerere și vânzării de mărfuri. Pentru a crește volumele de vânzări și a intra pe piața globală, este disponibil să luați în considerare
tranzacționare online. În acest fel, este posibil nu numai să economisiți bani prin închirierea spațiilor pentru magazine și angajarea de personal suplimentar cu plata salariului. Livrarea se va face direct din depozite, optimizand timpul de lucru. În timpul livrării, vor fi utilizate hărți geografice, indicând în mod convenabil adresele clienților și calculând calendarul și costul. De asemenea, hărțile la scară largă sunt folosite pentru a analiza cea mai mare activitate de vânzări dintr-o anumită regiune, analizând expansiunea afacerii. Atunci când tranzacționează online, cumpărătorilor li se cere să se înregistreze în sistem pentru a selecta în mod independent produsele și a plasa comenzi cu plăți. Când articolele sunt mutate în coș, dar nu se face nicio achiziție, sistemul va analiza datele și va trimite automat un mesaj de memento clienților.
Programul de casa de marcat are o interfata frumoasa si accesibila, cu functionalitati avansate. Programul poate folosi funcționalitatea de ultimă oră pentru a produce rezultate de înaltă calitate. Pentru a putea evalua și stăpâni imediat capacitățile prezentate de dezvoltatorii companiei, merită să instalați gratuit o versiune de testare, care reflectă pe deplin funcționalitatea programului licențiat. Specialiștii companiei vă vor sfătui cu privire la întrebări suplimentare, trimițându-ne o solicitare la adresa de e-mail indicată pe site, unde sunt prezentate și module și instrumente, o recenzie video pentru analiza capabilităților și recenziile clienților. Programul este convenabil și nu necesită instalare sau învățare îndelungată. Totul este suficient de clar chiar și pentru un utilizator neexperimentat.
Video cu un program de casa de marcat pentru un computer
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de casa de marcat pentru computer
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.