Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin de hardware
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul este multifuncțional și vă permite să automatizați complet execuția sarcinilor zilnice;
- odul multi-utilizator asigură munca uniformă pentru toți angajații departamentelor organizației, oferind posibilitatea de a schimba mesaje de informații prin rețeaua internă;
- ucrarea presupune utilizarea dispozitivelor mobile, calculatoarelor, tabletelor de oriunde în lume;
- tilizatorii intră în program introducând numele și parola în contul lor, identificând utilizatorul și capabilitățile;
- apacitățile separate ale utilizatorului garantează protecția datelor confidențiale;
- ăutarea instantanee a informațiilor se realizează folosind un motor de căutare contextuală cu o interogare introdusă în fereastra electronică;
- antități nelimitate de informații pot fi stocate într-un depozit centralizat;
- entinerea unei baze de date a contrapartidelor CRM faciliteaza furnizarea de informatii de contact, istoricul cererilor si vanzarilor, platilor etc.;
- rin trimiterea automată de mesaje SMS, MMS, Viber, este posibilă trimiterea scrisorilor de informare despre oferte profitabile în magazine, produse noi, reduceri, promoții și acumulări de bonusuri;
- alculul automat este efectuat în program folosind un calculator electronic;
- nventarierea se realizează cu ajutorul echipamentelor de depozit (terminale de colectare a datelor și scanere de coduri de bare), afișarea indicatorilor cantitativi ai soldurilor produselor, economisind timp și excluzând faptele de furt și falsificarea datelor;
- amerele de securitate vă permit să monitorizați de la distanță activitățile din interiorul magazinelor și depozitelor;
- utomatizarea gestiunii documentelor, folosind șabloane cu completare automată a datelor, prin import și export de materiale;
- nformațiile despre produsele echipamentelor se vor consemna în aplicație în nomenclator, completând fișele de produse cu denumiri articole, descrieri, cantități, costuri etc.;
- rogramul facilitează planificarea activităților viitoare ale companiei, construind strategii de afaceri cu soluții de marketing, analizând indicatorii generali ai cererii și vânzărilor de echipamente în grafice și diagrame pentru orice perioadă de timp.
Software pentru un magazin de hardware
Software-ul pentru un magazin de hardware vă permite să gestionați eficient procesele de afaceri, să afișați informații atât despre produse, cât și despre vânzări, menținându-vă în mod activ baza de clienți. În momentul de față, programele sunt necesare pentru orice tip de afacere, indiferent de amploarea muncii și a personalului. Programul este conceput pentru a optimiza resursele de muncă, ajutând nu numai managerul în management, ci și angajații în efectuarea muncii de calitate în sarcinile zilnice. Programele sunt împărțite în funcție de funcționalitate, cost, număr de utilizatori, eficiență etc. Pentru a vă proteja prin alegerea rapidă a unui program pentru un magazin de hardware, ar trebui să monitorizați piața, să analizați funcționalitatea versiunii demo prezentate și să citiți recenziile utilizatorilor. Faptele de fraudă ale dezvoltatorilor fără scrupule nu pot fi excluse: aceștia oferă utilizatorilor gratuit un program limitat în capabilități, iar apoi urmează o plată considerabilă pentru a salva datele de informații și a extinde funcționalitatea. Prin urmare, este necesar să contactați companii de dezvoltare reputate, cum ar fi „Sistemul de contabilitate universal”. Programul este ușor de gestionat datorită parametrilor accesibili publicului, a unei selecții personale de module și instrumente și a unui cont oferit fiecărui utilizator. O politică de prețuri accesibile fără taxă de abonament va permite utilizarea rațională a fondurilor bugetare ale companiei.
Automatizare magazin de echipamente
Automatizarea magazinului de hardware este disponibilă prin software, optimizând cheltuirea resurselor companiei. Automatizarea într-un magazin de hardware este asigurată prin interacțiunea aplicației cu diverse dispozitive de contabilitate, control și analiză de înaltă tehnologie. Cu o automatizare completă, utilizatorii vor petrece un minim de timp efectuând lucrări de rutină. Este asigurată și interacțiunea prin rețeaua locală a tuturor angajaților cu schimbul de mesaje de informații în modul multi-utilizator. Programul este convenabil și ușor de înțeles pentru fiecare utilizator, fără excepție, indiferent de experiența în software. Folosind programul, este posibilă monitorizarea activităților de lucru cu analiza generală și calculul salariilor, evaluarea nivelului și calității serviciului, timpul total lucrat, viteza de îndeplinire a sarcinilor atribuite, implementarea planului etc. Calculele automate efectuate de un calculator electronic sunt întotdeauna corecte, excluzând erorile sau falsificarea datelor. Pentru orice magazin, siguranța și inventarul de bunuri de înaltă calitate este important. Pentru a asigura această sarcină, este prevăzută integrarea cu echipamentele din depozit pentru acceptarea automată, descrierea, vânzările, mișcarea și inventarul.
Automatizarea unui magazin de electrocasnice
Automatizarea unui magazin de electrocasnice se realizează prin menținerea nomenclaturii și completarea fișelor de produse cu informații detaliate. În nomenclator, fiecare articol de electrocasnice va fi trecut cu o descriere, cantitatea totală, data producției și perioada de garanție, rating etc. La returnarea aparatelor electrocasnice, angajații magazinului vor putea emite rapid certificate de retur, afișând informații despre articolele cu probleme din sistem. Fiecărui articol i se va atribui un cod de produs, prin care specialiștii vor putea găsi rapid date în sistem. Folosind un scaner de coduri de bare, puteți scana instantaneu codul produsului, cu un calcul general al sumei plății la vânzare. De asemenea, în timpul automatizării unui magazin de electrocasnice, software-ul prevede generarea rapidă de documente, rapoarte, acte, facturi, cecuri, folosind șabloane electronice. Umplerea automată economisește timp și elimină erorile asociate cu diverși factori, inclusiv factorul uman. Lucrul cu documentația oferă suport pentru diferite formate, conversia în Word și Excel Informațiile vor fi stocate într-un singur spațiu de informații, cu capacitate de stocare nelimitată. Când lucrați cu o imprimantă termică, puteți economisi timp eliminând plățile suplimentare pentru înlocuirea cartuşelor.
Contabilitate într-un magazin de hardware
Contabilitatea într-un magazin de hardware este efectuată automat de software, precum și controlul, managementul și analiza. Pe lângă contabilitatea depozitului, software-ul este responsabil și de contabilitate și analiză. Programul de contabilitate al magazinului de hardware prevede menținerea unei baze de date separate a contrapărților, care va afișa informații de contact, istoricul cooperării (vânzări și decontări reciproce), recenzii etc. Programul vă permite să trimiteți mesaje informative prin SMS, Viber, MMS, e-mail. De asemenea, este posibil să utilizați funcția de telefonie PBX ultramodernă. În momentul de față, tranzacționarea online este destul de relevantă, cu posibilitatea de a vinde mărfuri direct din depozite. Astfel, atunci când lucrați cu hărți geografice, este posibilă simplificarea și automatizarea procesului de livrare a comenzilor cu electrocasnice la adresele clienților. Monitorizarea proceselor de lucru este destul de convenabilă și ușoară cu ajutorul camerelor de securitate integrate care afișează informații în timp real despre starea acțiunilor angajaților și vizitatorilor magazinului. De fapt, software-ul este multifuncțional pentru a vă familiariza cu capabilitățile în detaliu, ar trebui să solicitați sfatul specialiștilor, precum și să instalați în mod independent versiunea de testare, prezentată într-un format gratuit pe site-ul oficial.
Programe video pentru un magazin de hardware
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru magazinul de hardware
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.