Capabilitățile sistemului CRM de recepție și consum de mărfuri
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul este prezentat cu o politică de prețuri accesibile, făcându-l accesibil chiar și pentru o afacere înființată;
- oftware-ul automatizează procesele zilnice, inclusiv operațiunile de decontare;
- nteracțiunea cu sistemele bancare prevede un sistem de plată fără numerar în orice monedă mondială, conversia fondurilor la cursul de schimb curent;
- ontabilitatea timpului de lucru prevede afișarea indicatorilor efectivi calculați ai timpului total lucrat și a planului de lucru finalizat;
- mportul și exportul de date înlocuiește introducerea manuală cu optimizarea timpului de lucru;
- unt acceptate diferite formate de fișiere, transformând rapid documentele și rapoartele;
- oftware-ul asigură interacțiunea tuturor unităților structurale cu dispozitivele de lucru într-un singur sistem pentru interacțiunea convenabilă și schimbul de date de informații;
- devenit mai accesibilă găsirea rapidă a informațiilor necesare folosind un motor de căutare electronic cu capabilități diferențiate de utilizator;
- oftware-ul poate fi evaluat prin consultarea specialiștilor și instalarea prealabilă a unei versiuni de testare în format gratuit;
- rimiterea în vrac sau selectivă de mesaje informative la trimiterea SMS, Viber, Email;
- ste posibilă menținerea unei baze de date unificate a contrapărților cu afișarea informațiilor de contact și istoricul cooperării;
- ocumentele și rapoartele, tabelele și jurnalele vor fi generate automat folosind șabloane electronice;
- ontabilitatea depozitului se realizează prin integrarea cu dispozitive moderne de înaltă tehnologie care optimizează timpul de lucru și elimină timpul de nefuncționare și produsele expirate;
- ontabilitatea se realizează în interacțiune cu sistemul 1C;
- anagerul va putea monitoriza de la distanță activitățile de lucru folosind camere de securitate.
Program de recepție și consum de mărfuri
Programul de recepție și consum de mărfuri reduce foarte mult timpul pierdut pe operațiunile din depozit prin analiza datelor privind excedente sau lipsuri, sporind eficiența activităților de lucru. Dintre varietatea largă de dezvoltări prezentate specializate în contabilitate automată, control și management, merită evidențiat software-ul companiei „Universal Accounting System”. La raportarea primirii și consumului de mărfuri, software-ul poate folosi funcția de terminal pentru casierii din magazine, cu statistici de analiză și vânzări sporite. Software-ul este prezentat cu o politică de prețuri accesibile, taxă de abonament gratuită, care nu sparge buzunarele nici măcar unei afaceri înființate. Software-ul facilitează controlul constant asupra stocării calității articolelor de inventar, excluzând acțiunile ilegale care implică furtul sau deteriorarea proprietății. În software, toate informațiile vor fi stocate în format electronic, limitând drepturile de acces ale terților, prevenind scurgerea de informații.
Cum se gestionează primirea și consumul de mărfuri
Cum se gestionează recepția și consumul de bunuri folosind software-ul? Software-ul este automatizat cu funcționalități nelimitate. Puteți stăpâni rapid principiile software-ului analizând o scurtă recenzie video sau consultând specialiști. De asemenea, merită luat în considerare faptul că la achiziționarea de software vi se oferă suport tehnic de două ore cu înregistrarea fiecărui utilizator într-un formular personal. La înregistrarea și autorizarea ulterioară a utilizatorilor în sistem va fi folosit un cont cu login și parolă securizate, asigurând confidențialitatea datelor informaționale. Fiecare utilizator va putea să selecteze în mod independent instrumentele necesare pentru lucrările ulterioare, să configureze panoul de limbă cu o alegere între una sau mai multe limbi străine și să selecteze o temă pentru desktop. De asemenea, este posibilă combinarea tuturor diviziunilor structurale într-un singur sistem informațional pentru interacțiunea locală și schimbul de mesaje informative. Într-un singur program, se poate gestiona o întreagă rețea de magazine, afișând recepția și consumul de mărfuri cu calculul cifrei de afaceri financiare.
Bunuri de intrare și de ieșire
Recepția și consumul mărfurilor se realizează într-un program cu automatizare cuprinzătoare, afișând informații în sistem. Software-ul vă permite să identificați în timp util lipsurile sau excesele de mărfuri, influențând productiv indicatorii generali de performanță. Software-ul facilitează contabilizarea automată a primirii și consumului de mărfuri, înregistrând informații în aplicație, cu modificări ulterioare ale prețurilor. Este posibil să se analizeze modificările de preț dacă informațiile sunt salvate, comparând prețul de achiziție al bunurilor achiziționate într-o anumită monedă, ținând cont de modificările cursurilor de schimb. De asemenea, este posibil să se analizeze datele privind cererea de bunuri, extinzând sau reducând intervalul în timp util. Astfel, este posibil să se elimine cheltuielile inutile ale resurselor financiare cu timpi de nefuncționare și mărfuri întârziate. Calculele vor fi efectuate automat folosind un calculator electronic, introducând algoritmi de calcul. Software-ul automatizează complet procesele zilnice ale utilizatorilor, minimizând contabilitatea manuală folosind instrumente moderne de contabilitate detaliată și controlul stocurilor din depozit.
Jurnalul de primire și consum de mărfuri
Jurnalul de încasări și cheltuieli de mărfuri ajută la afișarea informațiilor actualizate ținând cont de compararea cantității totale de mărfuri, excluzând în același timp discrepanțe în cifrele calculate. Jurnalul va afișa informații despre data și ora primirii sau consumului mărfurilor, cost, cantitate totală, date de expirare etc. Software-ul acceptă lucrul cu diferite formate de fișiere, folosind materiale existente și apoi să-și ceară scuze. Software-ul vă permite să optimizați pierderea timpului de lucru atunci când lucrați cu o bază de informații în care este posibil să stocați volume nelimitate de materiale. Căutarea informațiilor se realizează rapid folosind un motor de căutare contextuală, oferind utilizatorilor anumite informații bazate pe activitatea de muncă, ținând cont de capacitățile diferențiate ale utilizatorului. Software-ul facilitează menținerea competentă a nomenclaturii cu afișarea tuturor articolelor de mărfuri, clasificându-le după categorie, disponibilitate și cost. Este posibil să adăugați informații despre descriere, număr articol, cantitate, date de expirare, imagini atașate primite de la o cameră web sau din fișierele existente. Programul vă permite să evidențiați anumite articole de produs în culori diferite, cu furnizarea rapidă de informații despre articolele care expiră sau articolele nelichide.
Contabilitatea bunurilor de intrare și de ieșire
Contabilitatea primirii si consumului de marfuri va fi afisata in situatiile financiare. Contabilitatea se realizează prin interacțiunea software-ului cu sistemul 1C. Astfel, nu este nevoie să efectuați introducerea suplimentară a datelor, calculul, generarea documentației și raportarea, toate procesele se vor desfășura într-un singur program fără pierderi de timp și investiții financiare suplimentare pentru achiziționarea de software suplimentar. În program, este posibil să se efectueze contabilitatea mărfurilor, analizând indicatorii generali de vânzări, controlând momentul primirii și consumului produselor. Se are în vedere implementarea automată a inventarului prin integrarea cu echipamente de înaltă tehnologie la zi. Astfel, este posibilă eliminarea costurilor materiale, fără a fi necesară implicarea angajaților. Rapoartele vor fi generate automat în formă electronică în timpul lucrului. La formare se vor aplica șabloane cu umplere automată, prevăzând importul și exportul de materiale.
Tabelul de primire și consum de mărfuri
Tabelul de primire și consum de mărfuri presupune ajustări nelimitate, cu căutarea datelor informaționale pe articole și coduri, categorii clasificate etc. Software-ul este folosit pentru a simplifica activitățile de lucru, oferind posibilitatea de a distinge rapid un tip de produs de altul prin imaginea atașată. Programul vă permite să afișați și să analizați în detaliu toate acțiunile efectuate de utilizatori în sistem, generând prompt documentația de raportare pentru revizuire și imprimare convenabilă. Software-ul oferă, de asemenea, posibilitatea de a trimite mesaje informative prin SMS, MMS, e-mail și Viber. De asemenea, este posibilă menținerea unei baze de date unice cu date generale ale contrapărților, inclusiv informații de contact și istoricul cooperării și decontărilor reciproce. Programul vă permite, de asemenea, să țineți evidența orelor de lucru, analizând activitățile personalului, reflectând informațiile în declarații și calcularea generală a salariilor. Este asigurată integrarea cu sistemele bancare, sugerând plata fără numerar prin transferul de fonduri în orice monedă mondială. Pentru a vă familiariza cu oferta inovatoare și a preselecta instrumentele și modulele necesare, este posibil să descărcați o versiune de testare gratuită.
Programe video pentru primirea și consumarea mărfurilor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru primirea și consumarea mărfurilor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.