Posibilitățile unui sistem CRM pentru un magazin mic
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul poate fi folosit atât pentru întreprinderile mici, cât și pentru cele mari, personalizând individual parametrii de configurare și selectând o compoziție modulară;
- rogramul are opțiuni de configurare flexibile cu un panou de control simplu și convenabil;
- umărul de utilizatori unici care lucrează nu are restricții, combinând dispozitive de lucru pentru control complet și schimb de mesaje de informații prin rețeaua internă;
- vidența orelor de lucru se realizează automat, citirea activităților generale ale angajaților cu o comparație a planului de vânzări finalizat, reflectat în plata salariilor;
- rogramul face posibilă monitorizarea de la distanță în interiorul magazinelor și depozitelor, primind înregistrări video de la camerele de securitate în timp real;
- osibilitatea reflectării tuturor activităților financiare la integrarea programului cu contabilitatea 1C;
- enerarea documentației și raportarea se realizează automat, folosind șabloane și completând importul și exportul datelor, salvarea cu numerotare în baza de date;
- uteți găsi rapid informațiile necesare folosind un motor de căutare contextuală;
- ste posibil să afișați informații despre fiecare articol în cardurile de produs, cu un cod de bare, cost, TVA, cantitate, descriere, termene de expirare, poză etc.
- nventarierea se realizează automat, folosind echipamente integrate de depozit, citind prompt codurile și reflectând informațiile în sistem;
- aza de date a contrapărților include stocarea și actualizarea contactelor, istoricul vânzărilor și consultărilor, livrarea, plățile etc.;
- oftware-ul are capacitatea de a trimite automat mesaje SMS, MMS, Email pentru a oferi informații clienților cu oferte avantajoase;
- reșterea loialității la acordarea de reduceri și acordarea de puncte bonus clienților care utilizează carduri de reducere;
- entru management competent și analiza datelor, sunt utilizate grafice și diagrame cu informații de raportare privind vânzările și cifra de afaceri ale companiei;
- rogramul poate interacționa cu sistemul bancar pentru a efectua plăți fără numerar, făcând în mod convenabil achiziții în magazine și pe site-uri web.
Program pentru un magazin mic
Un program pentru un magazin mic are aceeași nevoie de contabilitate, control și management ca atunci când conduce o afacere mare. Pentru dezvoltarea și extinderea afacerilor de astăzi, software-ul specializat este un asistent indispensabil, care, datorită versatilității sale, poate automatiza procesele zilnice. Când alegeți software, nu trebuie să răspundeți la sloganurile zgomotoase ale dezvoltatorilor fără scrupule care oferă o versiune de probă a programului pentru unul cu licență. În caz contrar, acest lucru este plin de pierderi considerabile de bani și timp pentru un program care nu este potrivit pentru funcționalitatea acestuia. Există diverse programe pe piață de la diferiți dezvoltatori, care diferă în funcție de funcționalitate, preț și alți parametri. Pentru a alege un sistem de înaltă calitate, merită să monitorizați ofertele pieței pe baza propriilor cerințe pentru asistentul electronic. Dorim să vă atragem atenția asupra programului automat „Sistem de contabilitate universal”. Programul are o interfață frumoasă cu opțiuni de configurare accesibile publicului care se adaptează intuitiv nevoilor utilizatorilor. În programul pentru un magazin mic, drepturile utilizatorului sunt protejate, la fel ca și confidențialitatea datelor. Costul este accesibil, cu o taxă de abonament gratuită și posibilități nelimitate.
Program de contabilitate pentru un magazin mic
Un program de contabilitate pentru un magazin mic vă permite să afișați toate numele produselor cu etichete atașate cu coduri și articole. Dacă nu este posibil să atașați etichete cu coduri de bare, este posibil să afișați coduri scurte de produs pe o bucată de hârtie separată prin scanarea și afișarea informațiilor în sistem. Înregistrarea obligatorie a fiecărui utilizator implică crearea unui cont, care este ulterior utilizat pentru munca zilnică atunci când se conectează de pe orice dispozitiv de lucru. Astfel, în sistem este posibil să se efectueze controlul deplin și contabilitatea activităților de muncă, cu introducerea datelor în foile de pontaj și acumularea lunară a salariilor pe baza indicatorilor calculati ai timpului total lucrat și a planului finalizat. În program, drepturile de acces ale utilizatorilor sunt limitate, prevăzând delegarea capabilităților utilizatorului pe baza activității de lucru. De asemenea, este posibil să se facă schimb de date de informații printr-o rețea locală sau prin Internet între utilizatori, oferind funcționarea multi-utilizator. În programul de contabilitate al magazinului mic este posibilă clasificarea produselor pe categorii, evidențierea articolelor în diferite culori, evidențierea articolelor lichide sau expirate. Cardurile de produse vor conține informații despre articole și coduri, cu cost, inclusiv descriere și imagine. Acest lucru facilitează angajaților să găsească și să compare produse similare prin potrivirea soldurilor și a evaluărilor.
Programul pentru un magazin mic vă permite să vă extindeți afacerea prin deschiderea de noi puncte de vânzare prin analiza cererii consumatorilor dintr-o anumită regiune. Chiar și cu un sortiment mic, este necesar un inventar regulat. În program, toate procesele sunt automatizate, ținând cont de suportul echipamentelor de înaltă tehnologie, prin care este posibil să se efectueze cu ușurință controlul, acceptarea și vânzarea mărfurilor, analizând datele despre cerere și ofertă. Prin intermediul dispozitivelor de scanare la citirea codurilor de produs, este posibilă afișarea rapidă a informațiilor în sistem, deservind mai mulți clienți, ceea ce afectează și volumul de vânzări crescut și loialitatea. Software-ul permite managerului să țină pasul cu activitățile de afaceri prin furnizarea de date analitice și statistice. De asemenea, este posibil să se analizeze modificările de preț prin compararea costurilor de achiziție folosind rapoarte pentru o anumită perioadă de timp. Pentru a promova produsele într-un program de magazin mic, este posibil să utilizați soluții moderne de marketing folosind interacțiunea cu diverse site-uri și piețe. La vânzarea produselor online, este posibil să se minimizeze timpul consumat și cheltuirea resurselor financiare prin livrarea direct din depozite la adresa specificată de către cumpărător folosind hărți geografice. Hărțile la scară largă ajută la calcularea timpului de livrare a comenzii, a costului și, de asemenea, la analiza regiunilor cu cea mai mare cerere.
Cum să păstrezi înregistrările într-un mic magazin
Consultanții companiei Universal Accounting System vor răspunde cum să țină evidența într-un mic magazin. Software-ul permite calcule automate folosind un calculator electronic, având în prealabil introduși algoritmi de calcul. În program, este posibilă automatizarea procesului de gestionare a documentelor, generând facturi, acte și alte documente în formă electronică folosind șabloane completate fie manual, fie prin import și export de date. Programul prevede menținerea unei baze de clienți, producerea de corespondență în masă sau selectivă de natură informațională pentru a notifica despre ofertele profitabile și noile sosiri de mărfuri. Este posibilă livrarea comenzilor folosind hărți geografice. Toate activitățile financiare chiar și ale unui mic magazin vor fi afișate în contabilitate atunci când programul este sincronizat cu sistemul 1C. Un program automat multifuncțional contribuie la funcționarea competentă a oricărui tip de afacere. Puteți evalua mai întâi cum să păstrați evidența unui magazin mic și cum să configurați software-ul instalând o versiune de testare, care este furnizată complet gratuit. Un bonus pentru un program de înaltă calitate este două ore de asistență tehnică.
Programe video pentru un magazin mic
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru un magazin mic
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.