Capacitățile sistemului CRM pentru calcularea comenzilor de imprimare
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Fiecare angajat va putea planifica întâlniri cu orice client, reflectând acest lucru în program, pentru a nu uita nimic
Planul activităților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Setând calcularea pentru fiecare tip de lucru executat, veți putea accelera la maxim procesul de calculare a oricăror comenzi
Calcularea comenzii - Contractele, formularele, specificațiile comenzilor și multe altele se pot elabora automat
Completarea formularelor - La fiecare comandă pot fi anexate diverse fișiere, de exemplu, cu macheta comenzii
Fișiere atașate - Programul permite separația automată a comenzii în compozite, în cazul imprimării offset
Compozite - În sistemul nostru poate lucra aprovizionatorul, menționând existența materialelor necesare pentru executarea fiecărei comenzi
Aprovizionare - Veți obține și posibilitatea de a ține evidența depozitului: înregistrarea materialelor, transmiterea la producere și excluderea
Evidența în depozit - Chiar și în hală, fiecare lucrător va putea cu ajutorul ecusonului său să preia spre executare o anumită activitate și să menționeze despre executarea ei
Lucrul halei - Veți putea analiza ușor ce produs se bucură de popularitate
Obiecte - Toate departamentele vor interacționa ca un mecanism de succes unic
Legătura dintre
departamente - Sistemul va arăta statistica comenzilor pentru fiecare client în secțiunea categoriilor de produse
Sinteza clienților - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veția avea la dispoziție informația veridică privind comenzile nefinalizate pentru ziua respectivă
În producere - Programul va arăta întreaga statistică pe comenzi, pentru perioada selectată, pentru analiza comenzilor, lucrului angajaților, termene și producție
Productivitate - Veți afla ușor ce ce consumabile sunt necesare pentru comenzi, pentru orice zi
Materiale - O listă comodă a sarcinilor pentru tăierea hârtiei va optimiza activitatea colaboratorilor dvs.
Tăiere - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Veți putea afla informația detaliată despre epuizarea, existența sau mutarea fiecărui produs, în orice moment, pentru orice depozit
Evidența în depozit - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin sistemul USU puteți efectua plăți pentru serviciile de imprimare;
- oftware-ul poate lua în considerare costurile directe și indirecte, precum și costurile totale;
- oftware-ul poate fi configurat pentru bugetarea procesului;
- alculele pot fi efectuate automat cu parametri specificați;
- eți putea evalua munca din diferite unghiuri;
- În software puteți înregistra toate veniturile primite;
- eți putea evalua munca angajaților după diverse criterii;
- nformațiile calculate pot fi prezentate în format electronic și hârtie;
- apacitățile platformei pot fi scalate;
- uteți defini drepturi de acces în program;
- uncțiile extinse sunt disponibile la cerere;
- uteți organiza orice număr de conturi într-un spațiu de lucru;
- oftware-ul este configurat pentru contabilitate la distanță;
- oluția software este scalabilă;
- eți putea obține alte oportunități, vă rugăm să trimiteți o cerere.
Imprimare - calcul
Imprimare - plățile se fac în tipografii în fiecare zi, acest lucru se poate aplica atât comenzilor mici, cât și comenzilor mari. Datorită acestui fapt, costul și parametrii comenzii sunt calculate. Aceasta ia in considerare: tipul de produs, tirajul, dimensiunea, hartia, tipul tiparirii, procesarea, urgenta, livrarea. Pot fi luați în considerare și alți factori și circumstanțe.
Calculator pentru imprimare
Calculatorul pentru imprimare poate fi implementat pe baza software-ului USU. Să ne uităm la ce categorii posibile pot fi luate în considerare în calcule. Costul produsului finit poate fi calculat după stabilirea parametrilor produsului.
De exemplu, va trebui să determinați formatul produsului, tipul hârtiei, densitatea, culoarea și necesitatea procesării post-tipărire. Costul este afectat de circulație, produse personalizate și markup. Poate fi implementat în funcție de urgența sau caracterul nestandard al comenzii.
Calculator de imprimare
Calculatorul de imprimare se lansează după selectarea opțiunilor de imprimare. De exemplu, tipul de imprimare poate fi determinat: offset, digital, serigrafie și așa mai departe. Hârtia va fi utilizată în producție; formatul acesteia afectează și costul. Parametri precum culoarea, laminarea, embosarea și așa mai departe joacă, de asemenea, un rol.
Calculator de imprimare offset
Calculatorul de imprimare offset poate lua în considerare caracteristici precum: procesarea post-presare. De exemplu, pot fi utilizate următoarele tehnici: îndoire, pliere, perforare, legare și alte procese. Pentru a determina prețul, poate fi necesar să determinați și tipul de legare. Se poate baza pe lipici, capse sau arcuri.
Calculator de imprimare digitală
Calculatorul de imprimare digitală este legat de costul consumabilelor. Aceasta include calcularea consumului de hârtie, film, vopsea și alte materiale. În programul USU veți putea menține evidența depozitului și controla bilanțele materialelor astfel încât să nu apară o situație la acceptarea unei comenzi, dar să nu existe sau să existe resurse materiale insuficiente pentru implementarea acesteia.
Program pentru calcularea comenzilor de imprimare
Un program pentru calcularea comenzilor de imprimare poate ajuta la optimizarea plasării pe o coală. De exemplu, în software puteți crea un șablon și puteți efectua calcule în funcție de modelul de tăiere. Puteți selecta aspectul optim pentru a economisi hârtie.
Imprimare - calculator
Imprimare - calculatorul poate calcula costurile de transport. De exemplu, se poate determina livrarea materialelor la tipografie sau se pot face calcule asupra costului livrării produselor finite către client. În sistem puteți crea propuneri comerciale, le puteți imprima sau le puteți trimite prin e-mail.
Calculator de produse de imprimare
USU poate suporta nu numai un calculator pentru produse tipărite, ci și să salveze și să întrețină carduri pentru clienți. Acest lucru este valabil mai ales pentru consumatorii obișnuiți de servicii. În software, puteți crea profiluri separate și puteți salva istoricul comenzilor. Aceste informații pot fi utile pentru creșterea loialității clienților și implementarea unor programe care să o stimuleze.
În software-ul USU, puteți defini drepturi de acces la date. Acest lucru va proteja informațiile comerciale și va permite fiecărui angajat să se concentreze doar asupra sarcinilor sale.
Calculatorul de imprimare și software-ul acceptă importul și exportul de date. De exemplu, puteți încărca fișiere de aspect în sistem și apoi puteți efectua calcule. În sistem, puteți crea cazuri separate pentru proiecte și puteți introduce toate detaliile acolo. Software-ul de la USU va ajuta nu numai la calcule. Veți putea organiza activități pentru afacerea dvs. în ansamblu. Prin intermediul sistemului, puteți organiza procese pentru departamente, puteți distribui sarcini și menține controlul. Software-ul vă va permite să controlați costurile și să determinați profitabilitatea.
Calculul costului produselor de imprimare
Vă putem oferi multe servicii suplimentare. Puteți achiziționa o versiune de bază cu funcții exclusive.
Calculul costului produselor de imprimare poate avea loc chiar automat. Vă invităm să încercați programul într-o versiune de probă și să simțiți beneficiile utilizării acestuia. La comandă, dezvoltăm capacități individuale, chiar și pentru calcule. Puteți trimite solicitarea dvs. chiar acum și vă vom oferi o prezentare personalizată. Cu USU puteți obține rezultate excelente în gestionarea activităților dumneavoastră.
Programe video pentru calcularea comenzilor de imprimare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru calcularea comenzilor de tipărire
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Tipografie
Companie media
Agenție de publicitate
Companie de producere
Companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.