1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. CRM pentru imprimare

Potrivit a 65 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

CRM pentru imprimare

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru tipografii

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Fiecare angajat va putea planifica întâlniri cu orice client, reflectând acest lucru în program, pentru a nu uita nimic
    Planul  activităților

    Planul activităților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Setând calcularea pentru fiecare tip de lucru executat, veți putea accelera la maxim procesul de calculare a oricăror comenzi
    Calcularea comenzii

    Calcularea comenzii
  • Contractele, formularele, specificațiile comenzilor și multe altele se pot elabora automat
    Completarea formularelor

    Completarea formularelor
  • La fiecare comandă pot fi anexate diverse fișiere, de exemplu, cu macheta comenzii
    Fișiere atașate

    Fișiere atașate
  • Programul permite separația automată a comenzii în compozite, în cazul imprimării offset
    Compozite

    Compozite
  • În sistemul nostru poate lucra aprovizionatorul, menționând existența materialelor necesare pentru executarea fiecărei comenzi
    Aprovizionare

    Aprovizionare
  • Veți obține și posibilitatea de a ține evidența depozitului: înregistrarea materialelor, transmiterea la producere și excluderea
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Chiar și în hală, fiecare lucrător va putea cu ajutorul ecusonului său să preia spre executare o anumită activitate și să menționeze despre executarea ei
    Lucrul halei

    Lucrul halei
  • Veți putea analiza ușor ce produs se bucură de popularitate
    Obiecte

    Obiecte
  • Toate departamentele vor interacționa ca un mecanism de succes unic
    Legătura dintre departamente

    Legătura dintre
    departamente
  • Sistemul va arăta statistica comenzilor pentru fiecare client în secțiunea categoriilor de produse
    Sinteza clienților

    Sinteza clienților
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veția avea la dispoziție informația veridică privind comenzile nefinalizate pentru ziua respectivă
    În producere

    În producere
  • Programul va arăta întreaga statistică pe comenzi, pentru perioada selectată, pentru analiza comenzilor, lucrului angajaților, termene și producție
    Productivitate

    Productivitate
  • Veți afla ușor ce ce consumabile sunt necesare pentru comenzi, pentru orice zi
    Materiale

    Materiale
  • O listă comodă a sarcinilor pentru tăierea hârtiei va optimiza activitatea colaboratorilor dvs.
    Tăiere

    Tăiere
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Veți putea afla informația detaliată despre epuizarea, existența sau mutarea fiecărui produs, în orice moment, pentru orice depozit
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Prin USU vei putea gestiona activitățile de tipărire;
  • istemul vă permite să calculați comenzile;
  • uteți oferi suport complet de la calcule până la livrarea produselor finite către client;
  • uteți atașa comenzi individuale unui anumit manager și le puteți urmări;
  • eți putea urmări stările de execuție, veți putea monitoriza respectarea termenelor limită;
  • rin intermediul software-ului puteți gestiona fluxul de documente și puteți lucra cu specificații;
  • În USU puteți lucra într-o singură bază de date de clienți, aceasta este construită pe principiul CRM;
  • eți putea să construiți planuri de lucru și să le controlați după date;
  • rin intermediul serviciului puteți urmări informații despre plata serviciilor și alte cheltuieli bănești;
  • ând o comandă este primită, USU poate calcula instantaneu costul comenzii pe baza criteriilor;
  • oate procesele declarate pot fi calculate în software;
  • rin rapoarte, puteți determina profitabilitatea activităților;
  • uteți comanda de la noi dezvoltarea funcțiilor individuale;
  • entru angajați, puteți diferenția drepturile de acces la date;
  • istemul vă va îmbunătăți semnificativ contabilitatea.

CRM pentru imprimare

Tipografiile moderne se dezvoltă rapid, iar acest lucru se aplică nu numai instrumentelor de tipărire automatizate. Contabilitatea și serviciul pentru clienți sunt, de asemenea, îmbunătățite. Astăzi, managementul prin CRM pentru tipografii este folosit în mod activ în muncă.

Acest sistem este conceput pentru gestionarea simplificată a clienților, comenzilor și proceselor de afaceri din industrie. USU vă oferă o soluție modernă care vă optimizează activitățile.

Sistem CRM pentru tipografie

Un sistem CRM pentru o tipografie de la USU va face managementul clienților un profesionist. Sistemul poate menține o bază de date a consumatorilor de servicii. În USU puteți stoca date despre clienți, contactele acestora și informații despre istoricul interacțiunilor. Veți putea gestiona stările: nou, permanent, VIP și așa mai departe.

De asemenea, prin intermediul software-ului, puteți urmări activitatea: datele comenzilor, preferințele și frecvența solicitărilor. În acest fel, îți poți construi cu ușurință o strategie potrivită pentru interacțiunea cu anumiți clienți, ținând cont de nevoile acestora.

CRM pentru tipografii

CRM pentru tipografii va ajuta la gestionarea comenzilor. În primul rând, le puteți crea în sistem și le puteți aranja conform criteriilor specificate. De exemplu, puteți specifica dimensiunea produsului, tirajul, culoarea și alte caracteristici. În USU, puteți oferi suport complet pentru onorarea comenzilor: puteți implementa stări de la acceptarea unei cereri până la expediere și efectuați urmărirea.

Prin intermediul software-ului puteți gestiona termenele limită. De exemplu, puteți implementa mementouri automate despre termene limită, întârzieri, necesitatea anumitor acțiuni atunci când ajungeți la starea de trimis și așa mai departe. Când implementați servicii suplimentare în sistem, le puteți înregistra: proiectare, livrare, procesare post-tipărire și așa mai departe.

Sistem CRM pentru imprimare

Un sistem CRM pentru imprimare vă va permite să desfășurați o muncă eficientă în domeniul finanțelor. De exemplu, veți putea lucra cu facturi și veți putea controla plățile. Veți putea ține evidența plăților anticipate și a datoriilor, a genera rapoarte privind veniturile, cheltuielile și profiturile. Sistemul va arăta profitabilitatea proceselor dumneavoastră.

SRM pentru tipografie

SRM pentru o tipografie vă va permite să planificați cu ușurință producția de produse finite. De exemplu, puteți calcula rapid costul comenzilor. Poate reflecta: înregistrarea materialelor, programul de lucru și serviciile suplimentare. Cu sarcini mari, puteți gestiona încărcătura echipamentului și puteți menține un program de lucru.

În același timp, este posibilă și asigurarea coordonării între departamente, distribuirea sarcinilor între designeri, tipografi, logisticieni și așa mai departe.

Prin intermediul sistemului, puteți implementa o muncă eficientă cu comunicări și notificări. Puteți organiza mementouri pentru clienți despre termene limită și plăți. De asemenea, puteți automatiza trimiterea prin poștă a promoțiilor, a noilor servicii și a notificărilor despre pregătirea comenzii. Pentru a comanda, putem dezvolta un bot pentru ca dvs. să comunicați cu clienții.

CRM pentru imprimare vă va permite să lucrați cu analize și rapoarte. De exemplu, puteți analiza comenzile după frecvență, volum, tip de produs și așa mai departe. De asemenea, puteți evalua productivitatea angajaților: cine a procesat mai multe comenzi, viteza de execuție, satisfacția clienților și așa mai departe. Prin USU puteți obține date despre indicatori cheie: venituri, profit, eficiență a producției.

În timpul operațiunilor, consumabilele sunt în mod inevitabil achiziționate și consumate, de aceea este foarte important să se țină evidența stocurilor. Prin USU puteți implementa cu ușurință acest lucru, puteți chiar să asigurați anularea automată a materialelor atunci când executați comenzi standard.

Cu USU, puteți oferi diferite tipuri de integrări, de exemplu, cu un program de contabilitate pentru contabilitatea financiară, casa de marcat și echipamentele de depozit și așa mai departe. Dacă este necesar, putem oferi conexiuni la site-uri web și piețe pentru a accepta comenzi online.

SRM pentru imprimare

SRM pentru imprimare vă va ajuta să creșteți loialitatea clienților. Prin intermediul software-ului, puteți implementa orice program de fidelitate și gestionați corect reducerile și promoțiile. De asemenea, putem oferi instrumente pentru urmărirea feedback-ului. Doar o mică parte din ceea ce vă putem oferi este descrisă aici. Mai multe detalii pot fi obținute pe site-ul nostru sau în timpul unei consultații personale.

Aspectul programului

CRM pentru imprimare

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită de software de tipografie

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Tipografie

    Tipografie
  • Companie media

    Companie media
  • Agenție de publicitate

    Agenție de publicitate
  • Companie de producere

    Companie de producere
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.