1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Automatizarea tipografiei

Potrivit a 258 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Automatizarea tipografiei

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea tipografiei

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Fiecare angajat va putea planifica întâlniri cu orice client, reflectând acest lucru în program, pentru a nu uita nimic
    Planul  activităților

    Planul activităților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Setând calcularea pentru fiecare tip de lucru executat, veți putea accelera la maxim procesul de calculare a oricăror comenzi
    Calcularea comenzii

    Calcularea comenzii
  • Contractele, formularele, specificațiile comenzilor și multe altele se pot elabora automat
    Completarea formularelor

    Completarea formularelor
  • La fiecare comandă pot fi anexate diverse fișiere, de exemplu, cu macheta comenzii
    Fișiere atașate

    Fișiere atașate
  • Programul permite separația automată a comenzii în compozite, în cazul imprimării offset
    Compozite

    Compozite
  • În sistemul nostru poate lucra aprovizionatorul, menționând existența materialelor necesare pentru executarea fiecărei comenzi
    Aprovizionare

    Aprovizionare
  • Veți obține și posibilitatea de a ține evidența depozitului: înregistrarea materialelor, transmiterea la producere și excluderea
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Chiar și în hală, fiecare lucrător va putea cu ajutorul ecusonului său să preia spre executare o anumită activitate și să menționeze despre executarea ei
    Lucrul halei

    Lucrul halei
  • Veți putea analiza ușor ce produs se bucură de popularitate
    Obiecte

    Obiecte
  • Toate departamentele vor interacționa ca un mecanism de succes unic
    Legătura dintre departamente

    Legătura dintre
    departamente
  • Sistemul va arăta statistica comenzilor pentru fiecare client în secțiunea categoriilor de produse
    Sinteza clienților

    Sinteza clienților
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veția avea la dispoziție informația veridică privind comenzile nefinalizate pentru ziua respectivă
    În producere

    În producere
  • Programul va arăta întreaga statistică pe comenzi, pentru perioada selectată, pentru analiza comenzilor, lucrului angajaților, termene și producție
    Productivitate

    Productivitate
  • Veți afla ușor ce ce consumabile sunt necesare pentru comenzi, pentru orice zi
    Materiale

    Materiale
  • O listă comodă a sarcinilor pentru tăierea hârtiei va optimiza activitatea colaboratorilor dvs.
    Tăiere

    Tăiere
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Veți putea afla informația detaliată despre epuizarea, existența sau mutarea fiecărui produs, în orice moment, pentru orice depozit
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Prin intermediul USU este ușor să automatizezi contabilitatea tipăririi;
  • ugetarea poate fi efectuată pentru fiecare comandă;
  • uteți efectua calcule automate pentru comenzile standard;
  • rin intermediul sistemului, puteți oferi suport complet pentru procese;
  • uteți atribui aplicații fiecărui manager;
  • Întregul proces de producție poate fi împărțit după statut;
  • eți putea monitoriza termenele limită prin intermediul software-ului;
  • istemul poate funcționa cu orice documente și formulare;
  • uteți lucra cu clienții prin intermediul funcțiilor CRM;
  • uteți crea planuri de lucru pentru departamente și angajați pentru fiecare zi;
  • oftware-ul vă permite să urmăriți componentele financiare ale proceselor: plăți, datorii, avansuri și așa mai departe;
  • uteți introduce criterii detaliate pentru comenzi în software;
  • uteți organiza contabilitatea depozitului;
  • unt disponibile posibilități pentru anularea automată a articolelor de inventar în timpul fabricării produselor standard;
  • Încercați software-ul în acțiune în versiunea de încercare.

Automatizarea tipografiei

Automatizarea tipografiei este o necesitate în condiții moderne. Astăzi este foarte important să oferim nu numai servicii de înaltă calitate, ci și să oferim servicii excelente și să prețuim loialitatea consumatorilor de servicii.

Utilizarea sistemelor automatizate aduce beneficii semnificative afacerii: comoditate în gestionarea comenzilor, resurselor, proceselor de producție și finanțelor, desfășurarea activităților într-o manieră simplificată, dar de înaltă calitate, fără erori manuale. Vă sugerăm să utilizați software-ul USU pentru a vă gestiona activitățile, care poate optimiza activitățile în diverse domenii.

Automatizarea tipografiei prin USU - haideți să privim mai în detaliu posibilitățile. In primul rand, vei putea tine cont de comenzi si vei desfasura munca profesionista cu clientii. În USU veți putea să utilizați funcțiile CRM și să înregistrați toate interacțiunile și nuanțele de cooperare. Ulterior, vi se va furniza înregistrarea comenzilor, stările acestora și istoricul complet.

Atunci când lucrați cu o comandă, veți putea ține cont de specificul serviciilor de tipărire, de exemplu: tiraje, formate, tipuri de tipărire, materiale și nu numai. Când lucrați cu clienții, veți putea întocmi corect contracte, facturi, facturi, să le stocați electronic și să le tipăriți după caz.

Prin intermediul platformei puteți planifica producția. Veți putea să creați planuri de producție, să țineți evidența încărcăturii echipamentelor și angajaților, să calculați termenele limită pentru finalizarea comenzilor și să primiți mementouri despre termenele viitoare de comandă.

Automatizarea tipăririi

Automatizarea tipăririi poate fi asociată cu gestionarea stocurilor. În timpul producției, este necesară achiziționarea acestora și monitorizarea consumului. Prin intermediul sistemului puteți face acest lucru fără piedici. În același timp, veți primi date exacte și transparență a operațiunilor. Prin intermediul software-ului, puteți păstra înregistrări ale materialelor precum hârtie, vopsele și alte consumabile.

Angajatul responsabil va putea monitoriza în timp util soldurile stocurilor din depozit și va putea configura sistemul pentru a genera automat cereri de reaprovizionare de la furnizori. Pentru a controla soldurile, veți putea să efectuați rapid un inventar și să preveniți furtul sau atitudinea necinstită față de lucrul cu articolele din inventar.

Automatizarea producției de imprimare

Automatizarea producției de imprimare este, de asemenea, asociată cu contabilitatea financiară. Prin intermediul software-ului, puteți calcula costul comenzilor, puteți înregistra încasările și cheltuielile și puteți controla conturile de încasat și de plătit. Dacă este necesar, puteți genera oricând situații financiare pe baza acestor indicatori.

Automatizare în imprimare

Automatizarea în industria tipografică poate ajuta semnificativ la stabilirea costurilor comenzilor. De exemplu, puteți calcula automat costul unei comenzi pe baza parametrilor, aceștia pot fi foarte diferiți: tiraj, format, tip de hârtie, timp de tipărire și așa mai departe. Prin intermediul software-ului, puteți efectua o analiză comparativă a costurilor pentru diferite circulații sau tehnologii.

Software de automatizare a tipăririi

Programul de automatizare a unei tipografii de la USU are functionalitate CRM. În software, puteți menține un istoric al interacțiunilor cu clienții, puteți planifica evenimente de marketing și puteți configura software-ul pentru a vă anunța despre date importante, promoții sau programe de loialitate.

Automatizarea calculelor în tipărire

Automatizarea calculelor în imprimare poate fi integrată cu echipamente sau alte servicii. De exemplu, la efectuarea plăților, integrarea cu echipamentele de marcat este foarte convenabilă, iar pentru eliberarea produselor finite dintr-un depozit, cu echipamente de depozit. Toți indicatorii introduși în sistem pot fi analizați cu ușurință prin rapoarte. De exemplu, puteți analiza performanța unui atelier sau a unui manager individual. De asemenea, puteți genera rapoarte privind comenzile, clienții și profiturile.

Analiza va ajuta la identificarea zonelor care necesită corecție pentru a îmbunătăți procesele.

Program de automatizare în imprimare

Prin USU puteți urmări starea comenzilor în timp real. Software-ul poate fi personalizat pentru a se potrivi nevoilor afacerii și parametrilor individuali. Sistemul permite configurarea foarte ușoară a interfeței și a fluxurilor de lucru. Software-ul de automatizare in imprimare de la USU poate fi echipat cu alte functii importante pentru activitatile dumneavoastra. Cu noi vei putea să-ți gestionezi activitățile profesional.

Aspectul programului

Automatizarea tipografiei

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea tipografiei

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Tipografie

    Tipografie
  • Companie media

    Companie media
  • Agenție de publicitate

    Agenție de publicitate
  • Companie de producere

    Companie de producere
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.