Caracteristicile calculatorului pentru imprimare
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Fiecare angajat va putea planifica întâlniri cu orice client, reflectând acest lucru în program, pentru a nu uita nimic
Planul activităților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Setând calcularea pentru fiecare tip de lucru executat, veți putea accelera la maxim procesul de calculare a oricăror comenzi
Calcularea comenzii - Contractele, formularele, specificațiile comenzilor și multe altele se pot elabora automat
Completarea formularelor - La fiecare comandă pot fi anexate diverse fișiere, de exemplu, cu macheta comenzii
Fișiere atașate - Programul permite separația automată a comenzii în compozite, în cazul imprimării offset
Compozite - În sistemul nostru poate lucra aprovizionatorul, menționând existența materialelor necesare pentru executarea fiecărei comenzi
Aprovizionare - Veți obține și posibilitatea de a ține evidența depozitului: înregistrarea materialelor, transmiterea la producere și excluderea
Evidența în depozit - Chiar și în hală, fiecare lucrător va putea cu ajutorul ecusonului său să preia spre executare o anumită activitate și să menționeze despre executarea ei
Lucrul halei - Veți putea analiza ușor ce produs se bucură de popularitate
Obiecte - Toate departamentele vor interacționa ca un mecanism de succes unic
Legătura dintre
departamente - Sistemul va arăta statistica comenzilor pentru fiecare client în secțiunea categoriilor de produse
Sinteza clienților - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veția avea la dispoziție informația veridică privind comenzile nefinalizate pentru ziua respectivă
În producere - Programul va arăta întreaga statistică pe comenzi, pentru perioada selectată, pentru analiza comenzilor, lucrului angajaților, termene și producție
Productivitate - Veți afla ușor ce ce consumabile sunt necesare pentru comenzi, pentru orice zi
Materiale - O listă comodă a sarcinilor pentru tăierea hârtiei va optimiza activitatea colaboratorilor dvs.
Tăiere - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Veți putea afla informația detaliată despre epuizarea, existența sau mutarea fiecărui produs, în orice moment, pentru orice depozit
Evidența în depozit - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- În software-ul Universal Accounting System se pot face calcule pentru servicii din domeniul producției de tipar;
- alculatorul vă permite să calculați costul pentru diferite tipuri de producție de produse;
- e asemenea, calculul poate fi efectuat automat;
- uteți implementa o listă de prețuri în software și puteți calcula costul pe baza acesteia;
- oftware-ul vă permite să urmăriți inventarul și materialele;
- ferim suplimentar opțiuni personalizate;
- rin intermediul software-ului poți gestiona sucursale;
- apacitățile programului sunt ușor de scalat;
- uteți comanda de la noi dezvoltarea unei aplicații personale;
- ugetul proiectului poate include diferite tipuri de cheltuieli;
- În program, fiecărui angajat i se pot acorda drepturi individuale de acces la date;
- oftware-ul este conceput pentru gestionarea comenzilor și proiectelor;
- istemul oferă funcții pentru suport complet al proceselor;
- escărcați versiunea de încercare gratuit;
- u noi, procesele dumneavoastră contabile se vor îmbunătăți.
Calculator tipografie
Un calculator pentru o tipografie este un instrument foarte important, datorită acestui contor de încredere, puteți calcula ușor și rapid procesele de producție. Mai mult, puteți vedea în contextul articolelor de cost din ce este compus costul comenzii. Datele, dacă este necesar, pot fi furnizate clientului pentru transparență.
De obicei, un astfel de instrument face parte dintr-un software special. Vă sugerăm să utilizați software de la USU. Această platformă vă permite să accelerați procesul de decontare, să minimizați erorile și să îmbunătățiți interacțiunea cu consumatorii de servicii. Va ajuta la optimizarea activităților de la fiecare site. Poate fi folosit în versiuni de bază și exclusive. În această recenzie, vă vom spune mai multe despre lucrul cu costul comenzilor.
Calculator de tipografie
Calculatorul tipografiei este conceput în primul rând pentru a calcula costul comenzilor. Ce categorii pot fi luate în considerare la calcularea și formarea costurilor? În primul rând, se iau în considerare datele despre formatul produsului. Ce vom face? Un fluturaș, o carte de vizită, o revistă sau altceva? În funcție de aceasta, se vor selecta materialul, tipul hârtiei, densitatea și culoarea acesteia.
Ulterior, se ia în calcul volumul de activitate: tiraj, număr de pagini și alte date cantitative. De asemenea, merită să calculați costurile de imprimare, tăiere, laminare, pliere și alte operațiuni. Totul depinde de serviciile oferite de tipografie.
Tipografie - calculator
Tipografie - calculatorul ia în considerare costurile și materialele de imprimare. Inițial, se poate selecta formatul optim de hârtie pentru a minimiza risipa și se pot face calcule asupra cantității de hârtie pentru circulație. La calcul joacă un rol și tipul de imprimare: offset, digital sau alt tip. Costul este influențat de alegerea și luarea în considerare a vopselelor. De exemplu, poate selecta în funcție de numărul de culori, o paletă specială sau lacuire UV.
Calculul costurilor la tipografie
Calcularea costurilor într-o tipografie afectează și procesele post-tipărire. De exemplu, pot fi furnizate servicii de îndoire, laminare, tăiere, legare și așa mai departe. Toate acestea se reflectă în preț. Pot fi furnizate și servicii suplimentare, cum ar fi ambalarea sau livrarea. Aceste servicii se vor reflecta si pe chitanta.
Datorită software-ului USU, puteți obține optimizarea și acuratețea contabilității. Puteți calcula cu ușurință costul și markup pentru a determina prețul final. De asemenea, puteți compara diferite opțiuni pentru a face cea mai bună alegere. Sistemul poate oferi facilități pentru performanța echipamentului de înregistrare.
Program de calculator pentru imprimare
Un program de calculator pentru o tipografie poate efectua calcule automate pe baza listei de prețuri încorporate în algoritmi. În program pot fi salvate șabloane pentru comenzi frecvente. În USU puteți crea cazuri separate pentru comenzi sau proiecte. Acestea pot reflecta în detaliu toate contactele, serviciile, recenziile și multe altele. Acest lucru va ajuta, de asemenea, în viitor, la construirea de relații cu consumatorii obișnuiți de servicii.
USU poate fi echipat cu sisteme CRM și ERP, sau poate acționa el însuși ca astfel de programe. Pentru a face acest lucru, trebuie să obțineți capacități complete. Puteți afla mai multe despre acest lucru dintr-o consultare individuală sau puteți verifica capabilitățile USU în alte versiuni de pe site-ul web
Descărcați calculatorul pentru imprimare
Platforma USU este echipată cu capabilități pentru lucrul cu rapoarte și efectuarea de analize. Veți putea lucra cu diferite tipuri de rapoarte, de exemplu, veți putea determina care domenii din producția anumitor tipuri de produse sunt cele mai scumpe. De asemenea, veți putea determina cele mai solicitate poziții pentru producție.
De asemenea, veți putea să mențineți rapoarte detaliate de cost, să determinați profiturile așteptate și, în general, să determinați profitabilitatea proceselor. În USU, dacă este necesar, puteți salva istoricul calculelor pentru analiză și reutilizare.
Puteți descărca calculatorul pentru imprimare în versiunea de încercare de pe site-ul nostru. De asemenea, vă puteți familiariza cu materialele și lansările disponibile, de exemplu, este disponibilă o recenzie video dedicată versiunii pentru administrarea unei tipografii. Utilizatorii dvs. vor putea înțelege rapid procesele de lucru pentru a-i ajuta, am prevăzut pentru introducerea instrucțiunilor interactive; Află mai multe acum.
Video cu programul de calculator pentru tipografie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită calculator pentru imprimare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Tipografie
Companie media
Agenție de publicitate
Companie de producere
Companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.