1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Cum se calculează costul tipăririi

Potrivit a 62 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Cum se calculează costul tipăririi

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capacitățile sistemului CRM pentru calcularea costurilor de imprimare

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Fiecare angajat va putea planifica întâlniri cu orice client, reflectând acest lucru în program, pentru a nu uita nimic
    Planul  activităților

    Planul activităților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Setând calcularea pentru fiecare tip de lucru executat, veți putea accelera la maxim procesul de calculare a oricăror comenzi
    Calcularea comenzii

    Calcularea comenzii
  • Contractele, formularele, specificațiile comenzilor și multe altele se pot elabora automat
    Completarea formularelor

    Completarea formularelor
  • La fiecare comandă pot fi anexate diverse fișiere, de exemplu, cu macheta comenzii
    Fișiere atașate

    Fișiere atașate
  • Programul permite separația automată a comenzii în compozite, în cazul imprimării offset
    Compozite

    Compozite
  • În sistemul nostru poate lucra aprovizionatorul, menționând existența materialelor necesare pentru executarea fiecărei comenzi
    Aprovizionare

    Aprovizionare
  • Veți obține și posibilitatea de a ține evidența depozitului: înregistrarea materialelor, transmiterea la producere și excluderea
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Chiar și în hală, fiecare lucrător va putea cu ajutorul ecusonului său să preia spre executare o anumită activitate și să menționeze despre executarea ei
    Lucrul halei

    Lucrul halei
  • Veți putea analiza ușor ce produs se bucură de popularitate
    Obiecte

    Obiecte
  • Toate departamentele vor interacționa ca un mecanism de succes unic
    Legătura dintre departamente

    Legătura dintre
    departamente
  • Sistemul va arăta statistica comenzilor pentru fiecare client în secțiunea categoriilor de produse
    Sinteza clienților

    Sinteza clienților
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veția avea la dispoziție informația veridică privind comenzile nefinalizate pentru ziua respectivă
    În producere

    În producere
  • Programul va arăta întreaga statistică pe comenzi, pentru perioada selectată, pentru analiza comenzilor, lucrului angajaților, termene și producție
    Productivitate

    Productivitate
  • Veți afla ușor ce ce consumabile sunt necesare pentru comenzi, pentru orice zi
    Materiale

    Materiale
  • O listă comodă a sarcinilor pentru tăierea hârtiei va optimiza activitatea colaboratorilor dvs.
    Tăiere

    Tăiere
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Veți putea afla informația detaliată despre epuizarea, existența sau mutarea fiecărui produs, în orice moment, pentru orice depozit
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul de la USU vă permite să calculați costul de fabricație a produselor finite;
  • alculele pot fi chiar efectuate automat;
  • a implementarea calculelor, puteți lua în considerare diverși factori care influențează prețul;
  • rogramul poate afișa date despre clienți;
  • oftware-ul vă permite să salvați un istoric complet al cooperării cu fiecare client;
  • În software, persoanele responsabile pot avea drepturi de acces separate;
  • oate operațiunile de bază de organizare, întreținere, contabilitate și control pot fi efectuate prin program;
  • oate tranzacțiile pot fi documentate;
  • uncțiile extinse sunt disponibile la cerere;
  • eți putea lucra cu formulare personale și documente standard;
  • istemul vă permite să efectuați procese contabile chiar și de la distanță;
  • oftware-ul poate reflecta tranzacțiile de intrare și de ieșire;
  • rin intermediul software-ului puteți controla plățile pentru servicii;
  • oți comanda de la noi dezvoltare individuală;
  • SU vă va ajuta să vă gestionați eficient afacerea.

Cum se calculează costul tipăririi?

Tipografiile moderne lucrează cu volume mari de comenzi își calculează costurile și profitul pe care îl obțin din fiecare comandă. Cum se calculează costul tipăririi? Pentru a realiza acest lucru, se pot folosi anumiți algoritmi, tehnici și automatizări.

Calculul costurilor de imprimare

Calculul costului de imprimare - este o determinare a costurilor de producere a produselor tipărite. De ce trebuie să lucrați cu costuri? În primul rând, vă permite să planificați producția, să înțelegeți câtă materie primă trebuie să cumpărați pentru a produce produse și, de asemenea, să implementați alte procese.

De asemenea, stabilirea costurilor vă permite să evitați pierderile: puteți prezice în avans dacă vor exista suficiente resurse pentru fabricarea produselor. În caz contrar, se poate dovedi că comanda este acceptată, dar nu există suficiente resurse și aici se pune întrebarea: acționați în detrimentul dvs. și păstrați-vă reputația sau pierdeți clientul. De asemenea, datorită bugetării corecte, puteți stabili prețuri competitive pentru produse.

Calculele costurilor de imprimare se fac cel mai bine folosind software-ul. Vă sugerăm să utilizați USU. Sistemul ia în considerare automat toate variabilele și oferă un calcul precis. Să luăm în considerare ce categorii pot fi luate în considerare în calcule.

Se iau în considerare costurile directe și indirecte. Categoriile directe includ următoarele. Materiale: hârtie, vopsea sau toner, lacuri, folie, laminate și alte materiale de finisare.

Următoarea componentă a costurilor directe este costul muncii. Și aici se reflectă costurile cu personalul și costurile cu energia, de exemplu: electricitate, apă.

Imprimați calculul

Calculele de imprimare afectează și costurile indirecte. De exemplu, acestea includ: amortizarea echipamentelor, întreținerea și repararea echipamentelor, ambalarea și livrarea. În timpul activităților de producție, costurile generale nu pot fi evitate. Acestea includ: închirierea spațiilor, utilități, cheltuieli administrative. Când utilizați programul USU, puteți configura și calcula cu ușurință toate componentele proceselor.

Calculați costul tipăririi

Înainte de a calcula costul tipăririi, este important să determinați volumul activității de producție. De exemplu, dacă trebuie să faceți un banner, caracteristicile nu numai în ceea ce privește cantitatea, ci și suprafața vor fi importante.

Apoi, trebuie să calculați costurile materialelor, să calculați costul hârtiei, vopselei, foliilor și altor consumabile pe unitate de producție. În continuare, trebuie să țineți cont de costurile echipamentelor, să determinați taxele de amortizare și să le distribuiți pe unitate de producție. Calculul va include date privind costurile cu forța de muncă pe unitatea de producție și costurile generale. Unii producători pun deoparte un anumit procent pentru deșeuri și pierderi.

Cum se calculează costul tipăririi unei singure foi?

Cum se calculează costul tipăririi unei singure foi? În primul rând, se calculează costurile materialelor: hârtie, toner și materiale suplimentare (lacuri, laminare). În continuare, se iau în considerare costurile de operare ale echipamentului. Elementele de cost vor include costurile de întreținere și forță de muncă. Calculele finale vor reprezenta suma tuturor categoriilor descrise mai sus.

Calcularea costului tipăririi unei cărți

Calcularea costului tipăririi unei cărți se poate face cu ușurință prin USU. Cu acțiuni manuale, poți face cu ușurință o greșeală și poți plăti pentru aceasta cu cheltuieli neprevăzute, ceea ce înseamnă o scădere a profitului primit.

Cu automatizarea, tot ce trebuie să faceți este să setați parametri și să obțineți rezultate instantanee. Este convenabil, optimizează timpul și face posibilă eliminarea acțiunilor de rutină.

Calculați costul tipăririi unei reviste

Este foarte ușor să calculezi costul tipăririi unei reviste, cărți, bănci sau orice alt produs dacă folosești USU pentru asta. În plus, vă putem oferi multe alte opțiuni pentru gestionarea activităților dumneavoastră. De exemplu, prin program puteți contabiliza veniturile, cheltuielile, mențineți comenzile și planificați producția, calculați salariile și gestionați alte procese. Suntem gata să vă oferim o prezentare individuală cu o descriere detaliată a posibilităților.

Pe site-ul nostru web puteți găsi o recenzie video care vă va cufunda și mai mult în procesele de lucru ale sistemului. Pentru utilizatori, am implementat instrucțiuni interactive direct în software. Pentru a obține mai multe informații, puteți trimite o cerere.

Aspectul programului

Cum se calculează costul tipăririi

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați gratuit programul pentru a calcula costul tipăririi

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Tipografie

    Tipografie
  • Companie media

    Companie media
  • Agenție de publicitate

    Agenție de publicitate
  • Companie de producere

    Companie de producere
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.