Capacitățile sistemului CRM pentru instruire
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În cadrul programului pot fi urmărite orice cursuri în baza unui număr determinat de activități sau pentru o perioadă de timp determinată
Cursuri - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Profesorii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, activităților desfășurate, veniturilor și produtivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre profesori cel mai des clienții revin și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al profesorilor se calculează ușor automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Întreaga statistică a clienților, abonamentelor și profesorilor o veți putea afla pentru orice perioadă dorită, și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Compania USU este pregătită să vă ofere automatizarea completă a centrului dumneavoastră de formare;
- acă furnizați servicii online, suntem pregătiți să vă oferim capabilități de contabilitate a proceselor;
- eți putea lucra cu diferite tipuri de programe;
- a crearea programelor de antrenament pot fi luați în considerare o varietate de factori;
- istemul este conceput pentru a înregistra prezența la cursuri;
- uteți automatiza procesul folosind un sistem de carduri;
- oftware-ul ajută la gestionarea eficientă a abonamentelor;
- uteți controla cu ușurință datoria cumpărătorilor de servicii;
- În USU puteți înregistra venituri și cheltuieli;
- nalytics va arăta care cursuri generează cele mai multe venituri, segmente de clienți, manageri eficienți și așa mai departe;
- uteți comanda de la noi dezvoltarea programului suplimentar;
- ând vă conectați la servicii de comunicații, puteți oferi suport complet de informații;
- rogramul poate fi folosit pentru a gestiona sucursale și divizii;
- ă putem oferi un format de contabilitate uimitor;
- ă așteaptă și alte oportunități; vă recomandăm să vizionați videoclipul disponibil.
CRM pentru instruire
CRM pentru educație este un instrument modern pentru deservirea proceselor unei instituții de învățământ. Automatizarea în acest domeniu ajută la standardizarea sarcinilor, a contabilității, a vizitelor, a controlului calității și la construirea de interacțiuni corecte cu cumpărătorii de servicii, profesorii și personalul.
Un CRM de antrenament poate avea o varietate de funcționalități de la simplu la complex și complex. În această recenzie vom prezenta un CRM pentru o instituție de învățământ, dezvoltat de USU.
Program de instruire în contabilitate
Programul de instruire contabilă de la USU poate face față oricărui program, indiferent câți factori ar putea influența procesul. Este suficient să le indicați pe toate, de exemplu: orele de curs, disponibilitatea sălilor de clasă gratuite, disponibilitatea profesorilor și multe altele.
Programul de pregătire contabilă de la USU va înregistra toate orele desfășurate, ținând cont de criterii și de plată. Dacă aveți un sistem de abonament, puteți păstra înregistrări exacte ale cantității, gamei de servicii, costurilor și altor caracteristici.
Sistem CRM pentru automatizarea instruirii
Un sistem CRM pentru automatizarea învățării poate face față controlului prezenței, puteți chiar să detaliați procesul, de exemplu, să indicați motivele absenței unui elev de la clasă;
Un sistem CRM pentru automatizarea învățării poate fi folosit pentru a oferi părinților sau studenților informații despre plăți, evenimente în desfășurare, modificări de program și așa mai departe. Suportul pentru informații poate fi implementat pe baza notificărilor, mementourilor și e-mailurilor. Puteți alege chiar și forma. De exemplu, puteți programa cu ușurință sistemul pentru a apela clienții prin voce.
Instruire online pentru sistemul CRM
Sistemul de instruire online CRM poate fi folosit și pentru acest format. Astăzi, mulți studenți se simt confortabil să studieze în acest format și centrele se adaptează la ei. În USU puteți, de asemenea, să înregistrați cursuri online și să calculați plățile către profesori pe baza unui procent sau a unei rate. Puteți oferi formate hibride de acumulare, totul este individual și suntem gata să luăm în considerare diferite posibilități pentru dvs.
Sistemul de instruire online CRM va funcționa conform cerințelor dumneavoastră, trebuie doar să ni le exprimați, iar noi vom găsi cu siguranță o soluție potrivită pentru dvs.
Automatizarea procesului de învățare
Automatizarea procesului de instruire este asociată cu eliminarea acțiunilor de rutină cu ajutorul USU, puteți elibera personalul de calcule, înregistrarea detaliată și simplificarea procesului de interacțiune cu clienții pentru ei. Cum se realizează acest lucru?
Automatizarea procesului de învățare prin USU vă permite să colectați informații pentru fiecare elev: preferințe, plată, date parentale și așa mai departe. Când vă conectați la telefonie IP, când apelați de la clienți, puteți inițializa toate informațiile despre aceștia. Acest lucru simplifică procesul de comunicare, reduce timpul de așteptare și crește loialitatea clienților.
Analiza proceselor poate ajuta un antreprenor să îmbunătățească operațiunile. Aici veți găsi o varietate de instrumente analitice. De exemplu, puteți evalua care domenii vă aduc cele mai multe venituri. Care angajați sunt cei mai productivi în activitățile lor?
Controlul tranzacțiilor în sistem va ajuta la evitarea abuzului de poziție oficială, mai ales când vine vorba de finanțe. Totul în sistem este transparent: puteți vedea cine, când și pe ce bază a efectuat cutare sau cutare operațiune. Puteți urmări toate operațiunile și puteți identifica domeniile de responsabilitate.
Programul este ușor de utilizat, includem instrucțiuni interactive care arată clar cum să folosești sistemul. Dacă apar dificultăți în timpul procesului de lucru, îl puteți deschide și obține ajutorul necesar. Suport tehnic este disponibil pentru dvs., dacă apar dificultăți, îl puteți contacta oricând.
În timp ce lucrați în program, puteți personaliza spațiul de lucru pentru a vă potrivi. De exemplu, puteți alege un design pentru desktop, puteți muta comenzile cele mai frecvent utilizate în centrul spațiului de lucru, puteți defini o parolă și puteți face alte setări.
Suntem gata să vă ajutăm să vă gestionați procesele de afaceri dacă există domenii și sarcini specifice, le putem automatiza la comandă. Totul este individual și suntem pregătiți să adoptăm o abordare individuală. Un sistem de contabilitate universal oferă oportunități excelente pentru automatizarea modernă.
Video CRM pentru instruire
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită CRM pentru instruire
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru educațional
și de instruire
Cursuri de instruire
în diverse domenii
Grădiniță, sistem
educațional preșcolar
și instituție de
învățământ preșcolar
Centru de distracție
și dezvoltare timpurie
pentru copii
Cursuri de limbi
străine
Modele școlare
Profesori și lectori
particulari
Licee,
colegii și școli
Studio creativ, cerc
Școală auto
Centre și cursuri
de profesionalizare
Fond și agenție
educaționale
Universitate, facultate,
instituție de
învățământ superior,
institut și academie
Centru de consultanță și
de instruire și consultanță
Agenție de
management
în comunicații
Școală tehnică,
colegiu și
școală profesională
Centru și companie
de training
Școală de business
Centru de dezvoltare
și instruire în afaceri
Organizație de studii
superioare și profesionale
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.