Capacitățile sistemului CRM pentru instituțiile de învățământ
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În cadrul programului pot fi urmărite orice cursuri în baza unui număr determinat de activități sau pentru o perioadă de timp determinată
Cursuri - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Profesorii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, activităților desfășurate, veniturilor și produtivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre profesori cel mai des clienții revin și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al profesorilor se calculează ușor automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Întreaga statistică a clienților, abonamentelor și profesorilor o veți putea afla pentru orice perioadă dorită, și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin software-ul de la USU puteți ține evidența unei instituții de învățământ;
- eți putea ține cont de procesele interne și financiare;
- oftware-ul este conceput pentru a funcționa cu un program;
- a crearea unui program pot fi luați în considerare o varietate de factori;
- rogramul ajută la urmărirea prezenței la centru;
- rogramul vă permite să deserviți o varietate de domenii contabile;
- În sistem, puteți genera diferite tipuri de documente, de exemplu, contracte, puteți utiliza șabloane pentru aceasta;
- istemul va ajuta la controlul datoriei pentru serviciile furnizate;
- MS-ul poate fi scalat și utilizat pentru a gestiona sucursale;
- rogramul este personalizabil pentru procesele contabile individuale;
- uteți comanda de la noi dezvoltarea unei aplicații individuale;
- ferim diverse tipuri de integrări cu echipamente și servicii de comunicații;
- rin intermediul software-ului puteți organiza mailing-uri și notificări;
- uteți comanda orice număr de conturi;
- SU este un program de contabilitate de înaltă calitate.
CRM pentru instituțiile de învățământ
Recent, utilizarea CRM pentru instituțiile de învățământ a devenit foarte comună și există o serie de motive pentru aceasta. CRM educațional permite interacțiuni mai bune cu clienții, profesorii și personalul.
Dacă înainte totul cădea pe umerii managerului și depindea doar de abilitățile sale de management, acum se folosește un instrument care a fost dovedit de-a lungul anilor, care standardizează procesele și le face simple și ușor de înțeles pentru toți participanții.
În această recenzie, vă vom spune despre un instrument testat în timp de la USU.
Contabilitate intr-o institutie de invatamant
Este foarte ușor să păstrați înregistrările într-o instituție de învățământ folosind programul USU. Pentru aceasta, programul definește principalele poziții contabile pe care acestea se pot referi la procesele interne ale instituției, precum și latura financiară a activității.
Pentru contabilitatea într-o instituție de învățământ din USU, este necesar să creați baze de date despre studenți, puteți înregistra carduri electronice și puteți salva istoricul cooperării, luați în considerare plățile primite, datoria pentru servicii, vânzările de bunuri și alte caracteristici. Când lucrați cu abonamente, puteți controla relevanța acestora, plata pentru ele și alte caracteristici ale proceselor.
Program pentru instituțiile de învățământ
Programul pentru instituțiile de învățământ din USU poate face față oricăror tipuri de orare și orare. Acest lucru este foarte important pentru instituțiile de învățământ. Când planificați, puteți ține cont de diverși factori: angajarea profesorilor, sălile de clasă gratuite, orele de studiu și multe altele. În esență, USU vă va ajuta să valorificați toate aceste categorii și să creați programe care să corespundă așteptărilor.
Software-ul educațional poate fi folosit pentru a monitoriza prezența și poate elimina complet jurnalul de hârtie. Utilizarea unui astfel de instrument este foarte convenabilă, iar atunci când conectați cardurile pentru intrare, procesul poate fi complet automatizat.
Contabilitatea institutiilor de invatamant
Contabilitatea instituțiilor de învățământ poate fi întreținută de la distanță, acest lucru poate fi valabil mai ales pentru sucursale. Oferim oportunități de lucru bazat pe cloud, calculele sunt efectuate individual.
Cu contabilizarea instituțiilor de învățământ, puteți obține transparența și simplitatea proceselor. Acest lucru este necesar pentru a defini în mod clar criteriile de calitate a serviciilor, pentru a identifica domeniile de responsabilitate și pentru a controla activitățile ulterioare.
Automatizarea instituțiilor de învățământ
Automatizarea educațională vă poate ajuta să vă îmbunătățiți analiza. Fiecare angajat, care lucrează în sistem, va crea tranzacții, documente, va efectua consultări și alte manipulări. Ele pot fi folosite pentru a urmări performanța muncii dvs. De exemplu, centrul a primit 10 apeluri, câți dintre ei au devenit clienți, ce factori au influențat refuzul cooperării și așa mai departe.
Automatizarea instituțiilor de învățământ poate fi realizată destul de rapid. Vom cerceta nevoile dumneavoastră și vă vom oferi software adaptat nevoilor dumneavoastră.
Înregistrarea instituțiilor de învățământ poate fi efectuată conform standardelor moderne și ținând cont de legislația dumneavoastră. Suntem pregătiți să adaptăm programul la fluxul de documente de care aveți nevoie, puteți lucra cu șabloane gata făcute și le puteți adăuga pe ale dvs.
Luând în considerare instituțiile de învățământ, veți putea realiza o organizare completă în procese, totul se va derula clar și în termen; Și chiar dacă vor apărea circumstanțe neprevăzute, vei putea să le răspunzi foarte repede. Informațiile vor fi la îndemână, un sistem informatic stabilit poate fi utilizat rapid pentru a furniza informații.
Să vorbim despre alte avantaje ale sistemului. Este foarte ușor să lucrezi în program, am introdus instrucțiuni interactive pentru antrenament rapid. În plus, puteți găsi întotdeauna informații suplimentare pe site-ul nostru web și puteți obține ajutor de la asistența tehnică.
Fiecare cont poate avea propriile drepturi de acces la informații. Managerul poate avea drepturi depline și poate exercita controlul necesar. Vă putem oferi doar acele funcții și module de care aveți nevoie. Avem opțiuni de integrare cu echipamente și servicii de comunicații.
Dacă aveți nevoie de funcții suplimentare, suntem gata să le dezvoltăm la comandă. De asemenea, dezvoltăm roboți și aplicații mobile. Cu Sistemul Universal de Contabilitate, vă puteți conduce afacerea cu încredere conform standardelor moderne.
CRM video pentru instituții de învățământ
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită CRM pentru instituțiile de învățământ
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru educațional
și de instruire
Cursuri de instruire
în diverse domenii
Grădiniță, sistem
educațional preșcolar
și instituție de
învățământ preșcolar
Centru de distracție
și dezvoltare timpurie
pentru copii
Cursuri de limbi
străine
Modele școlare
Profesori și lectori
particulari
Licee,
colegii și școli
Studio creativ, cerc
Școală auto
Centre și cursuri
de profesionalizare
Fond și agenție
educaționale
Universitate, facultate,
instituție de
învățământ superior,
institut și academie
Centru de consultanță și
de instruire și consultanță
Agenție de
management
în comunicații
Școală tehnică,
colegiu și
școală profesională
Centru și companie
de training
Școală de business
Centru de dezvoltare
și instruire în afaceri
Organizație de studii
superioare și profesionale
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.