Capabilitățile unui sistem CRM pentru un centru de copii
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În cadrul programului pot fi urmărite orice cursuri în baza unui număr determinat de activități sau pentru o perioadă de timp determinată
Cursuri - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Profesorii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, activităților desfășurate, veniturilor și produtivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre profesori cel mai des clienții revin și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al profesorilor se calculează ușor automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Întreaga statistică a clienților, abonamentelor și profesorilor o veți putea afla pentru orice perioadă dorită, și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul USU vă va ajuta să gestionați eficient orice centru de copii;
- oftware-ul poate diferenția drepturile de acces pentru angajați;
- ereastra principală a programului afișează programul de curs pentru orice perioadă;
- RM va ajuta la luarea în considerare atât a orelor individuale, cât și a celor de grup;
- uteți lucra cu abonamente și puteți monitoriza relevanța și starea acestora (deschise, închise, înghețate, datorii etc.);
- e poate desfășura muncă individuală pentru fiecare client;
- rin intermediul sistemului puteți lucra cu diferiți clienți și le puteți atribui categorii;
- SU poate avea o divizie sau o rețea de sucursale;
- rin intermediul software-ului puteți lucra cu carduri de club;
- istemul este proiectat să funcționeze cu mementouri și mesaje individuale;
- istemul va ajuta la planificarea ocupării spațiilor pentru grupuri;
- oftware-ul poate lua în considerare plăți și datorii;
- rogramul vă permite să lucrați cu diferite tipuri de documente și să le generați automat;
- ând vindeți mărfuri, puteți păstra această evidență;
- uteți obține multe alte oportunități de la noi, aflați mai multe despre asta chiar acum.
CRM pentru centru de copii
CRM pentru un centru de copii este un instrument de management specializat. Poate fi folosit în diferite direcții, de la gestionarea relațiilor cu clienții până la îmbunătățirea calității serviciilor oferite. De asemenea, datorită instrumentului, puteți optimiza semnificativ procesele interne ale instituției.
În această recenzie, vă vom spune despre CRM pentru un centru de copii, dezvoltat de USU.
SRM pentru un centru de copii
SRM pentru un centru de copii de la USU vă permite să vă gestionați baza de clienți într-un mod modern. Datele pot fi colectate într-un singur loc și ușor accesibile după cum este necesar. Acest lucru se aplică datelor despre clienți, profesori, părinți și așa mai departe. Puteți atribui categorii și urmări informațiile necesare, de exemplu, datoria, disponibilitatea abonamentelor și alte informații.
USU ajută la menținerea contactului direct cu părinții sau studenții instituției, de exemplu, prin SMS-uri, e-mail-uri sau alte tipuri de comunicare. Totul depinde de integrările conectate.
Sistem CRM pentru un centru de copii
Sistemul CRM pentru centrul de copii USU vă permite să creați și să gestionați programe de cursuri, secții sau evenimente. În program, acest lucru se poate face în funcție de timp, disponibilitatea profesorilor și a sălilor de clasă, precum și ținând cont de alți factori. Totodată, poți evita suprapunerile în programe și poți organiza activități cât mai optimizate.
Folosind orarele, administratorul va putea înțelege ora cursurilor, ocuparea sălilor de clasă, orele libere ale profesorilor și, chiar în timpul consultării, să actualizeze programul și să adauge noi evenimente.
SRM pentru centre de copii
SRM pentru centrele de copii poate fi folosit pentru înregistrarea activităților individuale și de grup. Puteți lucra cu abonamente și puteți urmări numărul și relevanța acestora.
De exemplu, într-o secțiune specială, va fi posibil să se determine imediat ce abonamente necesită reînnoire, care sunt înghețate sau care sunt restante. Programul va oferi o imagine completă a situației actuale.
Sistemul USU va ajuta la urmărirea prezenței copiilor și a profesorilor. Astfel, puteți urmări absențe și puteți introduce informații despre natura absențelor: dacă sunt pentru un motiv întemeiat sau nu.
Un sistem CRM pentru un centru de copii de la USU vă va ajuta să gestionați tranzacțiile financiare: plăți, facturi, conturi de plătit. Puteți configura mementouri de plată și gestionarea abonamentului.
Pentru o astfel de instituție, lucrul cu documente este foarte important. De exemplu, acestea ar putea fi contracte, facturi și multe altele. USU vă va oferi tot fluxul de documente necesar. Documentația regulată poate fi configurată pentru generarea automată, acest lucru va simplifica munca.
Activitățile oricărei întreprinderi necesită analize pentru a îmbunătăți procesele. Puteți obține astfel de informații de la USU. De exemplu, puteți determina care domenii generează cele mai multe venituri, care cursuri sunt cele mai solicitate, care profesori obțin cele mai bune rezultate în munca lor și așa mai departe.
CRM pentru centre de copii
CRM pentru centrele de copii de la USU poate acționa ca o soluție restrânsă pentru rezolvarea unor probleme specifice, de exemplu, planificarea cursurilor și monitorizarea abonamentelor. Sau poate îndeplini o gamă întreagă de sarcini diferite și poate urmări procesele de lucru, salariile, tranzacțiile financiare, generarea de rapoarte, gestionarea relațiilor cu clienții și așa mai departe.
Putem oferi o gamă largă de funcții și capabilități diferite. Puteți afla mai multe despre acest lucru din recenzia video disponibilă pe site.
Deci, folosind UMS puteți obține: interacțiuni îmbunătățite cu clienții, eficiență sporită în management, management centralizat al informațiilor, optimizarea planificării și resurselor, analize aprofundate pentru luarea deciziilor corecte de management.
Când utilizați programul, veți putea obține scalabilitate. De exemplu, atunci când deschideți o nouă filială nu va trebui să cumpărați o nouă soluție software. Sistemul de management poate fi întotdeauna ajustat la procesele de afaceri. Puteți primi și alte beneficii.
Vă invităm la o prezentare individuală gratuită, în cadrul căreia vă vom răspunde la întrebări. Vă recomandăm să descărcați versiunea de încercare gratuită. USU – tine evidenta corect, conform standardelor moderne.
Video CRM pentru un centru de copii
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită CRM pentru centrul de copii
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru educațional
și de instruire
Cursuri de instruire
în diverse domenii
Grădiniță, sistem
educațional preșcolar
și instituție de
învățământ preșcolar
Centru de distracție
și dezvoltare timpurie
pentru copii
Cursuri de limbi
străine
Modele școlare
Profesori și lectori
particulari
Licee,
colegii și școli
Studio creativ, cerc
Școală auto
Centre și cursuri
de profesionalizare
Fond și agenție
educaționale
Universitate, facultate,
instituție de
învățământ superior,
institut și academie
Centru de consultanță și
de instruire și consultanță
Agenție de
management
în comunicații
Școală tehnică,
colegiu și
școală profesională
Centru și companie
de training
Școală de business
Centru de dezvoltare
și instruire în afaceri
Organizație de studii
superioare și profesionale
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.