Capabilitățile unui sistem CRM pentru un centru educațional
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În cadrul programului pot fi urmărite orice cursuri în baza unui număr determinat de activități sau pentru o perioadă de timp determinată
Cursuri - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Profesorii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, activităților desfășurate, veniturilor și produtivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre profesori cel mai des clienții revin și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al profesorilor se calculează ușor automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Întreaga statistică a clienților, abonamentelor și profesorilor o veți putea afla pentru orice perioadă dorită, și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Compania USU este gata să vă ofere o întreagă gamă de funcționalități pentru gestionarea unui centru educațional;
- istemul vă ajută să vă gestionați programul de curs;
- uteți lucra cu lecții de grup și individuale;
- ând lucrați cu abonamente, puteți păstra înregistrări și le puteți actualiza la zi;
- eți putea urmări datoria studenților;
- În USU puteți ține evidența mărfurilor și a vânzărilor acestora cu înregistrarea completă a proceselor;
- rogramul vă ajută să lucrați cu mailinguri, puteți lucra cu mesaje în masă și individuale;
- eți putea folosi funcțiile CRM;
- rin program, puteți evalua munca managerilor comerciali;
- oftware-ul vă permite să controlați munca personalului;
- În USU puteți lucra cu rapoarte de management și puteți analiza activități din diferite unghiuri;
- eți putea să vă înregistrați finanțele;
- ersiune de încercare disponibilă;
- uteți conecta orice număr de conturi;
- rogramul este ușor scalabil.
CRM pentru centru educațional
În lumea comerțului de astăzi, este foarte important să te diferențiezi de concurenții tăi și să le oferi clienților tăi cele mai bune servicii. CRM pentru un centru educațional poate aduce beneficii semnificative unei afaceri. În această recenzie, vom vorbi mai detaliat despre capacitățile CRM pentru un centru educațional de la USU.
Odată cu implementarea acestui sistem, sa înregistrat o creștere generală a eficienței centrului. Acest lucru se realizează prin automatizarea sarcinilor de rutină: se economisește timpul și se elimină erorile de introducere manuală. Ceea ce este, de asemenea, un mare avantaj.
Datorită programului implementat de la USU, veți putea îmbunătăți interacțiunile cu clienții, profesorii și angajații. Programul implementează stocarea centralizată a informațiilor.
Puteți crea baze de date în funcție de diverse categorii, puteți organiza informațiile în formatul necesar pentru o percepție mai convenabilă. Să dăm un exemplu: în software puteți atribui categorii clienților: obișnuit, problemă și așa mai departe. De asemenea, puteți păstra un istoric detaliat al interacțiunilor. Deci, în orice moment, puteți iniția imediat toate detaliile cooperării sau puteți oferi studenților cursuri noi în funcție de preferințe.
Sistem CRM pentru un centru educațional
Un sistem CRM pentru un centru educațional poate fi utilizat pentru a gestiona programul. Calitatea înregistrării procesului determină cât de oportun și conform planului vor fi desfășurate cursurile. La întocmirea unui program, nu ar trebui să se permită suprapuneri în programele profesorilor sau grupurilor de elevi, este necesar să se planifice clar timpul, publicul și programul de lucru al profesorului; USU vă va ajuta să luați în considerare toți acești factori.
Sistemul CRM pentru un centru educațional de la USU poate fi folosit pentru a implementa notificări, mementouri sau mailing-uri. Astfel puteți crește foarte ușor nivelul de securitate a informațiilor pentru părinți și elevi, ceea ce desigur crește loialitatea.
Program pentru centrele de invatamant
Programul pentru centrele educaționale de la USU poate ajuta la automatizarea înscrierii la cursuri și evenimente, iar acest lucru se poate face și manual de către administrator. Comoditatea este că puteți obține cu ușurință toate informațiile din program și puteți face cu ușurință noi înregistrări. Toate informațiile sunt în fața ochilor tăi.
Dacă trebuie să automatizați procesul și, de exemplu, să oferiți clienților posibilitatea de a se înregistra, atunci poate fi necesară integrarea cu site-ul dvs. web. Plata online și alte caracteristici pot fi, de asemenea, furnizate. Vom lua în considerare o varietate de posibilități pentru dvs.
Programul pentru centrele de învățământ poate fi folosit ca jurnal de vizită. În el puteți înregistra omisiunile și puteți nota motivul acestora. La introducerea permiselor de card, inițializarea poate fi efectuată automat și suntem gata să vă ajutăm în acest sens.
Automatizarea centrelor educaționale
Automatizarea centrelor educaționale de la USU va ajuta la gestionarea finanțelor. De exemplu, prin program puteți emite facturi și chitanțe. De asemenea, puteți crea contracte și alte documente în el, totul depinde de preferințele dvs.
Prin USU, puteți controla plățile de la clienți și puteți implementa un sistem de memento-uri despre necesitatea reînnoirii abonamentului sau efectuarea plăților pentru ultima lună.
Automatizarea centrelor educaționale prin USU este foarte simplă. În primul rând, trebuie să determinați nevoile instituției și principalele domenii de automatizare. În continuare, vă vom oferi funcții pentru automatizare și, dacă sunteți mulțumit de toate, vom instala software-ul în scurt timp.
Cumpărați un program pentru un centru educațional
Suntem încântați să vă prezentăm capabilități de analiză, puteți genera rapoarte pe diverse metrici, acest lucru va ajuta să luați decizii de management mai profesionale și mai oportune.
Achiziționarea unui program pentru un centru educațional este foarte simplă, trebuie doar să trimiteți o cerere cu cerințele, vă vom oferi informații detaliate despre funcționalitate.
Vă recomandăm să vizionați videoclipul disponibil pe site-ul nostru web și o versiune de probă. Puteți cumpăra un program pentru centrul educațional online pentru a face acest lucru, trebuie să ne contactați și vă vom explica detaliile cooperării ulterioare. Dacă aveți nevoie de servicii speciale. procese, atunci vă putem ajuta și cu asta: rafinăm programul și dezvoltăm noi funcții la comandă.
Un sistem de contabilitate universal va face contabilitatea centrului dumneavoastră educațional cât mai eficientă și convenabilă posibil pentru echipa dumneavoastră.
CRM video pentru un centru educațional
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită CRM pentru centru educațional
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru educațional
și de instruire
Cursuri de instruire
în diverse domenii
Grădiniță, sistem
educațional preșcolar
și instituție de
învățământ preșcolar
Centru de distracție
și dezvoltare timpurie
pentru copii
Cursuri de limbi
străine
Modele școlare
Profesori și lectori
particulari
Licee,
colegii și școli
Studio creativ, cerc
Școală auto
Centre și cursuri
de profesionalizare
Fond și agenție
educaționale
Universitate, facultate,
instituție de
învățământ superior,
institut și academie
Centru de consultanță și
de instruire și consultanță
Agenție de
management
în comunicații
Școală tehnică,
colegiu și
școală profesională
Centru și companie
de training
Școală de business
Centru de dezvoltare
și instruire în afaceri
Organizație de studii
superioare și profesionale
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.