Capabilitățile unui sistem CRM pentru grădiniță
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În cadrul programului pot fi urmărite orice cursuri în baza unui număr determinat de activități sau pentru o perioadă de timp determinată
Cursuri - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Profesorii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, activităților desfășurate, veniturilor și produtivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre profesori cel mai des clienții revin și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al profesorilor se calculează ușor automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Întreaga statistică a clienților, abonamentelor și profesorilor o veți putea afla pentru orice perioadă dorită, și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU va ajuta la gestionarea eficientă a activităților grădiniței;
- RM poate stoca informații despre copii, personal, părinți;
- in software puteți trimite mesaje în orice mod convenabil: e-mail, mesagerie instant, SMS obișnuit, mesaj vocal;
- uteți organiza un buletin informativ prin intermediul software-ului;
- istemul este conceput pentru planificarea și gestionarea programului de cursuri și evenimente;
- oftware-ul este potrivit pentru monitorizarea prezenței;
- eți putea gestiona finanțele prin USU: plăți, facturi, chitanțe, controlul plăților și multe altele;
- rin CRM poți introduce un sistem de memento;
- rogramul va ajuta la analiza diferitelor aspecte ale activității: prezență, finanțe și alți indicatori importanți;
- rin intermediul software-ului puteți ține evidența contabilă pentru activitățile unei instituții de îngrijire a copilului;
- oftware-ul ajută la eliminarea proceselor de rutină: menținerea jurnalelor manuale, calcule, completarea formularelor;
- eți putea gestiona centralizat diverse date;
- esursa software poate fi configurată pentru a gestiona și înregistra mai multe instituții;
- uteți comanda de la noi dezvoltarea unei aplicații separate special pentru afacerea dvs.;
- ă putem oferi multe alte posibilități.
CRM pentru grădiniță
Astăzi, utilizarea CRM a devenit destul de populară. Software-ul specializat le permite antreprenorilor să gestioneze rapid diverse componente ale activităților lor. În această recenzie, ne vom uita la CRM pentru grădiniță, principalele sale avantaje și capacități.
Pentru o instituție de îngrijire a copiilor, un astfel de sistem poate ajuta la gestionarea relațiilor cu copiii, părinții și angajații.
Automatizarea grădiniței
Automatizarea unei grădinițe poate fi realizată prin intermediul unui software de la compania USU. Vă putem oferi un program modern cu capabilități de înregistrare a proceselor de lucru, a veniturilor și cheltuielilor, a monitorizării muncii personalului și a gestionării relațiilor cu clienții.
Oferim o varietate de funcții de la contabilitate simplă la analitică. Să aruncăm o privire mai atentă la capacitățile programului.
Sistem CRM pentru grădiniță
Sistemul CRM pentru grădiniță de la USU vă permite să colectați, să procesați și să stocați informații. Se poate colecta un caz de informații pentru fiecare copil, acesta poate include informații detaliate despre caracteristicile copilului, informații medicale. date și multe altele. În mod esențial, detaliile părinților și tutorilor cu care se menține contactul pot fi atașate cardului.
O instituție de îngrijire a copilului poate oferi o mare varietate de servicii educaționale, de la servicii educaționale standard în intervalul de vârstă la cele speciale. clasele. De exemplu, acestea ar putea fi sesiuni individuale de terapie logopedică. Prin CRM de la USU puteți înregistra toate cursurile finalizate.
Program de grădiniță
Programul pentru grădiniță va arăta prezența pe grupe și individual pentru fiecare copil. Când comandați cursuri individuale plătite, puteți planifica programul acestora, disponibilitatea profesorilor și sălile de clasă. Astfel, nu vor exista suprapuneri în orare, procesul educațional se va derula într-o manieră organizată și fără conflicte.
Într-o instituție de îngrijire a copiilor pot exista mulți angajați și profesori diferiți. Este foarte important să le planificați munca, iar programul vă va ajuta în acest sens. Pot fi parcurse atât lecțiile de grup, cât și cele individuale. De asemenea, puteți planifica activități pentru a ocupa spațiile la oră. Acest lucru este foarte important pentru utilizarea rațională a spațiului de lucru și confortul fiecărui grup de elevi.
Software-ul va ajuta, de asemenea, la monitorizarea muncii personalului. În program, puteți înregistra munca pe oră, ore academice, diferite tipuri de tarife, procente de cursuri desfășurate și așa mai departe. Sistemul poate fi ajustat la orice tip de taxe.
De asemenea, la determinarea indicatorilor de performanță, puteți verifica munca fiecărui angajat după criterii de calitate. Sistemul USU vă va ajuta să controlați plățile de la clienți. Pentru fiecare, va fi posibil să urmăriți datoria, numărul rămas de clase pe abonament și alte caracteristici de plată.
Program de contabilitate pentru grădinițe
Software-ul de contabilitate pentru grădinițe poate fi folosit pentru a gestiona finanțele unei grădinițe. Sistemul poate reflecta toate cheltuielile și veniturile instituției. O defalcare pe articole va arăta, de exemplu, care servicii generează cele mai multe venituri sau ce cheltuieli le are instituția. Aceste informații neprețuite vă vor ajuta să vă gestionați operațiunile mai eficient.
Este foarte important ca grădinițele să mențină un contact strâns cu părinții copiilor lor. CRM de la USU este conceput pentru aceasta prin intermediul software-ului, puteți lucra cu ușurință cu notificări, mementouri, trimiteți mailinguri, trimiteți informații în orice mod convenabil direct din aplicație.
Dezvoltăm aplicații mobile personalizate dacă aveți nevoie de acest tip de serviciu, puteți lăsa o solicitare pe site-ul nostru. Vă putem oferi mai multe opțiuni, vă invităm să urmăriți o recenzie video pe site-ul nostru.
Cumpărați un program pentru grădiniță
Puteți cumpăra un program pentru grădiniță de la compania USU. Puteți lăsa o cerere în orice mod convenabil pentru dvs. în secțiunea „Contacte” puteți găsi informațiile necesare. De asemenea, ne puteți contacta direct prin chat-ul de pe site.
Materiale suplimentare și o versiune de probă sunt disponibile pentru dvs. Cu USU nu trebuie să vă faceți griji cu privire la contabilitate, aceasta va fi implementată profesional.
Video CRM pentru grădiniță
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă gratuit CRM pentru grădiniță
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru educațional
și de instruire
Cursuri de instruire
în diverse domenii
Grădiniță, sistem
educațional preșcolar
și instituție de
învățământ preșcolar
Centru de distracție
și dezvoltare timpurie
pentru copii
Cursuri de limbi
străine
Modele școlare
Profesori și lectori
particulari
Licee,
colegii și școli
Studio creativ, cerc
Școală auto
Centre și cursuri
de profesionalizare
Fond și agenție
educaționale
Universitate, facultate,
instituție de
învățământ superior,
institut și academie
Centru de consultanță și
de instruire și consultanță
Agenție de
management
în comunicații
Școală tehnică,
colegiu și
școală profesională
Centru și companie
de training
Școală de business
Centru de dezvoltare
și instruire în afaceri
Organizație de studii
superioare și profesionale
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.