1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Automatizarea service-ului auto

Potrivit a 41 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Automatizarea service-ului auto

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea service-ului auto

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • În cartelele mașinii pot fi incluse toate datele necesare, inclusiv informația despre motor, numere de înmatriculare, model, kilometraj curent și chiar întreaga structură la momentul intrării în Service
    Auto

    Auto
  • Pentru fiecare client poate fi ușor ilustrat istoricul serviciilor, văzută informația despre materialele utilizate, lucrările efectuate, plăți, bonusuri transferate sau datorii
    Istoricul vizitelor

    Istoricul vizitelor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea de a veni la Service pentru inspecția tehnică planificată
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de Service Auto modern și prestigios
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
    Club Card

    Club Card
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
    Înregistrarea clienților

    Înregistrarea clienților
  • La primirea mașinii, pot fi menționate pe imagine toate detaliile necesare după inspecția circulară a mașinii. Această imagine va fi inclusă în actul de primire a mijlocului de transport
    Imaginea

    Imaginea
  • Prețul lucrărilor va fi calculat ținând cont de prețurile personalizate și gradul de dificultate
    Evidența lucrărilor

    Evidența lucrărilor
  • Pentru fiecare serviciu veți putea seta și orele necesare, iar astfel fiecare vizită a clientului va fi claculată în funcție de timpul cheltuit
    Ore de lucru

    Ore de lucru
  • Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
    Calcule

    Calcule
  • Orice piesă poate fi adăugată ușor în prețul total, inclusiv manual, notâtnd și materialele primite de la client
    Evidența pieselor

    Evidența pieselor
  • Programul va elabora și completa cu toate datele necesare actele de primire a mijlocului de transport
    Actul de primire al mijlocului de transport

    Actul de primire al
    mijlocului de transport
  • La vizita clientului va fi completat ordinul despre comandă și alte contracte privind serviciile prestate
    Ordinul -comandă

    Ordinul -
    comandă
  • Veți putea imprima imediat toate documentele contabile necesare, inclusiv actul privind lucrările executate
    Documente contabile

    Documente
    contabile
  • Facturile, notele de plată, bonurile vor fi completate automat, luând în calcul toate tarifele
    Facturi și conturi

    Facturi și conturi
  • Funcținalitatea comodă permite efectuarea ușoară a oricăror vânzări în cadrul unei feresetre speciale pentru magazinul auto
    Magazin auto

    Magazin auto
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • În program pot fi fixate și comenzile de achiziții a pieselor necesare făcute de client, fiind posibilă imprimarea imediată a formularului
    Comenzi

    Comenzi
  • Toate plățile dvs. vor fi sub un control riguros. Costul serviciilor se calculează ținând cont de bonusuri, oferte de preț, promoțiilor și bonusurilor clienților
    Plăți

    Plăți
  • Veți obșine posibilitatea de a utiliza în activitatea dvs. diverse echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
    CRM

    CRM
  • Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
    Preferințe

    Preferințe
  • Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
    Creșterea numărului de clienți

    Creșterea numărului
    de clienți
  • Veți putea analiza toate interacțiunile cu potențialii clienți pentru orice perioadă de timp și să vedeți câți dintre ei au devenit clienții dvs.
    Eficacitate

    Eficacitate
  • Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
    Gradul de activitate al clienților

    Gradul de activitate
    al clienților
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
    Clienți plecați

    Clienți plecați
  • Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
    Motivele plecării

    Motivele plecării
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
    Menținerea clienților

    Menținerea clienților
  • Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
    Recomandări

    Recomandări
  • Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
    Salariul

    Salariul
  • Pentru fiecare angajat sau Service Auto veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și prestării serviciilor pentru orice perioadă de timp
    Dinamica vizitelor

    Dinamica vizitelor
  • Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Veți putea afla ușor întreaga statistică despre reparațiile bazate pe garanții
    Reparație în baza garanției

    Reparație în
    baza garanției
  • Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
    Analiza mărfurilor

    Analiza
    mărfurilor
  • Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
    Dinamica în funcție de timp

    Dinamica în
    funcție de timp
  • Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
    Nepopular

    Nepopular
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
    Prognoza mărfurilor

    Prognoza mărfurilor
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Raportul vă va arăta cine dintre clienți nu a plătit integral pentru servicii sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate restanțele
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
    Înregistrare online

    Înregistrare online
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
    Proiectare pe ecran

    Proiectare pe ecran
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul de la USU oferă capabilități moderne în domeniul automatizării stațiilor de service și a altor domenii ale afacerii auto;
  • rogramul vă permite să gestionați diferite categorii de afaceri;
  • istemul este potrivit pentru control de la distanță;
  • rin intermediul software-ului puteți construi un management profesional al clienților;
  • oftware-ul asigură deservirea aplicațiilor de la început până la finalizarea acestora;
  • ă putem oferi oportunități exclusive;
  • rin intermediul softului poți lucra cu finanțele, înregistra venituri și cheltuieli;
  • erviciile și vânzările pot fi efectuate prin intermediul sistemului;
  • uncțiile depozitului vor ajuta la gestionarea pieselor de schimb și a combustibililor și lubrifianților;
  • uteți crea comenzi de lucru în software;
  • esfasurarea activitatilor se poate desfasura conform standardelor de contabilitate;
  • ferim capabilități de corespondență automată;
  • naliza modernă vă va ajuta să identificați punctele forte și punctele slabe ale activităților dvs.
  • rezentare individuală, gratuită;
  • u USU veți primi un management profesional de caz.

Automatizarea service-ului auto

Automatizarea service-ului auto în condiții moderne este pur și simplu necesară, acest lucru se datorează nevoilor moderne ale utilizatorilor de servicii, precum și necesității de a reduce costurile de timp și materiale. Datorită automatizării, puteți elimina acțiunile contabile de rutină, repetate frecvent. Vă permite să duceți serviciul clienți la un nou nivel de calitate și să le mențineți loialitatea.

Automatizarea serviciilor auto include o gamă largă de capabilități care ajută la îmbunătățirea managementului, la eficientizarea fluxurilor de lucru și la creșterea profitabilității afacerii. Cel mai important este să nu greșești în alegere trebuie să ții cont de nevoile stației de service, de buget și de oportunitățile oferite.

Un sistem de contabilitate universal vă poate oferi capabilități moderne care se potrivesc afacerii dumneavoastră. Abordăm fiecare client individual, mai întâi studiem nevoile și abia apoi oferim oportunități. Să vă spunem mai multe despre ele.

Automatizarea statiilor de service

Ca și în cazul oricărei companii de service, clienții sunt de mare importanță pentru stațiile de service. Prin urmare, li se acordă o importanță primordială. Oferim capabilități CRM pentru interacțiuni de calitate. În USU veți putea consolida datele pentru fiecare client individual și mașina lui. Stocarea informațiilor va include date personale, istoricul serviciilor, preferințe și date de comunicare.

Direct de pe platformă, veți putea marca munca planificată, rezultatele obținute și puteți configura trimiterea de mesaje individual sau prin declanșare.

Automatizarea atelierelor poate fi legată de rezervările și programarea online. Dacă aveți propriul site web personal, atunci integrarea configurată va permite programului să înregistreze automat înregistrările independente ale serviciului pentru clienți prin Internet. În același timp, puteți configura planificarea automată a programelor de lucru pentru tehnicieni și volumul de lucru al centrului de service auto.

Automatizarea stațiilor de service implică gestionarea depozitului și a stocurilor. Sistemul vă permite să înregistrați toate piesele auto disponibile, consumabilele, echipamentele, uneltele și combustibilii și lubrifianții. Veți putea urmări ce se cheltuiește și unde, în ce cantitate și dacă există un motiv pentru aceste cheltuieli.

Veți putea automatiza contabilitatea soldurilor depozitului și programul va trimite chiar și un avertisment despre necesitatea reaprovizionării stocurilor (cu anumite setări) și a crea comenzi de la furnizori.

Program de automatizare a service-ului auto

Software-ul de automatizare a service-ului auto vă va ajuta să gestionați comenzile și serviciile. În software, puteți crea și procesa comenzi de lucru, puteți calcula costul reparațiilor sau întreținerii și puteți înregistra lucrările efectuate. Mai mult, la prestarea serviciilor se vor aplica automat preturile.

Un program de automatizare a service-ului auto ajută la contabilitatea financiară. Aceasta include: contabilitate, salarizarea angajaților, contabilitatea cheltuielilor și veniturilor, integrarea cu sistemele de plată.

Automatizarea lucrărilor într-un centru de service auto

Automatizarea lucrărilor într-un service auto vă poate oferi rapoarte și analize moderne. De exemplu, puteți lucra cu rapoarte privind serviciile furnizate, vânzările, volumul de muncă al tehnicienilor individuali, eficiența unui centru de service auto, analiza veniturilor și cheltuielilor și alte tipuri.

În condiții moderne, pentru a „supraviețui” în rândul unui număr mare de concurenți, este necesar să se folosească instrumente de marketing pentru a atrage consumatorii de servicii. Prin intermediul USU puteți organiza mailing-uri de marketing, notificări despre promoții și reduceri viitoare și alte programe de fidelitate.

Automatizarea muncii într-un centru de service auto poate fi asociată cu mementouri și notificări. Prin USU, aceste capabilități pot fi implementate automat pentru a evita timpul de nefuncționare în operațiuni. Așadar, sunând automat sau trimițând un memento, puteți afla din timp dacă clientul va veni la service.

Automatizarea contabilității pentru serviciile auto

Automatizarea contabilă pentru serviciile auto poate fi integrată (dacă există o astfel de nevoie) cu alte software: CRM, sisteme ERP, precum și servicii bancare și financiare pentru lucrul convenabil cu plăți și raportare. Dar, după cum sa spus anterior, USU poate oferi capabilități CRM și ERP fără integrări. Controlul calității și feedback-ul pot ajuta managementul să determine nivelul de satisfacție a clienților cu serviciile oferite. Prin intermediul software-ului, puteți colecta feedback de la clienți și puteți analiza satisfacția față de serviciu.

Automatizarea contabilității pentru serviciile auto de la USU este capabilă să optimizeze fiecare zonă a contabilității dvs. de la solicitări până la analize aprofundate după prestarea serviciilor. Puteți obține mai multe funcții de la noi și vă puteți familiariza cu ele mai detaliat printr-o recenzie video a site-ului nostru pentru această versiune. Un sistem de contabilitate universal vă va deschide cele mai bune oportunități de automatizare.

Aspectul programului

Automatizarea service-ului auto

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea service-ului auto

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Service Auto

    Service Auto
  • SDT

    SDT
  • Service de reparare și întreținere a autovehiculelor și motocicletelor

    Service de reparare
    și întreținere a
    autovehiculelor
    și motocicletelor
  • Vânzare piese

    Vânzare piese
  • Vânzare anvelope

    Vânzare anvelope
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.