- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Posibilitățile unui sistem CRM pentru afaceri auto
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - În cartelele mașinii pot fi incluse toate datele necesare, inclusiv informația despre motor, numere de înmatriculare, model, kilometraj curent și chiar întreaga structură la momentul intrării în Service
Auto - Pentru fiecare client poate fi ușor ilustrat istoricul serviciilor, văzută informația despre materialele utilizate, lucrările efectuate, plăți, bonusuri transferate sau datorii
Istoricul vizitelor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea de a veni la Service pentru inspecția tehnică planificată
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de Service Auto modern și prestigios
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - La primirea mașinii, pot fi menționate pe imagine toate detaliile necesare după inspecția circulară a mașinii. Această imagine va fi inclusă în actul de primire a mijlocului de transport
Imaginea - Prețul lucrărilor va fi calculat ținând cont de prețurile personalizate și gradul de dificultate
Evidența lucrărilor - Pentru fiecare serviciu veți putea seta și orele necesare, iar astfel fiecare vizită a clientului va fi claculată în funcție de timpul cheltuit
Ore de lucru - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Orice piesă poate fi adăugată ușor în prețul total, inclusiv manual, notâtnd și materialele primite de la client
Evidența pieselor - Programul va elabora și completa cu toate datele necesare actele de primire a mijlocului de transport
Actul de primire al
mijlocului de transport - La vizita clientului va fi completat ordinul despre comandă și alte contracte privind serviciile prestate
Ordinul -
comandă - Veți putea imprima imediat toate documentele contabile necesare, inclusiv actul privind lucrările executate
Documente
contabile - Facturile, notele de plată, bonurile vor fi completate automat, luând în calcul toate tarifele
Facturi și conturi - Funcținalitatea comodă permite efectuarea ușoară a oricăror vânzări în cadrul unei feresetre speciale pentru magazinul auto
Magazin auto - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - În program pot fi fixate și comenzile de achiziții a pieselor necesare făcute de client, fiind posibilă imprimarea imediată a formularului
Comenzi - Toate plățile dvs. vor fi sub un control riguros. Costul serviciilor se calculează ținând cont de bonusuri, oferte de preț, promoțiilor și bonusurilor clienților
Plăți - Veți obșine posibilitatea de a utiliza în activitatea dvs. diverse echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți putea analiza toate interacțiunile cu potențialii clienți pentru orice perioadă de timp și să vedeți câți dintre ei au devenit clienții dvs.
Eficacitate - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau Service Auto veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și prestării serviciilor pentru orice perioadă de timp
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți putea afla ușor întreaga statistică despre reparațiile bazate pe garanții
Reparație în
baza garanției - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza
mărfurilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în
funcție de timp - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Raportul vă va arăta cine dintre clienți nu a plătit integral pentru servicii sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate restanțele
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin intermediul software-ului de la USU poți gestiona companii din domeniul auto;
- rogramul vă permite să lucrați cu comenzi de lucru;
- eți putea crea un buget pentru reparația fiecărei mașini;
- oftware-ul vă permite să lucrați cu documentația contabilă de bază;
- rin intermediul software-ului, puteți lucra cu ușurință cu aplicații de la începutul până la finalizare și puteți efectua și controlul calității;
- a configurarea notificărilor, puteți trimite o notificare că mașina este gata fără a părăsi software-ul;
- istemul vă permite să lucrați cu diferite categorii de clienți și să salvați un istoric complet al cooperării;
- entru fiecare utilizator al serviciului se poate analiza productivitatea muncii;
- rin intermediul software-ului, puteți lucra cu bunuri și puteți evalua consumabilele și consumabilele disponibile;
- ferim oportunități de a lucra cu instrumente de marketing;
- rin intermediul softului se pot face diferite tipuri de plati si se pot genera documentatia necesara;
- istemul de management poate fi ușor scalat la activitățile diviziilor și filialelor;
- rin intermediul software-ului, puteți distribui automat munca între specialiști;
- uteți obține mai multe funcții în versiunea exclusivă;
- SU – va ajuta la realizarea unui management eficient al cazului.
Programe pentru afaceri auto
Programele pentru afacerile auto sunt concepute special pentru a optimiza munca în domeniul vânzărilor și service-ului auto. Funcționalitatea sistemelor poate varia în funcție de nevoile specifice ale afacerii, dar scopul lor este de a facilita gestionarea tuturor aspectelor afacerii auto și de a crește eficiența acesteia.
Compania USU a dezvoltat diferite programe pentru afacerile auto, fiecare dintre ele având propriile caracteristici și funcții. Folosim o abordare individuală, ceea ce înseamnă că poți alege funcționalitatea potrivită pentru activitatea ta. Să ne uităm la caracteristicile de bază care pot fi găsite în soluțiile noastre software.
De exemplu, puteți obține funcții pentru gestionarea vânzărilor. Această funcționalitate include menținerea bazelor de date cu clienții. Aici puteți crea categorii și, în consecință, puteți construi strategii de lucru cu fiecare client.
În USU, puteți crea o bază de date cu mașini noi și second hand de vânzare, cu o descriere detaliată a caracteristicilor și caracteristicilor distinctive ale acestora. Programul vă permite să lucrați cu diverse documentații, de exemplu, puteți crea șabloane pentru contracte, propuneri comerciale, memorii și așa mai departe.
Automatizarea calculelor și crearea de propuneri comerciale pot fi asigurate ulterior, fiecare tranzacție poate fi înregistrată și analizată.
CRM pentru afaceri auto
CRM pentru afaceri auto poate avea funcții pentru gestionarea serviciului auto. Prin intermediul sistemului, puteți implementa planificarea și contabilizarea activității unui service auto. De exemplu, puteți implementa păstrarea evidenței pentru reparațiile și întreținerea mașinilor și puteți păstra evidența consumabilelor și a pieselor de schimb. După finalizarea lucrărilor, puteți genera automat o factură de plată și un certificat de finalizare a lucrărilor.
CRM pentru afaceri auto poate fi un instrument util în managementul depozitului. Sistemul poate întreține orice număr de depozite pentru piese auto, combustibili și lubrifianți, consumabile și așa mai departe. Cu USU vei fi mereu la curent cu soldurile din depozite și vei putea controla achizițiile și livrările de fonduri necesare. Prin intermediul platformei, puteți urmări mișcarea mărfurilor și puteți efectua cu ușurință inventarul.
Software pentru afaceri auto
Un program pentru o afacere auto poate fi echipat cu funcționalități pentru menținerea categoriilor financiare, cum ar fi venituri și cheltuieli. În plus, vei putea să evaluezi fiecare domeniu de activitate și să analizezi fezabilitatea cheltuielilor. CMS va ajuta la monitorizarea diverșilor indicatori, de exemplu, eficiența. Prin intermediul software-ului puteți planifica și pregăti un buget.
În domeniul auto, serviciul pentru clienți este foarte important. La USU veți putea să utilizați capabilitățile CRM și să lucrați eficient cu baza dvs. de clienți. Dacă doriți, puteți configura newsletter-ul într-un mod convenabil, acesta poate fi chiar automatizat. Prin intermediul software-ului, puteți gestiona campaniile de publicitate și analiza eficacitatea acestora. Software-ul pentru afaceri auto poate fi folosit pentru a implementa programe de fidelizare a clienților.
Sistem CRM pentru afaceri auto
Sistemul CRM pentru afacerile auto de la USU este prevăzut cu capabilități de lucru cu rapoarte și analize. Puteți lucra cu o varietate de tipuri de raportare, de exemplu: vânzări, venituri, încărcare de service auto, solduri din depozit, productivitatea managerilor și așa mai departe. În programul nostru puteți lucra cu diagrame și grafice pentru planificarea strategică.
Sistemul CRM pentru afacerile auto de la USU poate fi integrat cu alte produse software. De exemplu, se poate realiza integrarea cu programe de contabilitate sau depozite la distanță ale furnizorilor. Pentru a accelera procesele, software-ul poate fi integrat cu echipamente de depozit sau de vânzare cu amănuntul. Astfel, va fi posibilă deservirea cu ușurință și rapiditate a proceselor de bază comerciale și de depozitare.
Când utilizați programul, puteți utiliza funcții convenabile pentru confort și eficiență în lucrul cu informații. Pentru a înțelege rapid funcțiile software-ului, am introdus instrucțiuni interactive în software, acesta vă ajută să stăpâniți rapid și ușor capacitățile de bază. De asemenea, puteți conta întotdeauna pe ajutorul asistenței tehnice.
Pentru a începe, puteți utiliza importul de date din medii electronice sau introducerea manuală clasică a informațiilor. Dacă aveți întrebări, vă invităm la o prezentare personală sau puteți trimite o întrebare prin chat de pe site. Cu USU puteți lucra cu ușurință cu acreditări în domeniul auto.
CRM video pentru afaceri auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software CRM pentru afaceri auto
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Service Auto
SDT
Service de reparare
și întreținere a
autovehiculelor
și motocicletelor
Vânzare piese
Vânzare anvelope
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



