1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Cum să gestionezi un service auto

Potrivit a 126 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Cum să gestionezi un service auto

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru managementul service-ului auto

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • În cartelele mașinii pot fi incluse toate datele necesare, inclusiv informația despre motor, numere de înmatriculare, model, kilometraj curent și chiar întreaga structură la momentul intrării în Service
    Auto

    Auto
  • Pentru fiecare client poate fi ușor ilustrat istoricul serviciilor, văzută informația despre materialele utilizate, lucrările efectuate, plăți, bonusuri transferate sau datorii
    Istoricul vizitelor

    Istoricul vizitelor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea de a veni la Service pentru inspecția tehnică planificată
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de Service Auto modern și prestigios
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
    Club Card

    Club Card
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
    Înregistrarea clienților

    Înregistrarea clienților
  • La primirea mașinii, pot fi menționate pe imagine toate detaliile necesare după inspecția circulară a mașinii. Această imagine va fi inclusă în actul de primire a mijlocului de transport
    Imaginea

    Imaginea
  • Prețul lucrărilor va fi calculat ținând cont de prețurile personalizate și gradul de dificultate
    Evidența lucrărilor

    Evidența lucrărilor
  • Pentru fiecare serviciu veți putea seta și orele necesare, iar astfel fiecare vizită a clientului va fi claculată în funcție de timpul cheltuit
    Ore de lucru

    Ore de lucru
  • Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
    Calcule

    Calcule
  • Orice piesă poate fi adăugată ușor în prețul total, inclusiv manual, notâtnd și materialele primite de la client
    Evidența pieselor

    Evidența pieselor
  • Programul va elabora și completa cu toate datele necesare actele de primire a mijlocului de transport
    Actul de primire al mijlocului de transport

    Actul de primire al
    mijlocului de transport
  • La vizita clientului va fi completat ordinul despre comandă și alte contracte privind serviciile prestate
    Ordinul -comandă

    Ordinul -
    comandă
  • Veți putea imprima imediat toate documentele contabile necesare, inclusiv actul privind lucrările executate
    Documente contabile

    Documente
    contabile
  • Facturile, notele de plată, bonurile vor fi completate automat, luând în calcul toate tarifele
    Facturi și conturi

    Facturi și conturi
  • Funcținalitatea comodă permite efectuarea ușoară a oricăror vânzări în cadrul unei feresetre speciale pentru magazinul auto
    Magazin auto

    Magazin auto
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • În program pot fi fixate și comenzile de achiziții a pieselor necesare făcute de client, fiind posibilă imprimarea imediată a formularului
    Comenzi

    Comenzi
  • Toate plățile dvs. vor fi sub un control riguros. Costul serviciilor se calculează ținând cont de bonusuri, oferte de preț, promoțiilor și bonusurilor clienților
    Plăți

    Plăți
  • Veți obșine posibilitatea de a utiliza în activitatea dvs. diverse echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
    CRM

    CRM
  • Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
    Preferințe

    Preferințe
  • Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
    Creșterea numărului de clienți

    Creșterea numărului
    de clienți
  • Veți putea analiza toate interacțiunile cu potențialii clienți pentru orice perioadă de timp și să vedeți câți dintre ei au devenit clienții dvs.
    Eficacitate

    Eficacitate
  • Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
    Gradul de activitate al clienților

    Gradul de activitate
    al clienților
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
    Clienți plecați

    Clienți plecați
  • Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
    Motivele plecării

    Motivele plecării
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
    Menținerea clienților

    Menținerea clienților
  • Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
    Recomandări

    Recomandări
  • Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
    Salariul

    Salariul
  • Pentru fiecare angajat sau Service Auto veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și prestării serviciilor pentru orice perioadă de timp
    Dinamica vizitelor

    Dinamica vizitelor
  • Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Veți putea afla ușor întreaga statistică despre reparațiile bazate pe garanții
    Reparație în baza garanției

    Reparație în
    baza garanției
  • Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
    Analiza mărfurilor

    Analiza
    mărfurilor
  • Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
    Dinamica în funcție de timp

    Dinamica în
    funcție de timp
  • Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
    Nepopular

    Nepopular
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
    Prognoza mărfurilor

    Prognoza mărfurilor
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Raportul vă va arăta cine dintre clienți nu a plătit integral pentru servicii sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate restanțele
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
    Înregistrare online

    Înregistrare online
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
    Proiectare pe ecran

    Proiectare pe ecran
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Soluția software de la USU vă permite să gestionați profesional centrele de service auto și alte instituții similare;
  • olosind programul, puteți optimiza timpul și costurile de lucru;
  • anagementul poate fi realizat în diferite domenii: angajați, comenzi, clienți, furnizori și nu numai;
  • eți putea coordona fiecare cerere pentru serviciul dumneavoastră;
  • În cardurile personale puteți salva întregul istoric al muncii, reducerilor și altor procese;
  • iecare proces al service-ului dumneavoastră auto poate fi analizat prin intermediul funcțiilor analitice disponibile;
  • În sistem puteți lucra cu diferite tipuri de documente: comenzi de lucru, facturi, certificate de lucru finalizat, memorii și alte tipuri de documente;
  • ocumentele personale pot fi elaborate pentru procesele interne;
  • entru fiecare master, productivitatea poate fi evaluată;
  • tunci când sunt integrate cu echipamente, puteți accelera procesele de procesare a plăților și de distribuire a pieselor auto și consumabilelor;
  • atorită programului, este posibilă furnizarea unei analize complete a diferitelor procese;
  • eți putea să vă controlați finanțele și să evitați cheltuielile inutile;
  • oftware-ul poate fi scalat pentru a gestiona sucursale;
  • apacitățile programului pot fi ușor extinse;
  • ezvoltăm funcții suplimentare la cerere.

Cum să gestionezi un centru de service auto?

Cum să gestionezi un centru de service auto? Managementul necesită o abordare sistematică pentru a-și asigura funcționarea eficientă, păstrarea clienților și creșterea profitului. De la bun început, este necesar să se ia în serios organizarea muncii personalului. Este necesar să se definească responsabilități clare pentru fiecare angajat: maistru, mecanic, manager, administrator.

Cel mai important lucru este că angajații au abilitățile necesare pentru a oferi servicii de calitate și pot construi corect interacțiuni cu clienții. În condiții moderne, un program special CRM ajută la construirea unui serviciu adecvat pentru clienți USU vă oferă să utilizați o soluție profesională pentru managementul service-ului auto;

Cum se administrează o stație de service?

Cum să gestionați o stație de service folosind USU. În continuare vă vom spune despre asta. În sistem, este necesar să se creeze baze de date pentru clienți, angajați și să se introducă date pe baza materială și tehnică existentă. Prin USU, puteți implementa un sistem convenabil de înregistrare a clienților. Vă putem oferi opțiuni atât pentru înregistrarea online (dacă aveți un site web) cât și pentru introducerea manuală.

După primirea unei cereri, este foarte important să vă asigurați că lucrarea este finalizată eficient și la timp, astfel puteți asigura satisfacția clientului cu serviciul. Pentru a face acest lucru, puteți defini o comandă de lucru în sistem, puteți atribui un maistru și puteți efectua controlul calității.

Pentru a crește și mai mult loialitatea clienților, puteți introduce reduceri sau bonusuri pentru clienții obișnuiți. Toate acestea pot fi luate în considerare în software: de la furnizarea de servicii până la aplicarea unui program de fidelizare.

Managementul statiilor de service

Gestionarea stației de service nu este completă fără controlul stocurilor. Este important să gestionați stocul de piese de schimb și consumabile pentru a evita lipsurile sau surplusurile. De asemenea, este necesar să se controleze soldurile și datele de expirare ale consumabilelor, astfel încât să nu rezulte că în lucrare sunt utilizate materiale care și-au pierdut caracteristicile de calitate.

Prin intermediul USU este ușor să lansați gestionarea stocurilor, puteți urmări lanțurile de achiziție și consum pentru fiecare articol de produs; Când mărfurile sunt epuizate în depozite, puteți configura generarea automată a cererilor de reaprovizionare către furnizori.

Sistem de management al statiilor de service

Sistemul de gestionare a stațiilor de service de la USU vă va ajuta să lucrați cu prețurile și să mențineți transparența în calcule. Prin USU, puteți implementa un sistem flexibil de prețuri care ține cont de costul pieselor de schimb, al serviciilor și al forței de muncă. Acest lucru se poate reflecta în listele de prețuri implementate.

Prin intermediul USU, este posibil să se întocmească și să detalieze estimări înainte de începerea reparațiilor, acest lucru va spori încrederea consumatorilor de servicii.

Software de management al service-ului auto

Programul de management al service-ului auto de la USU vă va ajuta să lucrați cu corespondență comercială și programe de fidelizare. Veți putea gestiona comenzile, finanțele și veți putea planifica munca pentru fiecare client în parte. Baza de date USR poate stoca informații valoroase despre interacțiunile anterioare și le poate folosi pentru dezvoltarea în continuare a relațiilor comerciale.

Management service auto

Managementul service-ului auto include procesul de planificare a orelor de lucru ale personalului. Prin intermediul UCS, puteți distribui sarcini între angajați. Urmăriți starea fiecărei comenzi.

Prin intermediul sistemului vei putea gestiona stocurile de piese de schimb si consumabile. Veți avea acces la un memento automat despre necesitatea reumplerii depozitului, păstrând evidența încasărilor și cheltuielilor de mărfuri, precum și a datelor financiare.

Sistem de management al service-ului auto

Sistemul de management al service-ului auto de la USU vă va asigura că țineți evidența veniturilor și cheltuielilor serviciului auto. Veți avea acces la decontări automate cu clienții, facturare și control al plăților. Veți putea lucra cu o varietate de tipuri de rapoarte: despre clienți, angajați, profitabilitatea unei anumite zone de afaceri. Puteți arunca o privire mai atentă asupra capabilităților software-ului în recenzia disponibilă pe site-ul nostru. Vă invităm la o prezentare personală la un moment convenabil pentru dvs. Puteți testa sistemul în acțiune prin versiunea de încercare, este disponibilă pentru descărcare. USU va fi un instrument de încredere pentru automatizarea service-ului auto.

Aspectul programului

Cum să gestionezi un service auto

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați programul gratuit pentru a vă gestiona eficient centrul de service auto

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Service Auto

    Service Auto
  • SDT

    SDT
  • Service de reparare și întreținere a autovehiculelor și motocicletelor

    Service de reparare
    și întreținere a
    autovehiculelor
    și motocicletelor
  • Vânzare piese

    Vânzare piese
  • Vânzare anvelope

    Vânzare anvelope
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.