Capabilitățile unui sistem CRM pentru service auto
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - În cartelele mașinii pot fi incluse toate datele necesare, inclusiv informația despre motor, numere de înmatriculare, model, kilometraj curent și chiar întreaga structură la momentul intrării în Service
Auto - Pentru fiecare client poate fi ușor ilustrat istoricul serviciilor, văzută informația despre materialele utilizate, lucrările efectuate, plăți, bonusuri transferate sau datorii
Istoricul vizitelor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea de a veni la Service pentru inspecția tehnică planificată
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de Service Auto modern și prestigios
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - La primirea mașinii, pot fi menționate pe imagine toate detaliile necesare după inspecția circulară a mașinii. Această imagine va fi inclusă în actul de primire a mijlocului de transport
Imaginea - Prețul lucrărilor va fi calculat ținând cont de prețurile personalizate și gradul de dificultate
Evidența lucrărilor - Pentru fiecare serviciu veți putea seta și orele necesare, iar astfel fiecare vizită a clientului va fi claculată în funcție de timpul cheltuit
Ore de lucru - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Orice piesă poate fi adăugată ușor în prețul total, inclusiv manual, notâtnd și materialele primite de la client
Evidența pieselor - Programul va elabora și completa cu toate datele necesare actele de primire a mijlocului de transport
Actul de primire al
mijlocului de transport - La vizita clientului va fi completat ordinul despre comandă și alte contracte privind serviciile prestate
Ordinul -
comandă - Veți putea imprima imediat toate documentele contabile necesare, inclusiv actul privind lucrările executate
Documente
contabile - Facturile, notele de plată, bonurile vor fi completate automat, luând în calcul toate tarifele
Facturi și conturi - Funcținalitatea comodă permite efectuarea ușoară a oricăror vânzări în cadrul unei feresetre speciale pentru magazinul auto
Magazin auto - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - În program pot fi fixate și comenzile de achiziții a pieselor necesare făcute de client, fiind posibilă imprimarea imediată a formularului
Comenzi - Toate plățile dvs. vor fi sub un control riguros. Costul serviciilor se calculează ținând cont de bonusuri, oferte de preț, promoțiilor și bonusurilor clienților
Plăți - Veți obșine posibilitatea de a utiliza în activitatea dvs. diverse echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți putea analiza toate interacțiunile cu potențialii clienți pentru orice perioadă de timp și să vedeți câți dintre ei au devenit clienții dvs.
Eficacitate - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau Service Auto veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și prestării serviciilor pentru orice perioadă de timp
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți putea afla ușor întreaga statistică despre reparațiile bazate pe garanții
Reparație în
baza garanției - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza
mărfurilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în
funcție de timp - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Raportul vă va arăta cine dintre clienți nu a plătit integral pentru servicii sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate restanțele
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Sistemul USU poate fi o soluție excelentă pentru managementul service-ului auto;
- rogramul vă permite să lucrați cu ușurință cu comenzile de la clienți;
- uteți ține evidența clienților și le puteți atribui categorii;
- uteti pune la dispozitie clientilor documentatia necesara: facturi, acte, facturi etc.;
- rin intermediul software-ului, puteți implementa funcții de management al vânzărilor;
- În software, puteți reflecta toate cheltuielile instituției;
- rin intermediul software-ului puteți gestiona un magazin de piese auto;
- uncții exclusive pot fi implementate la cerere;
- oftware-ul poate fi ușor ajustat la nevoile instituției;
- rin intermediul software-ului puteți controla funcționarea depozitului;
- oftware-ul vă permite să distribuiți sarcini între specialiști și să controlați rezultatele;
- uteți stăpâni principiile software-ului prin instrucțiuni interactive;
- uteți selecta limba de contabilitate, este disponibilă în 96 de limbi;
- u UMS puteți obține un management eficient al procesului.
CRM pentru service auto
CRM pentru centrele de service auto este utilizat pe scară largă pentru a gestiona relațiile cu clienții, precum și pentru a organiza și optimiza procesele interne ale unei întreprinderi. Folosind CRM, puteți planifica procese și distribui sarcini.
Puteți găsi diferite soluții pe piața de software este foarte important ca acesta să fie potrivit din punct de vedere al funcționalității și să ofere suport pentru procesele de bază. Vă sugerăm să optați pentru software de la USU.
Cu noi puteți obține funcții de bază și exclusive. Capacitățile de bază le includ pe cele care vă permit să organizați și să gestionați procesele interne. Funcțiile exclusive includ funcții legate de analiză profundă, integrări și dezvoltarea capacităților individuale.
CRM automat
CRM automat de la USU, să ne uităm la funcțiile de bază. Sistemul este simplu și direct: pentru a începe, trebuie să completați modulele de bază. De exemplu, acestea sunt date despre: clienți, angajați, furnizori, depozit și nomenclator, liste de prețuri și altele. CRM vă permite să construiți relații corecte, din punct de vedere profesional, cu clienții. În primul rând, acest lucru asigură completarea corectă a bazei de date a clienților cu informații de contact, istoric de vizite și servicii.
În USU, puteți crea un caz separat pentru fiecare client, utilizatorul poate reveni în mod repetat la date, le poate completa, le poate analiza și așa mai departe. Aceste informații pot fi de neprețuit ca bază pentru interacțiuni viitoare și putere de cumpărare sporită.
Sistem CPM pentru service auto
Sistemul CRM pentru service auto vă permite să lucrați cu cereri și comenzi într-un mod convenabil. Înregistrarea cererilor de reparații și întreținere poate fi efectuată în două moduri principale: înregistrare manuală și înregistrare online. Când vă înregistrați online, trebuie să vă asigurați integrarea cu site-ul.
După aplicare, se realizează procesul de planificare, repartizarea sarcinilor între angajați, planificarea ocupării cutiilor și echipamentelor. O comandă aprobată poate fi împărțită în etape și pot fi urmărite prin intermediul software-ului, acest lucru este valabil mai ales atunci când un centru de service auto oferă o gamă largă de servicii.
Ulterior, prin intermediul software-ului, puteți monitoriza progresul lucrărilor, puteți înregistra piese de schimb și servicii și puteți genera rapoarte pentru fiecare comandă.
CRM pentru servicii auto
CRM pentru atelierele de reparații auto de la USU vă poate oferi oportunități de automatizare a anumitor procese. De exemplu, prin USU puteți configura mementouri despre inspecțiile tehnice viitoare, finalizarea reparațiilor, promoții și reduceri. Software-ul poate fi configurat pentru a trimite automat notificări prin SMS și e-mail către clienți. De asemenea, puteți trimite mesaje prin mesagerie instant sau mesaje vocale.
Sistem CRM pentru service auto
Un sistem CRM pentru centrele de service auto cu depozit va ajuta la implementarea managementului profesional al activelor materiale existente. Prin intermediul software-ului, puteți înregistra piesele de schimb, puteți monitoriza disponibilitatea acestora, încasările și ștergerile. De exemplu, puteți fi întotdeauna la curent cu soldurile stocurilor, iar programul însuși vă poate notifica când anumite materiale sunt epuizate.
Puteți chiar să automatizați achizițiile în funcție de soldurile și nevoile curente, de exemplu, software-ul poate trimite independent o cerere de cumpărare unui anumit furnizor.
Auto SRM
Auto SRM vă va ajuta să vă descurcați cu finanțele. Nu trebuie să vă aprofundați în nuanțele contabilității, deoarece atunci când efectuați servicii, documentația necesară va fi generată automat și va fi clar cât trebuie să plătească clientul pentru plată. Atunci când este integrată cu echipamentul de casă de marcat, plata primită va acoperi imediat conturile de plătit rezultate.
Veți putea ține evidența plăților, a datoriilor și a genera facturi. Dacă este necesar, se poate asigura integrarea cu sistemele de plată și generarea de rapoarte privind profiturile, costurile și eficiența operațională.
Service auto CRM
Serviciul auto CRM vă va oferi oportunități de activități analitice. De exemplu, veți putea lucra cu raportări privind munca finalizată, veniturile, productivitatea angajaților și alte categorii. De asemenea, veți avea acces la analiza comportamentului clienților, preferințele acestora, frecvența solicitărilor și alte componente. Selectând funcții suplimentare, puteți obține capacități de analiză mai profunde.
SRM pentru service auto
Printre caracteristicile suplimentare, putem remarca posibilitatea de integrare cu alte programe, de exemplu, contabilitate sau depozit. Dar putem oferi aceste capabilități, atunci nevoia unor astfel de integrări va dispărea. De asemenea, poate fi oferit suport pentru integrarea CRM pentru un centru de service auto cu instrumente de marketing, de exemplu, cu servicii de corespondență.
Suntem gata să vă oferim alte oportunități și chiar să dezvoltăm unele personalizate pentru afacerea dvs. O versiune de probă este disponibilă pentru descărcare. USU vă va ajuta să vă îmbunătățiți contabilitatea.
CRM video pentru service auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului CRM pentru service auto
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Service Auto
SDT
Service de reparare
și întreținere a
autovehiculelor
și motocicletelor
Vânzare piese
Vânzare anvelope
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.