- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru logistica depozitului
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Sistemul dezvoltat de USU este potrivit pentru managementul integrat al logisticii depozitului;
- atorită USU, veți putea lucra cu diverse facilități și zone de depozitare;
- eți putea lucra în modul depozit pe mai multe niveluri;
- rin intermediul sistemului este ușor să colectați informații și să faceți inventar;
- rin intermediul software-ului, este posibilă realizarea unei automatizări complete a întregii zone logistice;
- rin USU, puteți procesa automat comenzile și distribuiți mărfuri;
- ntegrarea cu echipamentul va ajuta la verificarea încărcăturii și a documentelor într-un timp scurt;
- MS de la USU vă va ajuta să vă planificați corect spațiul depozitului;
- istemul este conceput pentru a funcționa cu diferite forme de identificare și marcare;
- rin intermediul software-ului puteți gestiona complexe de depozite;
- istemul vă permite să distribuiți sarcinile între angajați;
- rin intermediul software-ului se pot evalua diferite categorii;
- rincipiile de funcționare ale software-ului sunt intuitive;
- ei putea accelera operatiunile si optimiza diverse procese;
- latforma USU vă va ajuta să adoptați o abordare cuprinzătoare pentru a vă rezolva problemele.
Automatizarea depozitelor
Automatizarea operațiunilor din depozit optimizează semnificativ operațiunile, chiar dacă este un depozit mic. A înlocuit procesele manuale care necesită mult timp și duc la acțiuni de rutină.
Datorită automatizării, viteza tuturor operațiunilor a crescut, iar timpul de lucru al personalului pentru efectuarea anumitor acțiuni a scăzut. De asemenea, s-a realizat o optimizare a tuturor domeniilor de activitate, de la operațiuni simple la cele complexe, de exemplu, distribuția corectă a spațiului de depozit.
Automatizarea logisticii depozitului
Compania USU a dezvoltat o soluție modernă pentru gestionarea proceselor din logistica depozitului și nu numai. În această recenzie ne vom uita la principalele puncte de lucru cu programul. Automatizarea logisticii depozitului începe cu colectarea datelor. Acest lucru se poate face în moduri diferite. Lucrarea cu nomenclatura poate fi efectuată în diferite moduri: pot fi utilizate pur și simplu denumirile mărfurilor și introducerea diferitelor coduri de identificare.
Prin intermediul USU, este posibilă implementarea codurilor de bare sau etichetelor pentru a urmări mișcarea mărfurilor în timp real. Acest lucru va ajuta pe viitor să efectuați rapid inventarul pentru a contabiliza și a verifica soldurile.
Logistica depozitului la întreprindere
Logistica depozitului la o întreprindere poate fi implementată prin sistemele de management al depozitelor WMS. Software-ul USU WMS poate ajuta la gestionarea plasării produselor, primirii, stocării și expedierii. Folosind sistemul, puteți optimiza amplasarea mărfurilor pentru a minimiza timpul de asamblare și procesare a acestora.
Această abordare face, de asemenea, posibilă economisirea timpului la introducerea unei metode celulare de stocare a articolelor de inventar. În acest caz, fiecărei poziții i se atribuie propria locație unică, iar bunurile sunt preluate strict prin intermediul software-ului: mai întâi, depozitarul primește adresa celulei, apoi primește intenționat bunurile.
Logistica depozitului
Logistica depozitului poate folosi complexe de depozite automatizate. În acest caz, alături de programul de contabilitate, pot fi utilizate sisteme de transport automatizate. Acestea ajută la deplasarea mărfurilor în cadrul depozitului, minimizând intervenția umană.
În condiții moderne, echipamentele de depozitare și transportul de dimensiuni reduse sunt folosite pentru a accelera procesele.
Program logistica depozitului
Programul de logistică a depozitelor de la USU poate asigura automatizarea procesării comenzilor. USU va ajuta la procesarea și finalizarea automată a comenzilor, ceea ce accelerează procesul de pregătire a transporturilor și reduce probabilitatea erorilor.
De asemenea, după pregătire și expediere, puteți utiliza un scaner pentru a verifica corectitudinea expedierii mărfurilor și documentelor.
Automatizare completă a depozitelor
Automatizarea completă a depozitului este posibilă atunci când lucrați cu ERP. Sistemul de management poate fi integrat cu o astfel de soluție sau poate acționa independent ca un ERP.
În acest caz, gestionarea stocurilor este împletită cu contabilitatea financiară și managementul aprovizionării, ceea ce vă permite să sincronizați informații despre stoc, comenzi și livrări.
Automatizarea unui depozit angro
Automatizarea unui depozit angro prin sistemul de control vă va permite să efectuați controlul și analiza în timp util a proceselor. Indicatorii de performanță pot fi urmăriți în timp real. De exemplu, se va putea evalua viteza de procesare a comenzilor, nivelul soldurilor și rentabilitatea utilizării spațiului de depozit.
Sistem logistic de depozit
Sistemul de logistică a depozitelor de la USU vă va oferi posibilitatea de a susține depozite pe mai multe niveluri. Veți putea implementa lucrul cu diverse obiecte și zone din depozit. De exemplu, acestea ar putea fi: depozite externe, zone de tranzit, zone de depozitare temporară (TSA) și altele. În același timp, puteți combina cu ușurință datele, puteți păstra înregistrări generale și puteți determina profitabilitatea unui anumit obiect.
Automatizarea depozitelor este un proces complex care necesită o abordare profesională. Pe lângă oportunitățile de mai sus, suntem încântați să vă oferim și alte oportunități, de exemplu, în managementul vânzărilor, managementul personalului și alte domenii ale contabilității.
Puteți cunoaște mai bine programul în versiunea de probă și aveți, de asemenea, posibilitatea de a face o prezentare individuală la un moment convenabil pentru dvs. Vă invităm să trimiteți o întrebare. USU – obțineți acum oportunități de automatizare completă.
Programe video pentru logistica depozitului
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului pentru logistica depozitului
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket,
magazin mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț și
întreprinderi de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



