Capabilitățile unui sistem CRM pentru managementul depozitului
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Soluția software de la USU vă permite să deserviți și să gestionați depozite de orice scară de activitate și specializare;
- În software puteți lucra cu o mare varietate de articole;
- oate datele despre articolele de inventar pot fi împărțite în categorii;
- În timp ce lucrați, veți putea folosi filtre moderne;
- istemul este configurat pentru notificări automate;
- rin intermediul platformei, puteți urmări ușor și eficient toate tranzacțiile de cheltuieli și încasări;
- unt oferite posibilități de integrare cu echipamente;
- ntegrarea cu un scaner de coduri de bare va face inventarierea rapidă;
- atele din sistem pot fi ușor transferate în mediul extern;
- uteți utiliza importul de date din medii electronice;
- istemul poate deservi un număr nelimitat de depozite;
- entru comanda este asigurata o conexiune speciala. oportunități;
- tunci când lucrează la software, pot fi implicați diferiți angajați;
- acă este necesar, puteți extinde posibilitățile de integrare;
- ă putem oferi și alte instrumente de automatizare.
Managementul depozitului
Depozitarea este o metodologie susținută de diverse standarde și reguli contabile. Nu este doar primirea sau emiterea de bunuri, este un întreg complex de operațiuni diverse care asigură relațiile marfă-bani.
În condiții moderne, managementul depozitului se realizează pe bază de software. Acest lucru garantează transparența în afaceri, predictibilitatea și acuratețea operațiunilor, reducerea erorilor contabile și chiar eliminarea completă a acestora. Vă invităm să acordați atenție Sistemului Universal de Contabilitate.
Software de management al depozitelor
Software-ul de gestionare a depozitelor de la USU este echipat cu capabilități avansate pentru menținerea unor înregistrări precise. Capacitățile sale includ nu numai funcții pentru înregistrarea operațiunilor, ci și pentru analiza lor, controlul și planificarea proceselor viitoare. Toate operațiunile din program sunt susținute de documentele necesare. Să ne uităm la cele principale.
Prin intermediul software-ului puteți efectua operațiuni de primire a mărfurilor. Încă de la început, mărfurile de la furnizori sunt verificate. Se verifică conformitatea cantității și calității produselor primite cu comanda sau documentele. Ulterior, pe baza documentelor, informațiile despre bunurile primite sunt introduse în sistemul contabil.
Software pentru managementul depozitelor
Programele de management al depozitelor ajută la plasarea mărfurilor într-un depozit, iar USU nu face excepție. Prin intermediul sistemului, puteți eticheta mărfurile pentru ușurință de căutare și contabilitate. De asemenea, software-ul (la selectarea anumitor functii, de exemplu, WMS) va ajuta la determinarea locatiilor de depozitare, tinand cont de organizarea optima a spatiului depozitului. Software-ul poate înregistra date despre locația mărfurilor și apoi le poate determina cu ușurință.
Programe de management al depozitelor
Programele de management al depozitelor ajută în procesul de organizare a stocării și inventarierii stocurilor. Prin intermediul sistemului, puteți controla plasarea ținând cont de caracteristici: dimensiune, temperatură, data de expirare și altele. Astfel iti poti optimiza cat mai mult spatiul de stocare.
Cu ajutorul software-ului, puteți verifica în mod regulat soldurile (inventarul) pentru a preveni erorile contabile și pierderile. Sistemul poate funcționa în modul de reamintire pentru mărfurile perisabile sau cele care au o dată de expirare limitată.
Un program simplu pentru gestionarea unui depozit
USU poate acționa ca un program simplu pentru gestionarea unui depozit sau poate ca unul cuprinzător pentru gestionarea completă a proceselor. Puteți alege versiunea care se potrivește afacerii dvs. Prin USU puteți finaliza comenzile.
De exemplu, selecția mărfurilor pe baza comenzilor clienților sau pentru expediere ulterioară poate fi implementată. Rutele prin depozit pot fi, de asemenea, optimizate pentru colectarea rapidă și precisă a mărfurilor, iar conformitatea comenzilor cu facturile poate fi monitorizată.
Program de întreținere a unui depozit de piese auto
Un program de întreținere a unui depozit de piese auto de la USU până la funcțiile descrise mai sus poate oferi oportunități de lucru cu ambalarea și etichetarea. Software-ul vă permite să urmăriți ambalajele și containerele în conformitate cu standardele companiei. Mărfurile ambalate pot fi, de asemenea, etichetate pentru urmărire și identificare ulterioară.
Soluția software va ajuta și la procesarea mărfurilor returnate. Înainte de aceasta, este necesar să se evalueze starea bunurilor returnate pentru utilizare ulterioară, reparare sau anulare. Apoi puteți emite cu ușurință documente de retur și puteți ajusta soldurile depozitului în sistem.
Descărcați programul de gestionare a depozitului
Procesul activităților de depozit poate fi asociat cu expedierea și livrarea. Este necesar să vă pregătiți pentru acest proces și să completați documentația necesară. Acest lucru se poate face prin USU veți putea crea facturi, liste de ambalare și alte documente însoțitoare.
De asemenea, prin intermediul softului, puteți coordona transportul mărfurilor către clienți sau către alte depozite. De exemplu, acest lucru poate fi posibil prin integrarea cu hărți. Este foarte ușor să descărcați software-ul de gestionare a depozitelor într-o versiune de probă de pe site-ul nostru.
Cumpărați software pentru managementul depozitului
Prin intermediul UMS, puteți asigura gestionarea completă a stocurilor. Veți putea menține nivelurile optime ale stocurilor pentru a preveni lipsurile sau excedentele, veți putea analiza cererea pentru reînnoirea în timp util a stocurilor și veți estima munca pentru perioadele viitoare. Puteți achiziționa un program de gestionare a depozitelor la cerere. Vi se cere să ne spuneți ce caracteristici aveți nevoie, iar noi, la rândul nostru, vă oferim funcționalitatea necesară la un preț rezonabil. USU – cu noi vă puteți gestiona eficient depozitul.
Programe video pentru managementul depozitului
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de gestionare a depozitelor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket,
magazin mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț și
întreprinderi de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.