Capacitățile sistemului CRM pentru contabilitatea produselor
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- USU este o soluție modernă pentru gestionarea proceselor din depozit;
- În USU puteți efectua lucrări de contabilitate a mărfurilor;
- eți putea menține automat jurnalele pentru managementul depozitului;
- ferim opțiuni pentru automatizarea mementourilor sau notificărilor;
- rin USU poți întreține cu ușurință documentația depozitului, poți lucra cu șabloane personale;
- tunci când este integrat cu echipamentul de depozit, viteza operațiunilor crește de multe ori;
- rin intermediul software-ului este posibilă evaluarea lucrărilor legate de sortiment și cooperarea cu furnizorii;
- ferim capabilități de coduri de bare;
- ând lucrați cu nomenclatură, puteți atribui categorii articolelor;
- a cerere, extindem capacitățile contabile;
- eți putea urmări calea completă a fiecărui articol de produs, de la primire până la consum;
- ă oferim funcții de lucru cu declarații materiale;
- u ajutorul USU, inventarierea va avea loc foarte rapid;
- uteți comanda orice număr de conturi de la noi;
- SU – extinde capacitățile contabile.
Managementul depozitului
Gestionarea unui depozit nu este un proces ușor, deoarece constă în multe operațiuni diferite. Efectuarea întreținerii manuale este foarte dificilă, iar acest lucru este posibil doar dacă nu sunt foarte multe operațiuni. Este mai bine în condiții moderne să folosești software specializat. În acest fel, puteți seta un format profesional pentru procese încă de la început.
Vă sugerăm să utilizați programul dezvoltat de USU. Este modern, practic și redus în timp, utilizatorul poate face față rapid sarcinilor atribuite.
Software de contabilitate a produselor
Programul de contabilitate a produselor USU ajută la automatizarea proceselor legate de gestionarea stocurilor, vânzări, achiziții, analize și multe altele. Toate operațiunile din sistem sunt transparente și ușor de înțeles pentru utilizatori. Să ne uităm la cele principale.
În primul rând, programul vă permite să lucrați cu articole și să țineți evidența soldurilor. Prin intermediul software-ului, puteți urmări disponibilitatea mărfurilor în depozit în timp real.
Ținerea evidenței mărfurilor
Prin programul USU, puteți gestiona achizițiile. Se poate asigura automatizarea comenzilor către furnizori și controlul încasărilor de la aceștia. De asemenea, puteți analiza prețurile de achiziție propuse și faceți o alegere în favoarea celor mai profitabile.
Prin USU puteți deservi procesul de vânzare și comenzile. Puteți înregistra cu ușurință vânzările și comenzile clienților de service de la început până la sfârșit, evaluând calitatea serviciului. Înregistrările mărfurilor pot fi păstrate în formatul dorit. De exemplu, puteți lucra cu coduri de bare, numere de serie și alte forme de identificare, de la simplu la complex. Acest lucru ajută la simplificarea contabilității și la accelerarea proceselor importante, cum ar fi inventarul.
Program pentru mentinerea soldurilor depozitului
USU poate fi integrat cu magazine online sau platforme electronice (piețe) pentru a sincroniza și a desfășura comerțul electronic.
Un program de menținere a soldurilor depozitului poate avea o versiune mobilă, iar apoi accesul de pe dispozitivele mobile va fi asigurat pentru contabilitate într-un depozit sau pe etaj de vânzări, sau în general în teren. Suntem gata să personalizăm sistemul pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră.
Păstrarea evidenței mărfurilor este asociată cu monitorizarea datelor de expirare, mai ales când vine vorba de alimente sau medicamente. Prin USU veți putea urmări mărfurile cu o dată de expirare limitată. De asemenea, puteți defini setări privind notificările de expirare a articolului.
Programe pentru ținerea evidenței mărfurilor
Programele de contabilitate a produselor sunt asociate cu analize și rapoarte. Dacă utilizați USU, veți putea genera rapoarte privind vânzările, inventarul și performanța angajaților dvs.
Puteți găsi multe alte instrumente analitice în USU. De exemplu, veți putea evalua munca cu angajații, furnizorii și clienții.
Jurnalul de depozit
Jurnal de depozit - există două tipuri: hârtie și electronic. Managementul pe hârtie este deja un lucru din trecut, deoarece necesită mult timp și nu oferă posibilitatea de a evalua procesele. Jurnalele electronice de la USU sunt implementate la nivel de algoritm, utilizatorul introduce doar indicatori, operațiunile ulterioare sunt generate automat.
De exemplu, în USU veți putea lucra cu jurnalele de intrare și de ieșire. De asemenea, puteți obține informații generale despre poziție. De exemplu, puteți seta o perioadă și puteți vedea ce s-a întâmplat în acest timp într-o anumită poziție (cât a fost primit, cât a fost vândut, anulat, finalizat și așa mai departe).
Mentinerea documentatiei depozitului
Prin USU, puteți menține documentația de depozit, cu orice nuanțe privind formarea acesteia. De exemplu, puteți lucra cu formularele de bază adoptate în statul dumneavoastră sau puteți lucra cu șabloane personale pentru tranzacții interne. Puteți crea un șablon și îl puteți salva pentru utilizare ulterioară.
Lucrul cu programul nostru este ușor și simplu; asistența tehnică vă va fi disponibilă în primii pași. Puteți avea întotdeauna la îndemână instrucțiuni interactive și alte materiale practice. Facem totul pentru ca clienții noștri să poată lucra într-un format convenabil. Vă invităm să descărcați o versiune de încercare gratuită și să trimiteți o solicitare pentru o prezentare personală.
Program video pentru ținerea evidenței mărfurilor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru păstrarea evidenței mărfurilor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket,
magazin mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț și
întreprinderi de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.